RUMOR: Guess Which TOP R&B Singer Reportedly Got His GROUPIE GIRLFRIEND Knocked Up!!!

: MediaTakeOut.com just heard whispers that R&B singer Ne-Yo may be a father. According to a tipster, his girlfriend Monyetta is 8 weeks pregnant.

You'll recall Monyetta has, in the past, been romatically linked to about a dozen NFL players (including Steve McNair). She's also reportedly dated about a dozen rappers as well.

Good move girl . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

chynadoll729
flag as inappropriate/spamReply

Damn, Ne-Yo stupid move. She's been around the block...ALOT!


DJSimmy
flag as inappropriate/spamReply

congrats. now you need to keep makin that money lol


Tanjaleesa06
flag as inappropriate/spamReply

wow omg......


juno305
flag as inappropriate/spamReply

Congrats if it is true!


247HUSTLEENT
flag as inappropriate/spamReply

HE'S GAY , I FUCKED HIM BEFORE ...


HunniGurl23
flag as inappropriate/spamReply

well congrats to him....even tho i still thinks he's hella gay, congrats nonetheless


TiiNK_DiiaMonD17
flag as inappropriate/spamReply

who caresz about neyo !!


chryssvi
flag as inappropriate/spamReply

2010.2011. these r the years to wife up hoes & skrippers ---------- follow me! http://twitter.com/ChryssVi


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Lies!!!! I don't judge to many people on here but I really think neyo is gay


MinnieMinnzz
flag as inappropriate/spamReply

Who cares about that ninja turtle


MsLady561

AshleyBanksXOXO
flag as inappropriate/spamReply

lord have mercy on that babys face we know ur a merciful god. . .


uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

GOOD FOR THE.


PANAMAmi
flag as inappropriate/spamReply

She is not cute to me...sorry...face stay greasy nt a good look ;D


PrettyNikki1st
flag as inappropriate/spamReply

Wow I can't believe he is hitting a lady.



missSHEiABOO
flag as inappropriate/spamReply

like i said...somebody ALWAYS pregnant to yall...ima need yall to get a new crystal ball that dont show anymore pregnancies!!


JJFADIDI
flag as inappropriate/spamReply

GaY MEN can make babies too!!!!! smh im bout done with MTO and their whack ass suppossed news!


Vabreanaca
flag as inappropriate/spamReply

don't they know these girls will do anything to trap them... silly mem ruled by their little mans


LemonLim321
flag as inappropriate/spamReply

PANAMAmi She is not cute to me...sorry...face stay greasy nt a good look ;D ________ girl u got me lmao all out loud in class gettin me in trouble


1982isthebest
flag as inappropriate/spamReply

HA! They look like they could be brother and sister. Gross.


MzRoyalty09
flag as inappropriate/spamReply

O GOD NE-YO WAT WERE U THINKIN????


lookielookie

missroni29
flag as inappropriate/spamReply

Lmao yall r too funny


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

That's good now we know he not gay


MizzThrillz

2real4me
flag as inappropriate/spamReply

now i know this a lie! his gay azz don't want any juice box, he want the sh*it box!


suki770
flag as inappropriate/spamReply

do u know if dis is really true mto.... u know how vall lie!


mojoluv
flag as inappropriate/spamReply

Is this the new trend? Wifing groupies, jump-offs & strippers? Why the fukk am I wasting my time on a real job & an education when I could just bust it open for a rapper or singer, get pregnant & live off his money?


tracksmarts
flag as inappropriate/spamReply

Wait... So he's not gay?! Man I gotta get me a refund on this GAY-DAR that i got from Best Buy


bigdickbone4life
flag as inappropriate/spamReply

i didnt know 2 woman could get each other pregnant. i thought that was IMPOSSIBLE.



may
flag as inappropriate/spamReply

Just because a man marries, impregnates or has sex with a female does not mean he is not homosexual. I knew someone whose mom divorced her dad after 20 years of marriage and started a live in partnership with a woman so the same applies to females. I could not care less about his sexual orientation. That is between him and his possible baby mama and future child. Ne-Yo is one of the most down-to-earth and nicest celebrities out there. It's great when a celebrity treats their fans with respect.


dominicanchica

Lis
flag as inappropriate/spamReply

Congrats to them! I really like Neyo, he stays out of media scandal and truly is an extremely talented, kind-hearted and giving person. He's always doing things for the Atlanta community.


