DAYUMMMMM!!! We ALREADY KNOW That Nicki Minaj’s AZZ Is BIG AND FAKE . . . But There Ain’t NOTHING FAKE About Her THICK LEGS!!!

: Nicki's body is SPECTACULAR.It would be a SHAME if Diddy made her COVER IT UP!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

nonabae
flag as inappropriate/spamReply

Its a damn photo shoot dumbas* mediafakeout! you guys are dumb as sh*y


number2hater
flag as inappropriate/spamReply

ILL THROW THEM LEGZ IN THE AIR AND WORK U BABY !! NEW TRACK FOR THE HATERS !!! GET OFF THE DI<K PLZZZZ www.youtube.com/watch?v=ng6HaN8qx4M


GARYGOON
flag as inappropriate/spamReply

thatts wuzzup


MsDomo
flag as inappropriate/spamReply

I love Nicki..


aaronwarren16
flag as inappropriate/spamReply

Nicki Nicki Nicki, she's a bad bitch.... Facebook.com/aaronwarren16 Twitter.com/Wild_barbarian


Memedadon
flag as inappropriate/spamReply

She looks great


VikRebel
flag as inappropriate/spamReply

id drink her bath water...


cherry30
flag as inappropriate/spamReply

LOVE HER SHE IS TOO CUTE!


iloveMEDIA

Alia_Nicole123
flag as inappropriate/spamReply

Head Barbie is the BEST


sahida
flag as inappropriate/spamReply

my girll but the clothes hell no some1 shoot the stylist please


JednejHakon
flag as inappropriate/spamReply

Diddy is starting to piss me off


InfiniteTruth
flag as inappropriate/spamReply

And from these pictures you can tell that? MTO ya'll some bad bitches!!!


MayaShae
flag as inappropriate/spamReply

In the magazine these pics are in her legs look mighty airbrushed. I dunno why they didn't let her stay thick & beautiful as she is....


AfricanPrincess808
flag as inappropriate/spamReply

Its BARBIE!!!!! cant wait for pink friday to hit the stores in south africa



Puffalump
flag as inappropriate/spamReply

And where are the "thick" legs? I see two sticks. The main reason why we know her ass is fake. Real ass & hips are held up by thick thighs and she ain't got em


BlackZoro
flag as inappropriate/spamReply

Looks like one of my granny's church outfits, minus the crazy hat...oops, there it is...must've missed it at first glance.


kinfolk281
flag as inappropriate/spamReply

I gal only the sexiest of yellabone women! Nicki is ok looking but she messed up with all the fake parts! Nicki needs some changes to make wifey status!


I-EAT-GLITTER
flag as inappropriate/spamReply

Now usually I like this heifers clothing but a tacky cheetah beret, an indian coin shawl and a boring red frock? the lame outfit makes her Chanel belt look knockoff. @DIDDY mind ya fruckin business. Nobody wants to see this Bltch in clothing anymore than we want to see u naked. Lol.


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Sorry she has pencil thin bottom legs. Thick legs are Beyonce, Alicia and Ashanti. Not this broad.


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

Thick legs? Mto you blind. Im a slim girl and our legs are about the same size nicki wish


Jamrocksexygirl
flag as inappropriate/spamReply

I DON'T SEE NOTHING SPECIAL...MTO


chick-wit-a-brain
flag as inappropriate/spamReply

She looks OK, but not "newsworthy" and those pantyhose have got to go! Really!


Iwontbebad
flag as inappropriate/spamReply

ANYTHING THAT IS BIG NOWADAYS IS SUSPECT FAKE HUH? OR NOT REAL HUH? LOL.................


rexchap
flag as inappropriate/spamReply

It ain't considered THICK when on a midget.........SHE damn near a FIDGET. Don't let these pictures fool you.....dat bytch barely 5ft.....if THAT she about 4'10


lilhaiti254
flag as inappropriate/spamReply

HEY GAY A.SS FRED? ALL THEZE HOEZ NOWADAYS ARE FAKE AS F.UCK ANYWAYS. DEY WOULD LOVE U 4 MONEY (BUT WHAT WOULD YOU KNOW,YOUR A SISSY AND NEVER FUCKD A PUS.SY) REAL LADIES HIT A REAL NIGGA UP ( LILHAITI254@YAHOO.COM )


TiffMonique
flag as inappropriate/spamReply

LMAO, thick legs! There is nothing thick about Nicki's legs at all! SHe has the tiniest legs holding up that fake butt! Stop it MTO!


mochahontas02
flag as inappropriate/spamReply

i love Nicki. her personallity and everything. she seems a lot more ginuine than most of the stuck up birds out now. i just hate she has diddy as her manager.


