Talk Show Host WENDY WILLIAMS Is Really Coming INTO HER OWN . . . That TV MONEY Has Her Looking GREAT!!!

: It is INCREDIBLE how great Wendy's looking nowadays . ..

...

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

mikeharris
flag as inappropriate/spamReply

UMM NOT REALLY!! I MEAN SHE STILL LOOKS LIKE A MAN WHO DRESSED IN DRAG TO GO OUT ON THE STROLL BUT MAYBE THATS JUST ME WHAT ELSE IS THERE LEFT TO SAY? #just askin


HIVNEGATIVE
flag as inappropriate/spamReply

mikeharris...eat a d*ck you f*cking bum. Greasy lipped bastard.. #just tellin


KingMIdas
flag as inappropriate/spamReply

MIKE HARRIS MOMMA WEAR BOXERS WItH DI CK HOLES MIKE HARRIS MOMMA WEAR BOXERS WItH DI CK HOLES MIKE HARRIS MOMMA WEAR BOXERS WItH DI CK HOLES MIKE HARRIS MOMMA WEAR BOXERS WItH DI CK HOLES


Lovin_Me
flag as inappropriate/spamReply

I love Wendy!


thenamesquan
flag as inappropriate/spamReply

BIG MONEY MAKE THE HOES FINER...TRUST AND BELIEVE


BrownButterflyy
flag as inappropriate/spamReply

Luv, luv, luv the weave!!


jacobpeck
flag as inappropriate/spamReply

Yea Wendy! I STILL THINK SHE CODE SWITCH'N CAUSE HER RADIO SHOWS WERE THA SHYT NOW SHE ALL DIFFERE.T GET DAT MULLAH!


BlackMenHere
flag as inappropriate/spamReply

such BIG tiddays, I'm Moist - HOW U DOING FREAK???


MissBecky2U
flag as inappropriate/spamReply

Typical, big jaw, loud mouth, weave head prototype. I theorize that the more weave, the more mouth, the less brains.


sexy43
flag as inappropriate/spamReply

she still looks like a 7ft tranny n she has a kid n i never saw her pregnant things that make u go hmmmm


WILLIE_BEAMEN_13
flag as inappropriate/spamReply

WENDY GOT GET IT ON AND OFF TV


MayaShae
flag as inappropriate/spamReply

I think she's lookin pretty good...


undressingHER
flag as inappropriate/spamReply

I'll just say.... I disagree.


tiarab45
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE WENDY TO DEATH>>>>HOW YOU DOIN?


HUEmanbro
flag as inappropriate/spamReply

She looks liek james earl jones in drag!!



JAY_DONT_EAT_DZ_HOEZ
flag as inappropriate/spamReply

IF I HAD AIDS I WOULDNT FUUCK THIS NAPPY HEAD RAT BIIITCH


loctonesgirl
flag as inappropriate/spamReply

She looks ok, but ima be honest can we please see a pic of this woman without it being all up in her damn nose???? I swear you can see that woman's brain through them nostrils. SMH


JoAnna_Jolie
flag as inappropriate/spamReply

THAT'S A DUDE....


schiava
flag as inappropriate/spamReply

Man. Man. Man. Chick with a d ick.


msshawty31
flag as inappropriate/spamReply

lol @ Mike Harris, something still seems off


AMARIE218
flag as inappropriate/spamReply

HOW YOU DOOOIN? LMAO


Alberta_Einstein
flag as inappropriate/spamReply

UMMMMM NEGATIVE...that b_tch still looks like a Ru-Paul REJECT!!!


skewersystem
flag as inappropriate/spamReply

Lookin good Wendy!! Now here's a woman that can appreciate a good laugh...funny MJ parody? http://www.youtube.com/watch?v=8uuQziMssfU


imdeanakaye
flag as inappropriate/spamReply

i agree with @mikeharris with this one!! but i still like her show though...


DJ_Epic
flag as inappropriate/spamReply

She still look REAL Strong in the face


tnicole
flag as inappropriate/spamReply

She hustling, let her hustle! FOLLOW ME ON TWITTER, IF YOU'RE SEXY I'LL FOLLOW BACK


2sexy4sho2
flag as inappropriate/spamReply

wendy might not be the most beautiful woman,but she always looks good


exoticamazon
flag as inappropriate/spamReply

I remember when wendy was fat back in the day she looks really good strong features or not lol


Gvegas11
flag as inappropriate/spamReply

@ sexyjae - if you're a redbone, I'm a fucking martian!! Use a towel!!! I love being a black woman but it's bitches like you that make us look like shit!! Clean yourself up, pick up a book, and educate yourself you damn slutpuppy!!! WHEW...y'all have to excuse me...blacked out for a second. On a another note, I agree with Mike...lol!!


