DAYUMMMMMMMM!!! Kandi From The Atlanta Housewives Takes Some SEXY LINGERIE PICS . . . And Her Body Is THE TRUTH!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

freestizuff

ieatbelowknee
flag as inappropriate/spamReply

her face is horrible


william_mark
flag as inappropriate/spamReply

She is so beautiful


TiffanyNGwyn

damnIgot_it
flag as inappropriate/spamReply

DO YOU Mami... I ain't mad at you (no homo)


dsymone
flag as inappropriate/spamReply

I ♥ Kandi... she's beautiful and seems to be the realest "housewife"... =)


uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

THE CANDY THEME IS CUTE. THIS WOMAN IS ALL NATURAL, CUT IT..


willepadgett
flag as inappropriate/spamReply

hey nerd246 put some ****cheese on your boyfriends bread**** before u go in his @ss..... barbados in da a hole....O_o


keenisha
flag as inappropriate/spamReply

it's all real man that's not so hard to believe... MTO


eyesotp
flag as inappropriate/spamReply

Xyourgirl.... Get off ur own shyt for five minutes? U stay gassin' urself up.


TXgirlsavestheWORLD
flag as inappropriate/spamReply

love her. she seems really grounded


TONY84
flag as inappropriate/spamReply

Nah I think she's natural


DANDAN513

MsLopezBaby
flag as inappropriate/spamReply

Not everyone has silicone injections people...I mean some people do have these types of bodies through hard work and exercise...I wish I did lol


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Look at that face! Can u imagine that when she's cumming?? Face down as.s up! Nice body though, and sexy shoot



Speakloudbiz
flag as inappropriate/spamReply

Hubba bubba sweet mother of Jesus... Look at all dat Kandi....


ALWAYSONDECK
flag as inappropriate/spamReply

DAYUUMMM i just need 20 mins maybe 30. I can make it happen.


Bamondeck

diva_dev
flag as inappropriate/spamReply

top 10 yayyyyyyyy yer!!!!!!


missroni29
flag as inappropriate/spamReply

She's aight ...


sanass
flag as inappropriate/spamReply

@Ezra_Yisrael1970.. Kandi is NOT over 35.. Kandi looks great if i had a body like that..oh my!


bkbarbi88
flag as inappropriate/spamReply

i mean yea she naturally thick but thats not a cute woman 2me


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

SHE BEEN SHAPELY FOR A MIN NOW GO WATCH THE E-40 VDEIO FROM 06...


Leelee101
flag as inappropriate/spamReply

XyourGirl go take a shower and wash off all those C*m shots


MizzThrillz
flag as inappropriate/spamReply

She's all real MTO stop it...get um Kandi nice pics


bigdickbone4life
flag as inappropriate/spamReply

one word to describe kandi SEXY....


rage171
flag as inappropriate/spamReply

nice...real nice!!!


SEXXYTHANG1
flag as inappropriate/spamReply

COME ON MTO...WHERE DO U SEE SEXY HER SHIT LOOKS CHEAP AS HELL


atlextensions
flag as inappropriate/spamReply

I like Kandi but this is not her best shot. In these pictures she looks like a holiday elf! Do you live in Atlanta? Visit me on facebook.com/YourNewHairstylist


NikkiLaFleur
flag as inappropriate/spamReply

She looks nice. Her face is blah though



lookielookie
flag as inappropriate/spamReply

nice body but her face...Ummm


TeaTyme
flag as inappropriate/spamReply

I love Kandi.


atl69girl
flag as inappropriate/spamReply

GOOD IDEA TO USE CANDY IN THE SHOT, BUT IT'S NOT ARTSY ENOUGH. KANDI, YOU'RE CUTE & TALENTED. NO NEED TO RESORT TO TIGHT-FITTING CLOTHES OR SHOWING YOUR GOODIES TO SELL YOUR ALBUM. I LUV HER THOUGH & WISH HER THE BEST!


MCMPop
flag as inappropriate/spamReply

She recently got a boob job, but she has always been a thick girl.