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

Ne-Yo is so gay! Stop lying! Him Drake and Trey Songz! Sad that the black community is so homophobic (though most of ya'll are closet cases) that these men have to lie and hide. Anyway if his ugly skank beard is pregnant I pray that baby doesn't inherit that big ass forehead! Both of them have ten heads! Neyos hairline starts at the middle of his head.


yeahyeah09
flag as inappropriate/spamReply

This is not new he(whoever runs his twitter page) said it last month which means this was all planned from the gate


BajanEmpress
flag as inappropriate/spamReply

ooooookk everbody pregnant.....


HeavenCeo
flag as inappropriate/spamReply

Get yours ne-yo she bad as hell


HeavenCeo
flag as inappropriate/spamReply

@pynkplush whats gooodieees


SkinBiz
flag as inappropriate/spamReply

I could care less about his sexuality. This man is an excellent writer and makes great music.


CrankDatDickSlang
flag as inappropriate/spamReply

I guess them Ne-yo gay rumors not true no damn more cause gay men don't like pussy


mspyece
flag as inappropriate/spamReply

yea right lol


ThatGrlCarra
flag as inappropriate/spamReply

blah blah blah


WMariah
flag as inappropriate/spamReply

Why do men insist on trying to convert a hoe into a housewife? I don't get it....


miya
flag as inappropriate/spamReply

neyo luv ya but take a dna test a.s.a.p


Yung2010z
flag as inappropriate/spamReply

I swear..these people live in a dam bubble.



LusciousShae
flag as inappropriate/spamReply

lol tryna make ppl think he not gay....not gon work


LusciousShae
flag as inappropriate/spamReply

tryna convince ppl dat he not gay....not gon work


Hotboy3281820
flag as inappropriate/spamReply

This is a stunt just to prove NEYO aint GAY, but we know the truth...........lol


blacbeauty23

uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

2PANAMAmi She is not cute to me.....sorry...face stay greasy nt a good look WOW.....REALLY? Lmfao


BodyCandy
flag as inappropriate/spamReply

Ill--she looks terrible! Yuck she got beat with the ugly stick--how old is she-- ancient! Bad move Neyo!


therealsb419
flag as inappropriate/spamReply

aint this nigga gay or something..in MTO stay lying!! lol


whitegrl
flag as inappropriate/spamReply

IF IT IS TRUE CONGRATS:-) FOR ALL THE NEYO HATERS...KEEP HATEN!!!! I LUV ME SUM NEYO MUUAAH:-) I DON'T CARE WHAT DA HATERS ARE SAYEN!!!!


KAYsBAD
flag as inappropriate/spamReply

I thought he was a pillow biter. Guess he's trying his best to squash those gay, and beastiality rumors, lol.


N1esha
flag as inappropriate/spamReply

Ew.. Das his girl?


CeCe_716
flag as inappropriate/spamReply

NOOOOOOOOOOOOOO! say it aint so


GQ_336
flag as inappropriate/spamReply

Really people? Is EVERYONE gay?!! I prefer to give people the benefit of a doubt but that's just me. I don't know anything about that woman but why can't people that used to be promiscuous change their life? It's plenty of men that have been around the block but settle down eventually so why can't a woman do that?


