We Now Have SCIENTIFIC PROOF That LIL MAMA Ain’t 24 Years Old . . . Our Evidence Suggests The LADY IS AT LEAST 40 . . . Maybe OLDER!!!

: Lil Mama showed up to the TLC biopic premiere in NYC last night with a low cut top. It don't ake a rocket scientist to see that UNLESS THE GIRL GOT 6 KIDS . . . ain't no way in the world she's 24 years old with THEM TIDDAYS!!

Tags: lil mama

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

@red_prada
flag as inappropriate/spamReply

LIL MAMA IS THIS TRUE? follow me on instagram @redprada5 and comment "i saw you on mediatakeout"


LadyLeoK
flag as inappropriate/spamReply

Idk if that really proves anything


sabrina45
flag as inappropriate/spamReply

i know lil mama from ps 133 in harlem she went to school with my family and she is 24!!!!


TeflonVixen
flag as inappropriate/spamReply

She looks great here. Y'all need to leave her alone. Follow me on Twitter and IG! TeflonVixen


baddiealert
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW MY PRETTY ASS ON INSTAGRAM!!!! @eyetrustnone HAVE A GREAT DAY SEXY BABIES!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️


manofsteel38
flag as inappropriate/spamReply

Who gives a flying F about her age!? I'm still puzzled about "her" gender!! I still think there's a "lil daddy" under that dress!


abender007
flag as inappropriate/spamReply

Follow me on Instagram @dreadedupdboy420


angelmarie
flag as inappropriate/spamReply

While ya'll question her age and be pressed on that, im questioning the gender. I dont believe she is really a woman.


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

Leave this girl alone mto smh


baddiealert
flag as inappropriate/spamReply

INSTAGRAM @eyetrustnone FOLLOW MY PRETTY ASS! Have a greay day SEXY!


Ms. Kameria
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll are dumb af. "scientific" proof..... How do ya'll have "scientific" anything when half ya'll mf's can't even spell.


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

CTFU mto! ....................


Tokeyolove
flag as inappropriate/spamReply

Her Hair... Poppin... Lip stick poppin! She does have a strong face though, it would probably look softer if she gained a lil weight Follow me on IG: Tokeyolove


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

How is this scientific?? So every 24 year old has to have perky breasts? There are 24 year olds with no breasts so is it your scientific opinion they must 10? Stupid!


KayluhBreeann
flag as inappropriate/spamReply

I like her hair but I don't think it fits her and purple was definitely not a wise color choice for her lipstick (mainly bc of the hair). She has too much going on which is saying a lot since she has minimal accessories.



SupaGoon
flag as inappropriate/spamReply

if you click the lil mama tag they have like 4 articles including this one about how she is old because of saggy breast, bring new material plz


Rightisright
flag as inappropriate/spamReply

We all are made different. MTO always hating on black people . This woman can't seem to get a break cause everyone has something to say. Michael,Kim,and Latoya was wrong for their surgeries. The world so caught up on being fake or who others want us to be .Get your life!


blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

What's up with the green nicki minaj job


LovingLifeFreely
flag as inappropriate/spamReply

I getting tired of ya'll throwing shots at lil mama like she ain't gother no feelings. To me lil mama look just like bow wow and rihanna combined. In this picture she is giving me rihanna all the way, so drop off. Instagram @Am_mara


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

Bull! Lil mama looks nice and her outfit is what's pulling her breasts down somewhat. Y'all stay on her case, what did she do to you!


lusciousp
flag as inappropriate/spamReply

Who cares about her age bitch is a man anyway


CocoLionn
flag as inappropriate/spamReply

And the countdown to her getting plastic surgery on the boobies starts now...www.newsdanger.com


Hood_Girl
flag as inappropriate/spamReply

Man, I wish yall would leave this chick alone... She aint never hurt no1, let her live her life.... smmfh GEEESH!


