MTO WORLD EXCLUSIVE: R&B Singer Monica’s Husband Is Put ON BLAST . . . Some TWITTER HEAUX Releases His ‘CHEATING’ TEXT MESSAGES!! (Poor Mo’)

: R&B singer Monica is not gonna have a good day today. MediaTakeOut.com EXCLUSIVELY learned that yesterday some LADY went on Twitter and put her HUSBAND on Blast.

The Los Angeles woman named Corie had been sending messages to Monica's hubby over Twitter. But instead of REBUFFING the lady's flirtation . . . Monica's husband ALLEGEDLY responded in an EQUALLY THIRSTY manner.

According to the text messages, Shannon started BEGGING the lady for her number . . . so that they could continue their conversation in a more private setting.

These ALLEGED messages are from 2011, just a few months into Monica and Shannon's marriage. We're not sure why this chick FELT THE NEED to put this out now.

Tags: b singer flirtation hubby los angeles monica r&b singer shannon singer text messages twitter

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

ChrisCal
flag as inappropriate/spamReply

no way.. monica gonna be mad I make $5000 per month from home. You can too. Visit www.MoneyYouNeed.net


Mbatuku
flag as inappropriate/spamReply

Yea right...I don't believe this mess. *****!!!!!FOLLOW ME ON INSTAGRAM AND TWITTER @ MBATUKU! I FOLLOW BACK!!!!!*****


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

YO SHANNON/MONNICA WHY IS NICKI MINAJ SO AFRAID OF "LIV" WATCH THIS VIDEO AND FIND OUT yesLIVcan.com


thatphillychik25
flag as inappropriate/spamReply

Well Monica, how u get him is how u lose him. He had a gf/baby's mother when he starred in your video, next thing you know u on twitter holding his kids, then u marry him. Karma is a patient bitch isnt she mo?


TheAmkebe
flag as inappropriate/spamReply

This is from 2011 why the need to post it now? This thirsty ass heaux stay busy!


Hdazzle
flag as inappropriate/spamReply

Jan 16 2011.....2yrs ago. C'mon now get some sense. Was they even married then? GTFOH


hoodni99a2012
flag as inappropriate/spamReply

them breasts must of done it, lol, she ain't fine like that to be thirstin over tho............................go to hoodallstars.com


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Something is not right. Seems like bits of info is missing and MTO is making it out to be that he is creeping. MTO is going to get sued one day.


sexishavonne
flag as inappropriate/spamReply

@phillychick wys...that girls face is hit and where are the rest of the messages i know he aint sending messages back to back with no response from her


ladyknj
flag as inappropriate/spamReply

He wrong as hell if this is true. She is busted.


the1inATL
flag as inappropriate/spamReply

This looks so fake!!! Sorry don't buy it. She's ugly with missing / or gold teeth? No way not to mention I follow him and Shannon never and I mean never tweets during the season . He got off twitter and Instagram back in June. MTO y'all need be sued


Cake4days
flag as inappropriate/spamReply

She ungly ass hell!!


504redbone
flag as inappropriate/spamReply

Monica look waaaaaay better then this skank!!! He is tripping!!!


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Not a good look hun....


QTeE832
flag as inappropriate/spamReply

SHE'S A BUTTAFACE! BUT SADLY DUDES DON'T CARE ABOUT THE FULL PACKAGE, ALL P***Y IS THE SAME TO THEM



spraggaswifey
flag as inappropriate/spamReply

January 2011?.................Really?...............And this chick needs to step her game up if tryna be an NBA hoe because she's str8 busted.............


Sklump
flag as inappropriate/spamReply

Mto....this.is damn near 2 years ago...tighten up!!!


Haneefah22
flag as inappropriate/spamReply

calling her ugly is an understatement......wtf is that hoe missing teeth in the front too? 0~0


slyyredd85
flag as inappropriate/spamReply

I guess nothing above the neck matters anymore smfh


Oaklands Own
flag as inappropriate/spamReply

Damn!!... Why do she gotta put him on Blast tho?!?.... These hoex aint shyt?! www.kenrileyjr.com Instagram = _krjr_ / Twitter = KRJR


likilove
flag as inappropriate/spamReply

she better not give a shit about that b/s...a man gonna b a man and a bitch gonna b a bitch...u sweat shit like this, you'll never have a significant other....