WILLIE_BEAMEN_13
flag as inappropriate/spamReply

NAH HE TOO SWEET FOR ALL OF THAT


IsaiditAndWhat
flag as inappropriate/spamReply

Thats an ugly bish....she look like his sister.


mrxtreme
flag as inappropriate/spamReply

IF THATS TRUE!..UR GONNA GO THRU A LOT OF PAIN WITH HER



My_2_Cents

strawberriezandcreme
flag as inappropriate/spamReply

dats extremely messy


bourgie_girl
flag as inappropriate/spamReply

she's pretty. sad she's a groupie...do you really think you can't have money without screwing someone famous? sad.


probably
flag as inappropriate/spamReply

GQ_336 No, everyone isnt gay but this negro is. Guess you haven't seen the pic of him posing with heavy lipgloss on & tight leather pants with his hands behind his head like he was a Victoria's secret model.


cashiegurl
flag as inappropriate/spamReply

congrats, they look like a happy family www.twitter.com/djcashiegurl


RETURNOFYAIDOL
flag as inappropriate/spamReply

If itz da truth, I wish em well....I wanna say they make a good couple becuz they both look wack as hell but dat boy neyo seem 2 be certified sex on da beach


JAY_DONT_EAT_DZ_HOEZ
flag as inappropriate/spamReply

that hoe ugly as dog shiit


DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

they resemble each other


TicTicBOOM
flag as inappropriate/spamReply

MTO ya'll sure that's not a relative with Ne-Yo, they look too much alike and thats not a good thing for homegirl. I keep thinking of a busted "Chili 2.0" *shrug*


iWannaSuckYoTitties
flag as inappropriate/spamReply

HER TITTIES GOT BIGGER...THATS WHATS UP


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

damn..she been around!


EvilMCZulu

CARAMELSUNSHYN
flag as inappropriate/spamReply

DEAD @ KAYsBad and Bigdickbone4life's comments! Ya'll are HILARIOUS! I think that he's swag surfin' on both sides. He's NOT CUTE!


tuff-tony
flag as inappropriate/spamReply

body language in that pic don't look good..she is not feeling this dude..look how far he's leaning just to get close to her..this ain't gonna work..


TheRealRuckus
flag as inappropriate/spamReply

A groupie? A chick that has been with half the NFL and music business? NOT a good look. I mean I can see sleeping with it (better wrap it up!) but knocking her up? Stupid azz niggga. Well he can kiss ALL his money goodbye she gonna leave him BROKE!



318sladybug
flag as inappropriate/spamReply

Done got dat gul pregnant to try and cover up dem gay rumors,,,, baby gone cum out askin for the milk and cookies !!!! Lol ...mz318ladiebug@twitter


bxgirlie
flag as inappropriate/spamReply

Baby or no baby, Neyo is still gay. And I agree with chryssvi 100%, strippers and hoes are getting wifed in 2010 by white men, black men, everybody...


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

WHATEVER AND WHO CARES ABOUT A PERSON NAME MONYETTA LOL...


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

cmau ok then!!


tg
flag as inappropriate/spamReply

Ok - we get it. She's been around - but she's handling it well. You can't tell by looking at her and we wouldn't even know if you guys would stop telling it. If they happy, let them be.


BlackAngel82
flag as inappropriate/spamReply

Is it me or does her face look a little stronger than his? Or is she older than him? Or maybe that's the "aging" face of someone who's been around the block a couple hundred thousand times. I refuse to believe Ne-Yo's even straight. This dude can look like a straight up fruit cake at times. Don't nobody in the game look fruitier than this kneegrow. How he manages to get away with his zesty, questionable looks is beyond me.


gaybrn97
flag as inappropriate/spamReply

She's cute I like her ?


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

Hm I thought he was gay.


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

If this is true? good for them I guess, & DEAD!!! @ mto throwing her shade by emphasizing that she's allegedly gotten around in the industry LOL. I'm sure Ne-yo knew all that but overlooked it & still got with her so that's very much their (his) problem. & if that's the case? well,there's a big chance that all this chick was waiting on was some Industry sucker to knock her up so that way she collects them fat checks LOL. Typical!


goodanswer
flag as inappropriate/spamReply

Am I the only one who doesn't care ? Next...