Awesomer
flag as inappropriate/spamReply

she looks how she always does...



HUbus

cokolove
flag as inappropriate/spamReply

The BITCH Still look like Chewbacca!!!


mtoissofake
flag as inappropriate/spamReply

That n!gger has got to be a man!


Bonifide_Beauty
flag as inappropriate/spamReply

Wendy you look GREAT! follow me _--) Natural_Talia


Blaqueisbeautiful
flag as inappropriate/spamReply

she so manly though.


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

im sad to agree with every1 but yea, ion think she can do much with that face.


drewdeze
flag as inappropriate/spamReply

only thing cute on that man lookin broad is them titties, erethang else is an atrocity!!!


mypetpeeveisyou
flag as inappropriate/spamReply

I mean if thats your definition of incredible then ummmm ok.


mrbinder
flag as inappropriate/spamReply

I don't care how much money "she" has or spends on surgeries that's still a man.


coco526
flag as inappropriate/spamReply

She looks better but she still have man shoulders.but I like Wendy with her crazy self.How U doin!


TeaTyme
flag as inappropriate/spamReply

Wendy must have stock in MTO cause yall always pumping her up. (no pun intended!)


beauty574
flag as inappropriate/spamReply

I think she's very beautiful...Even more beautiful that she's confident in her looks...


dcmetro
flag as inappropriate/spamReply

Who posted this false story, Eddie Murphy or Ma$e


allergic2bullshyt
flag as inappropriate/spamReply

@ Gvegas11 so tru ..SexyJay is a hotmess cheap thrills .. needs to first graduate from kindergarden then mayb could b helpful to others a totall washed up person ...dame like wat gives ..wit dat 80 yr old chest..flap..jacks ..UGH just nasty looken ...BIG NASTY !!!!!!!!!!!


Cantria9
flag as inappropriate/spamReply

I loooove Wendy Williams! I want her hair so bad. she has the best hairstyles & I love her winning personality.. she's putting all the other daytime female talk shows to shame. About time we see a talk show host real like Mrs. Wendy! "How you Dewwin?"



HeartsRob
flag as inappropriate/spamReply

How YOU doin Wendy???!!!


123iloveme123
flag as inappropriate/spamReply

Still looking like a pre op transexual


Cantria9
flag as inappropriate/spamReply

"how You Dewwin?" (with kitten paws)


EbonyRH
flag as inappropriate/spamReply

Most definitely a tranny...idk what anybody says. She always looks cute though.


Digital
flag as inappropriate/spamReply

I plead the 5th! LOL


googlemebaby
flag as inappropriate/spamReply

GO HEAD ON WENDY


alEal201
flag as inappropriate/spamReply

I don't see the incredible-ness.. She got lipo, fake boobs & that dum ass weave.. call me a hater or what ever but ya be dissin some natrually beautiful women .. But be kissin her ass like she's all that.. I don't get it...She's fake..


Mel7
flag as inappropriate/spamReply

Still looks like a wide-eyed tranny!


Celebs_Fav_Celeb
flag as inappropriate/spamReply

HER WIGS HAVE GOTTEN BETTER CAUSE THAT SHINY SHET OH NO


BootneyFarnsworth
flag as inappropriate/spamReply

MTO, yall ride Wendy's cl!t harder than will.i.am rides Obama's d!ck. Is she payin y'all or what?


nessakaye
flag as inappropriate/spamReply

I love the Wendy Williams Show, it's like listening to your best girlfriend Gossip about other people's business...Its crazy!


XIO
flag as inappropriate/spamReply

?como estaaaaas?


