MTO SUPER WORLD EXCLUSIVE: Waka Flocka’s BEST FRIEND Says Gucci Mane Is Mad . . . Because Wacka Has Been SMASHING SELENA GOMEZ!! (Evidence Inside)

: MediaTakeOut.com was the FIRST news source in the world to tell you that SOMETHING popped off between Gucci Mane and Selena Gomez while filming their new movie SPRING BREAKERS.

Well whatever it is, must have been DEEP. Because Selena has got Gucci Man SPRUNGGGG!!!

Last week Gucci Man DROPPED Waka Flocka from his label - when he heard rumors that Waka had SMASHED actress Selena Gomez. And these rumors ain't coming from just anybody. MediaTakeOut.com got its hands on TWEETS sent from BRICK SQUAD rapper/soldier Lil Skitzz. And according to Lil Skitzz not only did Waka SMASH . . . but he says that Brick SQUAD did a little CHOO CHOO with Justin's ex.

When Gucci heard these rumors he DROPPED Waka. Since then . . . Gucci has gotten OVER IT THOUGH. In a true MONEY OVER HEAUX move, Gucci has decided to NOT release Waka from his contractual obligations.

WOW!!!

Tags: actress brick choo choo contractual obligations first news gucci man gucci mane hust justin bieber mediatakeout news source selena gomez smashed actress soldier spring breakers the first news true money tweets waka waka flocka

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

triplethreatboudoir
flag as inappropriate/spamReply

I dont know why I even come here. Oh I know....Its because its a habit now. I need to not visit for 28 days so I can break this bad habit. Triplethreatimage.com for all of your Photo needs in the Inglewood Cali area.


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

Justin Beiber is gonna kick they're azzzz lol THIS IS "THE INVASION" -LIV is gonna SAVE THEM" @yesLIVcan


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

This seems so far fetched but hey there's so many industry carousels I honestly don't know what's what I hope Selena didn't touch Gucci Mane ...dude ashy 365 days a year ew Money rules :-/


TallGlassH2O

Secret Voice
flag as inappropriate/spamReply

If this is true,I guess Justin wasn't putting in work.....


qfella89

YallLyingAgain
flag as inappropriate/spamReply

that girl would not let these type of niggas hit. And they tryna say they ran a train ? yeak ok lmao


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

She prolly did, but they lame as hell for tweeting that shyt and Gucci a lame for falling out with his boy over some buss down pu$$y. But ni99as always tryna act like they players tho...smh


taih588
flag as inappropriate/spamReply

lol black men are like the taylor swifts of the world after they smash they tell everybody lol now if she was to send out a tweet sayinh you know how its a rumour going around that all black men are packing well thats what it is a rumor i should know i had 3 of them. lol then watch how fast these white girls back off of yall. but dont waka got herpes?


MsReneeAllDay
flag as inappropriate/spamReply

awwww ..... ya'll got that poor girls name out there !!!


LILMISSMATCHED
flag as inappropriate/spamReply

I don't see why ANY women would give these pieces of ish the satisfaction. This fool braggin about it like HE slept with the girl. I know being on Wacka's d!ck is your only job, but this is ridiculous. What kind of man goes on Twitter to talk about another man's pipe game???


Nubeginning8
flag as inappropriate/spamReply

bull shit....stop


OVO
flag as inappropriate/spamReply

Ewww Follow me on twitter @propertyofoct25


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

IF this is true - she really f.u.c.k.e.d. up her girl next door/good girl image..... That's for sure......


faseforeal
flag as inappropriate/spamReply

I WOULDA BEEN SPRUNG OVER HER TOO!!! SHE'S A DIME PIECE!!!



queenk777
flag as inappropriate/spamReply

I don't believe it....I need proof...unless she f u cked up like Lindsey Lohan


The Graduate
flag as inappropriate/spamReply

stupid... Make $150 in Your Sleep, Like Me! WWW.INTERNETCASHCHALLENGE.COM


TONY84
flag as inappropriate/spamReply

Man that chick is terrible. No ass or body at all. I would smash in ten years when she gets her womanly curves, not now.


slimgoods81
flag as inappropriate/spamReply

Yeeaaa riiight....if this, is true..im done w both of them....all these rappers are sell outs these days...selena gomez? She looks and has the body of a ten year old...thats why i love camron..seems hes the only one w sense....white girls wear more weave then us...kiss there dogs..stink when wet..give,everybody head and they call u a .........when they get mad..ugh


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Damn she let them run a train??? WTF!!! She's getting back at her Justin Beaver (I know that is not how you spell his name!)


