ANOTHER PROCEDURE!! Reality Star LaLa Vasquez Now Appears To Have HIP IMPLANTS .. . To Match Her BOOTY ONES!!!

: LaLa seems to have gotten herself a full body overhaul. Good for her . . . If we had a baller willing to foot the bill, we'd do it too!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

rp89
flag as inappropriate/spamReply

LaLa is just gettin phat. Like, all hispanic woman do. if shee gott plastic surgery....watevea floats her boatt. when her husband starts cheating...hope hse knows why.


ImStillHere
flag as inappropriate/spamReply

Hip implants? Really? She probably just wearing a spanx.


djo4sho
flag as inappropriate/spamReply

THE HIPS DONT LIE..LOOKING GOOD


sexe757
flag as inappropriate/spamReply

Her figure is just F'd up. It sad b/c she is sooo nice and deserves a great body. oh well, if you aint born with it...BUY IT!!


grapeseed
flag as inappropriate/spamReply

Mel as her dumb ass calls him is not faithful she too stupid & needy and she hangs out w sluts like kardason. I bet Mel fukking all them hoes cause he a weak asd dude w no morals


cbella19
flag as inappropriate/spamReply

mto is some real dumb motherfukkas lala is a thick latina maybe the boobs are store brought but tha ass aint that is hers and damn sure not no fake hips she still ugly and gotta nasty weave


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Stop biting from Kim K, LaLa, you've always looked good girl! Approve my pic mto!


djscorpio
flag as inappropriate/spamReply

I think she just gained a little weight in the right places.... www.Youtube.com/djscorpio1107


ThaDragonKilla
flag as inappropriate/spamReply

DAYUM!!! she lookin rite!


iLuvMTO
flag as inappropriate/spamReply

if she likes it then i love it i guess but the hips are a bit much. it looks like she done had about 5 kids.


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Either that or she just has more curves after birthing her son..who knows? Obviously Melo didn't care since he put a ring on it LOL.


number2hater
flag as inappropriate/spamReply

SHES WEARING LEGGINS THAT MAKES EVERYTHING LOOK BIGGER!! WATCH MY VIDEO DISSIN MY X WATCH NOW !! www.youtube.com/watch?v=BudcOMZp_kc


7lady
flag as inappropriate/spamReply

it's sure some dumb ass people on here. All you gotta do is google the chile and you will see she aint never had no hour glass figure. Not even after having her son. Most people go through life with a shape like that...it does not just pop up. And don't no baby give you an hour glass figure. I'm telling you this girl aint have no ass and no hips. She got that waist did, cheek implants and that nose done. Nothing is wrong with that...just don't pretend about it. Atl Nene came real with her sh*t. And I like that about her.


PersiaWhite
flag as inappropriate/spamReply

There is nothing un naturel about Lala. Her weave is fake, her contacts are fake, her silicone butt pads and now this? She is a bought and paid for woman it appears.


I-EAT-GLITTER
flag as inappropriate/spamReply

That first pic looks like it was before her son. Maybe having a baby gave her hips? Duh



taih588
flag as inappropriate/spamReply

don't carmelo gt a baby by another girl who aint lala? in ny or something.


MestizajeJimenez
flag as inappropriate/spamReply

She is so ugly with her bug eyes and big pickle platypus nose! She needs a smaller nose more than she needs wider hips! Ew!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

MTO YALL LATE SHE GOT THEM EARLY THIS YR,ALSO A FEW OTHER PEOPLE YALL POST GOT THEM TOO ESP LIL KIM,NICKI PROLLY GOT SOME TOO LOL...


HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

Shes had contoured lipo & a bunch of other things done. And she still isn't eye-catching. She's a lezzie yo. And Melo likes the fello's. Works for everybody. She's a scheming trick but it paid off so give her credit.


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

wow! wut a difference it made..


ShawnyLove770
flag as inappropriate/spamReply

This is so dumb... its called she had a baby and gained some hips........ come on MTO


DopeBoi03
flag as inappropriate/spamReply

She reminds me of dope..pure money...!!!.come here lala_my dope bunny..!!!...u looks sexy...!!


shesaid_loveme
flag as inappropriate/spamReply

LaLa is a very pretty woman.. leave her alone..


fudge85
flag as inappropriate/spamReply

Lala lookin right these days...she aint neva had all that tho


Nesha00
flag as inappropriate/spamReply

THIS BIOTCH IS REALLY A JEALOUS INSECURE GOLD DIGGING DESPERATE HOE FORGIVE ME FOR SAYING THIS I HOPE HER HUSBAND CHEAT ON HER DESPERATE ASS.I REALLY DON'T LIKE THIS GIRL. SHE COME OFF AS A STUPID DESPERATE WOMAN AND WILL DO ANYTHING TO KEEP HER STUPID GHETTO HUSBAND.


prettypink513
flag as inappropriate/spamReply

she is SO not attractive wtf


MestizajeJimenez
flag as inappropriate/spamReply

@WhiteLatino I have been saying the same forever. Puertos are very jealous of we White Latinos, they wish and pray to be white. They are angry that the Spaniards loves us but hated them. Puertos will forever be the footstools of all white Latinos. They can never be like us we despises them and laugh behind their lumpy, ugly backs. Ha! Ha! You are not white Latino.


