MTO WORLD EXCLUSIVE: R&B Singer Keyshia Cole To DIVORCE Her NBA Baller Husband!!

: MediaTakeOut.com has some SAD NEWS. R&B singer Keyshia Cole is taking steps to DIVORCE her NBA husband Daniel "Boobie" Gibson. Once again, this ain't no rumor it's FACT!!

According to multiple sources, Keyshia has "HAD ENOUGH" of what Keyshia believes is Daniel's cheating and his disrespect for their family - and so she's LEAVING.

What makes this so sad is that Keyshia Cole gave this man EVERYTHING. She put her career on hold to start a family with this man. She moved from Atlanta to CLEVELAND . . . so that they could be together. She dropped her longtime manager and close friend manager Manny Hailey at the request of Daniel. And she even became ESTRANGED FROM HER SISTERS AND MOTHER - because of Daniel.

And after she did ALL THAT for the man . . . he REPEATEDLY CHEATED (at least that's what Keyshia believes) and one girl claims that she got PREGNANT BY HIM. That is just TOO MUCH for Keyshia to deal with . . . so she's OUT.

Lets all pray for Keyshia, it's a rough time for her . . . but we KNOW she'll pull through it. Oh . . . but don't worry she expects to be COMPENSATED for all that she's been through . . . we're told that she WANTS HALF!!!

Tags: b singer daniel boobie gibson disrespect hailey husband daniel keyshia cole longtime manager mediatakeout national basketball association nba nba baller r&b singer sad news singer taking steps

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

noizegallery
flag as inappropriate/spamReply

Damn Key! follow me instagram @noizegallery


knickfan33
flag as inappropriate/spamReply

Keyshia cole is nothing but a hood rat.


DeZzy0202
flag as inappropriate/spamReply

Yo thats some crazy shit! In need of an income? Make money daily check out www.AfterDaMoney.com


knickfan33
flag as inappropriate/spamReply

And we need a better black entertainment website


princessdaleah
flag as inappropriate/spamReply

First! And Daniel is not totally at fault here...hopefully the whole story will come out


chocolatemilf
flag as inappropriate/spamReply

join the club ...follow me on IG and Twitter @chocolatemilf... i always follow back!!


Zaxxon
flag as inappropriate/spamReply

He's a dog. #TeamKAllday


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

She has so many deeply rooted issues they didn't stand a chance of having a normal family life anyway. And half of what? Both have staggering careers to say the least...


KrystleStabss011
flag as inappropriate/spamReply

Where do yall get this sht ???


CheckMyFresh
flag as inappropriate/spamReply

Your spouse should never pull you away from your family www.lcjcfashions.com


Xocio
flag as inappropriate/spamReply

Why does she wanna blame him for all her problems, YOUR decisions that you made dear.


419boi
flag as inappropriate/spamReply

shout-out to all the black single mothers who wants to date a tall, rich brotha...they are always more into themselves than you. There are so many single black mothers out there not because there are no good black males but because our women are more likely to date someone that already has other girlfriends.


CocaineRedds
flag as inappropriate/spamReply

This is sooo not true. He just went on a twitter rant about this. LMao MTO be lying. Yall will say any ole thing


beautyismagift
flag as inappropriate/spamReply

im surprised he's not filing for divorce her mouth, I would have been left that BANCH. she talks to him like a dog out on the street. @ToyaNHerDamnEgo


PHONY-DESl
flag as inappropriate/spamReply

Now she just like me. i can't get a man in baltimore either just cause I have aids



my2centscount
flag as inappropriate/spamReply

that's too bad check out purpledandelions.com


bluphi05
flag as inappropriate/spamReply

she'll bounce back... @bluphi05


SwaggSoUnique
flag as inappropriate/spamReply

Do I hear a bangin album in the way? Ctfu


moneyteamQ
flag as inappropriate/spamReply

He begged to eat the box a week prior to him getting on one knee and he did not even know me so I knew this was coming


shellemichelle
flag as inappropriate/spamReply

She doesn't know how to be sweet & loving. Just fighting & arguing


ladyr3d
flag as inappropriate/spamReply

This means good music!! Cuz she was slackin Ig follow me @suchafnlady1


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

IF TRUE DO U KEYSHIA ALSO SHES NASTY TOWARDS HIM TOO SO ITS PROLLY MUTUAL AND THAT PIC GRAINY AS HELL SMH...


realman100
flag as inappropriate/spamReply

No woman deserves half of a man's earnings just like no man deserves half of the woman's earnings... the marriage system in the states is totally F'd up!


uptownbk
flag as inappropriate/spamReply

Keyshia I can't wait for the album... Follow me Twitter Instagram Tumblr @UPTOWNBK


Sunshine009
flag as inappropriate/spamReply

I hate to say I could see this coming just by how she treated him on the show. She talked to him crazy, acted annoyed when he would try to be affectionate. I think until she gets some serious counseling all her relationships are gonna end this same way. It almost feels like she doesn't think she deserves to be loved or treated well.


Sunshine009
flag as inappropriate/spamReply

To quote that movie The Perks of Being a Wallflower - WE ACCEPT THE LOVE WE THINK WE DESERVE


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Lmao, her stupid asz was too busy on the internet tryna talk shyt about other artist while her man was dyckin down another female lmfao.


