BALL-LLING!! Guess Which NFL Baller Is Trying To GET AT Rapper TRINA . . . And So He Bought Her A $100K MERCEDES For Her BIRTHDAY!!! (Pics)

: Rapper Trina has a new ADMIRER. According to an IMPECCABLE source, NFL superstar Chris Johnson has been running after her END ZONE!!!

In fact, even though the two have only been on a couple of dates (and its NOT CLEAR whether he SMASHED either), he already bought her a $100K Mercedes for her birthday. Check out the photos of the car below.

Trina, girl you are our idol. Can you sit us down one of these days and explain your FEMALE PIMPIN game. . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

DJSimmy
flag as inappropriate/spamReply

damn thats whats up


J3ffr3y11
flag as inappropriate/spamReply

Eww He Ugly Af, But His Money Ain't So Go Head Trina I Guess.. -_- Follow Me On Twitter: @DrizzyJ3ff


JCORLEAN

fxyjah
flag as inappropriate/spamReply

yuck but what's wrong with his teeth? and those are not even gold fronts....


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Gross... Approve me mto!


lani3000
flag as inappropriate/spamReply

Whats wrong with his mouth?


G_UNOT_KILLA
flag as inappropriate/spamReply

I Sex'd Trina 4 yrs ago on Memorial Day in Miami, she still begs for it to this day!!


brownsugarbabe
flag as inappropriate/spamReply

he ugly as hell but it aint trickin if you got it go head trina keep doing you


KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

YOOOOO, sup with them teeth homie? LOL


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

We all know what he should've spent that money on. It's PAINFULLY obvious. Then again, she's from Florida. She might like the jacked up, gold fronts look.


MsLoveRnB
flag as inappropriate/spamReply

the car looks great add me as a friend fine az trina since fuk azz mto wont aprove my pic TYPE EBONY PICKME IN THE FACEBOOK SERCH MUUUUUUUUAH


Barbie69
flag as inappropriate/spamReply

HIS TEETH ARE SCARY! UGH TRINA GET THE $$$$$ AND RUUNNNNNN!


djscorpio
flag as inappropriate/spamReply

BALLER? He sounds more like a simp. A john. A trick. I don't care HOW much money I have OR if I'm smashing, you ain't gettin no $100K gifts unless we married. AND married for over 2 years! lol www.Youtube.com/DjScorpio1107


BROOKLYNLUNACHIX
flag as inappropriate/spamReply

EWWWWW THAT NIG LOOKS HORRENDOUS....DAMN TRINA WILL BONE ANYTHNG 4 A PAYCHCK.....SMDH.....


HeyThereDelilah
flag as inappropriate/spamReply

Must be nice! Trina do your thing! Love you!!!



uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

Trina's a h*e!


IamMBARS
flag as inappropriate/spamReply

damn trina must have that good good


MrBayouKing
flag as inappropriate/spamReply

she must peep game from my mama


COTN
flag as inappropriate/spamReply

Trina loves a baller. Style.


jeezyzwifey

Dymund

AmorCocoChanel
flag as inappropriate/spamReply

He a baller, but he can't get his teeth fixed?? Good luck with that Trina


CruzControl
flag as inappropriate/spamReply

YOU GUYS ALWAYS MESS UP WHEN IT COMES TO CARS!!! THE FIRST CAR IS A S550, AND ITS A 2009, BECAUSE THE 2010 MODELS INCORPORATES L.E.D.'S IN THE HEADLAMPS AND FOG INTAKES. THE SECOND CAR IS AN E350!!! AND E350'S DO NOT COST 100K, UNLESS IT'S AN E63, WHICH IT IS CLEARLY NOT!!! PLEASE GET IT RIGHT MTO.


RoyalVictoria
flag as inappropriate/spamReply

...Ummmmmmm......((Scar3d Face))....If sh3 lik3 it ii l0ve it...l0l...Foll0w me @RoyalVictoria20...!


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

lol I thought the teeth were gold at first glance:/


prezmarley
flag as inappropriate/spamReply

Trina must got that hella good. Give me some!


SALT
flag as inappropriate/spamReply

If thesis true. Chris is crazy with his money! Even though he is breaking records. Chris isn't paid like that. He still on rookie money. He needs to be smarter.