EARTH-LEADER
flag as inappropriate/spamReply

NICE...........


D-Jizzal

angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Yup,she has a nice shape & looks pretty damn real to me mto so stop! LOL Ya'll stay hating & speculating the worse..SMH


pussyeater
flag as inappropriate/spamReply

thick ass!!!! she can ride my face n e time!


datscooltoo
flag as inappropriate/spamReply

MTO says the dummest stuff


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

@tiplite2004: Ouch! Now that was cold.... LMAO!!!


sanass
flag as inappropriate/spamReply

@ Ezra_Yisrael1970 Go check your facts Kandi is 33 years old she was the youngest of the group XSCAPE! SHE IS NOT 40 LIKE YOU!


impriss00
flag as inappropriate/spamReply

cant say nothing bad about this chic either.. she doing her and make her own so hey if she looking good & feelin like a Milli0n bucks then thats Whus up!! Her body is still tight and her pic is presentable its not outta line for her age!! so haterz need to stop with the she too this she too that.. Y yall MaDD? :)


rebellious
flag as inappropriate/spamReply

wtf? she looks average to slighty below. i dont see anything here that shows any kind of figure whatsoever


2real4me
flag as inappropriate/spamReply

This site should b named xxxtakeout cause y'all stay in folks ass and chest! "I'm just saying"


ThawedLogic
flag as inappropriate/spamReply

Not the best pic....she looks good though. I actually like her wild smile, maybe that's just me.



blackbeautyanddiva
flag as inappropriate/spamReply

kandi was born may 17, 1976 so she is not over 40...and she looks good in this picture...mto assuming that she has implants when she has been thick for a minute now....


Diasamax
flag as inappropriate/spamReply

MTO stop making the ignorant claim that every woman who has curves is fake. It's comments like that which cause young girls to have body issues. Ignorant people like DebbieCakes show why we should not screw our first cousins. Only an inbred, humpbacked, bucktooth bastard would say something so clearly racist and ignorant.


ThawedLogic
flag as inappropriate/spamReply

@DebbieCakes Don't blow your wad quite yet, you still have interracial stories to troll.


harlemzfinest1
flag as inappropriate/spamReply

@Ezra and ur mad cuz u LOOK 40 while Kandi can still pass for mid 30's...this is why OUR race is the only one that don't stick together...always downing one another...she looks good and she in shape and even tho ur pic is only of ur face, u seem to not be NOWHERE near where she is...yea, go back to the fridge, get ur condiments then go back to ur couch...hating bitches make me sick...


orpheus20
flag as inappropriate/spamReply

Idk but in that video she did with e-40 and tpain she had no hips or no azz but u never know


WILLIE_BEAMEN_13
flag as inappropriate/spamReply

LOL O WEEEE SHE COULD PUT IT ON ME GIRL LOL


schiava
flag as inappropriate/spamReply

She could have NOT made that face, lol but Kandi is beautiful and talented and she seems real down to earth. i HIGHLY doubt her curves are fake. She a thick GA chick MTO, get it right! LMAO @ at trying to make her older than what she is. Just because you're guzzling geritol doesn't mean everyone is:)


harlemzfinest1
flag as inappropriate/spamReply

Debbiecakes I got the bullets...jus let me kno when u ready to bloe ur brains out...dumb kracker trailertrash wet dog smeling pink meat men having DISEASE ridden EUROPEAN made in a lab ass... >>>>>Back to my session...