ThinkPink24/7
flag as inappropriate/spamReply

Omg what is that???? A Moose do you ride it??? Lawdddd are you serious [Clutches my Church Pearls], I can't make out what this beast is. This manthing over Monica, somebody plssssssssss call Gloria Allred.


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

LADIES STOP BEING SO DESPERATE FOR ATTENTION...............YOU RELEASING THIS INFO YEARS LATER?????????


Brack
flag as inappropriate/spamReply

smh if that's the case.... follow me on twitter and Instagram @briannabrackins


TreeBaby
flag as inappropriate/spamReply

WHY WOULD HE CHEAT ON MONICA AND WHYYYYYYY IS THIS LADY THIS UGLY?


ALLBLACKON215
flag as inappropriate/spamReply

Damn that's salty...I feel bad for Monica too Instagram b_dynamyte215


koshay
flag as inappropriate/spamReply

this says 2011 !!!!!! Sooo old. follow me on instag @lovelysmile_kay


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

What a joke. Here we are starting 2013 on this foot with skanks and hoes feeling like they're SOMEBODY when they're actually NO DAMN BODY! Why should Mo have a bad day? I think HE will have a bad day and this busted jump off needs to sit down somewhere. These low self esteem broads ALWAYS want what the NEXT woman has but guess what hon, you're NOT the wife and never will be. Silly trick!


ballermd
flag as inappropriate/spamReply

This skank, thirsty chick... Damn Shannon, if you gone cheat on Monica, at least pick somebody that don't look like a hood rat. Follow me on instagram: BallerMD


WorkFromHome4MCA
flag as inappropriate/spamReply

SMH, trifling! Start working from home today! Go to www.WorkFromHomeforMCA.tk



tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

He'll say his account was hacked and Mo will believe it. I swear married women accept the most BS. Anything to hold on to that title


the1inATL
flag as inappropriate/spamReply

@tiplite2004 Mo will believe him cause this chick is BUSTED... Dude barely even tweets just look at his account its always inactive during basketball season and January 2011 was basketball season for sure . The messages are so fraudulent . So her ugly ass wasnt responding back? We can't be this gullible in 2013.


Dablackwomanisgod
flag as inappropriate/spamReply

at the end of the day... theres no excuse for this....... every wife knows a man's place is at home wit her and the kids.... or at work.... anywhere else.... nigga we go as a family..... BLACK MEN STAY AT HOME WITH YOUR FAMILY... SO U CABN PROTECT UR CHILDREN AND WOMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AND ALSO SO U CAN TEACH THE BABIES SOME RESEPCT CUS... TRUTH IS.... US WOMEN CANNOT DO IT WITOUT YALL... FUCK U UNCLE TOM CRAKA LOVERS YALL CAN GO HEAD AND DIE... CUS WE DONT NEED ANOTHER GENERATION OF CRAKA ASS LICKERS


MissJacque87
flag as inappropriate/spamReply

These text messages seems bogus, none of the messages make any sense! This chick is butt ugly!


Dablackwomanisgod
flag as inappropriate/spamReply

this nigga monica with.... dont even look like a reall nigga/... why she fuckin with this fake pussy uncle tom lookin nigga... she need a RBG!!!!!!!!


illcee-1
flag as inappropriate/spamReply

Mto still up to their ole B.S. it seems. I would hope if dude would cheat, he could do better than that. I was always told..."If you gonna cheat, then @ least cheat up"...that chic bout 20 steps below where he @ now. Either that's a big ass gap, or she missing a toofus...that's probably why she took that pic with her head cocked, so maybe you wouldn't notice...*we do tho* nice tiddays I will give her that...


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

This looks fake like with shorty who made the fake messages on twitter of wale asking to eat her ass smh that chick is too busted for Shannon brown fine ass.


TheBestEvaMade
flag as inappropriate/spamReply

I'm with sexi on this one. *in my sarcastic voice* So she ain't respond? Smh GTFOH!!! Gotta be fake


Thirdeye365
flag as inappropriate/spamReply

from ousameas


twitter.com/BeeDubbs
flag as inappropriate/spamReply

why do hoes do that? Put someone on blast and think its cute? Thirsty for some kind of fame and money. I could never.


