UMMMMM . . . HMMMMM . . . Lil Wayne May Not Like THIS . . . But His Daddy Birdman And Soulja Boy Just Got MATCHING TATTOOS . . . On Their FACES!!!

: Well we're HAPPY for these two. Looks like they're very close and happy . . . . #runs#out#of#article#

Tags: birdman faces hmmmmm lil wayne soulja boy ummmmm

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

WendyJones
flag as inappropriate/spamReply

I knew yall would post this. Im Blessed! Woke up to Mto and another $5k in my bank acct. If you're broke, you're not like me. I get paid from www.MoneySwag.net


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

STOP with all this please.... Setting a terrible example to these kids "LIV THE INVASION" HAS BEGUN @yesLIVcan


-DesiPrincess-
flag as inappropriate/spamReply

Bunch of ignorant coons, a waste to society


hoodni99a2012
flag as inappropriate/spamReply

looks like a bunch of chicken scratch....................................................visit hoodallstars.com


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

O_o Both looks hella Stank!


lily lu
flag as inappropriate/spamReply

We don't expect anything less from these ghetto coons. lol


caint get right
flag as inappropriate/spamReply

****AND THEY BOTH LOOK LIKE SOME DAMN FOOLS**** WILL BOTH YOU PLEASE EXIT TO THE LEFT****


AdrianaREI
flag as inappropriate/spamReply

Interested in learning about REAL ESTATE follow on IG adrianafasano


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

These two window lickers need some serious counseling, faces looking like a pissed on wall of bad graffiti done by a group of 3rd graders!


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

I guess you can't say p issed


Sexymarie
flag as inappropriate/spamReply

Looks very stupid and they don't match !


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

As if they need any type of assistance to make their face look f.u.c.k.e.d. - they didn't need to get all extra for that. Could've left it bare.......still would look f.u.c.k.e.d. up...... ESPECIALLY BIRDMAN ! ........in my Cole's (fm Martin) voice....Ca Ca Ca Caaaa Caaaa......


philpot25
flag as inappropriate/spamReply

SMH! GET THE HOTTEST BEATS AT SOUNDCLICK.COM/VELOUR


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Yikes...but I am not surprised, Weezy is getting older and had to trade him for a newer model!! LOL


coco526
flag as inappropriate/spamReply

I DON'T SEE A MATCH.ANYWAYS LOOKS STUPID



StarshaFears
flag as inappropriate/spamReply

THEM BOYS FAGS I STILL GOT MY SWAGGG.


Mercedez804
flag as inappropriate/spamReply

Where are the matching tatts? I see the same words and on the same spot but it's not matching.


ebonyqu33n
flag as inappropriate/spamReply

MTO reaching... those tats dont even match


glrfc
flag as inappropriate/spamReply

They both look a hot mess!


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

UUGGhhhhh.......................dont they look like they LOVE A TRASHY WHITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE??? U can smell the funk and stink breath through the pic! TRUTH!


cabbeangirl08
flag as inappropriate/spamReply

http://easycashforme.toppaidonlinesurveys.com/


Sianna1
flag as inappropriate/spamReply

Well i support anything that covers up the muh f.u.c.c.a.s. faces.


BlackPrynze
flag as inappropriate/spamReply

Anybody notice all them black spots in "tell em" ear???


omg_im_so_blessed
flag as inappropriate/spamReply

how does that match??


THEBANKER
flag as inappropriate/spamReply

Desi Princess, do you say that about bikers? I don't even like either, but you're even worse... Stanky!


Supastarjay
flag as inappropriate/spamReply

What the fuck is wrong with these people??? Smh Smh That's crazy .... Following me on Instagram an ill follow back This_is_jay_everyday


prettygirl757
flag as inappropriate/spamReply

Why put a tat on your face in the first place? How you think that's gonna look when you get all old and wrinkley? Especially in the neck area....that part gets old and wrinkley. I guess it's safe to assume that people like soulja boy are not going to do a whole lot with their lives including getting a great job. Who hires anyone with tats on their face besides a tattoo parlor?


PrayerPartner1
flag as inappropriate/spamReply

Those Ninjas don't need to be admired, they need to be studied. Two science projects gone bad. Real men don't do sh!t like that to themselves, only b itc azz N!ggaz...


ChiCoolKid7
flag as inappropriate/spamReply

N iggas is bogus fake gangstas hahaha


can'tstandit
flag as inappropriate/spamReply

All I see is a covered up star on one and some words of the other. What is matching about this?



pisces79
flag as inappropriate/spamReply

dem face tats look wack as hell, and I cant believe soulja actually got signed to ymcmb wut da hell was birdman thinking??? smmfh


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

ugh - i see that pedo fattenin up sb fa the kill ( pimp to other pedos in the industry) bw and sb look like svu vics and bird shxt puts me in the mind of a catholic priest I ALMOST feel sorry fa sb and bw. keyword : ALMOST


datruthurts
flag as inappropriate/spamReply

Wrong not even matching


Barry9x9
flag as inappropriate/spamReply

They look like West African cannibals..


MS_IMPRESSIVE
flag as inappropriate/spamReply

((A LIBRA MOVEMENT)) Heyyyyy!!! Where all my Libra's at?? If your Zodiac Sign is a (LIBRA) then you guy's are all personally invited to a great new page on Facebook called (Oh you're a Libra? No Wonder Why I thought you were so Brilliant) Come Like the page and be apart of the Libra experience.


MSTEXAZ
flag as inappropriate/spamReply

They look stupid as h3ll.... smh


JeRzHeKz
flag as inappropriate/spamReply

Idiots making themselves easy targets.... Wolves are always lurking...


JeRzHeKz
flag as inappropriate/spamReply

And whats with the actual artwork? Are they going to tattoo parties in the hood?


OVO
flag as inappropriate/spamReply

Both these dudes are queer Follow me @PropertyOfOct25


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

All I got from this story was Soulja Boy has no Qtips.


DeShawnO
flag as inappropriate/spamReply

SMH! http://www.youtube.com/watch?v=xv-vAKu7v1Y&list=UUqLpMkS6s8nedaqIzC4ERlw&index=1


tyniceLady98
flag as inappropriate/spamReply

WELL..... I GUESS DADDY GOT A NEW BOYFRIEND


K.Diddy
flag as inappropriate/spamReply

Lmao @ Somebody Else Is Stunting With Daddy....Ctfu!! Stop MTO


some1Got2SayIt
flag as inappropriate/spamReply

THEY ARE ON THE DOWNLOW FOR SURE HOW ESLE DOES SOULJA BOY(MR.ATL BOOTY) STILL HAVE MONEY AND BIRDMAN IS ON THAT JAILHOUSE DL ISH (BOOTY WARRIOR) and IF U GOOGLE BIRDMAN AND LIL WAUNE ON 106 AND PARK LIL WAYNE SAYS THE ONLY PERSON BIRDAMN KISS IS ME ... HMMMM THEY ALL SUSPECT NOTHING WROND WITH BEING GUY BUT DONT HIDE IT FROM WOMEN U DATE !!!


BoneThugsFan4Life27
flag as inappropriate/spamReply

Both dudes need to seriously stop getting tattoos all over their faces, because they're both ugly as f****.



WRITE BROTHERZ
flag as inappropriate/spamReply

>> YOUTUBE SEARCH: DA TWINZ - AGAINST THE WORLD VIDEO


OnlineHustlin
flag as inappropriate/spamReply

What does it say.....?