MTO WORLD EXCLUSIVE: Beautiful LEZZY Chick Writing a TELL ALL BOOK . . . Claims To Have Been RIHANNA’S LOVER!!!! (Pics Of The Girl Plus Book EXCERPTS)

: MediaTakeOut.com just got ahold of an EXPLOSIVE piece of information. A lovely young Hollywood girl named Tajah is writing a TELL ALL BOOK. And in it, she describes IN DETAIL her ALLEGED lesbian relationship with Rihanna. We're not sure whether to believe her or not, but an entertainment insider told us that she is "VERY CREDIBLE."

We got a quick glimpse at the TRANSCRIPT o the book, and it is OFF THE CHAINS!! Here's what the young lady had to say about Rihanna.We're still a bit skeptical . . . . but . ..

We can't WAIT to get a read . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

ThereIsOnly1
flag as inappropriate/spamReply

All Day Every Day. MTO is Straight Fire


plentbytch
flag as inappropriate/spamReply

Lmao.! Wow!!!!


luckysevendidit
flag as inappropriate/spamReply

Reading a book about lesbian sex??? No Bueno


yagurlgg

BossWife
flag as inappropriate/spamReply

and u ppl choose the most butch pic of rih u cud find lmao...gosh


RaynieDayz
flag as inappropriate/spamReply

I ain't even surprised


TwitterCityBoy
flag as inappropriate/spamReply

PI-YOW @City_Boy http://www.twitter.com/city_boy


wizdom

MissGizzy

Juicypinx
flag as inappropriate/spamReply

Hmm... juicypinx.com Gots what ya need!


MediaAddict
flag as inappropriate/spamReply

Not surprising


msmogul
flag as inappropriate/spamReply

WOULDNT BE SURPRISED. RI RI IS A LOST YOUNG WOMAN. SMH!! FOLLOW ME ;)


bkbombshell131
flag as inappropriate/spamReply

Rhirhi let bkbombshell hit it...I promise I won't tell a soul lol.


JJFADIDI
flag as inappropriate/spamReply

Eww so trick you got herpes too then huh!


VegasLA
flag as inappropriate/spamReply

Lies...and MTO stop letting your pathetic employees post first



phineinphilly
flag as inappropriate/spamReply

OK SO SHE MAY HAVE BEEN HER LOVER...AND? WTF SHE WANT A MEDAL?


prettypink513
flag as inappropriate/spamReply

wow. carpet munching? no wonder she got fever blisters


GermanChocolate210
flag as inappropriate/spamReply

Yummy...i bet she ate it real good...i woulda returned the favor SELFISH BITCH


DonFKennedy
flag as inappropriate/spamReply

I don't blame you Ri... she could probably turn the best of em... BADD Steelers Taking The Superbowl.. Long Overdue.. Follow Me, I Follow Back


orlandofinest
flag as inappropriate/spamReply

terrible pic of rhi & im sure that b*tch a lie


MsLustForLife
flag as inappropriate/spamReply

Sounds about right!! How YOu DOIng!


Being_ME
flag as inappropriate/spamReply

****YYAAAWWWNNNNNN****


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

Tell it all expose this H0E


DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

lmmfbao This bitch is the worst kind of trick in the world She got phucked literally and dumped...now she's angry....keep it moving cunt..don't go by what Ms Rhi said to you....you're history...didnt this chick tell on someone else.... Well everyone assumed Ms Rhi was a freak ..she's most men fantasy..playing for the same team..Do you Ms RHI fukkouttahere.


MRBITCHES
flag as inappropriate/spamReply

WOW! NOW IZ THERE ANYTHING A BAJAN CANT DO WRONG?? DATZ MY GURL RIHANNA, JUST WHEN U THINK SHE CANT GET NO BETTER. SHE ALWAYZ SEEMZ TO AMAZE ME. OH! AND THE ANSWER IZ, NO!


MiniMinaj36
flag as inappropriate/spamReply

dats jus nasty


PlzDntStopThaMusic
flag as inappropriate/spamReply

Wow some ppl act like they accompanied rihanna on her dr visit and knw for sure she has herpes. MTO full of shit n all yall claim yall knw that but u still feeding n to this story as if its true.


