MTO EXCLUSIVE!!! 50 Cent Has A LONG LOST Sister . . . Who Looks A Lot Like Him!!!

: Did you know that rapper 50 Cent had a SISTER . . . well he didnt EITHER!!! MediaTakeOut.com just EXCLUSIVELY located a woman from New York, who is claiming to be his sister (on his father's side). The girl's mother is a Latina.

According to MediaTakeOut.com's insider, 50 also has two OTHER siblings that he knows nothing about.

You can see resemblance in the NOSE!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

dontstopthemusic
flag as inappropriate/spamReply

Wow she does...


ItGyrl
flag as inappropriate/spamReply

Oh lord...slow morn'ting???


MissGizzy
flag as inappropriate/spamReply

WOW...DATS ALL I HAVE TO SAY ABOUT DAT!!!!!!!!!


CommonSense90

DR0se
flag as inappropriate/spamReply

I don't see it...


dymples08
flag as inappropriate/spamReply

i dont think she looks like him..oh yeah, first bitches


TheHersheyDiva

starVixen
flag as inappropriate/spamReply

yea right she probably just want so fame!!!!!!!!!!!!!! Follow me/ starz_vixen


ss2sm
flag as inappropriate/spamReply

i just don't see it...


JustMeNT2B

JromeG
flag as inappropriate/spamReply

They look nothing alike...


d0m02013
flag as inappropriate/spamReply

dont think so


MsRed718
flag as inappropriate/spamReply

Ummm not cute...



flow

chris804
flag as inappropriate/spamReply

she look like an native american off a reservation or something


KingJames84
flag as inappropriate/spamReply

See this shyt kinda scares me because, what if ur in the club partying and this fine ass chick comes to u and ya do the do. Then ya find out that she's ur sister and ur her brother. I'm scared to talk to any other girls because of that. So I'm gonna chill with my girl. Besides the STD's and this man u never know.


MsGina
flag as inappropriate/spamReply

i look more like 50 then she does and i don't look nothing like that dude.


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

Eureka!! *rolls eyes*


juicybunni
flag as inappropriate/spamReply

damnit....i wanted to be first


MsRed718
flag as inappropriate/spamReply

She kinda looks like Deelishis...


BeBygirl
flag as inappropriate/spamReply

they dont look alike.


atlvixen
flag as inappropriate/spamReply

No she doesn't look like Fifty


Girl_Interrupted
flag as inappropriate/spamReply

So basically there was no story to make a headline today,so you guys just cooked one up,correct?


undressingHER
flag as inappropriate/spamReply

ok....and? what was the purpose of this becoming public?


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Alrighty then & why does she feel the need to come out until now? LOL Interesting.... If anything she needs to be reaching out to 50 himself not mto nor any other urban blog but hey,good luck!


MSTEXAZ
flag as inappropriate/spamReply

HOW THEY COME OUT THE WOOD WORK WHEN THEY FIND OUT YOU HAVE MONEY!


darlin_nikki77
flag as inappropriate/spamReply

When you're filthy rich like 50 everybody wants a piece of the pie, nice try though.


ms_thing01
flag as inappropriate/spamReply

I know she is like, "I'm gon' be paid son!" LMBO!



angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

& in no way shape or form am I trying to hate because I like 50 but even though he may still have some business ventures & an acting career? Musically it's basically game over so her doing this is @ this point of the game? w/e


TitanEnt
flag as inappropriate/spamReply

LOL long lost relatives sometimes should stay lost Twitter.com/TitanEnt


ZoeyMarie
flag as inappropriate/spamReply

that's crazy! men!


Naijaboy82
flag as inappropriate/spamReply

i dont know about this one...


cocoabrown
flag as inappropriate/spamReply

MTO yall are so stupid.


MYMINDISNAAASTY
flag as inappropriate/spamReply

WHAT EVER IT TAKES 2 GET DAT LOOP GURL...:)


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

THEY LOOK NOTHIN ALIKE AND THAT IS NOT HIS SISTER ANYWAY MTO I DONT THINK 50 WOULD APPRECIATE THIS AT ALL SO TAKE IT DOWN CUZ ITS ALL BULL... ALSO 50 IS AN ONLY CHILD SO GTFOH WITH THIS B.S...


Dumbass246
flag as inappropriate/spamReply

***COCK IN MY MOUTH*** DAT'S ALL I GOTTA SAY BOUT DAT!!! o_O Barbados is in da house… All my Twitterers> --------------- FOLLOW> www.twitter.com/DUMBASS246


EmpressKwi79
flag as inappropriate/spamReply

I don't know about this one!!