SloleyHimself
flag as inappropriate/spamReply

DAT NIKKKA LOOK LIKE PREDATOR OR SOMN , JESUS MAN ! Q: What's the difference between batman and a blackman? A: Batman can go to the store with out robin. GAZA BOSSWIFE


AshleyBanksXOXO
flag as inappropriate/spamReply

his teeth are ate the phuck up oh my goodness gracious his breath prolly smells like wet pennies in a ziploc bag


icandothat
flag as inappropriate/spamReply

A hot ass mess...Trina is nothing but a high priced hooker that just so happens to rap. I'm pretty sure she's broke his yuck mouth ass off already.



whatwhatwhat
flag as inappropriate/spamReply

It looks used. Where did he get it from? CarMax?


leonshae89
flag as inappropriate/spamReply

Ewwwww looking at that pic of him with that yellow grill make me wanna THROW UP! wut's wrong with his teeth? And his gums are as black as these computer keys that im typing on. He got all dat money and want fix his mouth. He is str8 up ruint 4real. trina pleez dnt do dat she can do 100 times better, cuz dat joker ruint smh smh smh


kkc73124
flag as inappropriate/spamReply

She should give it back so he can get his teeth fix


1killa
flag as inappropriate/spamReply

Thats 2 different cars.. one is a S Class, not even 2010 and the other is a newer E Class.. Something isnt right about this story..


NIAB510
flag as inappropriate/spamReply

@1killa..that is two diffrent whips..lol...franken erry aint puttin that thang down like that..lol..what's up wit dudes face ..his teeth..not right they look to small lol


GRaveyBaby
flag as inappropriate/spamReply

Why is this has been and her black gums featured on this site everyday? LMAO @ Whatwhatwhat That car doesn't look like it was purchased from a reputable Mercedes Benz dealer


MissesStealUrMan
flag as inappropriate/spamReply

Get it Trina while u can....Approve my pic MTO


CanadianChic
flag as inappropriate/spamReply

No really, what does she do?


cbella19
flag as inappropriate/spamReply

wow thies niggaz spendin money on that uly whore must be desperate its way too many smart ass fine light skinned women out here to be trickin on some regular black ass bitch like trina


prettykittyxxx246
flag as inappropriate/spamReply

Keep gettin that Baller money girl


HizWife4Life
flag as inappropriate/spamReply

Ewwwww look at his mouth.... Breath probably smell like str8 ass.... Could'nt sent that money to a charity... Trust Trina can buy her own, you did'nt do nothing big


MzFancy017
flag as inappropriate/spamReply

Is he fukin serious about that mouth? #FAIL...MTO how do u know he tricked off on a mercedes?...yall probably lyin as always


Headliner
flag as inappropriate/spamReply

Ill, he's grody!


prettygirl757
flag as inappropriate/spamReply

LMMFAO @ ashley....i think his breath may smell worse than wet pennies. That might be what it smell like after after he brushes his teeth. Now what he uses to brush his teeth with.....is a mystery


infinfx35
flag as inappropriate/spamReply

yuck...she's just nasty, and his mouth is so disgusting!



krumpali
flag as inappropriate/spamReply

go trina but that baller need to close his mouth


TheGeneral
flag as inappropriate/spamReply

This fool spent 100k on a car for a woman that he will NEVER COMPLETELY have but won't spend 30k to fix his damn teeth????? OMG these negroes are straight up suckkas Follow God, but roll with us @TheRealBlackMen http://www.reverbnation.com/thashapeshifta Inglewood stand up...you won't be disappointed.


HighEnd
flag as inappropriate/spamReply

Its that hairless, boneless KAT!


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

Y these brothers think its ok to have their grill looking like JAWS reincarnated?? So not a good look!!


Silver85
flag as inappropriate/spamReply

Ugh that's one ugly mothaf*cka....gave me nightmares


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll the only ones reporting this bs & if Trina has such a wide/"fine" selection of eligible bachelors to pick from who supposedly stay trying to get @ her? How come she has settled down yet? just curious...@ least she hasn't popped out any babies for no one yet so kudos to her on that. Anyways,she looks cute in this pic above that was taken for her B-day party...Don't get why she chose to rock a leotard but w/e lol


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Btw,this new "admirer" of hers wouldn't look so damn rough if he ditched those hideous gold fronts! UGH! lol


SexyChakalit_85
flag as inappropriate/spamReply

Whats up with the baby teef???