TRAPTEES
flag as inappropriate/spamReply

Damn! Thats all I can say about that!!! ----- Hey have you seen Kat Stacks sextape?


loosecannonSag90
flag as inappropriate/spamReply

What's with all these groupie hoes coming out with tell alls? Umm we knew Rhi likes girls she admitted to being able to she herself with one, and that she loves breasts. You making yourself look stupid as hell. Wtf kinda spiritual journey were you on, you sound like you got tossed to the side and now you're angry.


TRAPTEES


speedy1268
flag as inappropriate/spamReply

****sucks teeth**** Next.....


realmrscunningham
flag as inappropriate/spamReply

So what! I'm sure Rhi could care less what yall think...gay/straight...she's still herself, her biz!!! Mto probably got all hot/bothered by this story..horny azzes!


sexishavonne
flag as inappropriate/spamReply

well i cant say im surprised but it is wat it is


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

Can't blame Ri-Ri, thaty girl is hot! But Rihanna being a freak is not newz.


bubbles24
flag as inappropriate/spamReply

Alrighty then.....


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

sounds like a Bitter b*tch to me!


Jerell
flag as inappropriate/spamReply

The writing is pretty good. Interestin' read


MsStarJackson
flag as inappropriate/spamReply

WHAT!!! Yea Right! Ok I beleive that def. Riri is part bi. but Idk about this broad talking about she went down on her and she didnt please Riri and they were dating. lol ha! It was probaly just a drunken night Riri n her flirted n had a little sex session or something. :) forreal


THAGOLDNCHILD
flag as inappropriate/spamReply

SHEEEEEET! IF I WAS A WOMAN I'D HAVE LESBIAN SEX WITH RIHANNA TO!! SHES A FREAK! THEY DONT BUILD THEM LIKE THAT ANYMORE. *KANYE SHRUG*


Treasure8430
flag as inappropriate/spamReply

Well I di hear about Bajans being the more nastier and freakier carribean people....ewwww though double fckn yuck if true...she tryna make herself seem less lesbian or gay by stating she didn't go down on Riri...Riri only did her b1tch shut up


Chocoty1
flag as inappropriate/spamReply

If RiRi gave it ,I'm sure she got it in return. Ol' gurl iz fulla' mess.


Whitefreak
flag as inappropriate/spamReply

Same buch of crackheads falling for MTO's lame- ass stories.


JuicyLONG12
flag as inappropriate/spamReply

I'D SUCK DAT PUZZI 2 __ ""IMMEDIATELY"" __- WHILE STUFFIN -12-IN RI RI "HOT - ASS" ....


EmpressNimra
flag as inappropriate/spamReply

Fred you are really trying to make me throw up today aren't you? Topic: Some of these females will do anything and Rhianna is a confused, lost child.


JJFADIDI
flag as inappropriate/spamReply

Girl please just about errbody in the industry has something... don't you read. There is NO WAY you could be out there screwing like that...(not saying they ALL are but many of them are) and NOT catch VDs..you're retarded and I wouldn't suck nan industry clit nor phvck any intustry dlck. Get a clue...and a condom, or a dental damn.



DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

F*ck these dyke bitches they need some d*ck!I will f*ck the sh*t out of rihanna cuz I'm pissed the Bears lost!F*ck the packers f*ck the steelers!Chi-town bitches!


Leelee92
flag as inappropriate/spamReply

Damn can't wait to read this on my iPhone , when it comes out & why do rihanna look like kid from kid n play on that picture. lol


OVER_IT
flag as inappropriate/spamReply

What else is this TELL ALL BOOK going to be about? OK, you had your twat licked by Rhianna, thats one chapter,what are the other eleven chapters going to tell to make ppl want to buy it? Stop fukcing with us Mto.


creamgirl1
flag as inappropriate/spamReply

How can two females or 2 males be attracted to each other.????????? That is CRAZZZZZZZZZZZYYYYYYY NASTY. Even Dogs know better than that mess


myblinglady
flag as inappropriate/spamReply

That is crazy I aint mad at her She need to let me hook her jewelry up cause that necklace is nice but I got some really nice stuff go to wwww.tracilynnjewelry.net/christineanders #5093 click shop


KingRamses2U
flag as inappropriate/spamReply

surprises anyone???? C'mon....Rihanna has NO TALENT other than her unique look and ability to set trends....she CAN NOT sing.......but I bet she lick a mean pussy, though.......


EastSideChi
flag as inappropriate/spamReply

Who's shocked? Better yet, who mad? ...