EZ4U2H8
flag as inappropriate/spamReply

I was expecting Precious or some chick that look like he does when he puts on that wig, Not Sacagawea...


D-Jizzal
flag as inappropriate/spamReply

GORRILLA UNIT CUZ


Ms_Jae1

frenchgirl
flag as inappropriate/spamReply

Mto, y'all must be on drugs.....


bLuEcRyStAl252
flag as inappropriate/spamReply

Ooo.. I have a sister too.. n she kinda looks like me too lol stop the presses


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

50 DONT KNOW HIS FATHER NEVER DID AND HE DONT WANT TO KNOW HIS FATHER OR ANYBODY THAT CAME FROM THAT SIDE ESPECIALLY A FATHER WHOM HE NEVER MET OR KNEW OR SEEN AT ALL SO HOW U GONNA SAY ON HIS FATHER SIDE WHEN HE DONT KNOW THEM PEOPLE LOL...



DisdainHate66
flag as inappropriate/spamReply

That's a lie. I saw a picture od his lesbian moms on" VH1 Behind the Music". He looks a 100% like her.


HUbus
flag as inappropriate/spamReply

NO ONE KNOWS ONLY 50 FATHER AND HE AINT GONNA BE TALKING NO TIME SOON.


nai28
flag as inappropriate/spamReply

AND SHE WANTS EVERYONE TO KNOW THIS WHY???? HAVING SIBLINGS IS NO BIG DEAL!


kali_
flag as inappropriate/spamReply

i guess.. shyt


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

WAIT A MIN 50 GOT HIS LAST NAME FROM HIS MOTHER SABRINA JACKSON SO HOW HIS WANNABE DAD GOT HIS LAST NAME JACKSON HIS MOM NEVER MARRIED THIS ALLEGED DUDE LOL... AND 50 NAMED AFTER HIS GRAMPA ANYWAY CURTIS JACKSON LOL...


RETURNOFYAIDOL
flag as inappropriate/spamReply

And im his brother...lol....im laughin straight 2 da bank wit this...ha ha hahahaha


myaisnumber1

eyesotp
flag as inappropriate/spamReply

I can't call it.


kellzann

prettiladi83

JoAnna_Jolie
flag as inappropriate/spamReply

I WOULDN'T CLAIM HIM.........


TiiNK_DiiaMonD17
flag as inappropriate/spamReply

they both ugly !


NubianJQueen

253sfinest
flag as inappropriate/spamReply

Ok....next!cam we get real news sometimes mto?


Jojo91
flag as inappropriate/spamReply

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lol dont fall for it 50 she hon F*** up yo credit



TravelAgent
flag as inappropriate/spamReply

@KingJames84, that's exactly why it's important for people not to sleep with and have babies by random fly-by-night people. That's not cool at all. These kids NEED to know where they come from and who their family is, especially for something as detrimental as medical history. Family planning saves lives. Ok, I'm done with my rant.


cocoa49
flag as inappropriate/spamReply

why did they wait this long? she does have his nose


DMVbabe89
flag as inappropriate/spamReply

Um bullshit srry don't BELIEVE it she need some DNA TEST before I believe that mess...


Mischa9000
flag as inappropriate/spamReply

For the most part dumba$$ MTO, "Jackson" is his mother's last name. 50 was named after his grandfather. And for those who believe this too are just as dumb as MTO.


cocoa49
flag as inappropriate/spamReply

@Keeshiaj50.....you are so right didn't think about that. some coincident if this man name is Curtis Jackson also....u no 50 gonna do a DNA, ABC or any other test to prove this claim. like he said, he has trust issues which is not just with the woman he dates, it is in every day issues and people also


Mischa9000
flag as inappropriate/spamReply

@TiiNK_DiiaMonD17, you should really think twice b-4 you call someone ugly because it looks like the doctor smacked the wrong end when you were born.


ZRo
flag as inappropriate/spamReply

50 know he still don't want it with me A.B.N or the Guerilla Mob.


Playax01
flag as inappropriate/spamReply

AND?! this is top news?!


iAMTheeTruth
flag as inappropriate/spamReply

Looks nothing like gorilla man jackson


ThaMissIz

spraggaswifey
flag as inappropriate/spamReply

I don't see the resemblance.....


swtj
flag as inappropriate/spamReply

I'll wait to hear more about this story. This quite possibly could be true but I won't believe it until we get more information.


king1khan

KingRamses2U
flag as inappropriate/spamReply

she butt UGLY !!!


