MTO WORLD EXCLUSIVE: We Have GRAPHIC PICS . . . Of The Injury Frank Ocean SUFFERED . . . When He Was BRUTALLY BEATEN By Chris Brown!! (Warning – VERY GRAPHIC IMAGES)

: MediaTakeOut.com TOLD YOU GUYS that during the altercation with Chris Brown, Frank suffered a GRUESOME INJURY to his finger . . . well check out the pics below. We warn you . . . it's VERY graphic.

Tags: chris brown graphic images

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Garry
flag as inappropriate/spamReply

Hey I knew it. SEE ALL HOOD GIRLS GONE WILD GO TO WWW.HOODBUTTS.COM


excelpreval
flag as inappropriate/spamReply

THATS ALL BAD SMH *FOLLOW ME ON INSTAGRAM EXCEL_PREVAIL1*


carmelcapri
flag as inappropriate/spamReply

GAAAAAAAAAAADAAAAAAMN...I'VE HAD A FINGER INJURY THAT LEFT MY WHOLE FINGER SLIGHTLY NUMB...TORN TISSUE ON THE FINGER IS NO JOKE.... BUT SHIT TAKE AN ADVIL IT'LL HEAL. FOLLOW @CARMELCAPRI


some1Got2SayIt
flag as inappropriate/spamReply

HE LIKES PeEPeE'S


Haneefah22
flag as inappropriate/spamReply

He still b I t c h I n g? Man up


itzmebytchezz
flag as inappropriate/spamReply

How are y'all adding these articles today. That ain't sheet. He's not going to need surgery. I've done worse playing outside as a kid.


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Brown is a punk. Still a punk, will always be a punk. He gets uglier and uglier every year and is starting to look more crackish.


asmith161718
flag as inappropriate/spamReply

LMAO. I had worst scratches when I was a kid riding my bike.


some1Got2SayIt
flag as inappropriate/spamReply

THAT WAS FROM TRYING TO TOUCH THAT GUYS BUTT DONT LIE FRANK .


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

Maaannn pour some damn Peroxide in that & gone about your business ! MAN UP ! OH.....my bad.....TRY .... to MAN UP !!


machinegunkelly
flag as inappropriate/spamReply

Wow! that's brutal mto. lmao he needs a tourniquet to stop the bleeding. MTO get the "F" out of here with that brutal shit.


FattyQ
flag as inappropriate/spamReply

Exactly what kinda fighting causes a finger injury like that? Maybe the real story is that Frank tried to hold Chris' hand and he wasn't havin' it! Smh


taih588
flag as inappropriate/spamReply

so if the stories are correct and they say that he didn't even swing back all he was doing was getting held down by chris security guard how did his hand get injured????


boxiecube
flag as inappropriate/spamReply

Lol...things happen .. FOR REAL ITS TIME TO GET THAT CELEB TYPE CASH...START MAKING MONEY LIKE A CELEB... GET A FREE EBOOK ON MAKING GOOD CASH ONLINE AT boxiecube.com


Relentlez
flag as inappropriate/spamReply

Man, that look like a cat fight to me. Y'all should check out www.thegrandreport.com too, they usually have some good reads on ther



MsReneeAllDay
flag as inappropriate/spamReply

WTF, MTO who cares, worse things happen in the hood !!! They were cat fight'n !!! lol


shellyglama
flag as inappropriate/spamReply

How the hell you get a cut like that and you getting jumped? what happened to the black eye? Scratches on the face? broken nose? this aint adding up and im tired of this story...is this his first frikken fight? and I doubt that with friends like "Tyler the creator"


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Seriously stop milking it.


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Thays what happens when you reach for zippers


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

and we know this is his finger how? Mto lies too much wouldn't be surprised if this is a totally different picture


Sexymarie
flag as inappropriate/spamReply

His finger really that's it! Smdh


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

At this point Chris has had enough time to get the psycho help he needs so its time for him to be put into the prison POPULATION and then lets see how good a fighter he is against dem hardened criminals. TRUTH!


TheHumanFund
flag as inappropriate/spamReply

Very graphic? This nigga cut his finger..grow the F up and stop stirring the shit. Fuck outta here with that graphic shit.


KevsBlkDiamond
flag as inappropriate/spamReply

They say you are not supposed to hit a female! But it does look nasty though....


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

O DANM! THATS WORTH 2 MILLY THO!


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

i heard chris didnt fight! which story is it!


abrel73
flag as inappropriate/spamReply

Put a bandage on it and man up.