TXgirlsavestheWORLD
flag as inappropriate/spamReply

as ugly as he is, he HAD to pull a stunt like that


Chocolate_Box
flag as inappropriate/spamReply

What did Missy buy her?


ChocolateCougar
flag as inappropriate/spamReply

They're both ugly... Neither one of them has a degree... They're a perfect match.


walli
flag as inappropriate/spamReply

MTO AGAIN YOU LIE FOR TRINA, IT WAS RENTED FOR A WEEK FOR TRINA - I KNOW THAT FIRST HAND - TRUST.


andrew-show
flag as inappropriate/spamReply

OMG...Trina can do betta but he do have that money. Souljaboy Cousin got youtube vids about him check it out: www.youtube.com/drudafuture1


yummo
flag as inappropriate/spamReply

That would have gone a long way on some veneers!! He should b purchasing porcelain grills not just Mercedes grills!


ShirtsVsBlouses
flag as inappropriate/spamReply

I will never understand the MTO fascination with this chick. She's just ok. And to be a "Rapper" doesn't one have to produce music? She's never had a hit! And he's a mess with the grill. I can just imagine how bad that breath must stank.



ShirtsVsBlouses
flag as inappropriate/spamReply

BTW this is one of the reasons so many ballers are broke when they retire from their sport.


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

Is there even a fix for adult baby teeth? Anyway...this bitch been around the block more times than the fcuking mailman! Why the fcuk do these gump ass ni99as keep tricking off on this cum dumpster?? I met the bitch in Miami a few yrs ago and it aint nothing special about her...


HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

How is this ugly ass n!gga a win? Benz included. She is desperate and what is up with that tacky 99 cents wig? MTO Trina must pay you the few pennies she has left to run these lame ass stories. Who is checking for her herpes shingled covered ass? Trina is the industry playground. SMH.


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

He didn't get any and he bought her a Mercedes. Not even a little taste. Now, she isn't that good. He could have used that 100k on his grill. Looks like he's been chewing on concrete.


Burrrrr21
flag as inappropriate/spamReply

Wayne and Chris Johnson supposed to be real cool so how he goin try to mess wi ex wifey


Quest225
flag as inappropriate/spamReply

It a Trickin if you got it! Event though she got it 2!


akoo
flag as inappropriate/spamReply

Who got next?


CountDeMoney
flag as inappropriate/spamReply

MTO you either ignorant or too lazy to do research!! once again you got 2 different cars pictured and neither shows homegirl even near it!! yall spew more bs than sarah palin!!


wksherro
flag as inappropriate/spamReply

People call trina a gold digger and a hoe but why is she the only one that wayne was with that didn't let him raw dog so she could pregnant? I personally don't think she's as bad as people try and make her out to be! I think people just like linking dudes to her but, that's just my opinion!


plentbytch
flag as inappropriate/spamReply

Good for yu Trina. Dude ugly tho


DiablaEnFuego
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ CruzControl! Good eye and way to call a COMPLETE FAIL! Please hire a proofreader already!!! Hell, I'll do it....


CoffeeBaby
flag as inappropriate/spamReply

SMH at dude's scatter teeth. Not a good look. He need a Snap-On Smile for real.


BrayBray
flag as inappropriate/spamReply

his teeth are nasty!!! wth is up with that?!!!


pEtEyDiZzLe
flag as inappropriate/spamReply

Shit those fog lamps indicate to me that is a 2009 or 2010... not a new car by any extend of the imagination... Mercedes pretty much sold out of 2010 S-550 a long time ago... need a new one or slightly pre-owned? Get at me...http://www.cars.com/go/search/detail.jsp?tracktype=usedcc&csDlId=&csDgId=&listingId=54066745&listingRecNum=1&criteria=sf1Dir%3DDESC%26stkTyp%3DU%26crSrtFlds%3DstkTypId-feedSegId%26zc%3D29607%26rn%3D0%26PMmt%3D0-0-0%26stkTypId%3D28881%26sf1Nm%3Dprice%26rpp%3D50%26feedSegId%3D28705%26dlId%3D444552&aff=national ask for Petey Pablo...