ThawedLogic
flag as inappropriate/spamReply

@harlemzfinest1 You took the troll bait and made yourself look just as bad. Well done.


sanass
flag as inappropriate/spamReply

OK ONE MORE TIME FOR SOME THICK HEADED PEOPLE.. KANDI IS 33 AND TINY IS 34.. T-BOZ JUST TURNED 40 YESTERDAY (HAPPY BIRTHDAY) google is your best friend use it!


harlemzfinest1
flag as inappropriate/spamReply

Lol @schavia guzzlin geritol that's funny


bitchfukkyu
flag as inappropriate/spamReply

lol @ her facial expression


lferrell06
flag as inappropriate/spamReply

black women have curves www.outrand.blogspot.com


harlemzfinest1
flag as inappropriate/spamReply

Im not saying that but what im sayin is what does it matter if she 40 or not?? That doesn't mean anything my mother is in her mid 40's and she still looks mid 30ish...it wasn't only u I was referring that too that other chick wit the back of her head as an avi had something to say on her age too so it was meant for her as well...bottom line is this: if she is 40+ she looks PHUCKING FABULOUS and if she is mid 30ish STILL PHUCKING FABULOUS....throwing shots @ how she look is hating


gigi2007
flag as inappropriate/spamReply

I dont think shes sexy at all..I mean shes cute, she has a cute smile..but she doesnt have sex appeal



bigpimpinET100
flag as inappropriate/spamReply

she is super busted...even biggie smalls called her ugly back in the day lol...but on the show she seem cool as sh!t


emmettmays85
flag as inappropriate/spamReply

ieatbelowknee she looks better than u TexasGlamourChic speak on it


sanass
flag as inappropriate/spamReply

This Picture is from a video shoot that she did with Rasheeda, Lola, Toya and Diamond,,,video should be out soon!


sanass
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ SEXYTRANNY: Yall win today!! BHAHAHA! Fine. She's 36 with a beautiful daughter & her azz out. Sighs* Holds my head down in shame. --------------- No shes 33


RETURNOFYAIDOL
flag as inappropriate/spamReply

She can get it.....I kinda like this chick, she sexy 2 me


Whyuhate
flag as inappropriate/spamReply

Here we go again! Why oh why do some people have to compare themselves with celebs?! No one is checking for them, but they are still here, day after day, looking for attention.


dallastexaschick
flag as inappropriate/spamReply

yep nice bod kandi


sanass
flag as inappropriate/spamReply

Ezra_Yisrael1970 LMAO YALL HAVE A GREAT DAY!! ------- You have a great day also.. eta: ask Kandi how old she is on Twitter she responds to her twitter friends @KandiConnection


MSAYANA
flag as inappropriate/spamReply

"throwing shots @ how she look is hating" ^ no it's not.


FirstDateSex
flag as inappropriate/spamReply

much ado about NOTHING


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

She's a dime! no doubt


Honah4
flag as inappropriate/spamReply

How can you tell when she partly covered up, nice pink panties though.


do_suttin
flag as inappropriate/spamReply

Khandi looks great. No silicone required


thedish
flag as inappropriate/spamReply

this chick is tired


PUSSYCATFUN
flag as inappropriate/spamReply

GIRL BYE...WHAT "SEXY LINGERIE"...ALL I SEE IS A BRA AND SOME PANTIES. AND CANDIES AND CHOCOLATE BARS THROWN ACROSS THE BED



probably
flag as inappropriate/spamReply

Her hair looks like it's on fire & the flames are blowing north


KAYsBAD
flag as inappropriate/spamReply

She's a pretty woman, she mos def takes care of her body.Nice picture!


caramal111
flag as inappropriate/spamReply

@ eyesotp, I co-sign with you regarding Xyourgirl! Damn if you got it why do you have to constantly point the sh&t out, not a good look at all!! Who are you tryin to convince?? Humble yourself....


SexySasha420
flag as inappropriate/spamReply

I love this chick...ever since you guys posted that picture of her with those white tights on and no underwear, I've had the image of that chubby triangle in my head ever since. Im no carpet muncher but for her i think i would convert!!


kaylababy_09
flag as inappropriate/spamReply

ACCORDING TO MTO EVERYBODY GOT A FAKE ASS!!


