NUH UHHHHHHHHHH!!! Security Guard At ALABAMA A&M UNIVERSITY Jumps Of Stage DURING A CONCERT . . . And Starts BOOTY POPPIN!!!

: Shameless . . . ..

UPDATE - The article originally said the security guard was from Alabama State. She was actually from Alabama A&M.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

DJSimmy
flag as inappropriate/spamReply

crazy tho but she was doin the damn thing


JLaWH555
flag as inappropriate/spamReply

Ownnnnnnnnnnned lol


cjones0752
flag as inappropriate/spamReply

Thats not at Alabama State that was at Alabama A&M during Kappa week


HennyorRemy
flag as inappropriate/spamReply

lol she got caught up in the moment Good morning my MTO peeps, I'm back!!!


DR0se
flag as inappropriate/spamReply

What the hell? lol.


Prince_Leo
flag as inappropriate/spamReply

That's how they do down south. They don't have any koof! Lol


yngafrkn
flag as inappropriate/spamReply

I'm not saying that most black womnen are whores...but they never seem to pass an occsasion to "booty shake".


DopaliciousTee

Starrist
flag as inappropriate/spamReply

Wow. That's funny


TXgirlsavestheWORLD
flag as inappropriate/spamReply

NEVER TAKE YOUR JOB TOO SERIOUSLY =]


IMdaniBITCH
flag as inappropriate/spamReply

she lookalike a man!!! HI MOM AND TIM!!!!


darlin_nikki77
flag as inappropriate/spamReply

Okay so where is her a$$ at??? Oh by the way MikeHarris you are one beetle coon a$$ lookin negro, IDK one black woman who is going to be hurt that you won't date em...pls get a damn life


BStack4LF
flag as inappropriate/spamReply

Damn, at least eat a burger before you embarrass yourself.


Oracle1111
flag as inappropriate/spamReply

Cocaine is a hell of a drug



TxMack
flag as inappropriate/spamReply

Lol..., shouts out to all my beautiful Texas gals out there...I love yall


jessjuice7
flag as inappropriate/spamReply

thats at alabama a&m...not state.


2real4me
flag as inappropriate/spamReply

With what lil she got she working with it! I like!


akademics7
flag as inappropriate/spamReply

Last time I checked SECURITY GUARDS were human.


socialiteprime
flag as inappropriate/spamReply

Watch she gonna be just like that damn D-Town Cop, lol. Oh yea WTF is she dancing to, I don't hear music.....


JAY_DONT_EAT_DZ_HOEZ
flag as inappropriate/spamReply

smfh@i hope her rent-a-cop hoe asss got fired


JAY_DONT_EAT_DZ_HOEZ
flag as inappropriate/spamReply

stl 314 lets go!!!!!!!!


icstoopid
flag as inappropriate/spamReply

Damn shame... We all know where this belongs.... www.icstoopid.com


caligurlNtexas
flag as inappropriate/spamReply

Lets be real, who the helll is she gonna keep safe anyway??? LET HER DANCE.. hahaha


J5th
flag as inappropriate/spamReply

Nah man thats a dude....aint no female supposed 2 be that skinny....get yall wait up


iLuvMTO
flag as inappropriate/spamReply

jumps ON stage, not "jumps of stage"


beautysepiphany
flag as inappropriate/spamReply

lmfaoooo she luks like a crackhead who da hell hired her


iteach08
flag as inappropriate/spamReply

That is not Alabama State University! It is AAMU. Get it right MTO.


EARTH-LEADER
flag as inappropriate/spamReply

I HEARD THAT TYPE OF WORK CAN STRESS YOU OUT........ SHE'S TRYING TO SEE WHO WOULD GO FOR THE BAIT.......WHEN HER SHIFT IS OVER..........


Symone2287
flag as inappropriate/spamReply

THE STUPID B*T*H, GOES ON STAGE, WHERE SHE'S KNOWS THERE'S A CAMERA, FILMING HER & EVERYONE ELSE, WEARING HER FU*KING UNIFORM <---SMMFH TO THIS SHIT RIGHT THERE!!!! IT SEEMS THAT SOME PPL,DON'T HAVE ANYTHING TO DO, OR JUST DON'T TAKE THEIR DAMN JOB SERIOUSLY, HELL IT'S PROBABLY IT'S BOTH!!!!



lookielookie
flag as inappropriate/spamReply

she aint got no booty to shake


missroni29
flag as inappropriate/spamReply

Omg wowzers!!