MizzGunzz
flag as inappropriate/spamReply

dasswassup!!! look like his breathe maybe stank tho.



Pinkcupcake1980
flag as inappropriate/spamReply

Trina!!! I love you girl but if you let that Monster face man hit the skin... I can't even rep you nomore! Smh! Long money will make you think twice though... Damn girl!!! Nice whip!


Mickdoggies
flag as inappropriate/spamReply

Can mto stop it with the Trina promoting? This warn out bitch is pointless


Bigkha518
flag as inappropriate/spamReply

THAT NIGGA NEEDS A DENTIST FAST WHEN THEY START SELLING GOLD CHICKLETS


blossum2Cute
flag as inappropriate/spamReply

buying her things 4 u get her???..lol just what she need! a rich dude she can use,because he does not have the looks


may25
flag as inappropriate/spamReply

He looks like Mike Tyson with gold teeth.


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

get it trina - lookn good as always ur new friend no lookey good but he paid the lookz is prolly why trina runnin fa cova


MsJackieRayne
flag as inappropriate/spamReply

Instead of buying Trina a new car, I would buy myself a new mouth b/c dude's looks real nasty. He couldn't kiss me! #imjustsayin Follow me twitter.com/MsRayneOnYou


True_Beauty_Bklyn87
flag as inappropriate/spamReply

Lol @ his face lol ..that mouth(uh uh)~singing Martin's character theme song~ "i said Jerome's in da house..oooh ow oooh ow ow..watch ya mouf" LOL...


2366
flag as inappropriate/spamReply

Omg this nicca look like Gremlin vomit. Trina girl, RETURN TO SENDER! I think my heart will literally stop waking up to Sasquah cousin on his Daddy side eeek. Let this b the last time ur name is n the same sentence as this baboons. Maybe she like ugg muggs like Nikki apparently does (at least wit females).


CyberStar
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ Pinkcupcake1980


Thasmartchick
flag as inappropriate/spamReply

Both ghetto, they would make the perfect couple.


EastSideChi
flag as inappropriate/spamReply

Almost dropped my phone when I scrolled on that negga's pic ...and some goofy needs to wife this old hoe up so she can go saddown somewhere ...


thaonlylakergirl
flag as inappropriate/spamReply

Oh please, I don't believe that! Trina wish she was doing it big like that.


BabyBahamas242
flag as inappropriate/spamReply

Wowzers! That wig and her make-up is a diffrent color(ole ghost faced azz)lol...I was never a trina fan anyway(I prefurnicki minaj) And dude is not cute! That mouth piece is gross,but hey it might not be as bad as we think I mean once he brush his teeth I guess he'd be good.


davidisrich
flag as inappropriate/spamReply

I hope them are gold teeth that's should be the question



xsw33tn3ssx
flag as inappropriate/spamReply

yikes!!!im sorry, his teeth are ratchet


sotannish
flag as inappropriate/spamReply

why is it when kim k is dating someone new she is all kinds of sluts, gold digger, etc...but when trina does it shes a playa....kim k was in relationships, married. Trina if u call bussin it for wayne and kenya relationships then alot of us are sluts, cuz lil wayne frowns on monogamy. i luv both girls but truly if we must stone someone...then clearly its Trina sorry girlie but ur bein passed around like a free agent with no intentions on contracting u...u better than that!!! now im out like a fat kid in dodgeball


Girlsluvgems
flag as inappropriate/spamReply

BWAHAHAHAHA!!!!!!


superill

bkbombshell131
flag as inappropriate/spamReply

trina looks so pretty.


craigcash
flag as inappropriate/spamReply

He must really want her dat bad.. ------------------------------------- http://www.myspace.com/cflotentative follow on twitter @itscflo


bkbombshell131
flag as inappropriate/spamReply

trina is young pretty and living her life.if u liked it then u shoulda put a ing on it.she is single and she carries her self way better then kim k.trina might do her dirt but she does it with more class then kim k.the whole world doesnt have to know who ya f*ckin.


BlessedChild2020
flag as inappropriate/spamReply

That is a mouth piece not his teeth...I hope...


