MTO WORLD EXCLUSIVE: Guess Which NFL Player Left His WIFE AND KIDS Alone On Thanksgiving . . . So That He Could Take A SKRIPPER On Vacation!! (Pics)

: Which NFL baller is THIRSTY enough to leave his wife and two kids HOME ALONE ON THANKSGIVING . . . so that he could take his skripper FREND on vacay in Hawaii. Well were not sure . . . and we need your help.

You see there is a popular Atlanta skripper named Jazzy, who was bragging to her co-workers at Magic City that a married NFLer was going to take her on vacation last weekend. Of course he co-workers COULDN'T BELIEVE that any MARRIED man would leave his wife and two kids at home . . . to take a SKRIPPER ON VACATION.

Well sure enough . . . Jazzy posted pics of her Maui vacation on Instagram. And she SLIPPED UP and left one pic with dudes face on it. We can't quite DECIPHER which NFLer that is . . . can you????

. . .

To see the UNCENSORED pics, click here

. . .

Tags: atlanta baller co workers frend guess hawaii magic city married man maui vacation national football league nfl nfl player player thanksgiving vacay

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

BmoreNicer
flag as inappropriate/spamReply

Maybe it was his BDAY MTO...dang!! And all he wanted was a big booty heaux! Yall STAY tryin to get somebody caught up...and I LOVE IT!!!


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

damn wtf is up with her tired ass hair?? (instagram miami_mami)


Jamaalwt
flag as inappropriate/spamReply

Damn she bad! -----> Follow yo boi on Instagram: @Jamaalwt Twitter: @Splashyswagg


luvat1stSite
flag as inappropriate/spamReply

check out hiphopflu check out hiphopflu check out hiphopflu


luvat1stSite
flag as inappropriate/spamReply

Go to hiphopflu.com for the hottest music and celebrity gossip


luvat1stSite
flag as inappropriate/spamReply

Hiphopflu is the SICKEST entertainment site in the game -- They servin the streets.


Sarah Cera
flag as inappropriate/spamReply

Yeah, maybe it was his birthday! Check me out on BEAUTIFULMEXICATV on YOUTUBE.... like and subscribe!!! :D THANKS!


luvat1stSite
flag as inappropriate/spamReply

Awwww Hiphopflu.com


Tim1111
flag as inappropriate/spamReply

She is definitely not Wife Leaving Material, but I would definitely fu_ck that HOE, she looks like a good side piece.


Ema777
flag as inappropriate/spamReply

WOW! sad ass ish Instagram :- @Datwaffichic


outtaline2
flag as inappropriate/spamReply

He did the right thing.


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

Bum ass ni99a! Holidays and specials occasions are for the Wife and kids not the mistress!


spraggaswifey
flag as inappropriate/spamReply

She looks like a linebacker herself..........And her hair looks like she's been diggin for lice............#Hoes stay LOSING


MissSolo
flag as inappropriate/spamReply

That's baker from real chance of love lol.


Brazilian
flag as inappropriate/spamReply

Can't tell who it is Twitter @Bellezasunshine will ff back



rottenbitch__
flag as inappropriate/spamReply

he must be a nobody follow me on twitter @Orgasm__ and instagram @rottenbitch


Sarahbear317
flag as inappropriate/spamReply

Don't these folks believe Jesus is coming back?


MzNan33
flag as inappropriate/spamReply

Ewwwhhh, he tummy look like she got @ least 4 kids. Girdles do wonders, but don't know who that lame a$$ chump is, but clearly he's just as bright as a bag of rocks 2 b wit a trick on the holidays rather than the fam. N his eyes, welcome 2 the good life, stupid a$$


MsReneeAllDay
flag as inappropriate/spamReply

I dunno but, I'm sure somebody in his wife's circle will see this & it's HALF!!! u see how chics be mess'n up ur creap'n!!! Just stay loyal & you would not have these issues....


Rick "The Model" Martel
flag as inappropriate/spamReply

should could be my weekend girl Pure Euphoria (GHB_VVS) on Twitter


ilanprinxess
flag as inappropriate/spamReply

Wow unbelievable! Are you looking for coffee that's healthy and great tasting. Well look no further. Log on to my website @ www.clarenceandjoanna.organogold.com Our gourmet coffee and tea has the # 1 herb in the world infused in it called Ganoderma. We also sell gourmet hot chocolate and much more. Again, Log on to my website @ www.clarenceandjoanna.organogold.com. After drinking this great tasting coffee for 3 weeks I lost a total of 15lbs. I found that it suppressed my appetite and made me less hungry. So give it try! You have nothing to lose but the weight.....