PinkTaee
flag as inappropriate/spamReply

- Hell No. That Shit Is Ugly! lol ;


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

THOSE LEGS ARE NOT THICK AND THESE PICS LOOK OLD LIKE THEY FROM 1995 LOL...



cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

llbh@clarkthink Yes she needs to upgrade to a more classy look and lose that pink wig, but Im not feeling that frumpy get up! As to the thick legs how do you really determine thick from a sitting down stance??


HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

MTO y'all are Nicki d!ckridahs Those chicken legs? She is soooo NOT high fashion, give it up Diddy. She's whack and has 6mins left. Cute belt.


HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

Nicki should use Ciara for reference on how becoming a glamour girl can be a career-killer when that's not really you. She needs to stay in her lane. Obviously the formula is working.


MzSands0030
flag as inappropriate/spamReply

THICK? NO! DIS B*TCH GOT CHICKEN LEGS! IM SO SICK OF THIS FAKE ASS B*TCH!


angelAIRHEADressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Nicki is sexy as he!! in that last pic, you'll women are jealous<just saying> NEXT


MISSLISSA8
flag as inappropriate/spamReply

Love u nicki!!i love that last pic.u ma fav. Rapper!hands down....y ppl sayin she ugly?yall b h8in,shes really pretty


qqqaaa
flag as inappropriate/spamReply

this website is very good, you can go and see ============www.surprisefirms.com========== ============www.surprisefirms.com========== ============www.surprisefirms.com========== ============www.surprisefirms.com========== ============www.surprisefirms.com========== ============www.surprisefirms.com========== ============www.surprisefirms.com==========


ilnilla
flag as inappropriate/spamReply

Everything about her is FAKE so wut u talkn bout willis


loosecannonSag90
flag as inappropriate/spamReply

I'm starting to think her Willow and a few others get dressed in the dark cause there is no way in hell she actually saw that outfit and thought it was fly.


Kingish
flag as inappropriate/spamReply

feel like she is a dope rapper..but God made you the way he made you..why take away..why add to it...


CunningANDStunning
flag as inappropriate/spamReply

@HardCandy you are so right. This child is not no damn high fashion. To the fashion world, she's basically morbidly obese with that fake rump attached to her. & YOU KNOW the crackaz ain't havin that! She may as well stick with her first gimmick.. Don't try to switch sh*t up na. Lol


WarrenggG
flag as inappropriate/spamReply

This woman is so damn sexy. *saves picture*


True_Beauty_Bklyn87
flag as inappropriate/spamReply

So the story was about her legs & ya'll didnt even get a close up photo?? that was double d dumb..anywho i never played with my BARBIEs i just popped the heads off..so whatever..


LOOSEBILLS
flag as inappropriate/spamReply

LMAO! MTO just STOP! I was really expecting to see some nice legs those short skinny midget legs OMFG! I'm dying over here. STOP reaching I know it's called bias reporting it's okay you like her but swaying ppl minds are for the weak. Oh yeah that outfit is a cross between an old church lady and a gypsy! It's hideous, her stylist must be fired.


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

I heard this chick the other day quoting nicki saying her man gotta keep her in louis... I asked her do u really think andbody was spending thousands of dollars on nicki before the weaves, implants, and skin bleaching? Nicki Was a Jordan bitc.h



wavey_yellowboy

exoticface
flag as inappropriate/spamReply

Yea right mto thick legs is my legs or beyonce legs or mya legs.this chick got legs n ankles like Lala!lol that's hw u kno they azz aint real cause it dnt match up wit the rest of the body.n I hate the way she talks she sounds like a robotic barbie!


