FAMILY MAN!!! Rapper Ice Cube And HIS WIFE AND KIDS Photo’d At The Lakers Game . . . And His Son Looks EXACTLY LIKE HIM!!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

lovelyd1
flag as inappropriate/spamReply

Aww thats so good


MCMPop
flag as inappropriate/spamReply

All his kids look like him. His wife still looks like she is in her early 20s, she don't age!


PROTER
flag as inappropriate/spamReply

VIDEO: Public Enemy’s Professor Griff accused of scamming indie artists....http://musicindustryreport.org/?p=20249


JromeG
flag as inappropriate/spamReply

Hell yea...lol


D8vyBo1Dr3
flag as inappropriate/spamReply

Lil' Doughboy


itsfuntodobadthingz
flag as inappropriate/spamReply

Looks like they go to the games for the hot dogs!


yagirlnextdoor
flag as inappropriate/spamReply

AAAAw thats so cute. Finally some goodness in this bullshit mess of stories http://twitter.com/EverythingYGND


DR0se
flag as inappropriate/spamReply

Yeah... Yeah. And little man looks just like his poppa.


Speakloudbiz
flag as inappropriate/spamReply

Ye ye ... Good Goobley Goo


Nuaj
flag as inappropriate/spamReply

I miss cube!!!


disinquiringmind

FASHIONFLO
flag as inappropriate/spamReply

his son looks just like him FOLLLLLOW ME THO @FASHIONFLO


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

That's what's up but is Cube still gangsta ?


jonstrax
flag as inappropriate/spamReply

HAHA THE SON LOOKS JUST LIKE HIM WWW.FRESHURBANENT.CO.UK <<< CHECK OUT MY NEW ENTERTAINMENT WEBSITE.


Spoonaticus
flag as inappropriate/spamReply

thats cool doin the family thang. keep it up Cube



MsIcecream2005
flag as inappropriate/spamReply

she's holding a sidekick...hope that's NOT her phone!


happypants

sunshinekiss15
flag as inappropriate/spamReply

THEY ALL LOOK LIKE HIM...WE HOPED SOO..OR THEY WOULD BE ON MAURY


googlemebaby
flag as inappropriate/spamReply

YUP....JUST LIKE EM...LOVE ICE CUBE...MAKE THAT PAPER


ZRo
flag as inappropriate/spamReply

Weeeest siiiide!!!


blackbeautyanddiva
flag as inappropriate/spamReply

ice cube sexy with a gangsta lean


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

The girl look like him too, it real nice seeing black man with their families


2sexy4sho2
flag as inappropriate/spamReply

he wife looks so young,she beautiful,kids are beautiful,they all look like him,ice cube is sexy


DATGTGURL
flag as inappropriate/spamReply

ice cube is soooo damn sexci in my opinion he got alot better looking as he aged cause i thought he was fugly when he was younger but not he is fiiioooonnneeee and all his kids look like him


KROW
flag as inappropriate/spamReply

HIS DAUGHTER LOOKS MORE LIKE HIM.


Manifest
flag as inappropriate/spamReply

Ice cube is the man. He song "Cave bytch" was out of this world I still listen to it on the daily bases. And his son does look like him.


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

A REAL MAN! Taking care of his that he created! Love Ice Cube! All his children look like him. Nice family.


_NoBitchAssNess
flag as inappropriate/spamReply

WOW! Son looks just like him...


uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

I LOOVVVVVVVVVVE ICE CUBE! OMG EVER SINCE THOSE MALT LIQUOR AD'S WITH THE FRO.....LOVE HIM! ....AND THE FACT THAT YOU NEVER HEAR ABOUT HE CREEPING OR STEPPING OUT ON HIS WIFE, DISRESPECTING HIS FAMILY MAKES ME LOVE HIM EVEN MORE.


GalaGala
flag as inappropriate/spamReply

Cube look like he waz finna' F somebody up...



sweetladii09
flag as inappropriate/spamReply

he sooo darn fiiinnneee!!


madamluv
flag as inappropriate/spamReply

that's great to see...spending time with the family..the most important thing to do!!!!! It's all about bonding!!!