ITSMEEBITCHESS
flag as inappropriate/spamReply

im still trynna figure out y rhianna look like a lil boy wit makeup on n that pic


MizzGotMyOwn
flag as inappropriate/spamReply

Not shocking! She look supper dumb in the picture though, that red sh!t beyound ugly. Tie this bitch up an throw her in the ocean! Fucc the river!!!!!!


blackbeautyanddiva
flag as inappropriate/spamReply

I SEE LIES IN THIS GIRL STORY ALREADY...(im not even a fan of rihanna's ugly ass) BUT HOW IN THE FIRST PARAGRAPH SHE WRITES: "he told me on the sly that he wasnt sure that she was into woman, but he would confirm" THEN IN THE LAST PARAGRAPH SHE WRITES: "i wasnt in a sexual mood, i wasnt on my spiritual journey and sex wasnt part of the plans"...SHE KNEW IF RI AGREED THEY BE FUCKING AND THEN LATER TRY TO DENY THE FUKK CAUSE SHE CAUGHT THE HOLY GHOST MOMENT....CHILE PLUUSEE!! THIS BITCH IS A LIAR LIAR AND I HOPE HER PANTS CATCH ON FIRE...TRYING TO BECOME FAMOUS OFF RIHANNA'S UGLY ASS.


gotsumptin2say
flag as inappropriate/spamReply

Fukk the book. Rihanna looks a complete fukkin mess in this photo. I mean chris 'beat em down' brown done slapped the fashion sense out that mafucca. Smdh follow twitter.com/kishakute


renetsp
flag as inappropriate/spamReply

Lmao @ "spiritual journey"? I do think Rihanna is possibly bi though. I'm not mad, I still like her, she's dope and her music is dope so whatever, just as long as she never tries that on me I'm good. Lol.


prettykittyxxx246
flag as inappropriate/spamReply

Who cares ...if she bi so wat a lot of ppl r and? And that pic with that red bowl cut is ugly


Nevermindme
flag as inappropriate/spamReply

That girl is really pretty.


imabeemuthaphucka
flag as inappropriate/spamReply

OMG THAT'S HOT!



USABIOTCH8

JerricaMsAmerica2011
flag as inappropriate/spamReply

I kne that gurl liked women!!!!


SSLLLLIiiiiMMMEEEE
flag as inappropriate/spamReply

DAT B1TCH BOUT BALD AS HELL SMH


MichelleMichaels
flag as inappropriate/spamReply

I find it so weird how programmed artists are. Lil Wayne does the same. He eats a girl out then he snaps right out of it almost immediately. I get that they hustle but it's still strange how programmed they seem to be.


uallreddikno
flag as inappropriate/spamReply

Ok this is bogus... she was working on her spiritual side and yet had dude to get rhianna's numbers. This broad initiated it.. smh if it true.


the_realist
flag as inappropriate/spamReply

I guess Tell-All books means that in order to write one you have to "Tell-all" lies...Get it???? These chics are a trip.. @BlackBeautyandDiva...i was gonna say the same thing, but honestly i do not have the time to sit here and dissect all the lies in the story...lol...


DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

@PlzDntStopTheMusic....cosign...100% I tell you.... BBD....LMAO thats my girl though....your comment is true but you dogged her @ the end...


stlcutie
flag as inappropriate/spamReply

She looks a hot ass mess


Tcholesworld
flag as inappropriate/spamReply

Gross if this is true.....also @datouch pump your breaks idiot how about you do whatever and date whoever you please. There are sluts in every race of women I'm sure you'll make a better fit with.


Ms_Jae1

iTruth
flag as inappropriate/spamReply

Errrbody no riri go both ways., talking bout her and nicki minaj are bed partners, palming buns on award shows. That's why chris brown smacked the ella ella ella out of her. He nu she was a amir and she tried to act otherwise.


iTruth
flag as inappropriate/spamReply

A smut my bad


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

i believe it!


shanacakes23
flag as inappropriate/spamReply

shes lyin. sumthins missing. wats so interesting about her that makes rih rih want to please her? it sounds so made up. & the fact that shes sayin she didnt go down on her....sounds like shes dreamin. try again boo. sn: she look like a tranny a lil bit....


JAZZY06
flag as inappropriate/spamReply

I WILL WAIT ON THE BOOK TO COME OUT.



85thefresh
flag as inappropriate/spamReply

LOOK AT RIHANNA'S PROFILE SHE IS UGLY AS EVER, SHE LOOK LIKE A PLUCKED CHICKEN, CHICKEN LIMBO LOOKIN' ASS EWWWWW, AND CUT, THAT'S A WRAP, NEEEEXXXXTTTTTTT


Ms_Lieutenant
flag as inappropriate/spamReply

THIS BITCH GOT A FOREHEAD IN THE FRONT & THE BACK.


