OH OHHHHHH!!! We’ve Got CLOSE UP PICS Of Rihanna’s Face . . . And While She’s JUST 24 YEARS OLD . . . You See Her Starting To AGE!!

: Dang Rih you really gotta slow things down. We hope it's not to LATE to stop Rih's signs of EARLY AGING!!

Tags: 24 years dang signs

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

LTaylor
flag as inappropriate/spamReply

Wow just wow. COUPLE CAUGHT IN THE ACT ON TRAIN IN NYC. SEE VIDEO ON WWW.NYCRATCHET.COM


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Reaching mto!........


Cococure1
flag as inappropriate/spamReply

Every other day her face is a 10 and she is the "baddest" in the game..... give me a break


MTOCOMMENTER
flag as inappropriate/spamReply

She looks beautiful nothing is wrong with the way she looks


Tim1111
flag as inappropriate/spamReply

WHY you keep trying to push that variety di_ck's sucking HOE in our face's everyday? No talent at all but sucking di_ck and eating cum and taking a fisk and upper cut's to her face.


kristmaz808
flag as inappropriate/spamReply

drugs r baaaad mmmkay


itsme86
flag as inappropriate/spamReply

MTO ARE YU DEAD ASS SERIOUS??....YA LIVES ARE SAD OVER THERE....GOIN THAT DEEP!?? Smfh


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

That comes from all that partying , drinking & smoking!!


coco321
flag as inappropriate/spamReply

Perhaps the sign of someone who actually has a job and works very hard and now has a #1 album. Hmmm


Matteblaq
flag as inappropriate/spamReply

Thats crazy, She hasnt aged one bit MatteBlaq.com 40% off entire store with code 40OFF


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

Stoking and drinking ages you quick than a mofo


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

@datsthatish I fb. Instagram also. One life.. Atl and Chi town.


afronerd
flag as inappropriate/spamReply

SHOCKER!! MTO PUTS OUT ANOTHER STORY THAT IS A WASTE OF SPACE AND IS REALLY MADE UP ABOUT SOMEONE WHO IS A MINSTREL AND NO TALENT. REAL ISSUES AND TRAGEDIES CONCERNING PEOPLE OF COLOR GET PUT ON THE BACK BURNER IN FAVOR OF THESE "NONTROVERSIES" IT'S A REAL SHAME AND A REAL WASTE OF SPACE AND TIME!!! ISN'T IT TIME FOR A CHANGE? A TIME TO SWITCH THE PERCEPTION THAT BLACKS FOLKS CURRENTLY POSSESS. ENOUGH! ENOUGH OF THE MINSTRELS! ENOUGH OF NO TALENTS WEARING AFRO-SAXON TOUPEES OR CAUCASIAN HAIR HATS! HAVEN'T YOU HAD YOUR FILL OF MTO SHOWCASING AND MAKING MONEY OFF OF BLACK DYSFUNCTIONALISM AND EMBARRASSMENT? AND WHILE YOU'RE AT IT, CHECK OUT AFRONERDRADIO.COM TONIGHT (AND EVERY WED) AT 7PM. FOR URBAN ALTERNATIVE MUSIC, PROGRESSIVE HIP HOP, BLACK ROCK, FUNK, ETC (YOU KNOW, THE MUSIC THAT CORPORATE RADIO STATIONS REFUSE TO PLAY THAT DOESN'T INSULT BLACK PEOPLE, WOMEN OR CULTURE!!!). Join Dburt, Daryll B. and Captain Kirk for The Comic Shoppe airing at 6pm. The topics on the table this time are: the crew extrapolates the true meaning behind a recent Washington Post blog entry that examines the rise of the Black nerd; DC comics has announced the 2013 release of an event comic series centered on the exchange of heroes match ups with (other heroes') different villains; and with the news of this forthcoming series. the team ponders on other changes or storylines that would be would considered if they were in control of their favorite comic companies; the truth behind Joseph Gordon Levitt taking the mantle of the bat for the next Dark Knight/JLA proposition as well as additional pulp/pop related issues that are bound up during this Yuletide airing. CALL THE HOSTS LIVE AT 646-915-9620. TIME TO THROW UP (OOPS) THROW OUT THE CLOWNS!


theulove
flag as inappropriate/spamReply

She looks 16 to me....just sayin


MyOpinion2
flag as inappropriate/spamReply

MTO, STFU. There will be an apology tomorrow, this site is wish-washy and petty.



Bkac
flag as inappropriate/spamReply

mto you just said Rihanna looks better than Beyonce yesterday.


SashaBanks
flag as inappropriate/spamReply

aint nothin wrong w that girl... anyone who wears makeup everyday will show a lil signs of aging a lil faster than most.. but she good.. MTO yall reachin as usual... its Sunday.. i understand.. lol @thesweet1 on instagram!


Beaniebaby870
flag as inappropriate/spamReply

She still looks young


rosad
flag as inappropriate/spamReply

Sad world we living in when this Herman monster looking ass skeletal bird , is given a title such ass ,most beautiful girl in the world lol, beauty is not just looks, its how a woman carries her self , and what she stands for , she's a pig in lipstick with the morals of a pig, how the hell does someone get a number one album with no talent what so.ever, her young dumb ass fan base is how ,all are under 23,and would buy a sheep's album and if it had hot beats,for them to light up their drugs to


Playax01
flag as inappropriate/spamReply

YALL WERE JUST CALLING HER THE BADDEST IN THE GAME YESTERDAY. STOP CONTRADICTING YOURSELF


Foureleven
flag as inappropriate/spamReply

She has a lice bug in her hair, right above the part, right there above that weave track, right there where they didn't blend her real hair with the fake hair, you se it?


can'tstandit
flag as inappropriate/spamReply

Make up your mind MTO!


vee105
flag as inappropriate/spamReply

THAT'S TOO MUCH ALCOHOL!