Teko raj
flag as inappropriate/spamReply

PooR sexy man!! I'll kiss ur booboo Instagram: Tekoraj


ChiCoolKid7
flag as inappropriate/spamReply

hahahahhaahha joe you know you lost in the heat of it all


getoffmyd*ck
flag as inappropriate/spamReply

I dont care to hear much about frank ocean because I dont like gay men all like that. They just seem so selfish and like they got serious mental issues deep seeded. I will say that I cant stand chris brown even more. Chris brown need to go to jail i dont know who they think he is to keep letting him off but honestly we got some wicked people in the justice system to have let him off the first time. he should went to jal for at least a year for what he did to dat girl precious face. Even if she is a bitch she supposed to be a bitch woman posed to stand her grouynd and man suppose to soften her heart to him by being good to her. Not beat up her face. Chis brown seems like an undercover queer too so jail sounds like the right place for him since he doesnt know how to respect women and he think he the shit. Thats where shit belong and the scum of the earth locked away with no privilege to see tyhe light of day cause the sun don't just shine down on his crackhead ass and better get hip to this shit or its gne get real ugly for him just like his ugly *ss face is gettin. Oh and rhianna get no respect for being with him she is a huge joke and she is also making jayz and beyonce look bad by fooling with that clow. Jay brought her up to his level and to a level where she can compete wit benonce but this stupid gal lets her emotions when and she is too old to still be making all decisions with her heart. Now chris brown brought her down and she is now competing with rice cakes.... really? SMH I wish I had her status I would not give chris brown a glance especially after that fool beat me. Instead of reflecting on what he did he partied, screwed many other girls, and skipped his community service. He didnt put in no work to get her back so how da hell did he learn his lesson. And she wanna disobey the ones that did care for her and look out for her. Why some peopl I tell I'm bout thru with all them.



virgolady702
flag as inappropriate/spamReply

Somebody needs to just beat the shit out of Chris Brown....ONE TIME.


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

They must have been swinging like some ho's...


Lakeshow
flag as inappropriate/spamReply

Cut on finger equals brutal beating? Where are the pics of his face? Black eyes, busted lip? Bruises? Gabriel Aubry's face was a brutal beating! This could have happened if Frank swing and hit the car or window! You don't get a gash like that from someone punching you! Smgdh


TrayTakeIn
flag as inappropriate/spamReply

Chris better go get an Aids Test!!


Afrodite420
flag as inappropriate/spamReply

Prolly bit him with those jacked up teeth in cb's mouth...i couldn't fathom it.


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

That's it?? WTF I thought he was really hurt, not that paper cut!! Btw some vasoline intensive care is needed ASAP dry cracked hands may be the culprit!! Lol


BarbecueTee
flag as inappropriate/spamReply

That finger looks like it needs stitches. Frank Ocean looks like the truck driver I used to date. Is he from the Virgin Islands? How did a handshake lead to this injury?


pennylane
flag as inappropriate/spamReply

MTO .. you are all some definite CRABS in a BARREL... Anything to tear down a black man, and you are co-signing. These two young hotheaded men got into a fight.. how is it now "Chris Brown Brutally Beat Frank Ocean".. Whatever.. since Frank has withdrawn his public plea for sympathy its obvious there was more to the story that probably showed that HE started the altercation. No OneCares anymore.. Quit trying to throw more dirt on Chris... Thats what the WHITE MAINSTREAM MEDIA is supposed to do. He definitely has issues, but you all make him seem like a monster.


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

So sad, now he has To Jack off his producer with his right hand.


cmwsirtel
flag as inappropriate/spamReply

From putting finger up all them booty holes


DriftGirl
flag as inappropriate/spamReply

LoL!! thats nothing. @DriftGirl


Limited Edition
flag as inappropriate/spamReply

wahwahwahwah...grow up


Mercedez804
flag as inappropriate/spamReply

A brutal attack MTO, Really? The back of my ankle was cut worse than that and no surgery was needed. He should toughen up. For those still stuck on the beating of that chick, let it go. Why the hell ya'll holding a grudge on Chris for something he did to her? It's in the past, she forgave him and to be real, that "put him jail for beating her" stuff is getting old. Move on like she did.


@plizel
flag as inappropriate/spamReply

Ew bloody faggy finger


NonSuckerPunch
flag as inappropriate/spamReply

Kobe played and entire BASKETBALL (Dribbling, dunkin, and 5hit) Michael Jordan played while SICK with FLU ::Drank some Gatorade:: came back and won an NBA Chsmpionship, and this fool can't hold a mic and sing into it for 12 minutes? Im DONE! Dont follow me (@OnCloudIX)



justclassic
flag as inappropriate/spamReply

He got $$$$$$$$$$$millions i heard for that messed up finger. Everybody on here living paycheck to paycheck including me.


Rightisright
flag as inappropriate/spamReply

If you all watch Wendy William you'll know MTO Lying. This punk was trying to go after Chris Brown for some odd reason. Ok we understand that you think you're better than Chris but you're not.Everyone want to make Chris out to be the bad guy here.Frank we understand you're a little bitch and you want to cry about a parking spot.Chris did the time for his crime and the broad still went back.That don't give Frank nor any body else a reason to judge Chris. It was a misunderstanding to begin with and the media took all out and so did Frank.Chris can't adjust his nuts without the media taking a peak.Chris next time their watching give them a peek at it.


rezolite
flag as inappropriate/spamReply

how does that even happen W/E FOLLOW ME ON INSTAGRAM : rezolite


PeaceBeWitYallAy
flag as inappropriate/spamReply

MTO you stay instigating fights or feeding into situation that does not concern you. Even telling more lies about everything and everyone. CEASE.