PrinceQ9
flag as inappropriate/spamReply

Nickie has great style...and MTO i thought you knew? Diddy is not managing Nickie anymore.....hmmmmm smh


AshleeBanxxx
flag as inappropriate/spamReply

TEAM NIKKI!!!!!


chi-hop
flag as inappropriate/spamReply

smmfh @ "thick legs" i"m still looking for her supposedly "thick legs"?? chi-hop!


ImStillHere
flag as inappropriate/spamReply

She dropped diddy as her manager mto... proof y'all don't know jack....


FliMuthaFukah
flag as inappropriate/spamReply

MTO MUST NOT KNOW THAT NICKI FIRED DIDDY AS HER MANAGER EARLIER LAST WEEK!!!! lmfaoooo GET WIT IT MTO!!!


NeeNeeBSF
flag as inappropriate/spamReply

Diddy not even her manager anymore dumb ass bitch @MTO staff.!


BaDYeLLaBoN3
flag as inappropriate/spamReply

I <3 Nikki but lately she has not been dressing cute at all. You can't say Nikki "Minaj" without thinking Ass!!! This is just ridiculous


tonya32sbf
flag as inappropriate/spamReply

Ok ilovenonblackwoman.....u are a dumb ass person.....white woman have been wearing hair extension and a lot of makeup way before black woman have...u need to stop judging blacks and worry about urself....u are a stupip ignorant person and they should not have allowed ur comment to be posted....grow up


stupiddumbthick
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE YOU NIKKI!!! All yall need to stop hatin on her cuz she's cute as hell an makin more money than yall


LpsLikSgr
flag as inappropriate/spamReply

Are you really reporting on someones legs? FOLLOW ME ON TWITTER @LpsLikSgr87


thaonlylakergirl
flag as inappropriate/spamReply

Who is she and what does she do? lol


thaonlylakergirl
flag as inappropriate/spamReply

I mean besides wear wigs and take goofy azz pix?!?


stupiddumbthick
flag as inappropriate/spamReply

Well, she is a singer/rapper; she's been doin it for a while now and she's very talented. She's making millions an don't even have a cd out yet....DAAAMMMNNN, wat singer u know doin dat???



SumpthinSimple
flag as inappropriate/spamReply

She a bad btch, who don't know that? That first and last pic is cute. But Mz. Nicki..ima need yu to put out a pure rappin no singing single, cuz all these hatin ass broads don't know what chu can realli do. Thanks in advance.


A2THEFND
flag as inappropriate/spamReply

ya'll so f ucking fake,1t ya'll say how fake her azz is then ya'll say how good it looks.yall sure her thighs are real? IDIOTS


MadHatter
flag as inappropriate/spamReply

NEW TWITTER Follow @SoNot_Normal


Missluvmoney
flag as inappropriate/spamReply

Well it seems like MTO site has become people not commenting of today's post stories but became a free for all smack down on each others comments of each other..race, looks, just silly shyt. MTO need to ban some of yall repeat offenders..lol..on the word I choose for sum of ya idiots... But I'm tired of the damn spamming, childish behavior. people on here needs to grow the fuk up foe real! I bet most of yall people on here is over 25 yrs old so that being said act like it then!....SMDH


Br0nzeSparkl3s
flag as inappropriate/spamReply

It will mess up her career if she follow behind Diddy


EBZ01
flag as inappropriate/spamReply

Nothing to go damn about.


WIPocahontas
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW ME ON TWITTER @EMPRESS_MJ


lac_1_deep
flag as inappropriate/spamReply

mane again...the people who write for MTO must be white or some lame azz n1ggas from up north some where. B1TCH that aint what you call thick. Come down south and we'll show you some trill thick b1tches. Houston 5TH Ward TEXAS!!!! F-U-K-K the east coast.


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

SHE CAN WORK BOTH...SHE GOT IT LIKE THAT!! FUCC'EM FUCC'EM FUC FUC FUCC'EM!!!


OVER_IT
flag as inappropriate/spamReply

CO-SIGN MISSILUVMONEY. COULDNT SAY IT BETTER MYSELF. YOU ALMOST FORGET YOUR ON A BLACK WEBSITE. THE HATE IS RIDICULOUS.


yonniboo
flag as inappropriate/spamReply

wtf~~!! diddy.....she gon be broke.