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

IDK ABOUT THIS,BUT HIS UGLY ASS LOOK LIKE SLIKK EM FROM PRETTY RICKY YUCK LOL...


ChalkyWhite
flag as inappropriate/spamReply

OHMYGOG!!!! I don't have hood cred's nor do I want any but please tell me those are gold teeth and not plaque! either way he is gross looking!


Kimh3d
flag as inappropriate/spamReply

Ooo hell no trina not even for his whole life savings neva please neva


msnicety1980
flag as inappropriate/spamReply

Time 4 an upgrade on the fronts!!


NYSDIVA
flag as inappropriate/spamReply

ANOTHER RAP WHORE. That's why females don't get any respect in the industry especially those on the come up because ppl like Trina, Lil Kim, Dizzy Minaj & others sell sex instead of talent.


NYSDIVA
flag as inappropriate/spamReply

She should just put a sign on her a$$ that says "open for business"


CunningANDStunning
flag as inappropriate/spamReply

I am a fan of Lil Wayne on Facebook, & the other day he set his status to "support my homey Chris Johnson" in something, I can't remember..Lol & didn't Wayne & Trina date?? Eww now she's gonna smash Wayne's boy? I'm starting to see why ppl say she's an industry hoe. Passed around left & right. Smh



MissSolo
flag as inappropriate/spamReply

Ima need to see that raggedy, stretched out ass pussy chick driving these cars to believe it!


swtj
flag as inappropriate/spamReply

eww disgusting. His teeth are horrible.


D33Lit387
flag as inappropriate/spamReply

EWWW!!! He got baby teeth.. LOL


Lil_TRENT
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW ME ON TWITTER @LILTRENT333


frenchi-J
flag as inappropriate/spamReply

grown ass man with GOLD-OUT BABYTEETH.. wheretheydothatat... ehwww


Myohmyok
flag as inappropriate/spamReply

She's happy with the car, but is she happy with his teeth?? Personally I wld give the car back. Why put gold on baby teeth, like really!!


crySStyle
flag as inappropriate/spamReply

If dude wants to get with Trina or any female, he better go to the damn DENTIST!! Raggedy Mouth! lol!!


hot2trot
flag as inappropriate/spamReply

Ewww. I would send that gift right back.


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

I HAD TO COME BACK AND SAY THAT THAT'S ONE SHITTY ASS GRILL!


sexe757
flag as inappropriate/spamReply

He is not only uglyyyy as hell but he is dumb. Thats a terrible combo.


MTOaintSHEEYIT
flag as inappropriate/spamReply

That's MTO and other black gossip websites for you. As long as a chick is getting money and other expensive gifts, it doesn't matter how ugly a man is.....


sexxyki
flag as inappropriate/spamReply

Wtf is up with his grill, her pussy gotta be torn the fuck up! Trina get a hit song/album then make MTO headlines...ghetto rat she is sooo corny


254rian
flag as inappropriate/spamReply

Umm.....what is that thing? with gold teeth? uggggh there goes my dinner...


ILive4This
flag as inappropriate/spamReply

I DOUBT HE'S THAT STUPID, THE ONLY WOMAN U SHOULD SPEND THAT KIND OF MONEY ON IS YOUR MOTHER.


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Aye....Sometimes sometimes that rap money slow up... Tru to her lyrics



FendiVuitton
flag as inappropriate/spamReply

How is this fugly bish relevant? When's the last time her ho'in ass made a song? Thats okay, Ill wait.


freekountri
flag as inappropriate/spamReply

THAT ONE UGLY MUTHAFUCKER WOW TRINA U CAN DO BETTA!


dianty
flag as inappropriate/spamReply

Trina reminds me of lisa ray (and i don't mean look wise). I wont be mean...but um....nothing.


yana_bby
flag as inappropriate/spamReply

Ewww FoH he ugly u see tht nigga teeth


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

im a big fan of trina's but i would've neva bought her that sh*t..


GayMenLoveMTO
flag as inappropriate/spamReply

This site is full of undercover..black versions of Perez Hilton..the men here love gossip and to start fights with women. Where my sissies at? Stand up sissy boys.