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

booty poppin? she aint even got a booty


Trebor
flag as inappropriate/spamReply

I REALLY WOULD APPRECIATE IT IF MTO WOULD REMOVE ASU NAME FROM THIS POST, IT IS NOT ASU! DO NOT DEGRADE MY UNIVERSITY BY POSTING OUR NAME ON A VIDEO THAT WAS NOT RECORDED THERE!


BeautyBrains25
flag as inappropriate/spamReply

I really thought that was a man


EliteOne
flag as inappropriate/spamReply

this site really rubs me in the wrong way sometimes..idk.


Sexy_Chic124
flag as inappropriate/spamReply

@Mikeharris get yo' ole snow bunny antarctic blonde chasin' knock off balloon titty white woman loving been hurt by so many fine sistahs cuz they didn't want ur corny searching for the opposite race on MTO lame ass now u lookin for asians , puerto ricans, dominican republican, light skin, mixed chicks, goofy fucked up coon self-hating ass outta here. Lol.


YaWorstNightmare
flag as inappropriate/spamReply

SEKKKURRITY SEKKURRITY WHEA' U AT SHAWDY? I'M on the stage dancin - is u keepin da place SEKKKURREED? nah


Atlcutie86
flag as inappropriate/spamReply

DOO DOO BROWN! I wanna rock, I wanna rock, I wanna rock right now! Get it girl lol.. Follow me on twitter @Krislovely1 :)


Lady_Rattler
flag as inappropriate/spamReply

LMAO!!! That was funny, I know she was having fun.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

SHE WAS'NT SHAKING MUCH I COULD OF DONE BETTER THEN THAT LOL...


D-N-A
flag as inappropriate/spamReply

Where's the beef? "Banana Split" got the clubs and block parties goin ham right now!!! As for the fellas, "Toxic Waste" got more punches than a Cassidy record feat. Lloyd Banks!!! Download both TODAY!!! www.myspace.com/rapstardna www.twitter.com/kingofnc85


BBWsweethart

coco526

WILLIE_BEAMEN_13
flag as inappropriate/spamReply

AYE I AINT MAD AT THIS PROBABLY HER JAM CAME ON



capo_ooowey
flag as inappropriate/spamReply

SECURITY GUARD FAIL !!! OOOWEY twitter.com/CAPO_OOOWEY


SHAY_892008
flag as inappropriate/spamReply

MEDIA TAKEOUT YU NEED TO GET YUR INFO/FACTS STRAIGHT..THIS IS NOT ALABAMA STATE THIS IS ALABAMA A&M..PLEASE CORRECT IT!!!!


DaJournalist
flag as inappropriate/spamReply

You mean EX security guard. And that booty pop as spastic.


dehya99
flag as inappropriate/spamReply

ok...soo because she's a guard, shes not allowed dance or sumtin?


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

Her A$$ was little she had nothing to pop


Bliqque
flag as inappropriate/spamReply

She looks like a dude!


skymmie43
flag as inappropriate/spamReply

..come on now MTO.. ..this buffoonery happened at Alabama A&M.. ..see this is what happens when you leave your post to "show out"..A** got fired!.. ..just RATCHETT!.. ..shaking.my.head.. ..only in Normal, Alabama..


Sexymom
flag as inappropriate/spamReply

Some of yall act like shes an on duty cop or something, shes just a dayum top flight security guard, hopefully she didnt get fired, hell for all we know this was a temp job, maybe thats why she dont give a dayum. @mikeharris mike should be embarrassed, go jump off a building homeboy


KingNative
flag as inappropriate/spamReply

SMDH-*YOUR FIRED*


phillylove41
flag as inappropriate/spamReply

LOL...she's showing them how it's done...hope she was on her lunchbreak or off duty though!


LetsNotGetGhetto
flag as inappropriate/spamReply

Yay for keeping our black stereotypes alive people!!


305bygyrl
flag as inappropriate/spamReply

I would of figured this to happen at ASU not A&M. But still lmfao.