NOT5150
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ THE-PROVERBIAL-HATER COMMENT SO SILLY...DIDDY DOES MESS PEOPLES CAREER...AND IF NICKI KEEPS MESSIN WITH HIM SHE"S NEXT SHE BETTER FELLOW DRAKE LEAD...


BAY650Situated
flag as inappropriate/spamReply

i dnt giv a fuk about this bietch! mto, approve my picture before I have to fly down to your offices and smack the triple chins off your fat staff's faces.. thank you!


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Um I really don't know what to say....that does not look sexy at all.


stupiddumbthick
flag as inappropriate/spamReply

LMAO! @ all these bitches hatin on Nikki....tell me Nikki aint the shit, when u kno she is!!! Hahahahahaha, she love her haters, yall her muthafuckn niggas!!!



uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

Cute girl and that verse on Monster is the truth! Let me find out......


Asia732
flag as inappropriate/spamReply

Wow, you guys are funny, Her legs are not even thick...smh. they look like regular ol legs..Get off this chick she is fake from head to toe..


MrGentleman_
flag as inappropriate/spamReply

As I skim through the comments, I realize all of you. Will never have the success or intelligence Nicki has.. The outfit may look hideous and stupid to you, but it's worth more than your life. Another thing, Diddy manages her, She isn't on his record label. She will be good, You see who she got behind her? Lil wayne? How long has he been around? oh ok. Nicki made #6 on MTV'S Hottest Mc's. The first female rapper to ever do so. Yes.. MTV.. Not raggedy ghetto ass BET. Do you all know how many billboard entries she has? Hot 100.. Forget the rest.. Yea.. Get back at me after you do so.


247HUSTLEENT
flag as inappropriate/spamReply

AINT NOTHING SPECIAL ABOUT THEM LEGS.... YA'LL OBSESSED WITH THIS BUBBLE GUM RAPPIN ANIMATED BIPOLAR BIITCH!


MRSTEALYOGIRL
flag as inappropriate/spamReply

u do know nicki dropped diddy as her manager..


redbonebarbiee19
flag as inappropriate/spamReply

--------------> wtf is she wearing ? still <3 nicki. =]


Dymdva

CHYNAHDOLL
flag as inappropriate/spamReply

Well, she's talented, she will rise above whatever. FOLLOW ME: www.twitter.com/chynah_doll FOLLOW ME: www.twitter.com/chynah_doll FOLLOW ME: www.twitter.com/chynah_doll FOLLOW ME: www.twitter.com/chynah_doll FOLLOW ME: www.twitter.com/chynah_doll


RespectMyPink
flag as inappropriate/spamReply

Love the Chanel belt


SocialOverdrive
flag as inappropriate/spamReply

I think that it is a good thing that Nicki is trying new thing, but I hate that look! I am sorry but I hope Diddy does not ruin her career like countless others. If this is the best your that your stylist can do, fire that mofo. **************************************************** I have an opinion on everything~ follow me at: twitter.com/socialoverdrive


stupiddumbthick
flag as inappropriate/spamReply

I freakin love yu nicki!!!!!! Best rapper alive :)


lac_1_deep
flag as inappropriate/spamReply

The-Proverbial-Hater, shut yo g(a)y east coast ass up. Wack a(s)s niggas be dressing up in skinny jeans and timb boots listenin to ipods ridin trains and shit.....mane we roll slabs and big caddys with the 5th wheel recline. Yall pie a(s)s up north, white boy soundin and actin n1ggas like them skinny a(s)s b!tches we dont get down like that in the south mane. You Lame a(s)s n1ggas up north like anorexic h0es. come on bruh, gone back to listenin to Jay-Z and rock bands yall aint playa up there. HOUSTON 5TH WARD TEEEXXAS FU-K-K YALL UP NORTH N1GGAS


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

She looks cute.


PatriceSweetz
flag as inappropriate/spamReply

Her legs aren't even 'Thick' lol..


cowboyh8r74
flag as inappropriate/spamReply

Fuck that bitch! I've seen better.



DawlPhace
flag as inappropriate/spamReply

im mad she rock granny couture LMFAO that shit is NOT hot...#FAIL