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

Puh- lease...ive had worse papercuts @topic: chris shoulda shot him- then hisself lol


truthsurts1on1
flag as inappropriate/spamReply

lmao you guys are full of shit .... lol just fell over dying wit laughter.... thats a reel bi$ch there


Greatdeals4life
flag as inappropriate/spamReply

looks like a paper cut... he a pussy


GIMMICKANNA
flag as inappropriate/spamReply

IriAstarte flag as inappropriate/spam So sad, now he has To Jack off his producer with his right hand.*******DEADDDD!!!!!!


GIMMICKANNA
flag as inappropriate/spamReply

Oh shut up Francessa! Get over it! You know Chris did nothing! That looks like a damn papercut! You just trying to milk this for publicity. No one even heard of you until you "came out"! Now you just need to go away with your boring ass songs!


fungus_ankle
flag as inappropriate/spamReply

More dumb niglets on here. What kinda fight causes a injury like that? He fell and hit some glass dumb niglets


OVO
flag as inappropriate/spamReply

Wow a finger is gonna keep him from performing @ the biggest music award show? smh Follow me on twitter @PropertyOfOct25


Be_The_Change!
flag as inappropriate/spamReply

GTFOH....pour some tussin on it at keep it moving. LOL!


Be_The_Change!
flag as inappropriate/spamReply

And he's a wuss if he lets that prevent him from performing at the Grammy's. Put a damn band-aid /some gauze on it!


BEAUTYONLINE
flag as inappropriate/spamReply

NEW FACEBOOK PAGE Where are all my beautiful Black Queens at??? There is a wonderful page on facebook that is dedicated strictly to the African American Woman, in regards to our Beauty, Fashion, Health, Hair, Accessories and etc! We will show you all of the Hot & Hip Products that Black Women should be rocking and also showing you some products on the market that are New and going to make our Lives easier and a more beautiful place to exist! CHECK US OUT ON FACEBOOK.....DAILY BLACK BEAUTY EXCLUSIVES! STRICTLY FOR US!


ladydi
flag as inappropriate/spamReply

Doesn't frank look like Avon from The wire? Chris is lil punk anyway.



Polished_Pimpette
flag as inappropriate/spamReply

lol these gay comments are so funny.


tessmynerves
flag as inappropriate/spamReply

Boooo hooo he broke a nail....im sure if u zoom in on is azzzzhole the war wounds would be much more brutal


misshart83
flag as inappropriate/spamReply

Eww thats hella gross. hes gonna need stitches. Bet chris didnt even do that... he probably brushed his hand up against a car with a sharp edge while fightin or somethin


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

This site is so pathetic. dwl@Francessa. Now THAT was funny!


GETTINPAIDWHENIWAKE
flag as inappropriate/spamReply

FRANK OCEAN GETTING MONEY LET ME SHOW U HOW TO TURN $40 INTO HUNDREDS IN A WEEK I MADE $220 THE FIRST WEEK. EASY MONEY EMAIL ME FOR MORE INFO derekdjj @ gmail com


Have a seat!
flag as inappropriate/spamReply

Suck it up, Frank! No, no not that ... I was talking about the injury! Now get up off your knees now, you silly boy! Just kidding :-)


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

Poor thing, I hope it heals completely. Chris Brown needs to be UNDER a jail right about now!


WeAreJPC25
flag as inappropriate/spamReply

Damn Chris breezy hit frank ocean finger with the run it run it Follow me on twitter WeAreJPC25


BurntSugar
flag as inappropriate/spamReply

First of all, gay men need to stop trying to be tough and down with all this fighting and go back to their gentlemanly ways. Back in the old days, gay men wore white gloves as they enjoyed coffee and European pastries at fancy cafes downtown. The back alley fighting was left to straight men. And second, straight men whould respect the dignity of gay men and not lay hands on them. It's what used to be called a civil society.


Nurse2002
flag as inappropriate/spamReply

MTO STOP IT.YOU WOULD HAVE TO BE EXTREMELY FAINT OF HEART TO BE FIND THIS EXTREMELY GRAPHIC. HOPE HE DIDNT WHINE OR COMPLAIN ALOT. IT'S RIDICULOUS ALL THIS BULL OF PARKING SPACE .


OnlineHustlin
flag as inappropriate/spamReply

GRAPHIC.......REALLY........IVE BEEN THROUGH WORST I DONT KNOW WHY I EVEN CLICKED ON THIS POST SMDH


DivaSnapDivaish
flag as inappropriate/spamReply

A little cut on the fingers REALLy!! FOR MORE CELEB SNAPPIN GO TO: www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com, www.divasnap.com,


mzfiji
flag as inappropriate/spamReply

Cdfu yall crazy. Follow me @517cece


swaggincee
flag as inappropriate/spamReply

I love breezy buhh he gotta stop beating people. honestly... -_-


Trippaveli
flag as inappropriate/spamReply

Follow me on twitter yo @buyoutthebar