MrBklynSteez
flag as inappropriate/spamReply

But reallllyyyy Tho!? Are you serious right now MTO! and then you have your rihanna hating cosigners on here encouraging this foolishess! i'm sure that the people i'm talkig about will wan to say tha I'm accuing m of hating because they aren't " stuck up her a** " or something, but no; my reason for calling them that is because you see the same ones come on a rihanna post saying how much they can't stand her, but yet everyday come back to click directly on HER name. You and These people know damn well that this girl doesn't show signs of aging in these pictures. most people have slight to more than slight wrinkles on their face, whether or not they are 18-15 yrs old and whether or not they smoke or drink or party. yal stay trying to make it seem like her life is horrible and downhill because she parties and smokes. I don't smoke nor do I condone it or want to, but I'm not going to act like she's a drug addict who doesn't know how to prioritize her life because she parties and smokes when if you did more research than listening to MTO and other GOSSIP sites you'd see that rihanna is like basically the hardest working female artist out right now. She's in the studio while on tour AND proting her album all at the same time, and every year she's on a major international tour; her tours always have 85+ show dates, she sells out arena's and has to add more, and when she's done with the tour, she starts the next album and repeats the process. thats how she has 7 album in 7 years. Her Face is fine.


MrBklynSteez

ThinkPink24/7
flag as inappropriate/spamReply

Drinking and drugs will age you, she looks bout 50 to me, ijs.


crzyck2007
flag as inappropriate/spamReply

One minute she the baddest bitch next minute she looking old...smfh..which one is MTO?


leyahdj
flag as inappropriate/spamReply

Stop hatin on Rih... Follow me on Instagram username: leyahdj


mag3upt
flag as inappropriate/spamReply

It's the make up azzholes. With make up on Rih looks 24 without the make up she look like she's 19. Y'all find the smallest shit to say about this woman.


iamperk
flag as inappropriate/spamReply

Wow Chris Brown is looking pretty old as well. Living life to fast.....Is this another WHITNEY & BOBBY situation?..............LMFAO!!!!!!



EnYourImage*com
flag as inappropriate/spamReply

MTO ~ I bet RiRi Can't STAND Y'ALL right now! Sometimes make up is like Dry Clay and will cause certain parts of your skin to bunch up or look wrinkle


lilpp
flag as inappropriate/spamReply

She still looks good though I love Rhianna FOR UNLIMITED JAIL CALLS GO TO COLDCRIBCOMMUNICATIONS.COM


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

@mrbrklynsteez see iylana asap


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

WTH! Wit that caked on makeup and that ratched weave form the side with that Queen Helene gel is very NO BUENO aand I like rih but that der is not the stuff! TRUTH!


MzMollyGohard
flag as inappropriate/spamReply

I swear this the dumbest site evarrr....yall comment numbers are even going down. MTO yall gotta get it together.


Fly_Diva00
flag as inappropriate/spamReply

Leave Rih alone she's beautiful.


msstylize#1
flag as inappropriate/spamReply

aint nothing wrong with her face she is a pretty young bajan queen and we all know bajans do it the best


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

and when she gets 45 she'll look 25. Black don't crack.


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

Bajans r some of the fugliest in the West Indies.....and they can't cook to save a starving human.....truth


vdot valdez
flag as inappropriate/spamReply

wow! Y'all should check out “JAZI-I.D.G.A.F” on Y.T. She goes HARDER than a mo’fkka!!!


toldyou
flag as inappropriate/spamReply

Ok but ya'll are gonna be "apologizing" to her again tomorrow when she comes out with a different pic smh..


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Y'all just said she is the most beautiful woman in the world, lol, now she is aging.


Diamond Goddess!
flag as inappropriate/spamReply

Drugs, booze, 'n sex'll do that to ya!


KleDaVincci
flag as inappropriate/spamReply

A couple bag under the eyes aint shit with a couple bags of money to sleep on at the end of the day. -@kleDaVincci


~final_hour~
flag as inappropriate/spamReply

she actually looks well rested and happy rite here... mto is ass backwards they aint satisfied til they see people drunk high depressed and half naked... fukc off mto she looks amazing!!



ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

@MTO what do you expect this talentless little whore drinks excessively and smokes pot both of which age you quickly never mind family genetics. although academy award winner Joanne Woodward for example smoked for more than 40 years but it bearly aged her due to genes diet and excercise which she kept up until her late 70's when her beloved husband was diagnosed with lung cancer & leukemia which took his life on September 26th 2008. leaving the family devastated which caused her to turn to comfort eating which inturn has caused her to gain about 65lbs in 4 years which means she's nearly 200lbs at 5 1 1/2. sure it's not healthy but all she wants is to be in her beloved Paul's arms again nothing has felt the same since he passed away


PEACHES65
flag as inappropriate/spamReply

@ctredangel Why r u rambling on about Joan Woodward?!? You're crazy!! Lol!