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

Chris aren't you a little too old for baby teeth, please invest in some veneers..... Trina I'm not mad at you at all however I would have some sympathy taking that car after that grill of his.


halo
flag as inappropriate/spamReply

I'm gonna lol cause I know the story is not true but that nasty ass looking mouth on that fugly man sure deserves a comment.


OnToTheNext_1
flag as inappropriate/spamReply

Lol y is ther a pic of 2 different cars? The 1st one is a S550 n the 2nd is a E350 Benz...


CeCe_716
flag as inappropriate/spamReply

that car is hot as hell but he's a hot ass mess ugh


bfly92
flag as inappropriate/spamReply

That is two different cars. The bottom is a brand new 2010 E550 or E350 and the top is a 2008 S550.


Halle
flag as inappropriate/spamReply

MTO and TRINA, STOP THE BULLSHYYT, AIN'T nobody buying Trina a damn thing, who wants a bytch with chain link fence pussy walls, and phucks anything with a $dollar. If Kmart don't want her ass what does that tell the other ballers, ain't no man with money doing nothing but leasing this BROKE BYTCH a car for a couple of months and a blow job. So STOP the baller action for TRINA cause she ain't nothing but a warn out BROKE AIZZ ho. TRINA AIN'T GO SHYYT BUT LOOSE PUSSY WALLS IF SHE GOT ANY WALLS AT ALL.


CLSClass
flag as inappropriate/spamReply

which one, those are two different cars. one is an E-class the other is an S-class


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

These ball players be lame they just fluke n!ggas that's big and dumb enough to be in the league


LARGON
flag as inappropriate/spamReply

YO I DON'T HATE BUT ARE YOU FOR REAL?? TRINA? THERE ARE SO MANY WAY BETTER LOOKING GIRLS OUT THERE I DON'T KNOW HOW DUDES BE ALL UP IN HER SH*T! LIKE I SAID NO HATING BUT GIRL LOOKS LIKE A DUDE WITH A WEAVE! REAL TALK. BUT THEN AGAIN EVERY HEAD IS A DIFFERENT WORLD;0)



Wowsers123
flag as inappropriate/spamReply

First of all you's a dumb ninja to buy a chick you just date'in a 100,000 car. Now if she was yo wife... thats a different story. Look at Trina, got a ninja on dat good-good buy'in flausy rides.


ATLGoofball
flag as inappropriate/spamReply

That sh*t is f**kin ridiculous (in a wack way)


Alisha22
flag as inappropriate/spamReply

You Mean To Tell Me This Cat, Got Funds To Be Buying Her A Ride, But None To Fix His Crooked A$$ Teeth Oh Lawd >_<


MissCutiee
flag as inappropriate/spamReply

DAMN TRINA BUT I DONT BLAME YOU I WOULDNT TALK TO A NIGGA WITH TEETH LIKE THAT. THAT SHIT LOOK NASTY UGGGH. DONT FORGET TO LOG IN TOMORROW AT 9:30AM PST OR 12:30PM EST TO LISTEN IN ON MY SHOW HE SAY SHE SAY WITH MICHELLE www.blogtalkradio.com/onblastonline2 Listener Call-in - 323-443-7227 begin_of_the_skype_highlighting 323-443-7227


ISSEYMIYAKE
flag as inappropriate/spamReply

two different benz's!!..lol #fail


Gargoyle
flag as inappropriate/spamReply

1 NOT MAH BOY CHRIS...N199A IS U F.UKKIN CRAZY??....DID U JUS LOOSE YO MIND??...DUDE? YA DON'T TRICK ON A H0E!...C'MON SON! !


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

This Peg Bundy look isnt working!! How much does Trina pay MTO?


bellgrl
flag as inappropriate/spamReply

Is he serious about his TEETH???? He should have put that car in his mouth.


CoCoLuv31
flag as inappropriate/spamReply

Yuck Yuck that is one ugly dude


UGGshoes
flag as inappropriate/spamReply

Uggboots.com.es is a professional UGG online retailer. During the past decades, we focus on providing you the excellent quality, the best discount and the considerate service. Thanks you for your supports and our staffs’ hard work, we have made great progress. As you can find in our site, there is variety of collections. You can provide yourself with an extra dose of confidence of satisfied shopping. Enjoy Now On uggboots.com.es


Hope09
flag as inappropriate/spamReply

OMG! those teeth!!!!! Next tooth, one mile... bwahhahahaha


BG-diva
flag as inappropriate/spamReply

I doubt if that car was $100,000.