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Dude just happened to be there when she took that pic!


ShowYaRightRayRay
flag as inappropriate/spamReply

Big tired ass hair....& face full of makeup....yhea thats a dude....next time come up with some names MTO


ilnilla
flag as inappropriate/spamReply

She looka likea man homewrecking tranny and the dude is a dirty cheating ho


Redhotnumberslist
flag as inappropriate/spamReply

6get discounts on tvs from small inches all the way up to 92 inches and receive a FREE monster cable ultimate performance kit..also get discounts on other electronics..call toll free at 888-383-2996


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

OF COURSE IT WOULD BE A BLACK MAN! smh! No MATTER what beef you have with your wife fellas THE KIDS always come before ANY other woman or hoe?????? The role of the male is to BE the head of your family not just give money and child support! THINK ABOUT IT HE SPENT THANKSGIVING WITH A STRIPPER instead of his kids????? A REAL MAN THATS A REAL FRIEND would tell you that that was wrong to NOT be with your kids! HOW LOW CAN BLACK MEN GO???? NO OTHER RACE does ish that Black men do and that is why they STAY LOSING IN THE END! BLACK MEN ARE THE DUMBEST RACE ON THE PLANET and that is why your wives (that kept you up during lean times by the way) and kids HATE yall ass when they get of age to understand that YOU did the family and their mother wrong! TRUTH!


Rbella1
flag as inappropriate/spamReply

Right on schedule.. MTO top story some HO nobody knows.... i dont frequebt strip clubd so stop making these hos famous... WHO CARES!!! She want to be that ni66a woman so she thought shed blast him online knowin they situation wasn't like that... It's funny to me cus negroes act like they can keep women stable wit some dik and money not knowing that HO tryin to keep u! Dumb asses...


QueenLoveIts
flag as inappropriate/spamReply

Natural Azz for a change...I was beginning to think that everybody had to get azz shots.


NiqueTheModel
flag as inappropriate/spamReply

Do she have a twin? Follow Me. Facebook, Twitter, Instagram NiqueTheModel


PhuckYoComment
flag as inappropriate/spamReply

NYCblackMAN TRUTH!!!



instantmoneytrees
flag as inappropriate/spamReply

Someone had fun!!! You too can afford to vacay like this!!! www.instantmoneytrees.com


Brandonanthony
flag as inappropriate/spamReply

That's Doug Martin


Brandarski89
flag as inappropriate/spamReply

tuff look kinda moppy


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

She's cute for an urban stripper. they're usually covered in scars, have balloon asses, chubby and beyond below average in the face. She has the nappy hair like most of them, though.


realtalknyc
flag as inappropriate/spamReply

men need to stop playing themselves these strippers dont give a damn thing about them and yet they are wiling to loose everything for them just reading these comments show how dumb some of you are and you wonder why other races call you losers cause yall the types of N!ggas to spend your pay check in a strip club or on some fat nasty hoe "side piece" that dont give a d@mn about you or your kids instead of saving for your child's education #keep loosing blk men smfh


womeneliteboxing
flag as inappropriate/spamReply

HTOWN LADIES GET BACK IN THEM JEANS IN 2013!! WWW.WOMENSELITEBOXING.COM


Tha King
flag as inappropriate/spamReply

I don't know him but he is a the king of Magic that ni99a be blowing racks and racks and more racks in MAGIC...i guess he loves them strippers


malonemx
flag as inappropriate/spamReply

shaped like spongebob, shes too square bodied and looks crack whorish


Tha King
flag as inappropriate/spamReply

That ni99a don't play ball but he throws money like he does, get out the push broom when he's in magic...who the hell is he? I guess he loves them strippers


DCpromQueen
flag as inappropriate/spamReply

Ni99a look like big boi and the chick look like big bird. Ole straggly ass hair having ass. She needs photoshop


myabrynt23
flag as inappropriate/spamReply

Hey if trying to make some extra money for the holidays or just ev hit my email up readytomakemoney@hotmail.com or myabrynt20@gmail.com, there I will give you information so you can get started


Dana Rogers
flag as inappropriate/spamReply

CooooldBlooooded! LMAO!! CAT'S IS CRAY


Supreme204
flag as inappropriate/spamReply

I know who it is tHats Tom Brady 😉😜😂😎


Koolindm
flag as inappropriate/spamReply

That's though follow me Instagram @nike6


Sianna1
flag as inappropriate/spamReply

Ppl say ho's stay winning but I disagree. After its all said and done and they've been used up, they're pretty much discarded with little to show for it.