IsaiditAndWhat
flag as inappropriate/spamReply

Too bad her face aint! Xyourgirl...do us ALLLL a favor...and Shut the hell up already with your fake ass! Sick of seeing your lame comments!


yevon
flag as inappropriate/spamReply

her eyebrows are horrible


Mr_Corley
flag as inappropriate/spamReply

tjtrae1 "Mofo talking sh*t knowing they wouldn't kick her out bed" LMAO!!! Right TJ even the women... bigpimpinET100 "she is super busted...even biggie smalls called her ugly back in the day lol...but on the show she seem cool as sh!t" Man shut your broke ass Ray Allen looking ass up...Who still rock skull caps, and take pics of themselves frontin at Ranger Rover Dealer??? I bet if Kandi even batted an eye at you, your ass would be aiming for the ceiling...LAME ASS Nigga!!!


Mr_Corley
flag as inappropriate/spamReply

PUSSYCATFUN "GIRL BYE...WHAT "SEXY LINGERIE"...ALL I SEE IS A BRA AND SOME PANTIES". "AND CANDIES AND CHOCOLATE BARS THROWN ACROSS THE BED" What pussycatfun are you mad because you're not there with her in the same type of attire??? If you're willing to volunteer, just holla at me...


BlackZoro
flag as inappropriate/spamReply

She got way roo many clothes on...maybe that's a good thing.


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

alot of better changes could be made. its kinda boring.


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

That's my baby momma.


smokeonlythebest
flag as inappropriate/spamReply

to the chick Ezra_Yisrae1970 or whatever your name is. Please update your photo before you critique other females. The lipstick you wearing is WRONG. Your eyeliner is WRONG. You need a whole new face an a brand new attitude ASAP. I just had to say that


PhilmoreSlim
flag as inappropriate/spamReply

Oh Yeah! (In my Kool-Aid man voice)


TheRealRuckus
flag as inappropriate/spamReply

She was the only half way decent looking member of Xscape. That was the ugliest singing group of all time. Even Biggie called them "those ugly Xscape bytches" LMAO!!! But she has turned out to be decent looking unlike the other 3 who still whooped.



tellmemore28
flag as inappropriate/spamReply

Lol what's up Nard246 that line "cheese on bread" has gotten catchy my dude.


MrRalphLaurenQC
flag as inappropriate/spamReply

yea Kandi can get it! I knew she had a body from the show and her personality is cool


axmeifigivafcuk
flag as inappropriate/spamReply

@clarkthink comment .... Pause, jawdrop and hysterically bawl laughing. Clarkthink...classic where u get some of this shit hehe


Jaheard
flag as inappropriate/spamReply

SHe can get it www.myspace.com/jaheard


MEDIAclub25
flag as inappropriate/spamReply

I don't think it is silicone because her shape been like that for years.


My_2_Cents
flag as inappropriate/spamReply

Didn't know a pair of panties & a bra counts as lingerie MTO...to each its own I guess... My 2 Cents


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Cute. I like the 3rd pic with all the candy on the bed...creative.


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Even Biggie called them "those ugly Xscape bytches" LMAO! ********************* Hmmm, as I recall, he didn't look like a bed of roses himself!! No disrespect, I'm jus sayin...


DatDamnVIRGO
flag as inappropriate/spamReply

Xscape was the FUGLIEST girl group of the 90's! You can hula hoop with Kandi's lips! It must be her ass cause it'a int never been her fucking face... When she smiles her mouth is wider as the Jokers was.


speakgod
flag as inappropriate/spamReply

Extra additives and preservatives...Just like all the rest of these phony B I's out there...Shame..


mofioso
flag as inappropriate/spamReply

i tear dat ol ass up 4sho


tuff-tony
flag as inappropriate/spamReply

yeah..she's sexy.


BlackZoro
flag as inappropriate/spamReply

lol @clarkthink. the devil is a liar and apparently so is her face!


brickhouse80
flag as inappropriate/spamReply

So her body ain't "the truth" then if she's suspected to have silicone assistance, right?


Ingrid_Fun101
flag as inappropriate/spamReply

I'm over that f uckin hairstyle. She looks mean.



3xquisit3
flag as inappropriate/spamReply

Why can't she just be blessed with hips and ass? Everybody has to have silicone? Goodness!