Sarah Cera
flag as inappropriate/spamReply

I hope its not true. That woman doesn't have shit on Monica. I always wanted to start a youtube channel and now I did it! Just search for "BEAUTIFULMEXICATV". I have 8 videos up. Please take some time to watch, like comment and SUBSCRIBE!!! Also, if you have a channel, let me know. I'll be happy to payback the support! Happy New Year, Everyone!!! *KISSES*


rosad
flag as inappropriate/spamReply

This is why athletes should remain single , he's away at least 6 or 7 months in a year, and im sure Monica has more important things to do , than trailing behind Shannon every game, hate to say it but unfortunately some of these athletes keep a different chick in each city, these side hoeeees are always stepping out of their position , jump offs have grown brave , and they talk too dam much, i cant believe women actually think sleeping with a married man is something to be proud of, its low and tacky, but being a hoeeee and homewrecker seems to be normal in this day and age,


princezzdiana
flag as inappropriate/spamReply

Ransomed...GET OF MY SH!T ALREADY!! DAMN MY LIL COMMENTS ABOUT YOU MUST HAVE REALLY HIT A NERVE, HUH? STOP LICKING MY PUZZY AND MENTIONING ME IN YOUR COMMENTS! BITCH I DONT WANT YOUR PUNK ASS ATTENTION! LET IT GO! AND TAKE TAMIA'S PICTURE DOWN CUZ I BET ANYTHING YOUR UGLY ASS DONT LOOK NUTHING LIKE HER! STAN STALKING ASS LOSER ASS BITCH!


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

She looks like Lamont Sanford!!! She is ugly & more than likely he was jus usin her for a jump off & was this b4 he got married???


IMTHAREELESS1
flag as inappropriate/spamReply

Mrs CorieZenobia will be addressing these shenanigans on youtube @IMTHAREELESS!!!



iwouldntdare
flag as inappropriate/spamReply

She's fat and who walks around with their shirt that open???


dangForealDoe%
flag as inappropriate/spamReply

yea she do looks hideous and who cheats and downgrades and thats WAAAAY WAAAAY DOWN he should be ashamed


271625
flag as inappropriate/spamReply

Sorry peeps, lol 110% true.. I know her.


marcnate
flag as inappropriate/spamReply

What does this chick want!? Monica and Shannon in 2013 and beyond!


caint get right
flag as inappropriate/spamReply

****WELL I GUESS****


Killa_Wife718
flag as inappropriate/spamReply

I doubt he would cheat with that she is RACHET


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

They have app that can make up fake comvo! and text!......Anyways IF he did sent that text! Upgrade Not Downgrade from you wifey! #JustSayin


appbottom47
flag as inappropriate/spamReply

Corie bytch ugly damn,tacky ass pants. O well monica ,i like u,but u seemed so desperate 4 someone to marry u.U hardly knew ol boy and u jumped right into marriage.Wat bout the courtship first?Yo BD wouldnt marry u so u had to make it known someone would marry u.Ur too pretty to act like a young desperate whore.Focus on ur career.and kids.


appbottom47
flag as inappropriate/spamReply

SHANNON LOOKS LIKE A KILLER IN DAT PIC!!! LOOK AT HIS EYES!


KeepnitGucci
flag as inappropriate/spamReply

Guys always leave for a "thicker" chick. Just cause a chick thick dont meam shes clean. You ever heard of the old saying a big ass is hard to clean and look at her grill. you can tell person age by they gold tooth/teeth. Those jeans need a RIP sign stamped on them and need to be buried. Mo play the field. Theres nothing wrong with that and stop introducing them dudes to ya kids as ya man or "friend" life goes on


delmonforlife
flag as inappropriate/spamReply

Opportunities knock at our doors once in a while, but temptations bangs at on your door everyday !!!! This chick is a trick who need a quick kick for wanting a dick that belongs to someone else. For what its worth the trick sought him out and not the other way around. Mo was being a 'man' and could have done many of one thing with her info. Just look at what Justin Beiber and many guys went through. Ain't no telling what these jessibel have going on in their heads these days...just double trouble. And if you ignore or diss dem prepare for another kind of shade or swerve smh. Had enough, ladies ! imagine your brothers, sons, nephews, uncles, dad going thru these trifling tactics.. You won't understand until it hits your door. Smh


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

DAMN SHE UGLY LOL...


atkins24
flag as inappropriate/spamReply

black men fuck anything that moves


Jordache87
flag as inappropriate/spamReply

Anyone surprised here?, Monica is average at best, ain't got no hips, no breast, got two kids already, she was'nt a catch in the first, her star done shined years ago.


