: Derrick Rose asked us to remove and retract this article. In the interest of fairness and building good will, we have done so.

Tags: derrick rose mto snitch

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

furiousstylz

BackAction-net
flag as inappropriate/spamReply

Got to luv a skipper lol Hottest Booty Videos On the net BackAction.net You Can Get It From The Back


TallGlassH2O
flag as inappropriate/spamReply

Who cares ! They ALL do it ok


texasmusiq
flag as inappropriate/spamReply

that sounds completely fake... Instagram: Texasmusiq get ya laugh on...


Qu33nz89
flag as inappropriate/spamReply

Leave a. Baller to save her soul... Like Really mto stfu


theresafuss
flag as inappropriate/spamReply

They all get caught one day...lol www.classyapts.com


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Wow...she seems like she is a good woman... Hmmmm.... She'll be back


SMRsound
flag as inappropriate/spamReply

No Bueno! but make sure to check out: lustny__(instagram) brooklyns newest and hottest strip club #smrsound


Ms. Kameria
flag as inappropriate/spamReply

So sad....she's ending up a baby mama just like the rest, but at least she found out sooner than later.


hognthegame
flag as inappropriate/spamReply

I'm glad she bounced no women should have to except sharing there man just because he is well off and is succesful!!!! Me on the other hand dont like putting titles on relation ships I get real board with the quickness!!! So if im filling you then we can hang but don't be all up on my bumper asking me questions about my other friends its NONE OF YOUR BUSINESS! Go worry bout your stable!!! Men hate that!!! Good thing I'm fine


SomebodyHasToDoIt
flag as inappropriate/spamReply

Sooner than later Ms. Kameria?!? She has a baby by dude...isn't that considered later than sooner?!?


CheckMyFresh
flag as inappropriate/spamReply

At least she is being mature about it www.LCJCfashions.com


realman100
flag as inappropriate/spamReply

being that he is able to take care of his child, she shouldn't ask the state for child support, just allow him to do his part in being a father... co-parent as she said. But as usual when a dude had deep pockets, they look for that 10k/mnth child support payment.


MTO_IS_A_HATER
flag as inappropriate/spamReply

Can't read the article there's a big dumb*** ad in the way.


Barry9x9
flag as inappropriate/spamReply

She gettin child support... she's on to fresh new d__k



realblue10
flag as inappropriate/spamReply

she'll be back.


Domo21st_
flag as inappropriate/spamReply

Wat nba player hasn't cheated...this isn't news...you're reporting reality


Domo21st_
flag as inappropriate/spamReply

I follow back IG: Domo_21st


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Another "baby momma" Way to go...


verysimple
flag as inappropriate/spamReply

I was rooting for them. Meika seems like a good woman and the fact that she didn't let him slide shows me that she is a real woman. Visit shoeoperandi.com for our Midnight Madness Sale. Get shoes for less than $10 and earrings for less than $3.


Fanny
flag as inappropriate/spamReply

I wish them all the best apart... but at least she's set for life. Money wise...gossipwelovecom


TAPITEASY
flag as inappropriate/spamReply

@ Ms Kameria,,,you say she's ending up a baby mama, I say she started out as a baby mama. She should have been married before the baby. Everybody is saying she's a good woman. Maybe she is but someone should have taught her that the baby comes after the wedding, not before. And who is really shocked at this news? Same script different actors.


Xocio
flag as inappropriate/spamReply

At least she sounds respectful, now that's a mature attitude right there, shows that she has some home training, no need to taint the man's name.


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

Miss_Super_Negra the tittts pic is played out time to step ur game up if that's ur pic any away. Shout out to all the Skrippas. And the rich baby momma. She ain't got no worries for 18 years.


Ms. Kameria
flag as inappropriate/spamReply

@SomebodyHasToDoIt and TAPITEASY, I know that she started off as a baby mama, and I know that they should have gotten married before they had a baby, but I was saying it was good that she found out he was a cheater before they got married.....if they ever really were going to get married. The point is she is STILL a baby mama just like the rest of them. Her stock has gone down. That is all. Nothing more, nothing less.


Mama G
flag as inappropriate/spamReply

"Mad dog...it ain't got nothing to do wit yo leg".


caramel20
flag as inappropriate/spamReply

clearly she's mature b/c most women would've got on there and told all their business cussed him out and got really ratchet. You cant do all that especially when their is a child involved. yes, im sure she is hurt but she handled it like a real woman and respectfully (if the story is indeed true). Ppl are saying well she is just another baby mama. well is yall mothers married to yall fathers? so that makes yall mothers just some old baby mama's to, right? Mind yall own business. She been with the man since they were like 15 and was engaged to him. So what they had a a baby before marriage. Half of these chicks barely know a man for 6 months and walk around preggo and he is nowhere in sight. Ppl saying oh she is sat for life. I highly doubt she only had his child to be set for life with his money. She is in college herself (well was don't know if she still is) he's supposed to take care of his child which i'm sure he will that doesn't mean she has a come up b/c if she was only with him for his money she wouldn't have been with him when he was broke. Yal lare to much for me


AFROCH1C
flag as inappropriate/spamReply

A skripper, really? These ninjahs done lost their damn minds...SMH...when will ya'll men learn...not all but some! When you got someone good at home, be blessed and take care of her/kids...


SALT
flag as inappropriate/spamReply

Kudos to her for not tolerating BS! Apparently she really loves him past the fame. He will live to regret this...


ayedwards2
flag as inappropriate/spamReply

Yall kill me wit the baby mama comments. Like yall perfect! Getting married doesn't stop a man from cheating. If she had gotten married b4 the baby, she would b getting a divorce. I guess thatz betta 4 the baby.