XXibedatchickXX
flag as inappropriate/spamReply

smh i dnt think it's silicone she looks good....well her body looks good...her face looks like the cheshire cat


Busted_Mon
flag as inappropriate/spamReply

MEH, AIR-BRUSHED, PHOTO SHOPPED.


XMzSarcaztikX
flag as inappropriate/spamReply

MTO, ya'll are always trying to put someone down. Kandi has ALWAYS had that body.. since she was in Xscape. Back when they were out and hot, the fashion trend was loose and baggy, so, you couldn't see her shape. I remember always noticing she was always very pretty and her body was always beautiful. She and the heavier girl always stood out in the group cause they were the only ones who actually knew how to sing.


natalienicole

CuBaNpRiNcEsSa
flag as inappropriate/spamReply

SHES AIRBRUSHED AND THE CANDY THEME LOOKS CHEAP!!


Mr_Corley
flag as inappropriate/spamReply

CuBaNpRiNcEsSa "SHES AIRBRUSHED AND THE CANDY THEME LOOKS CHEAP!!" What about that 2 for $20 Rainbow's top that you're rocking, and them "gaudy" ass tats you have on your chest??? You didn't have the decency to do your hair before you took that damn pic...


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

she looks great!!


honeybunches
flag as inappropriate/spamReply

wunna too racist pun dis site tho


datbkbombshell
flag as inappropriate/spamReply

i mean i guess lol


londonsfinest1
flag as inappropriate/spamReply

Perfect 10/10 wife4life...


JadeWins
flag as inappropriate/spamReply

Too bad she's crosseyed and got a pink pigeon on her head.


1LiLSASSYBXTCH
flag as inappropriate/spamReply

LMFAO @JADEWiNS...BUT YEAHHH ii GUESS SHE LUK iGHT NUTHN NEW


shi
flag as inappropriate/spamReply

@DEBBIECAKES YOU CAN'T BE SERIOUS LOOKING THE WAY YOU DO!


shi
flag as inappropriate/spamReply

DID SOMEONE SAID BIGGIE SMALLS CALLED HER UGLY BACK IN THE DAY??? I'M CONFUSED! BIGGIE SMALLS?? BIGGIE? DUDE THAT GOT KILLED?.....I DONE HEARD IT ALL!



BrotherDL
flag as inappropriate/spamReply

Khandi looks sweet, and good enough to smash that ass and eat!!!


JadeWins
flag as inappropriate/spamReply

@1LiLSASSYBXTCH I might clown on her now, but I still bump that "Don't I'm Not" from back in the day! She was kinda cute in that video. Now she been hangin' out with those birds and caught one on her d@mn head.


Jrome1ofakind
flag as inappropriate/spamReply

Not badd!! ------------------ twitter.com/jrome1ofakind


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

mmmmmmmmmm...


CaLiGemm
flag as inappropriate/spamReply

whaaaateverrrrr, she look & sound like she SLOWWWWWWWWWWWWWW.......


BeautyLuvsMii
flag as inappropriate/spamReply

I have nothing bad to say about a chick dat keeps it real except "real recognize real" and I f.u.c.ks wit u Kandi!!!!


MyGaMeSiCkEr06
flag as inappropriate/spamReply

SHE "IGHT" MTO GOTCHA THINKIN OTHAWISE..ANYWAYS N-E-X-T...ON TO DA NEXT ONE..


mzlisa
flag as inappropriate/spamReply

MTO YALL GET ON MY NERVES...SO NO ONE IS REAL?...SHE IS A SISTA, IM SURE THATS HER REAL BODY


couture08
flag as inappropriate/spamReply

MTO STOP HATIN


mrsdriscoll
flag as inappropriate/spamReply

i hate the picture of her face but the rest are hott :) .... luv kandy ^^^ she fly's above all the haters


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

UM @ donthateonthegreat Even Biggie called them "those ugly Xscape bytches" LMAO! ***** Hmmm, as I recall, he didn't look like a bed of roses himself!! No disrespect, I'm jus sayin... STFU PLEASE CUZ BIGGIE WAS UGLY HIMSELF AND YOU PROBABLY R 2 ********************** Ummm are you slow?? Yeah you must be, so I won't even correct you...idiot.