mzfiji
flag as inappropriate/spamReply

OK but she aint look n like nothin



RealerThanReal
flag as inappropriate/spamReply

Of course he's cheating! Mo aint beautiful, she's average cute w/the body of a tall 12 yro boy. Women are STUPID!! WTF are chicks mad at Corie?? Corie aint married to Monica or anybody else... Didn't put a gun to dudes head or penis... He not respecting his marriage why should anybody else?? Are women just that dam thirsty in 2013 that you're completely oblivious to dude's cheating, cus if you blame him then that means you have to hold him accountable by leaving him?? That's why guys continue to cheat... Thirsty a*s birds will except any excuse or make up 1, just to keep a title & a warm body in their bed. SMDH!


starlite
flag as inappropriate/spamReply

Well she looks like a DOG in the face! I swear black women are some of the most whorish, disloyal, unsisterly bitches on earth. They will stab another sister in the back for some dick and some change. She looks like a drag queen with them 1980's stoned wash jeans. Disloyal, whorish donkey.


KarmaMonRoe
flag as inappropriate/spamReply

Monica and Shannon got married in July 2011, I would know because my brothers birthday was like a week after I heard it. They were married more than once. This bitch is ugly anyway Monica may be average looking but she looks 10x better than this wolf /monkey.


vee105
flag as inappropriate/spamReply

HUBBY IS HONGRY FOR SOME AZZ! HE PROBABLY FUKKING AROUND ANYWAY!


SALT
flag as inappropriate/spamReply

Sorry... That b!tch is raggedy! These home wrecking chicks kill me. Not what part is truth but she is just seeking attention and mto gave this bust down her 5mins.


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

1st off....HOE SIT DOWN!!!! WHILE YOU BUSY POSTING SOME CRAP TO PURPOSELY TRY AND DESTROY A MARRIAGE AND HAVE THE AUDACITY TO LAUGH ABOUT IT AS IF IT'S CUTE..GO GET THAT RAGGEDY AZZ GRILL OF YOURS FIXED. YOU KNOW DAMN WELL YOUR MUG RIPPED THE FUDGE UP, SO YOU HAVE TO GO THAT EXTRA MILE AND GET THAT EXTRA PUSH-UP BRA TO EXPOSE SOME TITS OR AZZ TO GET A SIDEWARDS GLANCE. AND FURTHERMORE HOE, YOU JUST A LIL BIT TOO OLD TO BE ON FACEBOOK, TWITTER OR DAMN INSTAGRAM TRYING TO FIND A MAN. LEAVE THAT CHIT TO THE HIGH SCHOOLERS OR HOES STILL HAVING TRAINS RAN ON THEM ONLY TO HAVE IT VIDEO TAPED. RAGGEDY UGLY GAP TOOTH BIATCH!!!! I HATE A BITCH LIKE THIS!!! HELL YEAH HE WAS ON IT CAUSE HE SAW YOU WAS A SORRY THIRSTY HOE WHO DIDN'T CARE ABOUT THE SANCTITY OF HIS MARRIAGE SO SURELY HE WAS GOING TO HIT AND QUIT. AND THERE IS NO EXCUSE FOR HOMEBODY EITHER, AS BEAUTIFUL AND AS TALENTED AS MONICA IS, NOT TO MENTION THE ALREADY TRAGIC EVENTS SHE'S WENT THROUGH TO COME TO WHERE SHE IS TODAY. THIS IS HOW YOU REPAY HER DUDE!!!!!? YOU TYPICAL ROACH AZZ NIGGA!!!! I'M UNSURE HOW MONICA IS GOING TO TAKE THIS AND HANDLE IT, CAUSE WE ALL ARE DIFFERENT. HOWEVER IF I WERE HER, I WOULDN'T EVEN BREAK A DAMN SWEAT CAUSE YOUR UGLY AS FUDGE ANYWAY. WITH HER STATUS AND INNER/OUTER BEAUTY, I WOULD DROP YOUR AZZ LIKE THE SACK OF RUNNY CHIT YOU ARE AND KEEP IT MOVING. IF SHE CAN'T TRUST IN YOU, THEN WHO IN THE HELL CAN SHE TRUST. YOU PLACED YOURSELF IN A BAD SITUATION AND GAVE OLD SNAGGLE PUSS THE AMMUNITION TO TRY AND DISRESPECT YOUR WIFE. LAME BITCH NIGGA! I GET SO SICK OF NIGGAS LIKE THIS THAT HAVE NO IDEA WHAT THE FUDGE THEY HAVE AT HOME AND CHEAT..THEN YOU SHOW THE EXTRA STUPIDITY BY CHEATING DOWN WITH THEY SIMPLE AZZEZ!!!