MsTiffany88
flag as inappropriate/spamReply

Can some one please explain to me when it became a good thing to put all of your sexual history on blast? What ever happened to "A lady doesn't kiss and tell?"


PlainJaneWorld
flag as inappropriate/spamReply

wow. it's like that. dayum rihanna is fou doing it like that, you need to holla at me. lol jk. but... "It is what it is."


PlainJaneWorld

msboosie314
flag as inappropriate/spamReply

DAT BITCH IS A LIE ANIT NO WAY SHE HATIN ON RIH SHE JUS WANNA BE SEEN JUS LIKE DA REST OF THESE WANNA BE SUPER HEADS


MissK87
flag as inappropriate/spamReply

Nobody cares about rhianna


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

If its true I wouldn't be suprise rihanna look like the derage type. She is capable of doing this and worst.


hot2trot

rockstarbarbie
flag as inappropriate/spamReply

Oh lord...rih rih girl you's a freak lol douth dis is true thou


marisaispimpin
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna has one of the weirdest shaped heads I ever seen !! o_O WTF is up with that chopped mop on her head ?


RainboBrite214
flag as inappropriate/spamReply

i think i just got turned on...LOL


hornet
flag as inappropriate/spamReply

that's what happens when you date guy like chris brown.... you start lickin the puddy


TXLADY1980
flag as inappropriate/spamReply

I believe it....rihanna an 8head freak!


leonshae89
flag as inappropriate/spamReply

IDK IF I BELEIVE THIS OR NOT. BUT RHI IS BI THOUGH YOU CAN TELL. SMH HOLLYWOOD JUST WANT SOME ATTENTION. SMH NASTY SLUTS



MorganJonesMJ
flag as inappropriate/spamReply

Its fucking true , here the girl posted of video of them kissing on youtube Heres Chris Brown getting sucked off by raz b smdh --- http://www.youtube.com/watch?v=6SyPpW--SCI Smh.


Chocolatedrop09
flag as inappropriate/spamReply

LIES!! And Mto had to find the worst pic of Rih they could find?? Like can we use pics of Rih w/out the red hair! damn


KyleSexyBear
flag as inappropriate/spamReply

It may be some bullsht but my joint thinks it's the truth...If only because the story got it's full ATTENTION...True Talk.


HotThang15
flag as inappropriate/spamReply

she looks like her name is Nadine! yuck! she look mad old!


MrStealYoChick
flag as inappropriate/spamReply

Join next #1SOCIAL NETWORK.... WWW.THEDOUBLEYOU.SOCIALGO.COM


dfiestyone
flag as inappropriate/spamReply

Mmmm hmmmm, whatever chick!! If you believe this, I have a bridge that I want to sell you!!!


MRSTEALYOGIRL
flag as inappropriate/spamReply

but an entertainment insider told us that she is "VERY CREDIBLE." yall always say this bullshit.. don't nobody give yall info stop that lying ... story tellin ass people


Barry9x9
flag as inappropriate/spamReply

She blew it when she said 1. she wasn't interested and 2. She never went down.. GTFOH..


MarshmallowwwZ
flag as inappropriate/spamReply

Whateverrrrrrrrr XXX


blazebaby
flag as inappropriate/spamReply

aye rhianna look a hot mess in the picture at the top just 2 get that off my chest! Also if rhianna was gay wich i do beleive she is i could see her being with a pretty women like that


napzoutlaw
flag as inappropriate/spamReply

Sounds suspect!! but I can believe it...ain't hard to tell rihanna's a freak!!. check out this link for unlimited movie downloads! http://ae70b6659ugm5y1l1sj4yatrsn.hop.clickbank.net/


HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna is bisexual, blah blah blah. Hardly cause for a book.