Meow1987
flag as inappropriate/spamReply

Dang, he still look just as good as ever. Beautiful family as well.


RandumChik
flag as inappropriate/spamReply

Cute family. The little boy favors the mother more to me.


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Mini Cube lol...Nice fam,good look :)


Verbalism
flag as inappropriate/spamReply

Did he spit those kids out?? They are replicas of him.


schiava
flag as inappropriate/spamReply

Beautiful black family!


CeCe_716
flag as inappropriate/spamReply

lol awww thats 2 cute


senrab
flag as inappropriate/spamReply

Wow!! lil'dude is the spittin image of cube the mean muggin face and all. Ice Cube and Ice Chip lol!


chi-hop
flag as inappropriate/spamReply

cube spit that boy out dayum lol can"t hate on him being a lakers fan since he actually FROM l.a. cube got love for chicago anyway so he cool with me except when him and common were beefing but they squashed it at farrakhans house in chicago cube you the dude but mofos slept on common and common ate that azz up lol still don"t like mac-10 nikka act like he still holding a grudge over it wc,cube and common sqashed it!


Yeah-yaaay
flag as inappropriate/spamReply

Cube represent. He and Kim have a beautiful family!!!!


TheBlackStallion
flag as inappropriate/spamReply

Ice Cube, top 5 to ever do it in rap. Yeah, I said it.


TheBlackStallion
flag as inappropriate/spamReply

AmeriKKKa's Most Wanted and Death Certificate are classics. And Ice has got some strong ass genes, lol.


SexyBrittany
flag as inappropriate/spamReply

he always look like he ready to kill somebody


BKLYNDIVA01
flag as inappropriate/spamReply

HES A CUTEY LIKE DAD...



ladytopshotta73
flag as inappropriate/spamReply

Ha-Ha----Look at doughboy jr! Love Ice-Cube and his family----I support EVERYTHING he does! HIS parents are still together by the way. The importance of a tight black family unit has been instilled in him. Love, Love, LOVE seeing black couples who made it and I wish them many many more years of marital bliss!


imonlyfivetwo
flag as inappropriate/spamReply

These young rappers can learn a thang or two from Cube.....beautiful black family!


MochAquariuS
flag as inappropriate/spamReply

Cube know he's one handsome brotha! Total masculine attractiveness! This son resembles him but his oldest son (not pictured) is his mini twin...looks JUST like Cube!


SugarFoot718
flag as inappropriate/spamReply

Both his kids look exactly like him...cute family!!!


HOMMIESCROMMIE
flag as inappropriate/spamReply

WIFE IS COL CHILLIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1. HOMMIESCROMMIE.COM 5LINX.NET/MYWAYTECH


EliteSheBoon
flag as inappropriate/spamReply

Mr.Cubicles is a handsome AA man. I'm glad he didn't take the usual AA man in rap road and think his rap career was going to have continuity. He's branched out as an actor and director among other things and I have to admit, I'm quite impressed. He also does not have a bunch of illegitimate litters of children either like most of his 'brothers'.


psychmaj
flag as inappropriate/spamReply

lol@ Cube's mug. Great to see him. I'm so glad he didn't follow in the path of people like SNOOP. He knows what's important and has enough respect for his wife and children and also enough respect for himself to not humiliate his family. He used to live right up the street from me; he still comes around every once in a while too.


Playax01
flag as inappropriate/spamReply

he look like he about to sneeze


KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

Aaawww, he does look exactly like him!!! Haha Cute fam :)


creamgirl1
flag as inappropriate/spamReply

Good, Normal people. Breathe of fresh air. I was overwhelmed with that Kat Stacks and Nelly mess. I like Ice Cube he never seems to get caught up in Hollywood mess and his family is GORGEOUS. Other Rappers need to follow his lead and maybe they won't be all up in KAT STACKS and SUPERHEADS mouth.


g0ttaluvjay
flag as inappropriate/spamReply

--------- VOTE FOR @l4dyk4y TO BE ON REAL WORLD http://www.realitywanted.com/member/id/164505


CunningANDStunning
flag as inappropriate/spamReply

I love him! He's like the only rapper who left the rap game & started a family without losing ANY of his street cred. Which is impressive, cause that's what all these rappers aim to do these days anyway. They could learn A LOT from this MAN!


iLuvMTO
flag as inappropriate/spamReply

he got some strong azz genes the daughter look jus like him too. i like ice cube alot i have madd respect for him.