SweaRussian
flag as inappropriate/spamReply

She look like Scrappy Doo .... Put her in the f**kin bathroom


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

@ thatphillychik25...WHHHAAAAAAAAAAAAAT, say that isn't so. I've never heard a bad thing about Monica. Guess I missed that one. But I'm still sticking to what I said about ole girl and his raggedy tail.


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

@likilove....SO ARE YOU SAYING THAT WOMEN SHOULD TOLERATE A DUDE STEPPING OUT? JUST WONDERING FROM ANOTHER FEMALES PERSPECTIVE (REGARDING YOUR PARTICULAR STATEMENT) I sweat cheating...I don't play it at all...Well let me rephrased that...I SWEAT ANYTHING THAT I CAN'T DO TO YOU OR YOU WOULDN'T WANT DONE TO YOU. I dropped my last ex behind cheating and being disrespectful at the mouth cause he knew he had new cootie fumes on his lips. And yep, it's been 2 years and I'm still alone. But guess what, I'm happy with that. I know my worth, and I know what I bring to the table.If he can't give me the utmost respect, the exact same that I give to him. And I have to worry about sleeping with the entire community...I'll pass. I'm that particular chick.


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

ROTFLMAO @ THINKPINK22/7...TOO FUNNY....YEP IT'S A MOOSE!!! LOL!!! MORE REASON HE NEEDS A FOOT IN HIS AZZ...I MEAN ARE DUDES REALLY THAT FLIPPING DESPERATE TO BONE A HOE DOWN NO MATTER WHAT THE FUDGE SHE LOOKS LIKE. I HAVE ALWAYS SAID IT AND I'LL SAY IT AGAIN. IF I WERE A DUDE, I'D BE ONE PARTICULAR MAN. EVERY HOE THAT LOOK MY WAY COULDN'T SIT ON MY STICK...I'D A HAVE A REPUTATION TO KEEP. THAT'S REALLY SAD IF THAT IS TRUE...REAL SAD. I'M LIKE A DUDE IN THE SENSE...I DON'T WANT NO NIGGA THAT EVERY CHICK AROUND THE WAY CAN SAY, "AWWW DAT NIGGA AIN'T CHIT..I USE TO HAVE HIM..I'LL PASS ON THAT TOO.


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

@ opinionatedashell...AND LET ME ASK...ARE YOU PROUD OF THAT!!!!? PERHAPS YOU DON'T THINK YOUR BOASTING...BUT SWEETHEART YOU ARE AND TRUTH BE TOLD..WHAT YOU GONNA DO COME JUDGEMENT DAY? DO YOU THINK GOD IS GOING TO BLESS YOUR MESS? YOU JUST CAPITALIZING? HOW OLD ARE YOU? WHERE DID YOU LEARN THE ART OF BEING A NASTY HOE, YOUR MOTHER? IT REALLY SAYS A MULTITUDE ABOUT YOUR ESTEEM, BUT YOUR BLACK AND DIRTY LOOKING ANYWAY, SO I GUESS PEOPLE CAN'T EXPECT ANYTHING MORE. WELL ANYWAY WHILE YOUR CAPITALIZING, STOP AT THE DOLLAR STORE AND BUY SOME BAKING SODA AND SCRUB YOUR CRUSTY BURNT SKIN..TRY AND EVEN THAT OUT. LOL! A HATE TO SAY IT BUT I HOPE ONE OF THE WIVES RUN UP ON YOUR AZZ WHILE YOU IN HER BED AND PUT A HOLLOW POINT IN YOUR FACE...THIS HOE HERE!!!! SMH!


kkaybigyo
flag as inappropriate/spamReply

MTO IS RAN BY QUEENS, THEY LOVE TO POST BS. SB WOULDNT CREEP WITH THIS DUCK, SB CLEARLY SHOWS HIS LOVE FOR MONICA, IM SURE MONICA ISNT BOTHERED BY THIS CRAP.. #TEAMMO


TeamDollFace
flag as inappropriate/spamReply

She isn't even cute and why didn't U put all of the msg's on there mto !


ROSEisaROSE
flag as inappropriate/spamReply

Ewww! Now that's what you call desperate! Mo really must not be on her game if your man wanting trash like this. Then again, he's the only that actually the trash to even want that. You have a decent woman at home helping you provide for your family then keep your @ss at home niqqa!