THEBANKER
flag as inappropriate/spamReply

these big mouthed suckers fck it up for the cool dudes! Now you wonder why the entertainment business sends their soldiers to ruin cats like this.then you want to talk some Illuminati sht... well this is what sets it off. They'll disown her and take it out on every black dude that comes across their desk. Fcking immature coons, alright yall hit but you have to brag because of your low life nature!


ItAin'tMyFault
flag as inappropriate/spamReply

Ms. Gomez does not want either one of these characters.


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

O_o Sound like some srt8 bulls*it!


Redhotnumberslist
flag as inappropriate/spamReply

get life insurance on your parents..call 888-564-0806


Bunchy Carter
flag as inappropriate/spamReply

T.S., what do you have to say about this type of behavior? If this is true, would you say that this type of behavior is representative of all Afro-American men? Would it be sensible for an individual to degrade the entire Afro-American male race as a result of some black males' slavish and demented behavior? I say no. Let's take it a step further; would it be okay to degrade an entire race of Hispanic women due to Selena's behavior--if this is true? I say no, so why is it okay for an individual such as yourself to use a platform to degrade an entire race of Afro-American women due to the silly behavior of some? I think I know why: You have deem it as the only way to sensationalize your arena so that you garner some type of attention for yourself. Stop trying to get a "come up"off of black women, for black women like their brothas are already fighting, too, many wars. Instead of throwing a rock, give a rock to throw, for you are suppose to be apart of a vanguard. If you don't know, then go ask Bobby Seal a black man who has been in several trenches for the people--not those of Mr. Charlie.


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

MTO just sensored the word b eaver. This site is getting stupid. Run by a bunch of nimrods. Remember that pic that was posted of Waka Flocka dookie drawls. I don't understand how anyone in their right mind could sleep with this dirty asss.


AFROCH1C
flag as inappropriate/spamReply

Beibs gone kill a n1gga, mark my word...he'll be facing charges for going white boy crazy on black man....ya'll should know how dem serial killers do...sit back and enjoy, it's gonna be wild and crazy summer


happypat35
flag as inappropriate/spamReply

Where do y'all come up with this stuff. One person tweets, Waka's friend cosigns on something that's too far-fetched to be true. Selena is a good, Christian girl to my knowledge and has moral values; the reason she dumped Justin, but n hollyweird, anything is possible, I guess lol.


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Really? Where the REAL men at that don't kiss and tell? I hate these young minded simpletons. Luckily NO ONE believes these creeps. Leave this lil girl alone She doesn't want anything to do with GARBAGE CAN negroes and I don't blame her!!! Yuck.


DrayV33
flag as inappropriate/spamReply

for some reason, Selena Gomez all of a sudden seems a lil more appealing! lol follow me on twitter/instagram-@Drayv33



Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

If this is true, Selena baby girl, you're never supposed to drive on the highway of life in reverse cause eventually you gonna back right into some b.s. and those two would be one of those moments.


ms james
flag as inappropriate/spamReply

Selena seems desperate for attention, and didn't she take her clothes for this sorry low budget movie? So I am pretty sure she was happy to oblige these creeps!


dropdead71
flag as inappropriate/spamReply

These two dudes can get some of the baddest women out there and they are fighting and f'g a basic teenage broad? Both are worthless on all levels and I was a true fan......sh$t, Selena don't even deserve Bieber!!! But yall will fall out over the broad that Justin cheats on with a black women huh? LMMFAO #LAMES


dropdead71
flag as inappropriate/spamReply

When a man has a woman like Keyshia and blows that and then pulls a stunt with this lollipop you know there's something real wrong......bru stay off the dope!!


katdaddy4
flag as inappropriate/spamReply

Ransomed yur a dumb@$$ for not believing this story and defending Selena like she is some chaste virgin. I expect more from you cuz your smarter than that, but maybe yur bougie a$$ dont have your ear to the street like me..... Yes this is true, word on the street is after she got comfy wit Gucci (weed,ex) it was a wrap


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

What's so special about this chick where people can't believe she got g'ed up..Who is she Mother Teresa?? You neva know what a person do behind closed doors...


dropdead71
flag as inappropriate/spamReply

They must've been poppin mollies up in that BEOUTCH!


ChiCoolKid7
flag as inappropriate/spamReply

Dont no one want selena lil flat booty a ss


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

Selena looks like she is 13 years old. I like fcuking grown women personally...young chicks don't even know what they're doing...