EBZ01
flag as inappropriate/spamReply

How you dewin'?!


ilnilla
flag as inappropriate/spamReply

i like wendy i just hate that she always in pics with the camera up her nostrils


Pink_TinkerBaby
flag as inappropriate/spamReply

She lukin better den wen she first started her show she lukin like a man wearin a ugly blonde wig && a dress now she lukin really nice



may-cutie
flag as inappropriate/spamReply

Pure ugly.I'm so sick of this (how you doing) sh1t.Did she get that from eddie murphy in the movie norbit


tuff-tony
flag as inappropriate/spamReply

c'mon now..stop it..all this over hypin her looks and other attributes makes it painfully obvious..that she is writing these headlines and/or owns a piece of this website..cuz MTO is tryin way too hard..when it comes to her..


nayb0713
flag as inappropriate/spamReply

i love wendy!! "how you doin"


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

Still manly but better.


Tcholesworld
flag as inappropriate/spamReply

Always got that mouth open like a blow up doll


Kingdon0075
flag as inappropriate/spamReply

everything about her is fake to me!


Mz_Jazmine
flag as inappropriate/spamReply

How yhu doing?


GeorgiaPeachATL
flag as inappropriate/spamReply

Aint shyt changed except for her dress. She's still the ugliest dude..my fault..tranney I've ever seen! Until she has some DRASTIC plastic surgery, don't say she has improved in the LEAST. Y yall kissn her manufactured, originally for a man's ass??? She pay u cuz folks aint been watchn her show or sum!??


erey01
flag as inappropriate/spamReply

She really does need to reduce the size of those boobs. When I catch her show sometimes she looks like she will topple over.


smg214
flag as inappropriate/spamReply

how you doin'?!?!


EffWhatChuHeard
flag as inappropriate/spamReply

@MikeHarris you want her to be a man so she can stick you in your behind. Wendy is looking a heck of a lot better!


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

sureee if you like em all mannish!!!


EARTH-LEADER
flag as inappropriate/spamReply

I CAN FINALLY SAY.............. "SHE IS A BETTER MAN THAN ME" LMAO........ FUCC OUTTA HERE MTO........YOU GUYS ARE CONNECTED SOME TYPE OF WAY


buckinray18
flag as inappropriate/spamReply

wtf is "coming into her own"???? Who says that sh*t? LOL


philly_queen
flag as inappropriate/spamReply

she reminds me of rupaul that strong azz man face... i'm checking her neck



RedThickFine
flag as inappropriate/spamReply

I still say thats Arsenio Hall in drag!


dove199
flag as inappropriate/spamReply

She's a respectable black woman with money so don't talk about her. HOW YOU DOIN?


mazrules
flag as inappropriate/spamReply

Mendy williams must be paying MTO well to be saying stuff like this. Some body in their thirties can't "come into their own" you either there or never was!!!


NeshaRenae
flag as inappropriate/spamReply

I luv Wendy because she keeps it real & she's funny, but ummmm... Are you sure she was never a man? I mean, I know they said she has a son but she is a big ass woman! Either way she alright by me!!


capri1585
flag as inappropriate/spamReply

She's looks as good as she always does. How u doin!


MizzGunzz
flag as inappropriate/spamReply

Love or Hater her she always keep it 100


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

Her last name is really her 1st name.


noshytsherlock
flag as inappropriate/spamReply

and the lies continue....that man will always look like a man. FAIL!!


fudge85
flag as inappropriate/spamReply

@Dreayonn i agree lol that woman/men will never look great


knuckles6008
flag as inappropriate/spamReply

thats one pussy i wud not eat


TheQuietOne
flag as inappropriate/spamReply

the show is coming into its own...but she is too extra; hair, fake breasts....love the radio show better!


shesaBOSS
flag as inappropriate/spamReply

I love Wendy. Watch her show everyday.


miya
flag as inappropriate/spamReply

how you doing luv me some wendy she keeps it 100 and thats wt we all need now a dayz cause its so mny fake ass mofos out here


mili
flag as inappropriate/spamReply

I cant stand her long horse face looking ass.


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ Dreayonn!



aqua2208
flag as inappropriate/spamReply

@Mike Harris For the 1st time I actually agree with him...


pc7171
flag as inappropriate/spamReply

WENDY IS WENDY... TRANNY LOOKING AS USUAL. NOTHING PARTICULARLY SPECTACULAR ABOUT HER. MTO SUCKING UP AND KISSING HER BOOTY... AS USUAL I SEE! IF YOU WANT TO SEE A REAL SIDESHOW, GET A CLOSE UP OF HER MONSTROUS AND ATROCIOUS BIG A$$ FEET, NOW THOSE ARE WHAT YOU CALLED SOME FKD UP FEET, ALL SQUEEZED AND GREASED UP IN THOSE SHOES... I BET THOSE SHOES ARE HOLLERING FOR DEAR LIFE... AND THATS WHAT THAT IS!