FeelingNoPain
flag as inappropriate/spamReply

@Sexy Chic - THANK YOU... THANK YOU... THANK YOU! I am SO tired of this little ugly-azz troll named "Mike Harris"! I am VERY-much in support of "loving the one that loves you BEST", but THIS "Tom" right HERE wants to make a sport out of not only dating outside of his race, but being disrespectful and demeaning as WELL. The majority of the women in his OWN damned family are African-American, yet this monkey comes on this site and personifies EVERY stereotype of self-hate that centuries of the "divide and conquer" theory has manifested in our race.


LetsNotGetGhetto
flag as inappropriate/spamReply

@IMdaniBITCH LOL! She DOES lookalike a man! Haha


probably


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

wtf u @ Werk ma i dont think tha twerk team hire'n


FeelingNoPain
flag as inappropriate/spamReply

@Mike Harris - When you spout hateful comments toward the sisters of your own race, explain how different you are from any OTHER supremist group like the Neo-Nazis and KKK? You are where you are TODAY, because YOUR little punk azz is standing on the SHOULDERS of MANY great and powerful African-American women. And when you make ignorant generalizations toward all of us, instead of the low-budget chickenheads you've ALLOWED yourself to be in the company with, you will continue to get your feelings hurt. Now SIT BACK...and shut the FVCK UP! When I want your opinion, I'll give it to you.


jenicestar28
flag as inappropriate/spamReply

just having a little fun nothing wrong with that being a security guard ain't exactly fun work just saying.


HOUSE_OF_BEAUTY
flag as inappropriate/spamReply

wasn't she suppose to been securin' the damn place


cnpolk
flag as inappropriate/spamReply

TACKY, YOU AT WORK IN THE DAYTIME,,,GEESH


UHLJJANGKITTY
flag as inappropriate/spamReply

yea thats exactly what she is a SECURITY GUARD not a actual police officer. They hire anyone to be a security guard so no surprise here plus shes just having fun


DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

I can guarantee she's popping a few quarters in the pay phone calling to see if her EBT card is activated.... she's fired after this tid bit


PUSSYCATFUN
flag as inappropriate/spamReply

MEAN WHILE: WHILE THE SECURITY GUARD IS BOOTY POPPIN SOME WHERE ON CAMPUS SOME POOR GIRL IS GETTING GANG RAPED OR SOME THUG JUST CAME IN WITH A GUN TO START SOME SH1T.


bourgie_girl
flag as inappropriate/spamReply

STUPID, TACKY, UNCLASSY AND RETARDED


CeCe_716
flag as inappropriate/spamReply

lmao she thought she was gettin it


disinquiringmind

Ingrid_Fun101
flag as inappropriate/spamReply

Why does that man keep pointing at his booty? That's a male guard right?!


MsPrissy92
flag as inappropriate/spamReply

Hahahahahahaha... I think it's funny. But, her boss might think otherwise.


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

I guess she say it over for me just cause I'm a Security Guard who gets "No Respect" and she damn sho aint fit to secure nothing so she might as well get in on the festivities. Po thang! I wonder did she did get wrote up....4u2.com


JoAnna_Jolie


ixamxkay
flag as inappropriate/spamReply

She loves her job a lil to much.


truffin76
flag as inappropriate/spamReply

MTO you all really need to do your research before posting these things. You all don't know anything about your black colleges. SMDH!! P.S. You all need spell check your spelling is really getting out of control.


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

LMAO she has no ass to pop


MichaelMyers
flag as inappropriate/spamReply

COCAINE IS A HELL OF A DRUG!!!


dallastexaschick
flag as inappropriate/spamReply

what was she shaking her damn back?


UCantHideTheTruth
flag as inappropriate/spamReply

to bad this video wasn't shot at alabama state university becuz if anyone knows anything about the campus you would kno that alabama state has police officers and not "top notch" security guards walking around. This looks like something from Tuskegee honestly


honeybunches
flag as inappropriate/spamReply

She needs to do wtf she's paid for


tuff-tony
flag as inappropriate/spamReply

ole girl jus having fun.."she did the jerk..it didn't work, no..she did the monkey..it wasn't funky, no more..chicken wasn't pickin'..not just knee deep, she was totally deep when she did the freak with me."


msdiva2u
flag as inappropriate/spamReply

AS AS AS AS AS UUUUUUUUU!!!


CALLMeCUPCAKe
flag as inappropriate/spamReply

lmao wth?? at least have SUMTHIN to pop smh


bornleader79
flag as inappropriate/spamReply

LMAOOOOOOOOO....Hey its a security job...U cant take that seriously.


