WELP . . . Looks Like Rapper J Cole Is That LATEST CELEB . . . To Get Caught With One Of Them ‘ON BREAK BABYS’!!! (Pics Of His FIANCE . . . And The Alleged ‘ON BREAK BBM’)

: J Cole appears to have a SITUATION. MediaTakeOut.com told you a few weeks ago that he has PROPOSED to his longtime GF

We also showed you pics of a woman on Twitter claiming to have pics of J Cole FRESH FROM F*CKING ( Here is the story ).

Well that same chick just posted pics of herself on Instagram with a BIG PREGNANT BELLY. And she was quoting J Cole lyrics in the post.

Sounds like an ON BREAK BABY to us.

Tags: instagram pregnancy twitter

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Thirsty h o e s!


ToyaLee

Omgbishewyuck
flag as inappropriate/spamReply

H..o e s are so shameless lol Stupidity at its finest J.cole ..smh


gettinbwead
flag as inappropriate/spamReply

I guess he didn't turn on the lights! lights please lol


LeeboyNasty
flag as inappropriate/spamReply

Do these negros realize that in 5 seconds of gratification they are creating a lifetime of responsibilities... Expensive responsibilities


Ms. Kameria
flag as inappropriate/spamReply

Being a baby mama/baby daddy is a badge of honor now....


tg
flag as inappropriate/spamReply

Why do these men keep making BABIES with the women the supposedly DON"T LOVE. Its SICKENING to think of all these children who won't have their Mom and Dad's equal Love. VERY SAD Not to mention all the diseases, etc. you could catch from freaking raw. One thing about Aids - it doesn't discriminate. You can be as pretty as Cleopatra and still carry the virus. But the worst part is to bring children into the world you don't want. Why don't they have children by their fianace's. Duhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Rick "The Model" Martel
flag as inappropriate/spamReply

HE MAY NOT OF WENT ABOUT IT THE RIGHT WAY, BUT THE SIDE CHICK LOOKS BETTER


divascorpio
flag as inappropriate/spamReply

well dam......oh well....movin on.......he be aight.


EdwardR
flag as inappropriate/spamReply

Don't nobody know if that's him that can be anybody in that picture


wackacrakkka
flag as inappropriate/spamReply

This ninja makes too much money to be unibrow king.


maybeme
flag as inappropriate/spamReply

she look good but judging by her caption shes too nuch of a bird, I would've known better to seed up in a bird like that and I thought Cole would've know better too smh. I would make that b.itch take a paternity test stat. cole talk too much about not feedin these slores only to turn around and do it lmaaoooo


realtalknigga
flag as inappropriate/spamReply

Thank God I was raised by an ole' skool christian mama. First dead beat dads everywhere NOW everybody mama is somebody "baby mama" or former side piece smh


shellemichelle
flag as inappropriate/spamReply

Wish the fad of being "on break" would end. You are either together or your not. Forget all that back & forth


Niababey
flag as inappropriate/spamReply

That girl NEVER slept with Jermaine Cole.... Pathetic little girl...



wackymoe
flag as inappropriate/spamReply

when will these fools learn?


ThatBKChick
flag as inappropriate/spamReply

I just don't get most of these losers…he had a perfectly good beautiful black sister who is educated and he skeets in this thirsty trollop? #GodHelpTheseCoons


maybeme
flag as inappropriate/spamReply

^^he has a good black women. the thing is, these h.oes make the p.ussy so easily available its hard to reject. thirsty good looking p.ussy being thrown at u. left and right and his 'good black woman' aint always around. the s.hit is hard. all yall should have enough sense to know that he not tryna be with this chic right? shes a slide, an easy f.cuk. nothing more nothing less. n.iggas don't love h.oes. we just l.ove to f.uck em. and yall forgot he dropped this b.itch once he got engaged .damn Cole shoudl fed this b.itch plan b lol.


katias life
flag as inappropriate/spamReply

You Meulis have no self confidence, whatsoever so u fuck men not available for validation.... Uggvvhhhhh


ChiCoolKid7
flag as inappropriate/spamReply

J cole pulls dubs like this bad chics


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Am I the only one who thinks they look exactly alike....


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

Told y'all -!ggas. I'm hella surprised she's POSSIBLY preggos by Cole, since usually his side chicks are quiet.


TONY84
flag as inappropriate/spamReply

This broad aint got no type of booty whatsoever. Very average looking. She a wannabe pretty girl. J. Cole u big dummy


Love doc
flag as inappropriate/spamReply

These chicks out here getting em! Pro's better wrap it up n grab the condom! These chicks ain't playing!


tg
flag as inappropriate/spamReply

Why do men think they can think with their little heads and it be accepted because they a man. But when a women uses her big head to get a man thinking with his lil head - there's a problem. MEN - TRY thinking with your BIG HEAD - despite the booty being thrown up in your face. As I said earlier - AIDS doesn't discriminate. Men need to stop acting like they so WEAK when it comes to strangers and acting like they so STRONG when it comes to their partners, etc.


JoannJStory
flag as inappropriate/spamReply

my neighbor's step-sister makes $79 /hr on the internet . She has been fired for 7 months but last month her paycheck was $21607 just working on the internet for a few hours. you can look here====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> ====>>> WWW.WORK7.BIZ


Ms_Lieutenant
flag as inappropriate/spamReply

As a woman, I have very low expectations for most men and for good reasons.


TP36785
flag as inappropriate/spamReply

Tony84 did you read what you wrote.... Is that all you females got to offer to a man is booty? And you wonder why..............


Belle_111_
flag as inappropriate/spamReply

How are y'all still getting trapped by these hoes? Follow me on ig: belle_111_ I follow back.


Dianadadiva
flag as inappropriate/spamReply

Lol @ "on break babies"



Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

Do NONE of these people use condoms? And folks wonder why STDs/STIs are rampant in the black community! WRAP IT UP, WOMEN!!!!


tessmynerves
flag as inappropriate/spamReply

Cole world no snuggie


Lenny89
flag as inappropriate/spamReply

Damn...not my nigga J. Cole...lol....hopefully this "On-Break" trend will stop soon...lol.. Follow Endless Ambition Streetwear. Urban wear for those who grind nonstop and want more out of life. IG: @endlessambition_streetwear @kingstutter Twitter: @Gwillisjr89 @EA_StreetWear @Kongo4488 Blog: eastreetwear.blogspot.com


LoveMe89
flag as inappropriate/spamReply

The girl isnt really all that... look at all her pics. Filter or angles. That is all


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Use condoms. That's why there are so many single mothers, stds and aids everywhere


geniune1
flag as inappropriate/spamReply

Trendy Marilyn Monroe infinity scarves on esty.com at 5 Star Trendy Boutique