MrControversy
flag as inappropriate/spamReply

I fee bad for those pus*y walls. Babies already had large heads can you imagine what NeYo's baby head will look like??? He gonna look like Marvin the Martian


MrControversy
flag as inappropriate/spamReply

I feeL bad for those pus*y walls. Babies already had large heads can you imagine what NeYo's baby head will look like??? He gonna look like Marvin the Martian


Goldie64
flag as inappropriate/spamReply

I don't give a fuk what anyone says, that dude is a pillow biter!


mikeshaw2
flag as inappropriate/spamReply

this to all the dick n the booty ass niggas n rachet dusty feet hoes eat a aids dick u dont know them people stop that hate my sista been on honor roll student all trough school 2 degees an dude he eatin off a big plate so fuck all you buster ass nobody on my moma cuz


coco526
flag as inappropriate/spamReply

another child out of wedlock.



123iloveme123
flag as inappropriate/spamReply

this chick got a jeri curl and wearing a wool dress wtf


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

thought u had more sence then that neyo


syl0274
flag as inappropriate/spamReply

Congrats!I hope everything works out.They are a nice looking couple.


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

wow. i never heard of her but if her pu.ssy that strong after all them dudes then hell y not pop out a baby.... u gettin up in that age anyway....


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

dont call ne-yo gay... cuz he really aint... but yall called wayne(when hes really bi LOL) and look what he did. nicca had to do damage control so he knocked up 3 different women and isnt even dating any of them right now. shame.


teetawana
flag as inappropriate/spamReply

OH boy plez he gay as hell so stop it dudes and u mto be lying about shit i m a stop coming here word


ashleigh1
flag as inappropriate/spamReply

GET IT GIRL...


JoAnna_Jolie
flag as inappropriate/spamReply

EWWWWW THAT BABY'S GONNA BE UGLY AS SH!T.........


demosins
flag as inappropriate/spamReply

smh industry people have to get background checks on these leeches


Guttamamii2much
flag as inappropriate/spamReply

MANNNN HE STILLL A F U C K I N F A G!!! UGH CANT STAND HIM...


Awesomer
flag as inappropriate/spamReply

well if the rumor is true... they better hope for a baby girl cuz if its a boy is gonna have ne-yos genes and that poor lil thing is gonna be bald by the age of like 15 haha


Awesomer
flag as inappropriate/spamReply

oops that is supposed to say its* not is... silly me! lol


jaymels32
flag as inappropriate/spamReply

noooo say it isn't so i hope ya'll are wrong


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

This girl kinda look old to me.


KnowlegeisPower1234
flag as inappropriate/spamReply

I just went threw all these comments,and all I really got from them is how much people judge.And looking at some of these profile pic some of you should never ever call anyone else ugly. Thats how brain washed alot of the people in this world are. As for all you dark skinned people, black comes in many shades of beautiful don't limit our race like that we produce every color and every shade in every race on this planet, ....I'm tired dark brothas and sistas saying that stuff. Charles Lynch did a hell of a job on us........



SEXIBOSSLADY
flag as inappropriate/spamReply

wow, hope u ready for CHILD SUPPORT PAYMENTS, go to Maury 1st tho. get proof..


HeavenSent84
flag as inappropriate/spamReply

So what that's their business. & He's already a father.


jaydaba
flag as inappropriate/spamReply

her face is ugh y all the funny lookin chicks gettin mad niggas


me_becky_u_shaniqua
flag as inappropriate/spamReply

you sure that's not his mama or his auntie? she look old as hell


True_Beauty_Bklyn87
flag as inappropriate/spamReply

It was an honest mistake..he prolly thought that was sum niq.qaz azz hole lmao!! Nah but thats sum shyt if itz real...smh...how he know if itz his anyhow?? HOW MANY HOMIES WAS SHE SMASHING??


nayb0713
flag as inappropriate/spamReply

wow if it's true congrats to them


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

She's pregnant? Doesn't mean it's Neyo's... And he's lookin' very cute in that pic!!


pacmanswoman
flag as inappropriate/spamReply

He was my first thought even tho he like boys 2.


narcis
flag as inappropriate/spamReply

Who Gay-Yo, BITCH PLEASE!!! Must be artificial insemination...