Detroitblue
flag as inappropriate/spamReply

All I got to say is, talk is cheap! hell Rihanna gave me some head too. Now what? Only way something like this should be posted is with with a picture of the two of them together, kicking it indoors at a private residence. But the trash factor of MTO has been kicked up a notch more then ever. Its fun!


napzoutlaw
flag as inappropriate/spamReply

Wanna sing like Rihanna? then you wanna check out this link!! http://e78893v0a0ercn6lkmrayxqz85.hop.clickbank.net/


MAHRE
flag as inappropriate/spamReply

HMMMMM IDK ABOUT THAT! THAT EXERPT WASNT EVEN GOOD!! WANTING ATTENTION MAYBE!? BUT YOU NEVER KNO? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ FOLLOW ME! :) @ASHLIIMAHRE



shanacakes23
flag as inappropriate/spamReply

@barry99 my bad for the misspelling hell yea u took the words out my mouth! Aint no way u was tryna get at her & u aint eat the box. Plus how u gon say u wasnt interested? in RihRih? fuggn lyin like crazy.


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

And then she woke up. What a lame.


AuthentiC8KE
flag as inappropriate/spamReply

Well if any of you need a stylist....check Authentic8ke style out at www.authentic8ke.com


YaBoiTweety
flag as inappropriate/spamReply

ummmmmm... who really kares about Rihonda?


shanacakes23
flag as inappropriate/spamReply

@AuthenitC8TE nobody wants a stylist! fuckn spammers! this story is probably true in reverse. she was starstruck n was toppin off Rih tryna please her & shit. y else would Rih even take interest? umm maybe if she was gettn sum head out of it. plus who dis bitch think she is talkn bout she aint interested wit her weak ass.


dbrowndiva
flag as inappropriate/spamReply

I mean really.. That could be n e one coming up.. She didnt say Rihanna


SweetNPetite74
flag as inappropriate/spamReply

@ MichelleMichaels - Thank you! I also found it strange when she said that Rihanna "snapped out of it" when she was done with her "services". People will get annoyed and upset over and over when you mention about how programmed these artists are, but I don't care. There is nothing normal about snapping in and out of things as if you're under a spell or in a trance. I believe Natasha's story. This is Hollyweird and alot of these artists are doing these things. The fans find it so hard to believe because the artists have excellent PR people behind them to project an image that would make the fans believe that the artists are incapable of doing such things. To be apart of Hollyweird, eventually the artists are required to engage in all types of sexual acts. I'm not surprised by this at all.


jorundi
flag as inappropriate/spamReply

Hopefully she will have an editor to correct the grammatical errors and misspelled words. This Tajah person has to be telling the truth because if she were lying, she and her publisher could be sued for libel and defamation by Rhianna.


ladytopshotta73
flag as inappropriate/spamReply

SweetnPetite74----100% cosign! Rhianna is an mk sex slave----how do you eat another woman's snatch and then "snap out of it" unless you're in an altered personality? All one needs is the right triggers and commands to access the whore alters. And that pic of Rhianna looks awful! Her mouth has the look of an old woman without her dentures.


TingTingCup
flag as inappropriate/spamReply

follow me @ tingtingcup ill follow back :)


elpee
flag as inappropriate/spamReply

Looks like a cross between Lucille Ball and Frankenstein. Not lovin it.


elpee
flag as inappropriate/spamReply

Her hair looks like a cross between Lucille Ball and Frankenstein. Not lovin it.


feelthabreez
flag as inappropriate/spamReply

It must be true! She did the same thing to me in MY fantasy...hmmmmmm.


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna's ass is into everything you name she makes clear of it for us to see!!..so who's to say this isnt true?. i saw a picture of her standing behind this mexican girl holding her titties bare they both had these devilish looks on their faces...


Coveredcaramel
flag as inappropriate/spamReply

Rhi Rhi is a common street whore, the whore of the i11uminati



Bbykaykz18
flag as inappropriate/spamReply

Juicyyyy!!! ;)


JamaicanChic
flag as inappropriate/spamReply

Bwoy Rih Rih, mi cyan believe seh yuh a fish


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

So True @SweetNPetite74


uwhoo
flag as inappropriate/spamReply

Although I gotta admit, I don't think Rhianna was the only giving head in this relationship. I ain't even famous and I'll tell ya, I sure as hell won't be the only person giving head in a relationship. >:(


urbanhopper
flag as inappropriate/spamReply

luv this especially tonight urbanhopper.com


Nikkol2020
flag as inappropriate/spamReply

Well damn that's all I got to say


LADYL_25
flag as inappropriate/spamReply

lmaooooooo@ppl going in on rhi-rhi's pic that is a fugly pic. dead@the commenshe has a forehead in the front and th back..@topic the groupie story is not beleiveable your on a spiritual journey not in the mood for sex but yet you opened your legs to get licked?


mistagreen
flag as inappropriate/spamReply

WOW that's crazy! Check out my song "illuminati" on my mixtape "Lets Get You Some Green" and let me know what you thinK! http://www.youtube.com/watch?v=tB545XywCQU www.twitter.com/getyousomegreen www.mistagreenproductions.com www.greeneryrecordings.com


Kliishedotcom
flag as inappropriate/spamReply

follow me on twitter.com/kliishe


Travygirl
flag as inappropriate/spamReply

http://twitition.com/i59s9 <--


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

well okkkkk..Go RiRi..u like it.I love it..she sexxi too!


