Video Vixen Puts Rapper LIL WAYNE On Blast . . . She Releases TEXT MESSAGES . . . Showing Tunechi BEGGING FOR THE P*SSY!! (Maybe He DO Have SOME WORRIES)

: Rapper Lil Wayne needs to get his HEAUX IN ORDER. Right now he's ENGAGED to "model" Dhea . . . wining and dining basketball star Skylar Diggins, and having random FREAK OFF SESSIONS with an Asian model named Dana.

Well Dana tok to twitter to prove that she was VERY BUSY lately. So busy that rapper Lil Wayne was forced to practically BEG HER to come to his hotel.

Tags: asian model basketball star dana freak lil wayne rapper rapper lil sessions skylar diggins text messages video vixen wining and dining worries

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

Bet she will be a rapper any day now....smh.... WATCH NICKI MINAJ GET BODY BAGGED ON YOUTUBE?YESLIVCAN "theINVASION" WAYNE _ REMEMBER ME


GhettoLyfe
flag as inappropriate/spamReply

weezy begging WATCH THE FUNNY "ALL ROLLS EVERYTHING" PARODY NOW ON WWW.MEDIADAMN.COM


rocker hair
flag as inappropriate/spamReply

Needy? Top Quality Brazilian/Malaysian Remy Hair 3 & 4 Bundle packages for a great price ---> remyred.com


texasmusiq
flag as inappropriate/spamReply

he want a baby with her too... follow me on instagram: Texasmusiq


KushKitty
flag as inappropriate/spamReply

Gremilin and beauty supply bratz doll, match made in heaven!


dfghtnhhyn
flag as inappropriate/spamReply

RELIVE THE YEAR 1994 WIT A NEW AGE TWIST THROUGH "NU ERA 94' RECORDZ"....BACK2BACK CLASSIC HITZ...IMA SAY LESS AND LET YOU BE THE JUDGE...ONCE YOU GO TO THIS PAGE ONCE,TRUST,YOU'LL BE GOIN EVERYDAY TO SEE WHUTZ NEW...facebook:SEANJOHNSON950@YAHOO.COM.....CHA'DIGG..THIS MOVEMENT AINT NUTHIN TO SNEEZE ON...WOOOD SMOOVE IZ THE FIRST TO BLAST OFF AND IM ALMOST DEFINITE THIS NIGGA BOUT TO SHIFT MUZIK BACK TO THE EAST ...facebook:SEANJOHNSON950@YAHOO.COM click the link and support.... SAVE HIP HOP!!!!!!!!!!!


TallGlassH2O
flag as inappropriate/spamReply

Yawning uncontrollably...


chocolateyummypie
flag as inappropriate/spamReply

I doubt understand how the duck these rappers think these yellow bytches is cute. They have ass and face shots. these hoes don't even look real. his kids are still gonna come out lookin funny. He is a ugly man and those women are ugly as shyt. fake plastic bitches. Toya was the realist on the team. Black men stay loosing! They are slavemasters and give all they money to white people!


EnYourImage*com
flag as inappropriate/spamReply

This is the ONLY POST I will click on 12-21-12 I chose Lil Wayne - Although this is a weak post... The Rest of The post are EXTRA WEAK! I hope people do themselves a favor and show NO INTEREST IN CLICKING ON ANY POST FROM MTO... ESPECIALLY THE RACE BAIT ABOUT THE GREEN EYES... I saw the Heading and skipped past! MTO is Weak - Been Weak - And Getting Weaker! Toodles...


Black_Barbara
flag as inappropriate/spamReply

EWW he so damn ugly. Not for all the money in the world.


YallLyingAgain
flag as inappropriate/spamReply

Thats not begging lol ... all dudes say that when they tryna fuck. MTO reaching again and that hoe just played herself in the long run.


ALLBLACKON215
flag as inappropriate/spamReply

She is dope...Face and body


chocolateyummypie
flag as inappropriate/spamReply

BLACK MEN ARE THE DUMBEST RACE ON THE PLANET AND THEY STAY FUCKYANG LOOSING! BLACK MEN WILL LOOK PAST A BEAUTIFUL DARK CHOCOLATE WOMAN ALL TO HOLLAR AT A RED PIMPLED FACED BYTCH ! DOMINATE BLACK MEN . WHY IS WAYNE AND MICHAEL TOP NEWS WASSUP WIT MTO AND THESE YELLOW BITGES . WENDY LOVES HER SOME YELLOW PEOPLE MAN FACED BYTXH


crzyck2007
flag as inappropriate/spamReply

Where was the begging ..? As u can see she obviously gave up the p**** without hesitation.. smh


NicNasty032
flag as inappropriate/spamReply

@chocolatecrustypie fix your grammar before you talk about others "faults". Also get a hug! You're probably getting rejected because.... Well read what you typed! @topic Stay out of Bangkok dude



Toast The City
flag as inappropriate/spamReply

Dana Lee.. Very nice! Hot Spot connection! www.toastthecity.com / Twitter @1toastthecity / Instagram: toastthecity


Taniap1123
flag as inappropriate/spamReply

Yooooooo..that left nostril really needs a break dude!!!