Khaleesi*
flag as inappropriate/spamReply

I don't guard Selena Gomez's cooch so idk but i highly doubt a girl of her caliber would dirty herself w|any of those dingy raggedy ass dudes,especially because of things like this rappers are so immature & corny never know how to keep their mouths shut...anyway I think she knows better this sounds like a lie to me.


Bunchy Carter
flag as inappropriate/spamReply

This crew is behaving no differently than how they behave towards their sistas--guess how this say on the corner under the trees, "keepin' it real."


Bunchy Carter
flag as inappropriate/spamReply

Guess, T.S. (an agent) would blame black women for these particular black guy's behavior. Man, go find your manhood and yourself another "come up," and stop trying to "eat" off a race of women, for they already have enough of problems and you shouldn't be one of them.


clearity1
flag as inappropriate/spamReply

She must have a black thug guy fantasy and mad desperate, all these nick at night lil white girl running around the net neigra hunting. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wouldn't even hit Wacka or Gucci. Their daddies would kill them if they were broke and probably still want to now (if they weren't afraid of being cut off).


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

LOL..............its all a lie for publicity cause selena would never sleep with those GREASY fellas! Its below her......if she was gonna get a black man he would be on top! Looks, money, everything! TRUTH!


cubanachope
flag as inappropriate/spamReply

NEITHER ONE OF THEM DID ANYTHING WITH SELENA STOP MAKING STUFF UP!!!! GIVE IT A BREAK..EVEN FOR A DAY PLEASE...PRETTY PLEASE



PeepsInSheets
flag as inappropriate/spamReply

"Selling Miley Cyrus in my brand new Monte Carlo....I got that Justin Beiber please believe it" HELLO...rappers are paid to put these stars names in their songs. Same with alcohol and other PRODUCTS.


suiteladyK
flag as inappropriate/spamReply

lmao Miss_Super_Negra's comments always have me crackin' up! I'm not sure I believe this one....


smoochy
flag as inappropriate/spamReply

I call BS!!! Put on ya rain boots everybody its deep.... Ya'll know these Ashy, Ugly, Ignorant, Breath stanking, Raggedy Teeth having, No Class "Knee Grows" are NOT getting attention from the likes of Selena. Thats probably the reason they are putting that crap out there....they give decent black folk a bad rap... Grow up!


NoHaterz
flag as inappropriate/spamReply

These LIL GIRL SQUADD MF's are LAME, if it's true they tag teamed then they're on the down low because anyone that's going to hit one after the other, bumpin balls with each other is definately down low. No real man is going to participate in some nasty ish like that. Running around gossipin about someone is not very manly either and further proves that these are a bunch of LIL BI**HES!! So obvious that none of these lil girls had a real father figure in their home to teach them how to be men, So Sad and Ewwww Nasty!!!


smoochy
flag as inappropriate/spamReply

MTO please put in a 'LIKE' button or 'Thumbs down' or something because some of these posts are a trip! LOL


NoHaterz
flag as inappropriate/spamReply

MTO please take that pic of Gucci Lame and Wackaf*cker down, i'm gonna lose my breakfast looking at Gucci's face and Wacka's nasty lookin teeth!!!!!


Haneefah22
flag as inappropriate/spamReply

Gucci face though... eeewwwwwwllll Or should I say Fucci face cause aint nothing Gucci looking about that terrible looking man


TopDawg1
flag as inappropriate/spamReply

LOL its a fact that BM been banging WM women behind there backs even in salvery days that's where beauty and the beast,tarzan and jane this girl Selana wanted a BM from the get go not a little boy this is 1 case where I could say that the WM got used again yes she was using Justin lol so keep hating haters.


TopDawg1
flag as inappropriate/spamReply

some of uall talk like you live with this girl she young and easy 2 get so am not surprised they ran a train on her,most of uall ladies will do the same for me and my homies if I ever had you around me and uall gonna love it.


cubanitaqt1
flag as inappropriate/spamReply

These two Niggas are the most NASTIES AZZ MEN!!! I don't care how much money they have they are phucking dirty looking and STD ridden looking niggas!!! If it true Selena you CAN DO BETTER!!!! Uggghhhhhhhh!!!!!


loveandlife15

cubanitaqt1
flag as inappropriate/spamReply

Every time I look at I need a tetanus shot Waka and Dirty I Need a Bath Mane!!! It makes me so darn sick!!! uggh!!! Nassssssstttyyyyyyyyyyyyy!!!!