LoveBone
flag as inappropriate/spamReply

XyourGirl, I really want to see more of you. I tried that site but it is down. That big bump u got in the back is making me lose sleep wanting to see more of it and cant. May be you can send some to me..Holla at me. Damn


KRAZY
flag as inappropriate/spamReply

Kandi, what would you sy to your daughter if she wanted to pose for pictures like this? Some of these ladies just don't understand, certain things you just don't do when you have young children. All the kids at her child's school will print this picture of Kandi and taunt her daughter. Shame on you Kandi.


head3000
flag as inappropriate/spamReply

4got wat i was gonna say lol


The_Rev
flag as inappropriate/spamReply

eh. shes kool. idk about her body bein the truth tho.



jordigrl
flag as inappropriate/spamReply

i never comment on these retarded ass stories but some of yall hating judgemental asses just dumb wit these comments kandi is not over 40 thats, her ass and hips so what the bitch is black thats what we have damn!!! hell if she say its hers who r we to say its not? when will people have stories on sites talkin bout damn she had a good album or show no it has to be full of HATERS damn yall really need to find something better to do yall most likely mad cause yall dont look like her DAMN CHILL!!!


jwoodsandmusic
flag as inappropriate/spamReply

shorty gotta lil thickness twitter.com/jwoodsandmusic fire http://bit.ly/d7Yi9I


jordigrl
flag as inappropriate/spamReply

My Friend didn't want to make a pg to comment b/ every black women does not have silicone r augmentation to they body... Get a dayum life n stop hatin n @Ezra_Yisrael1970 Yo dumb ass was born 6 yrs b4 Kandi nah let me know how dat make y'all da same age On May 17 she will only be 34 Get a life n stop hatin on ppl Comment on dis bish!!!! : Oh BTW da pic is 4rm Rasheeda Bedrock Remix Video shoot look da shyt up on youtube


hello_nurse23
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ Leelee101!! That was to funny


TuRf_NeRd
flag as inappropriate/spamReply

Kandi looks rather NICE but who is [XyourGirl]


LexxyFaye
flag as inappropriate/spamReply

Why is everyone so harsh to one another damn. She looks fine and I think she is pretty most of yall are fooled by them artists who wear all that fake hair and pounds of make up. Lets be real here


sheholy
flag as inappropriate/spamReply

normally i wouldn't comment but this ridiculous, kandi is 33 years old, i mean dang she was in high school when the group was firt released... she most definitely doesn't have silicone injections or a boob job, the lady is grown and as humans especially blk women we tend to gain weight with age and she is not a school kid anymore and she also has had a baby that makes a difference with the booty and tits.... kandi is very much a woman who keeps it 100 at all times, sometimes she tells a lil bit too much about herself and her friends,lol, but she does it with great intentions.


sheholy
flag as inappropriate/spamReply

as for everyone saying she is Ugly , lets be real, God didnt make us all the same ... beauty is in the Eye of the Beholder, im sure some of the same ones that are talking about kandi is some butt ugly people too but kandi is unique, her looks are different and so is her voice, that is what makes her unique, another thing she is blessed with a gift and she is using it.... can we say a sista is paid and she is doing her.... follow kandi on twitter with her new twitter name @kandi... its no longer @kandiconnection; also on wedensday nights if you want to get to know kandi


sheholy
flag as inappropriate/spamReply

if you want to know kandi better and get all your information straight from the horses mouth then follow her on twitter @kandi and watch her on ustream on wedensday nights , she has a show that she tapes with her friends called kandikoatednights KandiOnUstream live at http://ustre.am/5siz get the real info.. they are giving it to you straight *sex facts, people facts, anything you want to know.... kandi is a doll...... and your opinions is not stopping her cash flow,lol,lol......