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

@ Stophatin........plz ......bout to pee on myself !!!! U really went in!!! Wowwww..... But u r sooooo right!!0



TheOriginalCola
flag as inappropriate/spamReply

she probably do suck his dick. she wanna continue, he wanna end it & now she putting him on BLAST!!


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

OMG.....& the wolf/monkey comment...... My side hurts ....lmao!!!!!


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

@ STARLITE..I TOTALLY TOTALLY CONCUR....THE WHITE MAN IS SITTING BACK LAUGHING AND CALLING US ALL KINDS OF DUMB AZZEZ AND FOOLS. I'VE HEARD IT OUT THEIR MOUTHS THAT WE ARE OUR OWN WORST ENEMIES AND MOST BLACK FEMALES (NOT ALL TO THE BEAUTIFUL CONFIDENT SISTERS) BUT A VAST MAJORITY ARE EXACTLY LIKE YOU DESCRIBE. THEY DON'T KNOW HOW TO GIVE A COMPLIMENT OR SAY SOMETHING POSITIVE AND I FOUND OUT THAT THEY DOn'T EVEN KNOW HOW TO TAKE A COMPLIMENT. I was at a club Chaos here in ATL and I had my ex's family visiting me, so I took the women out to a club. When we were coming down somestairs these 2 chicks were going up and walked right pass us. One was staring at me so hard, and my mother raised me right. I was wondering why ole girl was staring so hard, but I simply found something about her that was appealing and complimented her on it. Her hair (was in micro-braids and it suited her). So I said your braids are pretty...DO YOU KNOW WHAT THAT HEIFERS RESPONSE WAS?!!! It was, "BITCH PLEASE"? It told me a few things. 1.) She had never been complimented before cause she obviously didn't know how to take it, 2.) I must have been hurting their azzez hard that nite (although I do try), and I was glad I had a few cosmos in me cause it would have otherwise been ugly. Needless to say my visitor's were flabbergasted...mouths were wide open...


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

Sorry KDUB...I've been cheated on and would never ever do a woman like that. NEVER! my baby was only 3 months old when I found out the hoe downstairs was dealing with my BOY (he wasn't a man), and when I did my research found out the hoe was all on face-book making comments for a few months!!!...but walked past me every damn day and wouldn't utter one damn word. AND I WON'T EVEN GO INTO WHAT THIS HOE LOOKED LIKE...BUT I WILL SAY IT MADE ME LOSE EVERY SOLITARY OUNCE OF RESPECT I HAD FOR HIM. I was too busy being a mommy and working my butt off to be on face-book..bet I got a page now, but even now I rarely go to it...


Second to none
flag as inappropriate/spamReply

I mean monica ain't no dime but damn this chic is full on ratchet!!!


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

@ Stophatin ...... U know what !! I work in a very professional atmosphere with a lot of white people . & what I find out bout white women , white women r catty . They smile in ur face & pretend that they like u while plotting behind ur back !!! Us black women r jus pure jealous & we make it obvious in which it starts confusion. Instead of actin like women & realize every race wants to b us & come together as women of color to show we r powerful I think we can get somewhere as a race!!


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

@ K DUB...DON'T WE WISH...I WOULD LOVE TO SEE THAT HAPPEN! One of my besties is white and I have to admit..white women are like that as well. I have seen it with my own eyes. Sad state that we all are in....the Chinese stick together and they have it all....


TruthisHere
flag as inappropriate/spamReply

Definitely wasn't the face that got him. Not a looker......


WeaveMeALone
flag as inappropriate/spamReply

people commenting on the way this bitch looks is really dumb. since when do men give a sh*t how a ho looks when they go to cheat? it's new puussy isn't it? they ain't lookin for super models to fuckk and suck their dickks.


mztea42
flag as inappropriate/spamReply

Thirsty ass chick need 2 go sum where an sit the f$ck down an shut the f$ck up! She could have kept that 2 herself almost 2 years ago trick please!


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

Old news. Obviously they're still together. Black men are so dam thirsty. Damn.


MsReneeAllDay
flag as inappropriate/spamReply

I hope it ain't true either ... she's busted to the fullest !!


GrapeVodka
flag as inappropriate/spamReply

The bitch is tacky for that. Now, why is she putting him on blast....'cause he changed his mind or something? Much tea and shade but she ain't that cute, and that's the reason why ol' girl acting the way she is. Boop.