Chelsea_ivette
flag as inappropriate/spamReply

This is all BullSh*t honestlyi doubt she would do something like that... Looks like someone is crying out for some attention.. FMOT: @chelsea_ivette @ me for a fb :)


TQS25
flag as inappropriate/spamReply

I don't think Selena Gomez is an angel but I DAMN sure do not believe this story right here,maybe possibly her sleeping with Flocka but letting them run a train on her NO! she is not that dumb cause something like that culd absolutely ruin her career.


Merci_Rose
flag as inappropriate/spamReply

Yeaaaaa right!!!!! Don't believe it



DetroitKitten
flag as inappropriate/spamReply

hmmm lets see...if Kartrashians can get an Odom, a West and Brandy's brother; Amber Rose can get a West and a Kalifa, if Dennis Rodman can get an Electra...why isn't it possible that home girl Gomez was a Amtrak station? LMAO off @Topdawg1 - yeah WW's curiosity and desire for the big black cobra was being banged out while massa was at the general store!! LOL


K.Diddy
flag as inappropriate/spamReply

Okay Now WTF IS A CHO CHO!? Lol You Mean A Train MTO


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

The picture of those two right there should be enough to make any women want to abstain from sex, drugs, and online dating. I say online dating because behind one of those fake Boris Kodjoe-ish looking pictures somebody may post online might lurk one of these walking nightmare whose breath is so bad you can smell with their mouth closed. Gucci looks like his breath is so bad, that when he talks, you can see fumes like car exhaust!


Star Max
flag as inappropriate/spamReply

Well Damn Gucci Sprung...But Selena Tho.?? Who Woulda New But Check Out www.starmaxhiphop.com A New Hip Hop Website With Everything You Can Think Of. SO Check It Out & Give Us Ya Feedback On FB Or Twitter: Both StarMaxHipHop


Bunchy Carter
flag as inappropriate/spamReply

Glory 5 on March 23, in London between Tyrone Spong and Remy Bonjasky--all in for Spong.


fungus_ankle
flag as inappropriate/spamReply

Niglets gossip more than women these days


fungus_ankle
flag as inappropriate/spamReply

Lilmissmatched is a real woman respect goddess


JeRzHeKz
flag as inappropriate/spamReply

If its true, Selena lost! Two gremlins training her! LOL


AmeriCano1023
flag as inappropriate/spamReply

Smh, that must've been one hlel of a ride....that girl is finer than two mofo's. I've never wanted to be a wack rapper more in my life....lucky fools @lilmissmatched, lmao...u crazy Dirtylittlepigs.com


BitchIMNiKitA
flag as inappropriate/spamReply

I can't believe anyone would believe this ish. Hahaha Seriously look at Gucci & Waka their ugly as fcuk! There's nooo way she'd be fcuking them when she could get anyone she wanted. Lol


hot2trot2
flag as inappropriate/spamReply

Of all the available men in the world, she goes for these guys? In their dreams. Selena doesn't even strike me as the type that would let a black dude look at her too long much less get in her coochy cooch. It seems like they are beefing with Justin or someone in his camp and saying this to draw him out.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Who knows if this is true. It's always the quiet innocent looking ones that are the most sluttiest because you would least expect it from them and its easier to get away with it. So I wouldn't put it past her.


mses300
flag as inappropriate/spamReply

Please that lil pretty mexican aint messin with piss smellin nigguhs stop it!


Bokenza
flag as inappropriate/spamReply

Isn't she like 11 and what the hell is she doing hanging with them dirty guys, if this is true she has lost her damn mind....damn! These niccuhs ugly


tashafierce
flag as inappropriate/spamReply

What's so special about this chick where people can't believe she got g'ed up..Who is she Mother Teresa?? You neva know what a person do behind closed doors... This is very true...Nothing, is particularly special about her... It just seems very "unlikely that's all...." & DISGUSTING! might I add...



Whatabrotherknow
flag as inappropriate/spamReply

Lol! Y'all clowns on here are killing me! Just because she white or whatever and she's so " pretty" you don't think she get down like that? Sorry to blow your little fantasies but those chicks be the main ones getting down like that! How you think she got on in the first place? Wake up clowns!


SALT
flag as inappropriate/spamReply

This is some silly azz high school BS. Even if it did happen why you runnin your d@mn mouth like a b!tch??? This dude sounds too desperate and thirsty for this to be true even if it is. Dudes with small peens talk this reckless. Selena is pretty quiet about her private life and she should never put her self around trash to give them any access to tear her down.


mses300
flag as inappropriate/spamReply

And she not white she mexican but you kneegrows cant tell the difference smh


Tinabobina99