LuxuryTax
flag as inappropriate/spamReply

IF TRUE I WOULD BE SURPRISED AFTER ALL THE N!GGAS THAT HAVE RAN UP IN HER THAT SHE CAN EVEN HAVE BABIES...IF SO NEYO WAS DA ONLY SUCKER AZZ THAT FELL 4 THIS GROUPIE...I TOLD HIM HE NEEDED 2 PUT HER ON A BUS & SEND HER BACK 2 SHREVEPORT B/C SHE IS 1 TIRED/WASHED FREAK!


bad_chick
flag as inappropriate/spamReply

Lol..wow..playa playa


LuxuryTax
flag as inappropriate/spamReply

1 TIRED/WASHED UP FREAK!


STAMINA246
flag as inappropriate/spamReply

will my post even matter Barbados!


larryfrmny
flag as inappropriate/spamReply

Is this the same Neyo that said “All The Prettiest Kids Are Light Skin” Him Standing next to a female that is close to his skin tone is a big step for him.


iGetYaMz
flag as inappropriate/spamReply

Well at least he not gay



MsSassyChica
flag as inappropriate/spamReply

Neyo IS the father, Maury! Look, they have the same eyelashes! Ridiculous nonsense...


TheBlockObama
flag as inappropriate/spamReply

I thought he liked them boys? lmao


Definition
flag as inappropriate/spamReply

She ain't easy on the eyes. That ain't u neyo. Besides I thought this ni&&a had the hots for morphius?! Lol


True_Beauty_Bklyn87
flag as inappropriate/spamReply

Oh plz.. NE-YO You Are G-A-Y! Repeat this in your bathroom vanity!! Lord!! He obviously confused the 2 holes!! LOL!!


nonya
flag as inappropriate/spamReply

Neyo really? Cmon son!


mzlisa
flag as inappropriate/spamReply

I HAVE TO HEAR IT OUT THE HORSES MOUTH


rhoyalbeauty22
flag as inappropriate/spamReply

wow this is a surprise .. i still think hes gay thoo


jsidix
flag as inappropriate/spamReply

Cmon neyo u gon wife that?


Sl3ek
flag as inappropriate/spamReply

THIS DUDE WOULD DO ANYTHING TOO KILL THE GAY RUMORS.. AND SHES UGLY


MsHollywood1
flag as inappropriate/spamReply

I hope this kid is actually his cause you remember his other girfriend claimed he was the father and he wasn't


elder78
flag as inappropriate/spamReply

CONGRATS TO HER, DAMN SHAME TO HIM


Tqirl
flag as inappropriate/spamReply

She doesn't seem like a groupie... until i saw the boobs! lol


Kissable2010
flag as inappropriate/spamReply

Good for her Cant knock the hustle


CaLiGemm
flag as inappropriate/spamReply

I guess HObags is in these days !!! but at least she a sista!


tigolebitties
flag as inappropriate/spamReply

what is wrong with her look? Why does she look like somebodies auntie, that is trying to hard to be young. 2 thumbs down for Neyo and the gorilla



tal2day
flag as inappropriate/spamReply

Good job Ne-yo, U made a good choice! Ur child will have a heart of gold!!


ashleyravon
flag as inappropriate/spamReply

for the record he is claiming the child...i'm a friend of his and i asked him hat was up with this and he said all he wants is a helathy child. So yeah the "GoldDigginBytch" struck GOLD!!!


starynight25
flag as inappropriate/spamReply

HEYYYYY WE KNOW HER GREW UP IN THE SAME TOWN JUST BECAUSE SHE DATING NEYO AND GOT PREGO DOES NOT MEAN SHE IS A GROUPIE DAMN MTO!


HotThang15
flag as inappropriate/spamReply

he face looks old...like Chili LOL