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

Sounds fiction to me. If the rest of the book is a dry and boring and obviously fictitious, save your money.


Sappherios
flag as inappropriate/spamReply

lol crazy stuff


BMWBBY
flag as inappropriate/spamReply

Yall would have to be this desperate to come up with something like this lmao. Only a ghetto gutter rat would post and believe ..smhd .... pathetic ... keep on hating biatches.



iceice1
flag as inappropriate/spamReply

ok and whatever like who cares how many ways can someone eat some pussy? if ol girl thinks she's gonna come up offa this tired ass story she gotta 'nother thing coming, boring...


baybek8s
flag as inappropriate/spamReply

I'm not surprised! These young people are lost souls. Rhianna Fights like a man and F**ks like one too.


357Maggie
flag as inappropriate/spamReply

I believe it.... That why she latched on the Katy Perry who sang "I kissed a girl and liked it". Ri would not have paid that bytch any mind if she had not put herself out there on that record


Aysia1228
flag as inappropriate/spamReply

Cant wait to read this book


donnesha
flag as inappropriate/spamReply

stupessss lied


TyStatz
flag as inappropriate/spamReply

who gives a f***


keylajns
flag as inappropriate/spamReply

damn! and females quit frontin like yall wouldnt fuck rihanna lol follow me @keylajns


Theyhateme
flag as inappropriate/spamReply

I heard she's been munching on Katy Perry too! And tried to hit Beonce but Jay Z called her out.


WIPocahontas
flag as inappropriate/spamReply

damn, this may b tru guys! FOLLOW ME ON TWITTER @EMPRESS_MJ :)


Exsell
flag as inappropriate/spamReply

Oh snap http://www.youtube.com/ExsellTV http://www.youtube.com/ExsellTv http://www.youtube.com/ExsellTV --------------- Check me out ! youtube.com/exselltv


BTrice
flag as inappropriate/spamReply

thts some freaky shzz nit


ButterflyChick
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna did do the Te Amo video. She said that she could be in a relationship with a woman in a magazine. I believe that she has gotten down with a woman before.


SugarFoot718
flag as inappropriate/spamReply

I dont believe this hoe...and if it is true i kno she ate the box as well!!!


MZJI99LY2U
flag as inappropriate/spamReply

*EYE ROLL* OH, COME ON! BARBADIAN POP STAR WITH BLONDE HIGHLIGHTS? GIVE ME A FUCKING BREAK WHO THE FUCK IS SHE TRYING TO PLAY WHO ELSE CAN IT BE BUT RIHANNA. SHES NOT SLICK AND THIS WHOLE STORY IS FAKE AS A 3 DOLLAR BILL. OMG WHO WOULDNT GO DOWN ON RIH? LOL BUT THATS NOT THE POINT THIS IS FAKE EVEN IF RI WAS BI I DONT BUY THIS STORY. UGH


CapricornBabiee90
flag as inappropriate/spamReply

OH RERE :( WHYYYYYY!!!!! LOL BUT SHE IS STILL ME BITCH!!!!!!!



sexyhood03
flag as inappropriate/spamReply

wow rihanna a carpet muncher lmao I guess .I have more interesting stuff to read google sexyhood03 triond profile 16 pages of interesting


simply_cee
flag as inappropriate/spamReply

Barbadian tho?? is tht a new word, because all my friends from Barbados are "Bajan"


jay1120
flag as inappropriate/spamReply

lady's and fellas get your http://celebrity-body-secrets.com/40397/ http://celebrity-body-secrets.com/40397/ http://celebrity-body-secrets.com/40397/


jay1120
flag as inappropriate/spamReply

follow me at www.twitter.comJLmonique


The_Truth_4_Real
flag as inappropriate/spamReply

MTO, I see you collectin' pictures...waiting for the right moment to pair them with a story. In this pic Rihanna looks like she is smelling something. LOL!