OurMediaTakeOutName
flag as inappropriate/spamReply

So cuz she don't got big fake tits she old? FOH MTO! She from NY we all natural here except our weaves! Leave this girl alone! Y'all niggas always showcasing these thots y'all call video models (meanwhile I ain't never seen one of them hos in a hot video) like they the most beautiful chicks out here! Meanwhile they got fake asses fake tiys fake lips fake noses fake personalities and fake fans! Go jerk off MTO y'all need to relieve some of that hate in ya hearts


Jimmy_swang
flag as inappropriate/spamReply

U people at mto r dumb as f u c k go kill yourself scientific proof go learn how to spell


Dat_PMF
flag as inappropriate/spamReply

that's jus cuz her tiddays are real not fake! leave her alone


PHONY-DESI
flag as inappropriate/spamReply

lmao@ red prada.......she look like a Siamese cat.


tg
flag as inappropriate/spamReply

First - you guys are the one stressing her age is the same (for the past 5 years) not her. Get over it already - no one CAREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Sana Khole
flag as inappropriate/spamReply

I think she looks nice. She's lookin more refined. I've known PLENTY of younger chix that just didn't have perky breasts. I hope she keeps up w/ the Glam Look def. suites her well. It was time 2 leave the "TomBoy" behind. Go head Lil Mama!!!


Kimboslice1127
flag as inappropriate/spamReply

Leave her alone



ghostwriter066
flag as inappropriate/spamReply

She may indeed be only 24 years old, but she looks like she has a lot of city miles on her though...


mses300
flag as inappropriate/spamReply

black chicks usually have tits like that lol


Meosha999
flag as inappropriate/spamReply

U guys are so used ti synthetic tities u forgot what real ones look like!


DriftGirl
flag as inappropriate/spamReply

WHO CARES HOW OLD SHE IS?? not sure what that has to do with talent. I made the mistake of saying someone was "old" and she came back at me and said: Honey, if the only thing u have going for u is youth...that means u havent accomplished sh!t in life. She put me in my place and I never made that mistake again.


fungus_ankle
flag as inappropriate/spamReply

Damn I can't wait to one of these celebs Win a huge lawsuit, or someone bullys one of the staff's kids. Nothing wrong with a little fun but y'all over do it


TheKriticalKritic
flag as inappropriate/spamReply

I don't know who the woman is, but I do know that MTO staffers must have ALL failed science.


iamchanelwhite
flag as inappropriate/spamReply

I know 18 yr old girl with saggy boobs so how is that proof every girls body is different


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

This is no proof. Every women has different b.r.e.a.s,t.s. some sag young and some sag when you get older and some never sag like mine. some after kids. That's an ignorant statement.


mstonib
flag as inappropriate/spamReply

Leave Lil Momma alone....find someone else to pick on like ur illiterate staff...she looks fine


NikkiNicoleLove420
flag as inappropriate/spamReply

dayummm ADD ME ON IG <3 :@NIKKINICOLELOVE420


topazessence
flag as inappropriate/spamReply

age has nothing to do with saggy breast, if you dont wear a bra bed ..no matter how old u r ur doing your breast a disservice. my breast r in better condition then any chick in her teen bc i never got out or sleep with out a bra. thats how u keep them full


Stop Trying So Hard
flag as inappropriate/spamReply

<-----do this to whoever wrote the article...leave her alone please...what did she do to yall? every other month there is something questioning how old she is or what her gender is from yalll..knock it off and stop trying so damn hard


NUWAUPU
flag as inappropriate/spamReply

Yo my ppl listen up, ole girl do look like a dude dou. However i will not badger her because she's facially challenged. Do ya thing Ma!


justin270
flag as inappropriate/spamReply

Dam lol Follow Me On instagram @Mean_Toe_Game & Sexxxies_Of_Ig


Voluptuous_stace
flag as inappropriate/spamReply

Lol naaaa dwl



NieceyL
flag as inappropriate/spamReply

Lmao...yall is hilarious on here((the commenters not the story)). But c'mon now seriously. So according to yall calculations type s*** huh?! STOPPIT! If she was taught the proper way of when it's appropriate to wear a bra & when not to her tits would be in a better condition, but that doesn't make her old - just uneducated in this particular matter. That's better science than the crap yall sayin. Leave Bow Wow' s twin alone!


NieceyL
flag as inappropriate/spamReply

& I love the way MediaTakeOut can talk s***, but as soon as someone types the actual word s*** yall wanna bleep it out. Gtfoh!