BabyBoi601
flag as inappropriate/spamReply

3D BOOTY GET AT ME


feelthabreez
flag as inappropriate/spamReply

Dammit dude! We're in a recession. You don't have to pay that much for cooter!


brounsuga
flag as inappropriate/spamReply

Lookie over here at yuck mouth.



alaj11
flag as inappropriate/spamReply

he needs to get some new teeth


Prettykitty1984

LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

he is a hott mess..but i guess his money isn't!


acnicerus1
flag as inappropriate/spamReply

she love them nighaz wit tourettes syndrome don't she first kenya "tick" martin ,now chris "twitch"johnson


MsRadricDavis
flag as inappropriate/spamReply

First off he aint buy her that shii...so MTO cut the bull...and yall h o e s doin all that selling out but if he approached yall...yall would be down with it...maybe slob on'em after a game....hahaha....messy h o e s....cause he really dont look like that in person....btw where did MTO get that photo....they would pick a photo like that out of thousands....MTO messy too....oh shii starting asz


blackensebarbie
flag as inappropriate/spamReply

Follow me on twitter www.twitter.com/blackenesbarbie Follow me on twitter www.twitter.com/blackenesbarbie Follow me on twitter www.twitter.com/blackenesbarbie Follow me on twitter www.twitter.com/blackenesbarbie Follow me on twitter www.twitter.com/blackenesbarbie


MizzGotMyOwn
flag as inappropriate/spamReply

Yuck! He split! Pimpin? Who pimpin? U must mean ho'in! This washed up bitch look to sleepy, an she ain't even 34! Garbage!!!


estefan305

talk2muhammed
flag as inappropriate/spamReply

wow no coment follow me on twitter @ emelesofficial u can also add me as friend on facebook with talk2muhammed@yahoo.com


jRoKKmayne
flag as inappropriate/spamReply

id pay ta beat that shyt too..


SneakyPeat
flag as inappropriate/spamReply

the car on top is an S class and the one on the bottom is an E class...! yall slipping


MsJuiicy
flag as inappropriate/spamReply

uhhmmmmm his teeth gotta go! the car can stay =)


sweet_insanity
flag as inappropriate/spamReply

The good old saying sure applies and never gets old " A fool and his MONEY soon .... you guys know the rest. (*_*)


Ms_sassyred
flag as inappropriate/spamReply

His super fugly a** can by me a whip 2, lookin like Flavor Flav's rotten sperm on his teeth


BRDGorgeous
flag as inappropriate/spamReply

Well damn!!!! lol He should've spent that money on his teeth! =/ I'm just sayin.....



MissWhit19
flag as inappropriate/spamReply

YEA SHE BADD...HIS TEETH SERIOUSLY NEED TO GO WTF DUDE::GREAT CAR FOLLOW ME ON TWITTER http://twitter.com/#!/MissWhit19


MissK87
flag as inappropriate/spamReply

waste of oney get her a bugatti fool


BetterThings
flag as inappropriate/spamReply

............. This man is ugly. like wtf. i guess he knew not to cme at her w. jus his looks. money first rite. rittttte. lol Smart..


iamvonte
flag as inappropriate/spamReply

I aint mad at em Everybody know it aint trickin if u got it


OhMyIts_Jasmine
flag as inappropriate/spamReply

Danq, what's wronq with his teeth!?


repn_da_D
flag as inappropriate/spamReply

is it tricking?


prettymo1
flag as inappropriate/spamReply

i just wanna kno...whts up with the teeth bro ???


Nesha-Inez
flag as inappropriate/spamReply

Okay....well um Trina, can you please drive his ass to the nearest mircle-working dentist?


monet
flag as inappropriate/spamReply

He should have spent the money on some Lumineers. His mouth looks tacky and unhealthy!!!!


brittney205
flag as inappropriate/spamReply

damn he need ta be on my team den!


slimgoodness_37
flag as inappropriate/spamReply

He should have gotten his grill fixed