Sianna1
flag as inappropriate/spamReply

First of all, who's to say that text is from Wayne. Maaaaaan, these bishes be killing me. So desperate and thirsty to be recognized and be in the limelight. Always screaming bout who they fuccin. Real broads aren't hollering about who they fuccin wit. Just a generation of straight tramps.


TRVTH

mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Trick is hella thirsty!


Taniap1123
flag as inappropriate/spamReply

I mean right nostrile


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

I see she blocked out the parts where she is probably saying ok whateva you want. sucky sucky 10 dolla. She might not be begging for the alien penis but I am sure she is sticking around begging for them dolla bills.


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

dude just looks gross!!!


FallenAngel1286
flag as inappropriate/spamReply

Kill. You mean to tell me that this fool couldn't buy a tube of chapstick,with all of the money that he has?! gtfoh.


empresslibra
flag as inappropriate/spamReply

WHY HE GOTTA BEG YOU SEE SHE TEXT BACK I CAN COME THRU SHE LOOK LIKE A TRANNY ANYWAY


theresa34
flag as inappropriate/spamReply

HE LOOKS SO NASTY AND LIKE A CRACK HEAD......HE IS A CRACK HEAD JUST GOT MONEY AND A NAME SMH....HE IS SO UGLY AND HIS DICK IS NASTY HE IS A WHORE


Rbella1
flag as inappropriate/spamReply

Yawn.... Another story about a HO f.ucking for purses and shoes... Why am I NOT SURPRISED.... I guess this is her ticket to fame and stardom... Putting out pictures of her with dude. WELL IT HAS WORKED FOR SO MANY... So do ya thang HO. People praise people for getting in bed with celebrities these days so I guess it's a come up...


MEB2kDeez
flag as inappropriate/spamReply

Didnt yall have an article saying they hooked up not too long ago? and tbh want dude hasn't begged to A DEGREE, I'm not talkin bout full out thirst mode


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

Hes ANOTHER LOSER............ONLY GETTING WITH ANYTHING OTHER THAN BLACK! He should be ashamed and his family should be telling him that! THATS THE MODERN TIP! TRUTH!


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

How can anyone kiss THAT........look at his mouth. I'm sorry. I think i'd rather pull my fingernail beds out one by one with a pair of plyers rather than go anywhere near that. ****QUIVERS AT THE THOUGHT****



SHE KNOWS
flag as inappropriate/spamReply

Im not buying tht BULLSHYT


Jadatoocute
flag as inappropriate/spamReply

Wtf. Who the phuck cares? I don't understand why u guys praise these celebs as if there GOD or something. Get a life mto. #just saying


Stay Rdy
flag as inappropriate/spamReply

OMG dude looks crusty AF!! damn did he recently have a nose bleed, lay off the booga shuga weezy


TeamDollFace
flag as inappropriate/spamReply

Lol she snapped ..


sexishavonne
flag as inappropriate/spamReply

yes mto bc a pic of a tat with a caption means folks are bangin each other and mto yall are so right i mean there is only one wayne in the world *rolls eyes*


theulove
flag as inappropriate/spamReply

She look like Emily :(


chocolateyummypie
flag as inappropriate/spamReply

WAYNE HAS DRIED UP BLOOD IN HIS NOSE EWWEEE I CAN SEE IT. THIS MAN SHIFTS GOOD POWDER EVERYDAY. WAYNE U ARE NOT A ROLE MODEL BUT YES YOU ARE A ABOMINATION. YOUR LIZARD LOOKIN ASS MAKE ME SICK WAYNE. GRAB SOME KLEENEX AND CLEAN YOUR BLOODY DISGUSTING BURNT OUT NOSE !


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

no body on this EARTH still believes wayne is "straight"...HIS OWN BABY MOMA's POSSIE ALREADY LET THAT OUT THE BAG ...... enough was said not to mention his man"kiss"


NoMAAM
flag as inappropriate/spamReply

women these days are sooo low class. these skanks are proud to be groupies, whores, and side-piece pu$$y. "YOU WONDER WHY THEY CALL YOU BYTCH" -2PAC


Shawt_Bread_Shawdii
flag as inappropriate/spamReply

She ain't even cute...Weezy whipped off that foreign vajayjay...He betta leave dat shit alone...Lol...Have him very unfocused...