DC_Diva
flag as inappropriate/spamReply

GOOD! Maybe Carmelo will stop cheating now.


Iwontbebad
flag as inappropriate/spamReply

COME ON NOW...SHE HAD A CHILD...ERRYTHANG AINT GETTING IMPLANTED...I HOPE....


DaJournalist
flag as inappropriate/spamReply

A baby will give you them hips.



Melysa
flag as inappropriate/spamReply

She prolly just got a Brazilian lift..They take fat from your stomach or other parts of your body and inject it into your hips and butt..Word on the court documents is thats what Ol Kardashian did


SexyBrittany
flag as inappropriate/spamReply

Its amazing how you can buy what some women have naturally.


Heartless1
flag as inappropriate/spamReply

Oh whatever, alot could have changed from then to now naturally. That first picture is clearly 8-10 years old. Do y'all see that ALL WRONG out dated outfit that she had on?


jani26
flag as inappropriate/spamReply

I think those hips came from good D*#k haha just sayin dats how I got my hips


Pink1987
flag as inappropriate/spamReply

Smh. Everyone is trying to be too much alike.. It makes the world BORING


snitchingonmen100
flag as inappropriate/spamReply

Melo is lucky. Check out, Yourmenrevealed.blogspot.com


iheartchanel
flag as inappropriate/spamReply

MTO too damn ignorant.Babies make yer hips spread! You know that. Stop acting dumb


Minny
flag as inappropriate/spamReply

lala is a sexy girl


BrooklynLatina
flag as inappropriate/spamReply

Sorry, but weight gain does NOT distribute like that when ur naturally built the way Lala was, Lala is the classic, top heavy narrow hip, flat booty. She ALWAYS had that type of figure up until these recent advancements in cosmetic surgery. She and Lil Kim as well as some others have just bought themselves whatever they were missing. When u have money, you can afford to look however you want and choose.


AshyLarry22
flag as inappropriate/spamReply

i remember when she was fat


Diamonds4nette
flag as inappropriate/spamReply

HELL IF YOU AIN'T GOT IT. JUST BUY IT. HA HA HA HA HA. HOW YOU DOINNNNNNNNN..


AprilBaby
flag as inappropriate/spamReply

yh she has defo got them done she cant deny that. she got fat from her stomach and put it in her hips. she done her nose, hips, booty and nose SHE FAKE smh


1msquane
flag as inappropriate/spamReply

come on mto lil kim got hip implants too! she wuz tha 1st one i seen wit em. lala had a baby but on her show you could see tha booty pop pads and if she do have implants, heffas know how to dress tha ass u pay for. dont just buy a ass and wear unflattering clothes,smfh


Nails
flag as inappropriate/spamReply

Lala(HERPES) is fake as hell. SHE WISHES SHE HAD HIPS AND ROUND BIG BEHIND. Smh


halo
flag as inappropriate/spamReply

Look more like a "happy marraige" live to me.



Nails
flag as inappropriate/spamReply

Honestly, if I was a guy, I would not be into a chick with fake parts. I WOULD LAUGH AT HER. Turn-off.


MarcyDarcy
flag as inappropriate/spamReply

YEA LOOKS LIKE SHE GOT HER NOSE DONE TOO. NO WONDER HER SON IS SO UGLY.


Ebony_Cutie84
flag as inappropriate/spamReply

Umm... MTO you know she COULD have gained some weight... right? SMH


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Nah her hips are real lol.it's called a kid and lots of screwing and working out on your mid section. it's very possible.


LoveDaMusicHard
flag as inappropriate/spamReply

Damn yall goin hard on LaLa! LMAO@crazy azz comments!


Goldilocks
flag as inappropriate/spamReply

Lala looks beautiful so keep on doing you girl. Love her style and personality. At least i can say her breast and ass looks good on her compare to other females getting crazy looking Implants On them


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

CAN WE SEE A PIC OF THE FULL ASS/HIPS? NOT JUST FROM THE FRONT


BigPapiBX
flag as inappropriate/spamReply

If anyone believe that u can get hips and ass like that from the body she used to have, I got a bridge to sell ur asses. Lala is naturally shaped like certain Mexicans and Jessica Simpson. We see what Jessica Simpson looks like with some weight and it aint no hips and ass. She's a box w/ big tetas. SMH Some of u are clueless. Lala and Nicki Minaj probably share the same surgeon.