TalliedUp
flag as inappropriate/spamReply

GTFOH with this made up story MTO....NEXT


Halle
flag as inappropriate/spamReply

Its easy to dump a baller, when you have his baby, thats 18 years of MONEY$$$$$$$.


blackrock
flag as inappropriate/spamReply

blackrock If this story is true, Derrick Rose is just one of many so-called good brothas turned bad by the peer pressure of sports and entertainment. All around them, teammates and others are living Babylonian-Style with no apology. Easy sex is pushed on these brothas from the time their in junior-high school to the present. At the same time, brothas can't keep using groupies as an excuse to sleep with every woman that comes down the pike. If he wants to play the field, Why did he get engaged? Don't get married for others, like a lot of black athletes do. Lamar Odom knew damn' well he was still gonna smash women on the side, Why get married? The sad reality is men of all calibers cheat...good men, bad men, lazy men, rich men, poor men, etc. This story is sad because we as blackmen need to get rid of the "Baby Mama" ish that has been visited upon too many sistas in this country. It's not good for our people, because, it keeps blackmen from being responsible in this society. Blackwomen deserve better than this plantation behavior. When blackmen gain control over their family jewels, that will be the day!!!


Dayodman
flag as inappropriate/spamReply

yo Follow me on Instagram @Dayodman I wiIl follow back support a young artist. check my music out and subscribe. Lets connect people With Much love. LETS CONNECT PEOPLE!!!!!!


itzmebytchezz
flag as inappropriate/spamReply

I'm so glad I was born female because y'all men act like its so hard to be committed. I understand y'all nature but dang is it really that hard.


XTRASPECIAL
flag as inappropriate/spamReply

So Sad! I really liked them as a couple and was just applauding them for keeping their lives out of the spotlight that tends to RUIN A GOOD THING. I don't get it with some men. Don't know if the stripper thing is trueor not cause MTO stay making up stuff but D ROSE SHOULD KNOW BETTER...there is too much going around to be playing them type of games period...let alone with a high risk person. I can respect any woman that does not let a dollar stand in the way of RESPECT. And people in glass houses kill me throwing stones. I'm sure if Mieka was out here bad the Media would have loved to report it. She sounds like she has a good head on her shoulders and handled whatever is going on in a classy way. I really hope they work it out tho. SAD!!!!


laijha_000
flag as inappropriate/spamReply

@caramel20 that's right! She's a strongBLACK woman


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

Yeah she's a strong black woman and matured because she knows how much playa is worth. I bet she don't go to school or get a job when that check come through...Bet that. She at the mall 24-7....Gtfoh.


g69_sidhu
flag as inappropriate/spamReply

Check it out! http://www.theweeklypay.com/index.php?share=12547


Pinklexii
flag as inappropriate/spamReply

Check this out I didn't have to purchase anything to make almost $350 a week.I make $10 for every survey I take. I recommend everybody try this site to make a some money in you're spare time. https://www.surveysavvy.com/?m=5869157


Lktv
flag as inappropriate/spamReply

This is the break up before the marriage...happens all the time.


riv216
flag as inappropriate/spamReply

In other news: new artist alert: come watch the new music video "The Good Die Young 2K13" in 720/1080p http://www.youtube.com/watch?v=0vp8lj_Smpw


Mayleren
flag as inappropriate/spamReply

Classy lady. Doing the right thing by focusing on your son and major respect for walking away from that stripper bullcrap. No real woman would EVER put up with that garbage. Major respect.


Sixfourfella
flag as inappropriate/spamReply

She is not classy, she is like the millions of other baby mamas out there. Here's the question, why is it sooo hard for a woman to get on birth control when women got like 18 different choices of birth control? Unless they want to get that money?? I mean men have 2 choices of birth control,, condoms or abstaining,, it's like if a black man isn't using a condom women be like ok,,then 9 months later TA-DA!! Baby is born,,, now let's take this relationship to another level, oh, you wanna break up with me,, ok, hello child support attorney, yeah uh how much money can I get from a baller,,,,, bullsh*t at it's finest!! I read a comment that said "married doesn't stop a man from cheating but replacing a wife is different from replacing a girlfriend or a baby mama,, baby mamas & girlfriends are a penny a dozen,,, she is another walking stereotype,, that some women will emulate,,, Girl I'm going to get me a baller and get paid!!,, I wish she would of finished school


MCAMICHEL12
flag as inappropriate/spamReply

You gotta do what you gotta do sometimes....................... Lets talk about saving, managing and most importantly making money!!! Wake UP PEOPLE.....Lets make this money together....email: lovelymichel.lm@gmail.com



Mr Purify Santify body
flag as inappropriate/spamReply

Once you are a nba Player or a rapper or singer or sports man with millons of dollaz these chicken head bithce$ will open there clothes Pin slut legs for the money then to look sorry for and get sympathy they run to social media with there cat and dog gold digging relationship,this clothes Pin legs slut whore already now that derick is a young nba Player and he is in his early 20 and his loaded with million$,what the fuck else do she expect.


toyag
flag as inappropriate/spamReply

Sixfourfella I was gonna say something like that, u took the words out of my mouth. I wonder why black women think this babymama crap is cute? It's not cute a decent black woman would marry b4 having a baby. I posted when she was pregnant that she would be another tired a$$ babymama. in the future.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Oh please. Does she really think he was going to be faithful. She is just another baby mama. She gets no special privileges.


blaqbeauti85
flag as inappropriate/spamReply

Hey man cheaper to keepher all I'm saying chingchingcheck lls dumb fools