Check Out BUFFY THE BODY Now . . . She Still Got Her AZZ And HIPS . . . But Now She’s Got A BIG OLD GUT To Match!!!

: That's a whole lotta stomach under them leggings . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

BermyBreeze85
flag as inappropriate/spamReply

I thought she had a baby..then again I heard that on here so who knows how true that was..


Katalina
flag as inappropriate/spamReply

She's always been sloppy she just used to stand with the gut away from the camera, she looks like it smells too


Prince_Leo
flag as inappropriate/spamReply

Looks like she got a couple dents on that ass too..... What happened to her selling ass in the middle east?


rythmn247
flag as inappropriate/spamReply

MTO think their readers are dumb because that is not Buffy...get it together people.


Minny
flag as inappropriate/spamReply

wow she looks like another person? r u sure thats her?


whatwhatwhat
flag as inappropriate/spamReply

This is what happens to all women. So what's the problem? November 2nd. Are you ready to vote?


ZulehkaHenao
flag as inappropriate/spamReply

THAT IS NOT BUFFIE!!! MTO STOP THE LIES...


FromBkToAtl
flag as inappropriate/spamReply

People idolizing bodies and this how they turn out. Not that its nothing wrong with her body, but beauty fades. Then what's left??


MrYork
flag as inappropriate/spamReply

Ain't nobody want 2 see her stomach...just turn around baby so I can see that round mound.lol


CityGirlSherine
flag as inappropriate/spamReply

She getting that middle eastern halal


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

With that as.s she deserves a pass... Wonder what she doing now that modeling is over


mddiva
flag as inappropriate/spamReply

Lie dummy's. Not her.


bezsenny
flag as inappropriate/spamReply

. Her face looks better NOW? Damn, wtf did it look like before?? Gross... see that line between thick and fat is VERY thin. .


krumpali
flag as inappropriate/spamReply

she look nasty ass hell and she use to mess with gucci mane ugly ass they belong together


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

Dam she feel off hope she sold a lot of that azz before she to busted



DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

This is the first time I had actually seen this b1tches face. Usually she has these long azz bangs blocking her ugly face.


iiTunechi

Jamrocksexygirl
flag as inappropriate/spamReply

SHE'S GETTING OLD, SHIIT HAPPENS. SHE LOOKS LIKE A MOTHER NOW, NOT NO VIDEO HOE. SHE GOT KIDZ???


BossWife

Anti-Moist
flag as inappropriate/spamReply

That pic of Buffy can't be new because I've seen recent pics of her and she lost weight looks much Slimmer now but she managed to keep all that Donk tho


xsw33tn3ssx
flag as inappropriate/spamReply

who's mama is dat???


DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

I'm fukn tired of that cougarkissin bitch


swtj
flag as inappropriate/spamReply

glad i'm not her


mike404
flag as inappropriate/spamReply

she to get that uncontrol


Melysa
flag as inappropriate/spamReply

isnt she like 45 or 49 she does look good for her age


Debo184
flag as inappropriate/spamReply

eating good ova in the middle east


4real1
flag as inappropriate/spamReply

IS THAT REALLY HER, I DONT THINK SO. SMH DIDNT SHE JUST HAD A WORK OUT VIDEO OR SOMETHING AFEW MONTHS AGO. THATS NOT HER


strawberrieluv
flag as inappropriate/spamReply

that's her...she gains & loses like everyone else...plus she's been hanging out in sc a lot & eatin' too much of that southern cookin' lol


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

betta start doin those crunches she used to do in all dem work out videos(smmfh)


brooklyncamelion
flag as inappropriate/spamReply

Oh please there are chicks out with buckets guts with azzes that nigga's would still chase after and still beat the pussy up give me a break she's not washed up its the ham hocks and them greens.if she really wanted to her azz can get back into shape



SERDNYC
flag as inappropriate/spamReply

I think she had a kid by K slay . she will work it off


CarterSweets2011
flag as inappropriate/spamReply

That's not stomach..that's her coochie! PHATT!


bkbombshell131
flag as inappropriate/spamReply

buffy got the kinda face..u cum on


jani26
flag as inappropriate/spamReply

Lmao @ texasglamour hahaha dat was funny


bkbombshell131
flag as inappropriate/spamReply

@da touch and nonblack..yall house nikkas need to shut the fuck up..just cuz black woman dont want u..that doesnt mean u have to express ya hate on this site everyday.i wouldnt be surprised if yall took backshots.b!tch ass ninjas at the end of the day most white biotches have no ass and are fake as hell.yall like that tho cuz yall know no real blk biotch wants a dum a$$ broke a$$ ninja.but i forgot yall live on mto.


DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

lmao and this mama has on a belly top 3 times too small...like she's that bytch


DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

@ottaline..WTF Come on ---you have officially been demoted...lolol


msmarvelous
flag as inappropriate/spamReply

Im convince, ilovenonblackgirls and datouch are really sick white girls whose jealous of black girls cuz of their swag and shapes. These are not black men. These r jealous flat butt white girls. Got to be.


yugottahate
flag as inappropriate/spamReply

She look lyk a HOT ass mess


chi-hop
flag as inappropriate/spamReply

buffie not ugly never has been some of yall been brainwashed & got willie lynch syndrome big mofoggin time smdh (chi-hop)!


chi-hop
flag as inappropriate/spamReply

co-sign mizzjsu some of these nukkas know dayum well they got faces for the blog sites but stay talkin shyt she do got a stomach but she not ugly (chi-hop)!


EastSideChi
flag as inappropriate/spamReply

Is that even Buffy? I don't remember her being that pretty ...yo no se


ShutYoCoonAssUp
flag as inappropriate/spamReply

mto stay looking for shit to hate on smh


NeshaRenae
flag as inappropriate/spamReply

DAMN @ DaMan2011... Now. I'm not going to say anything bad about you because if what you said is true, then more power to you hun.. But ummm.. I'm kind of worried about the way you came into this information.. Either you need to come work with me (Private Investigation) on the side puts more stacks in my accout Or you need too find something better to do with your time boo.. And poor Buffy, she's just not cute!


Prudyy
flag as inappropriate/spamReply

That's what yall get for thinking she was hot in the first place



BrownSkin83
flag as inappropriate/spamReply

She must have had a baby


nitled
flag as inappropriate/spamReply

Dam that's not her!! Lmao


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

she said her ass is real


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

@nitled THAT IS HER YOU MORON!!!!


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

Most of us really dunno if this is Buffy or not since we've never payed attention to her face.


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

o yea see the stomach just bulging out? its DISGUSTING......... mto yall are aszes. shes fine leave her alone.


Enimsaj91
flag as inappropriate/spamReply

did she have surgery on her face? Her face used to be ugly. Now she's pretty. WTF..


MTOspellcheck
flag as inappropriate/spamReply

That is NOT Buffie!! Smh @ MTO and the people who blindly follow them up. Anywho, this chick kinda favors Garcelle B. in the face. (KINDA)


MTOspellcheck
flag as inappropriate/spamReply

Oh, and Buffie's chest was never that big!! lol


Lyrics
flag as inappropriate/spamReply

All that ish aside id fock her till my dick breaks LMAO


torean313
flag as inappropriate/spamReply

It don't matter brothas would still smash !


hrmcswagger
flag as inappropriate/spamReply

hilarious go to www.BelieveNoHype.com


taeskreetz
flag as inappropriate/spamReply

She Still Look Good facebook.com/lexingtonpulaskikidd


PORNOLEECH
flag as inappropriate/spamReply

GOOGLE PORNOLEECH


PORNOLEECH
flag as inappropriate/spamReply

yEAH U WOULD STILL HIT DAT



rude_one
flag as inappropriate/spamReply

Nothing a few crunches can't fix! Moving along >_>


algator
flag as inappropriate/spamReply

That Is Buffie....i can confirm that..she was in spartanburg,sc 3 days ago...i got pics of her myself in that same outfit....thats is def her..i was there


NY516
flag as inappropriate/spamReply

that aint no Buffie the Body, unless she got plastic surgery...Buffie the Body has always had mosquito bite boobs lol


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

She was destined to look like that. It was only a matter of time. She looked big boned naturally so the plastic surgery plus her natural weight gain was going to be not so cute.


KINGLOVERR
flag as inappropriate/spamReply

All I could say is Wow


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

That gut been there..airbrush boo...She still sexxii just need to hit them crunches daily...b4 it all goes downhill! http://plixi.com/p/54378006


redmain10
flag as inappropriate/spamReply

He's similar to the one on ''SEEK RIC H. CO M'. I'm not sure. Many celebrities have found fun or love there. He also has many fans there. Seems he IS DATING a hot girl there.


MizzGotMyOwn
flag as inappropriate/spamReply

She ugly! An to think gucci hyped her up! She a joke! Cheap azz outfit girl please!


kae_lovely
flag as inappropriate/spamReply

that deffinately isnt buffy..lmao.. she isnt that pretty !!


Goldie64
flag as inappropriate/spamReply

It's over Buffie, you had a good run. R.I.P.


KoopDaVillain
flag as inappropriate/spamReply

Its nothing but a lil extra meat. Lift it and move it,bet da juice box still works


hnpol
flag as inappropriate/spamReply

SHE DOESN'T HAVE AN GUT TO ME. BUT OK WHATEVER