BigPapiBX
flag as inappropriate/spamReply

And anyone who's been around those top-heavy, muffin-top Mexicans and knows how many kids some of them have and it does NOTHING to give them hourglass figures. Seriously people lol. CLUELESS


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

WTF?? why are people calling LaLa a latina? I thought LaLa was simply a black women, so I'm guessing she is a black latina than. What's her nationality??


BigPapiBX
flag as inappropriate/spamReply

LaLa is Puerto Rican


BrooklynLatina
flag as inappropriate/spamReply

DeeLaLa Both Lala's parents are Puerto Ricans from Brooklyn.


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

I don't care what she did, it looks better. Curves are always a plus


HighOffHaze
flag as inappropriate/spamReply

ill give her da ass implants & nosejob but i think yall reachin wit the hips... yall kno all she need is some grits black people got natural ways of doin shit lol ==> @MikeBreezyLHDC <==


NateDmoney
flag as inappropriate/spamReply

She doesn't look like gotanything done! At all! She just looks like she toned up! That's all!



thaonlylakergirl
flag as inappropriate/spamReply

She acts like she was in special ed classes and she has no career and Carmelo is fat and looks dumpy like a woman. Even Kobe didn't go to that ugly wedding. Tehehe


813GUTTABITCH
flag as inappropriate/spamReply

HE AINT GOT NO HIP IMPLANTS!!! MELO JUST TAKIN CARE OF BUSINESS N DA BEDROOM DATS ALL! IT HAPPENS LIKE DAT SOMETIMES!!! LMFAO. SO I DNT BELIEVE DIS ONE.


girlygirl
flag as inappropriate/spamReply

@ 813GUTTABITCH That's ignorant! What she IS doing is Keeping up with the Kardashians. Fake bytches.


ReeLovely
flag as inappropriate/spamReply

LaLa had a baby thats why she has the hips and the ass now...thats what being pregnant does to u! AND keep in mind she's a Latina its sorta in her blood!


NegroLatino
flag as inappropriate/spamReply

while melo is on the road playing with balls i am on his bed with his wife doing what he is suppose to do


Datouchh
flag as inappropriate/spamReply

IF SHE STOP HANGING AROUND WHITE CRAKKER WHORES LIKE KIM K HER LIFE WOULD BE MUCH BETTER. WHITE BYTCHES ARE GOOD FOR BEING SCUM BUKCETS, LIVES IN BUNNY HOUSES TO FCUK ALL KIND OF MEN FOR MONEY FOR WEAVE THE CALL EXTENSION, IMPLANTS AND INJECTIONS TO LOOK GOOD. LA LA DON'T NEED THAT SHE IS A BEAUTIFUL BLACK WOMAN. ALL UP IN YA CRAKKER AZZ!! ---------------


CL101
flag as inappropriate/spamReply

YALL PICKED A PICTURE OF HER WHEN SHE WAS YOUNGER AND HAD ON LOOSE PANTS AND COMPARED IT TO A PICTURE NOW WHEN SHE GOT ON TIGHTS!!!! OF COURSE ITS GONNA LOOK DIFFERENT DUMB A$$. SOME PEOPLE JUST REALLY NEED TO GET A DAMN LIFE SMH


Ufc1chica
flag as inappropriate/spamReply

MTO you guys talk about booty implants more than any other site hip implants oh get a life!


DalvinB
flag as inappropriate/spamReply

how yall gone take a old as pic then try to put it next to a pic year later after she dont had a baby! lol yall swear yall slick. but niggaz stil come to this so yall doin somethin rite lol


Lady_Rattler
flag as inappropriate/spamReply

Well she did have a baby and does work out. That can have something to do with it MTO.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Fake from head to toe. However she looks good. Could be the baby spreading those hips.


Blackenese86
flag as inappropriate/spamReply

The baby made her hips spread duhhh!


shesbig
flag as inappropriate/spamReply

that old ass b4 pic lml ...yall need help making stories huh ?


sexetamara
flag as inappropriate/spamReply

LaLa is cool, but she had work done, definitely! Old pics of her even after her son was born prove that. It has nothing to do with her being an black or latina


undressingHER
flag as inappropriate/spamReply

damn lala is looking RIGHT



BlkHlt20
flag as inappropriate/spamReply

I wonder what she did to her hips, because I want my hips just like hers


CoCoLuv31
flag as inappropriate/spamReply

ALL THAT TO KEEP A MAN THATS RIDICULOUS


iiTSBARBiIE
flag as inappropriate/spamReply

100 MiLLiON TiMES BETTER- NUFF SAiD


mzhotniz86
flag as inappropriate/spamReply

yall r so fuckin dumb. did it ever occur that her HIPS SPREAD WHEN SHE WAS PREGNANT WITH HER SON???!!?? they dont even have 'hip implants" the most you can have done is a hip replacement and trust them things would not be looking smooth at all. even if she had her butt supposedly done, the butt implants would curve her hips up just because of where they are placed.