Sexymom
flag as inappropriate/spamReply

Love seeing Cube and his family together, but Ms Kim never looks happy, maybe shes just not a smiley type of chick


tammy609
flag as inappropriate/spamReply

I'm all for that true love....I love a guy who doesn't let that Hollywood lifestyle ruin his family life...KEEP UP THE GOOD WORK CUBE....



Honah4
flag as inappropriate/spamReply

I respect him for being a respectful family man, should be commended.


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

he sho do lol


Fantasi
flag as inappropriate/spamReply

Cute Fam. and dat lil boy is so cute. Follow on twitter.com/miluv2istru


Rahdee35
flag as inappropriate/spamReply

The little boy from Are We There Yet looks more like his son than his real son does! LOL


TheOriginalMJ
flag as inappropriate/spamReply

lol u sure that aint Ice T son..


shesbig
flag as inappropriate/spamReply

haha ..lilcube


MsKish14
flag as inappropriate/spamReply

look just like him!


yummo
flag as inappropriate/spamReply

Yep, that's that Doughboy face.


jpocalypse
flag as inappropriate/spamReply

hey give my brother back his football


akademics7
flag as inappropriate/spamReply

That's what's up, little dude got that mean mug like pops.


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

They both look just like him and his wife never smiles! I know Cube puts it down!!!! Smile woman! smh


TheQuietOne
flag as inappropriate/spamReply

so love this brother - smart business man and a family man...good look! Any woman would feel secure with a dude like him...he just seem so manly..lol


shag11
flag as inappropriate/spamReply

Does he ever smile though?


MYMINDISNAAASTY
flag as inappropriate/spamReply

OOH SHYT ANYBODY THAT FAVORS ICE CUBE IS AUTOMATICALLY SEXY


kim76
flag as inappropriate/spamReply

He still fine



FrankittyFrank
flag as inappropriate/spamReply

Like a mini-me. His daughter does too


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

Ice Cube has strong genes.


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

Cube is still mean muggin' too LOL


shi
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS THE KIND OF MAN I WOULD MARRY! NOT A PRETTY BOY,NOT FLASHY, BUT A REGULAR GUY THAT HANDLES HIS BUSINESS...TO ME, THAT'S SEXY!


missmadisond
flag as inappropriate/spamReply

THAT'S WHAT'S UP


Organic
flag as inappropriate/spamReply

Those are defintely his children,they look just like him.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

shi I agree with 100%. I love him. He is so sexy to me too. He is a regular guy not flashy who acts his age and takes care of his family. I cant ever recall if he had any bad press. He keeps it low key. His son looks just like him.


karamelkia716
flag as inappropriate/spamReply

yes he does ! cute kid


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Yeah he do! And I wish yall would've got a better shot of his wife because she's so pretty. It's good that he left all that gangbangin' alone and is now a successful good fmily man. Change is good...


donthateonthegreat

yoSoyBoricuax3

mzlisa
flag as inappropriate/spamReply

BOTH OF THOSES KIDS NEEDS TO LOSE SOME WEIGHT


ThaMissIz
flag as inappropriate/spamReply

shiiet the daughter do 2


My_2_Cents
flag as inappropriate/spamReply

Yay yeeeeeeeeeeeeaaah! My 2 Cents


pooda1


shikster9
flag as inappropriate/spamReply

WOW THEY ALL LOOK ALIKE.....even the wife look like CUBE...............thats wuzzup.....lol


vividadikkshunz

XIO
flag as inappropriate/spamReply

Cube! Now. Thatz a O.G. RIP GURU


MzPudding
flag as inappropriate/spamReply

yeah his son does.. he's a cute lil boy...