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

NOPE...HE CAN HAVE A BILLION DOLLARS..STILL A HOT HEAVY WEAVE HEAD WEAR'N..TALL MR ED...2 BIG TITTIES DRAG QUEEN..N SHE ACTS SOOOOOOO FAKE ON HER SHOW..MONEY R NOT SHE MAKES HERSELF LOOK FOOLISH THE WAY SHE TALK N ACTS ON THAT SHOW..PPL LIKE TO SEE PLL MAKE AZZ' OF THEMSELVES..REALITY TV FOR YA!


OneHunid
flag as inappropriate/spamReply

She looks great next to RuPaul but other than that...pop those hard boiled egg eyes back in her head & keep it movin...


realtalk22600
flag as inappropriate/spamReply

im sorry.............2day i had to agree with mike harris on this 1 the drag queen going out for a stroll....:x i never liked wendy either, or n e 1 else who gossip


Rickyh1906
flag as inappropriate/spamReply

HOW YOU DOING?! Wendy hurry back from summer break we miss ya!


simplymesmerizing
flag as inappropriate/spamReply

Why are ya'll always on her d**k?!


msuknow
flag as inappropriate/spamReply

@mikeharris you are a stupid azz, gay, booty bashing, pathetic, idiotic jackazz. @sexyjai why you trickin on mto?????,...girl you need to stop


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Thats the best I ever seen her look. Go Wendy!


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

Fail MTO her hair and boobs and body all a Fail.... LMAO Now yall talk about Kim but Wendy no matter what is just not hot... LOL Omarosa checked the ish out of her... lol Check it out on youtube it was so funny.


WIPocahontas
flag as inappropriate/spamReply

go wendy!! FOLLOW ME ON TWITTER " )


CreoleRed504
flag as inappropriate/spamReply

That big, butch, line backer lookin braud still looks like a dude!!


Symone2287
flag as inappropriate/spamReply

wendy doesn't look any better then she did when she was on radio O_o


mzlisa
flag as inappropriate/spamReply

THIS WOMAN STILL LOOKS LIKE A MAN TO ME...I DONT WATCH HER AT ALL...NEXT


cayenne86
flag as inappropriate/spamReply

::shrugs:: no comment but that's a woman that knows how to hustle.. so I'm not mad at her.



DeeezNutz
flag as inappropriate/spamReply

She both looks and sounds like a man....... How u doing?!


TheRealKeyBop
flag as inappropriate/spamReply

why all the hate on Wendy? she looks great and she gettin that money so stfu haters


Prettierthanyou
flag as inappropriate/spamReply

Wendy Williams is a ugly Mah fcuka...however, I wanna kno where she got that hair from cuz its hott


DetroitKitten
flag as inappropriate/spamReply

i think it was a man or may be a herma...


bigmama818
flag as inappropriate/spamReply

LOOKING GOOD WENDY!!! <<<<HOW U DOIN>>>>


brains
flag as inappropriate/spamReply

wendy williams is the girl and all yall haters get a life


Twinkii
flag as inappropriate/spamReply

TV money can't help them feet tho! How dreadful!!


ATL-One
flag as inappropriate/spamReply

People need to stop talking about Black women looking like men, strong in the face, wide noses are masculine. It is our heritage, we need to accept our DNA and our current black americans that have managed to still have our ancestors traits. Light skin, narrow noses petite bodies are not true resemblance to our African heritage. Get over it! As long as we continue to hate our true selves....we will continue to lose.


charra
flag as inappropriate/spamReply

yall always talkn bout this lady cute she must write sum headlines


Girl_Interrupted
flag as inappropriate/spamReply

This is the only website on planet earth that says nice things about this tranny. WTF did she do to deserve this kind of honor?


DTRAIN704
flag as inappropriate/spamReply

NAH MANE RUPUAL IS PRETTIER THAN WENDALL WILLIAMS. NO HOMO


DTRAIN704
flag as inappropriate/spamReply

RUPAUL IS PRETTIER THAN WENDALL WILLIAMS.NO HOMO