SeymoreSTACKS
flag as inappropriate/spamReply

How y'all never say nothing bout his deformed freakish ear...mf a weirdo lol


Han Solo Berger
flag as inappropriate/spamReply

Hahaha well damn did ya see tha man nostrils...#Novacane


KarmaMonRoe
flag as inappropriate/spamReply

Wayne is a scary looking creature, ugly enough to scare a small child. His edges look like coochie hair and his lips look like he eats flour from the bag. The ONLY reason this negro gets any play is because he has money.


Merci_Rose
flag as inappropriate/spamReply

First of all he's not begging....second she would run anyways...trying to put him on blast she looks dumb


Domi_theBODY
flag as inappropriate/spamReply

I'm still not understanding why this is such BIG news. It's apparent that Lil' Wayne just like most rappers is fucking anything with a booty, real or fake. Since when do rappers (or ANY man for that case) care about being engaged? They're gonna screw around regardless.



SexyMo
flag as inappropriate/spamReply

where's the proof. I could put someone's contact name in my phone as Wayne and tell them to beg me for some pussy too. I can get young money tatted on my arm too.


PrettyAssBitch
flag as inappropriate/spamReply

lil wayne a funny looking mutha fucka ewww


classnsass_okc
flag as inappropriate/spamReply

He mentions "Dana" on his marvin`s room remix.... "Dana texted me and say she wanna see me, then she sent a picture of her in the mirror, no clothes on of course she want that dope d*ck hello world Im the drug dealer" Follow me on twitter please @xtremleyblessed


HotMom
flag as inappropriate/spamReply

Anyone that'll fuq wit dat syphilis, gonorrhea, herpes, crab, body lice, staff/hiv/aids infected, bottom feeder troll of a MONTROSITY def has a death wish. Dana is mentally challenged. She could have any one of the 500 thirsty rappers but she chose wayne & then brags about it...UGH GIRL GET YO LIIIIIIIFE!


HotMom
flag as inappropriate/spamReply

She prolly was sold into prostitution as a child. That's common in Asia. And that wud explain her heaux-ness, her inability to think beyond c*ck.


Haneefah22

Josie_Kat
flag as inappropriate/spamReply

Sooo idk I don't really see any BEGGING so I'mma need to see the full thread.. AND I mean is that something to be proud of though? Just asking...


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

Its weird when Asian chicks are grown and old without being married. Uhmm Asian dudes wife the good ones early. She cute but messing with him is gross. LMAO Oh wells its funny when they put all these wanna be players on blast. She reminds me of a black chick...


luvBuGg24
flag as inappropriate/spamReply

b¡%$hezzzz will do anything fa attention damn y couldnt dat b btween yall..... u blew it trick


I killumanaughty
flag as inappropriate/spamReply

Loook at her I beg too 99% of these dudes wud beg too the 1% is gay


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

Hes not begging....thats an order and she took that a** right on to him. Lolz. Weezy is still my boo, enough though he's wildn' right now and going through his f*** it phase :).


brooke.Xx
flag as inappropriate/spamReply

That isn't the best picture of him, he looks like rasta-martian lol. But I'm pretty sure that after that text message that girl RAN to his place. She's just bragging by putting that picture up, nothing more. And I wouldn't say that he was "begging" for the pussy, he's just stating that he needs to see her, lol. Follow me on Instgram: x_brooke


jazzy_2times
flag as inappropriate/spamReply

Well Dayum,.. Bought his boo bigger titz and a bigger Azz ! She must give him that good love me long time !


tatisequ
flag as inappropriate/spamReply

@ chocolateyummypie well I guess the slave mentality still exists. Ur contributing 2 some of the issues within our community & making a fool out of urself. I might b yellow, but Im a proud African American that knows black is black. If a man broke ur heart & left u 4 the next blame him, know that karma took care of that situation, then move on. But dont hate those of ur own race thats a different shade, u clearly have problems. #CoonerySMH #OnlyInTheHistoryofN*****dom


Playboi2Hott
flag as inappropriate/spamReply

Dude's fallin off, this the second time i saw he got caught slippin, last chick fucked him to sleep and snapped a shot of him out cold afterwards in his living room or something....



ONNIKA
flag as inappropriate/spamReply

THAT BITCH IS A TWO FACE THAT IS NOT LIL WAYNE IF IT WAS SHE SHOULD SHOW HIS FACE ANY ONE CAN HAVE A TATTOO LIKE THAT SHE IS A LIAR LIL WAYNE IS BUSY HE COULD FIND ANY OTHER GIRL SO SHE IS NOT SPECIAL JUST A ASSHOLE