RhoyaleGold
flag as inappropriate/spamReply

DESE COONS JUST SET US BACK SOME 500 YEARS. HOW DREADFUL. :/


jaleesa3000
flag as inappropriate/spamReply

MTO.. I attend ASU and this definitely did not occur on our campus.. get it right boo..


renetsp
flag as inappropriate/spamReply

Well, she got to 'get it in' too if you know what I'm sayin...lmao.


mofioso
flag as inappropriate/spamReply

sumbody stole da azz tho



nayb0713

chocolatedae
flag as inappropriate/spamReply

alabama state oh mother dear ... leave ASU Alone!!! where mah hornets at???? A.S. A.S. A.S A.S A.S.U. WOOOO WOOO WOOO!!!!


supersunnysmiley
flag as inappropriate/spamReply

Kappa Week!. A&M My Brother Goes There!.


iGetYaMz
flag as inappropriate/spamReply

We got to do better


heavenlycreated601
flag as inappropriate/spamReply

MTO this is not Alabama State University, this is Alabama A&M n huntsville, al...please do not mistake my alma mater, with this foolishness!!!Thank You


AnthonyJ
flag as inappropriate/spamReply

I am a student at this prestigious university and i want to let all of the viewers and readers know that she has been terminated the next day. All she did was let cars on campus, and was actually brought in by a temp service. She has never been and never will be a representation of our 135 year old institution. First and last Post on MTO


lovingmyman
flag as inappropriate/spamReply

Dang I would like to see that mess but for some reason I can't get any of the videos on my phone anymore ...


aat
flag as inappropriate/spamReply

aw heckz naww..i would've been like get yo azz back 2 were you supposed 2 be n do yo' damn job.lol


aqua2208
flag as inappropriate/spamReply

It looked like she was having a fucking stoke...I wonder if she got fired for this...


mtlprincess
flag as inappropriate/spamReply

100% pure ghettoness


summer8
flag as inappropriate/spamReply

Top flight<lol>


cougar2u
flag as inappropriate/spamReply

Who she work with Day-Day & Craig at the Holey Moley Donut Shop??


FeelingNoPain
flag as inappropriate/spamReply

@heavenlycreated601: THANK YOU for having the journalistic-integrity that MTO should have had in IT'S "reporting". This, in reference to your submitted "correction", stating this was taped on the campus of Alabama State University and NOT the campus of "Alabama A&M n huntsville". @Anthony J: THANK You for reporting a "comprehensive" update to this story, and NOT rumor, assumptive-based conclusions, or "hear-say" laden tales that CAN'T be readily-proven. To lose her job is VERY just because she was "Derelict-Of-Duty", "Absent From Appointed Post", and "A DIRECT Threat" to "The Mission".


nancolily
flag as inappropriate/spamReply

Who cares it? I just want to date a real millionaire on [ri ch cu pids.c om]. That's my dream. LOL.


mzlisa
flag as inappropriate/spamReply

LOL SHE WAS ALL IN IT...



Chellezalicious
flag as inappropriate/spamReply

ALABAMA STATE!!!


Shaneyftf
flag as inappropriate/spamReply

Smmfh This don't make no sense


prIana
flag as inappropriate/spamReply

AAMU!! Bulldogs!!!


prIana
flag as inappropriate/spamReply

Technically its in Normal, AL not Huntsville.


nacora1
flag as inappropriate/spamReply

LMAO !!!... get it security..get it ! :-)


sweeterthansugar21
flag as inappropriate/spamReply

she was feeling it lmao


Detroitdoll313
flag as inappropriate/spamReply

This why I chose U of M. You won't see this ignorant ghetto bullsh't


SILVERSTATEX93
flag as inappropriate/spamReply

She's so fired.


CHARMZEM
flag as inappropriate/spamReply

I'm a proud Bulldog!!! I use to see her when I went for graduate classes...She be working hard in the rain, heat and cold. Just posted waiting and watching the vehicles enter and exit campus. It's a hard job. She does it. LOL....AAMU 08


missmadisond
flag as inappropriate/spamReply

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW THAT CRAZY


jwfw
flag as inappropriate/spamReply

I am not surprised since aa&mu is rated among the top 100 most dangerous colleges to attend.