StrawberryCreamPocky
flag as inappropriate/spamReply

Black women are worth more than this. Why degrade yourself by becoming a mistress?


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

@ilanprinxess: thank u, but no thank u. Ive tried some of that tea and swear fo Jesus I thought i was havin a contraction!! NEVER AGAIN I fxcks w/ nycblackman!! @topic: she looks like a batch of h.i.v. unclean. And if he aint shame, he ought to be. Why get married?!


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

@mto : i cant guess who??


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

UUGH WHY? O WAIT A MINUTE..HES A MAN..DUH!


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

cant get mad at her, ol'boy is the stupid one


kckillak
flag as inappropriate/spamReply

NFL player! WTF. Why yall spreading that Lie & Natural azz for a change? That bitch got ass injections and tit job. She from kc so is the nigga. Her name tammy she did a reality show on vh1 datin & some lame niggas. Called her self baker or some shit She's a true slut. fucked half of kc. I grew up wit The nigga. His name shelton & IS NOT a NFL player maybe a AML player American midget league. He's no taller than 5'2. That bitch believed him that he was a player ha! I doubt that. One of them mutha fuckas lyin. He aint even married just a short nigga who like to trick on hoez!


AveryJordan
flag as inappropriate/spamReply

ok then @TheWifeyOf and sextoysguru.com


RolandYamaha
flag as inappropriate/spamReply

58 comments on your top story. tsk tsk tsk Oh buddy, y'all fallin' faster than it took Kim Kardashian's last marriage to end. And if you think I'm clicking on that "UNCENSORED" link, think again, cuz it'll be anything but uncensored.


sweetkiwis
flag as inappropriate/spamReply

Such whores.........


ShesGOODY
flag as inappropriate/spamReply

Damn MTO do you all have spell check??!!


starlite
flag as inappropriate/spamReply

She's FUGLY as hell!!


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

She is very basic. He cheated on his wife and kids over that??


MiaMichelle
flag as inappropriate/spamReply

I dont get it why get married in the first place if your gonna cheat.


Rbella1
flag as inappropriate/spamReply

Roland..... Chile all they top stories is HOES from strip clubs and unknown ass ni66aas that they act like we supposed to know and check for...People tired of this s.h.i.t These skanks send yall bathroom pics and pics of a ni66a and yall make up a sleezy story....but forget the mere fact that WE DONT KNOW THESE HOES.!!! who cares. Why am I supposed to know this tramp and care about her fkn some unknown b-tch man. And apparently nobody know this ni66a either!!! If yall gon do a story on a hoe at least let the ni66a be well known...that s.h.i.t look like a random facebook pic and aint NOBODY ON HERE BEEN ABLE TO GUESS WHO THE FK THAT IS.


Haterkiller
flag as inappropriate/spamReply

This is hilarious.....yall talk a lot sh!t on a cpu.. Yall mfers can't even afford the rooms in Hawaii nor the air fair keep saving up...yall bitches need to get yall weight up. ..as far as that mfer talking sh!t from kc (kckilla or whatever) I expect nothing less from a hater from Kansas city, the town where everybody wants to hold you back. Over 1/2 you mfers never even been out the state. You mfers think st.louis is out town. I hope u r a b!tch, cause you sound like one only hoes put sh!t up talking about another ni99a is a trick..hoe sh!t lmao ni99a I got it to blow....did you see that new Aston I got & still got the Bentley..time to step yall game up...yall ni99as kill me ..but talk is cheap put an address on it!!!



DropDead
flag as inappropriate/spamReply

A REAL man would have the same perspective as NYC Black Man...I love you, man! :-D keep being Losers, little boys.


brutallyhonest732
flag as inappropriate/spamReply

look like that dumb nigra DOUG MARTIN outta TAMPA BAY


exoticsugarshoe
flag as inappropriate/spamReply

get sexy shoes @ www.exoticsugarshoes.bigcartel.com


buttaa
flag as inappropriate/spamReply

Haterkiller - Most of theses people are just hatin in you. You got it to blow so why not. Your Hfd CT fam knows the deal.


Smile2luv
flag as inappropriate/spamReply

She probably was lying... Just a guy with Money.... IG Smile2luv ;)


mysugarpaps
flag as inappropriate/spamReply

Pick up your own sugar daddy at www.mysugarpaps.com - hey you too can be taken on vacation! hehehehehe