AngelicBeauty
flag as inappropriate/spamReply

Sigh! oh boy! She about to be singing them sad love songs again... smh


TexasBeauty
flag as inappropriate/spamReply

Where there is smoke.......


goldengirlaka3
flag as inappropriate/spamReply

No she droped her family because they were leeches and ratchett.....



973heights
flag as inappropriate/spamReply

She should have known from the start, they still call him boobie. wtf?


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Cheaper to keep her boobie!


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

Her family and those dumb shows killed her career the Nba dude saved her


Halle
flag as inappropriate/spamReply

Keyshia has a good husband, but her hoodrat ways got the best of them.


My10Cents
flag as inappropriate/spamReply

THEY'RE GETTING DIVORCED BECAUSE KEYSHIA WANTED TO RETIRE FROM MUSIC AND BE A HOUSEWIFE TO HER BALLING HUSBAND. BUT HE GOT DROPPED AND SHE HAD TO GO BACK TO WORK. WHEN THAT HAPPENED, HER BITCHY HOODRAT SURFACED AND RUINED THE MARRIAGE. WHEN HE STOPPED BALLING, SHE LOST INTEREST. POINT BLANK AND THE PERIOD.


Deshandra
flag as inappropriate/spamReply

F#@K Keyshia Cole


Phqueit06
flag as inappropriate/spamReply

That's what happens when you don't appreciate someone that is down for you! She used to TREAT him when they had a show...She don't deserve him!


Wahgwan215
flag as inappropriate/spamReply

Ever since she called sumbody old as b on her song I wish the worst on her!


Miami's Finest
flag as inappropriate/spamReply

@Randsome, Hybrid you talk lots of shzit on the web with your picture on display. Biotch on the streets, you are bound to get the taste slapped out your mouth scary whore.


Phqueit06
flag as inappropriate/spamReply

At least she gon start making good music again once they're divorced, cuz her music SUCKS since she got in a relationship


2Anonymous4u
flag as inappropriate/spamReply

What did she expect! Hood rat females get hood rat dudes.


mean spirited truth
flag as inappropriate/spamReply

Good...now she can belt outthe sad songs


stillgotmy$$$rez
flag as inappropriate/spamReply

Sad she sacrificed her happiness for him smh


ItAin'tMyFault
flag as inappropriate/spamReply

Life would've so much easier for her if she would've married a Caucasian.


JuicyLilTidbit
flag as inappropriate/spamReply

Who REALLY cares....follow me on IG @juicyliltidbit



creolecandycrush
flag as inappropriate/spamReply

And I repeat .. BOOBIE DAY IT AIN'T SO.. .. Umm he is so sexy .. But any who no one deserves to be cheated on but she didn't treat him as she should have .. But there's always another side of things .. Imma wait and watch :/


Dianadadiva
flag as inappropriate/spamReply

Look @ all these loser bytches on here happy about this shyt which is probably a lie. You miserable lonely hoes are super funny.


JAT98133
flag as inappropriate/spamReply

What an idiot here I am trying to find a good woman to spoil, cherish and love; and is totally unable too cause of traumatized woman cased by jackasses like him he had ALREADY reach the top of the mountain and still wanna continue climbing!


tigolebitties
flag as inappropriate/spamReply

oh well, life goes on. If he being shady replace his ass! Simple as that, she will find someone else.


Greg4422
flag as inappropriate/spamReply

karma is a bit*h


MROPINIONATER
flag as inappropriate/spamReply

Fuck that hoodrat ass bitch no sympathy from me her ratchet ass with a ghetto fucking family. (Damn tell us how you really feel nigga)


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

THATS WHAT SHE GETS FOR TALKING SIDEWAYS ABOUT MY GIRL BEYONCE.. I LOVE YOUR BEAUTY N MUSIC ALWAYS KEYSHIA DONT GET ME WRONG BUTONCE YOU CAME AT MY GIRL BEYONCE..ITS LIKE F**CK YOU NOW...DEAL WITH NORMAL PEOPLE PROBLEMS..WE ALL HAVE THEM!!!!!!!


caramel_delight1126
flag as inappropriate/spamReply

To be honest I don't blame him for cheating. She did that boy like a dog on that show and she didn't have any compassion. She was rude to her mom at her wedding and she rude in person. She came to my city and acted like she was the shit in the club and giving people attitude and she got dissed. She got pass issues that need to be worked out.


ChocletMami
flag as inappropriate/spamReply

Oh Well! Her attitude and cockyness are her downfall in life and will continue to be until she change her ways. Look around her sisters doing well, her mom is doing well (i guess)... now look at her. Mad at the world and stuck up but quick to yell "i'm just real".. Yeah, Real Ignorant. Next! I totally Agree @ Caramel_delight1126


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Good for him to get out when he can. She is a ghetto hood rat who can't sing. Fake Mary J wanna be.


YUMADSON
flag as inappropriate/spamReply

MTO....FOREAL FOREAL MIND YA BIZNESS....Y'ALL BE LYING ALL THE TIME.....STOP FISHIN FOR A STORY....PLUS YA STAFF NEVER EVER SPELL CHECKS....STUPID DUMMIES