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

i dont c it either



delcotwifey1
flag as inappropriate/spamReply

y everytime they show a person yall go 4 looks y cant yall just be happy 4 him damn


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

I don't believe she is but of course he must have siblings out there on his fathers. What n!gga you know with only one child back in the era he was born in? Not many.


ny_BeauTii
flag as inappropriate/spamReply

&& thiis iis top news?? Who cares!! MtO is qettinq wack!


keyboard
flag as inappropriate/spamReply

MTO, CHANGE THIS STORY LIKE A DAMN TAMPON.... PROCEED.....


missmadisond
flag as inappropriate/spamReply

mmmm interesting


JayBeWell
flag as inappropriate/spamReply

I Call Bullshyt!


tigerlove
flag as inappropriate/spamReply

I DON'T THINK SO... HOW YOU DOINNNN.....


Treasure8430
flag as inappropriate/spamReply

Hmmm resemblance where?????


nana35
flag as inappropriate/spamReply

i see the similarity


Chi-TownBoi
flag as inappropriate/spamReply

Still Need A DNA Test Everybody Nigga In The World Got Somebody That Look Like Them Somewhea


Dollarbill26

TheRose
flag as inappropriate/spamReply

She looks nothing like him. If that's the case then I am his twin too.


MissPRETTY01
flag as inappropriate/spamReply

Follow Me @BrittanyMitch


BigNat137
flag as inappropriate/spamReply

50 don't care about that


ShayX
flag as inappropriate/spamReply

lol mto always feeding lies



ThatGrlCarra
flag as inappropriate/spamReply

Uh huh right, and I'm tall dark skinned with a fade. Lol GTF outta here MTO !


ArtWork1Renaissance
flag as inappropriate/spamReply

GUMBY!!!!!!! gUMBY!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOW


marlo67
flag as inappropriate/spamReply

mto feeding lies once again... say say something http://formspring.me/marlon67


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

nugga please.


yummo
flag as inappropriate/spamReply

She does look like a lighter female version of him. Still doesn't mean anything. How many look alikes have y'all posted on here. Everyone has a twin, they just have da same features that's all. Put a wide nose n big smile on anyone n they will look like these two.


missy36dd
flag as inappropriate/spamReply

Yeah right! MTO, everyone who follows 50 knows that he was named after his grandfather whose name is Curtis James Jackson. 50 is Curtis James Jackson III. Don't you guys have anything news worth reporting instead of lies......?


yummo
flag as inappropriate/spamReply

But wait a minute , they have da same beety eyes n facial structure too. Y'all might b on to somethin...maybe


goodnoochie
flag as inappropriate/spamReply

He never knew his dad, so how can she know 50 is her brother. On to the next one.


Br0wnG0ddess
flag as inappropriate/spamReply

I crack up at how y'all are always slapping y'all logo over all this crap u post like u pay for it. Someone elses fb??... They both just have the typical African nose wide with no defintion. Looks like a big booty, good 4 breathing.


rassi
flag as inappropriate/spamReply

LMFAO WHO GIVES A FU*K ALL THESE MOFOS COMEIN OUTA THE WOODWORK CUS 50 DYING FROM AIDS,, THE JST WANT IN ON THE WILL ,, IT AINT MUCH THO WAT HAS HE BEEN DOIN LATELY BESIDES BEEFIN WIT FAT ROSS,, NXT!


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

Doesnt really look like him but ok


cmb94knows
flag as inappropriate/spamReply

Yea right, she's probably trying to get some cash from 50.


Stayready1983
flag as inappropriate/spamReply

DAMN. I THOUGHT THEY WERE GOIN TO SAY SERENA WAS HIS BROTHA, I MEANT SISTA


FADDASKENG
flag as inappropriate/spamReply

Is it Curtis or 50 Cent? —Maggie Shaw, New York City "It's 50, but the album title is Curtis. It made perfect sense for me to title it Curtis, considering my grandfather is Curtis Sr., his firstborn is Curtis Jr. and I'm his first grandchild, so my mom named me after him. I'm Curtis III, and this is my third album. 50 Cent was a name that kind of stuck. For me, it was a metaphor for change. That's what made me utilize it when I actually started rapping." HE WAS NAMED AFTER HIS GRANDFATHER ON HIS MOTHERS SIDE , HIS FATHER WASNT NAMED WILLIAM CURTIS JACKSON , HAS MTO HEARD OF GOOGLE???


MJreincarnated
flag as inappropriate/spamReply

They don't look alike to me, but okay.... Lmfao @ Stayready1983!



NikkiLaFleur

FendiVuitton
flag as inappropriate/spamReply

ONE SHES BURST AND TWO, THIS IS JUST A POOR BITCH, TRYNA GET SOME QUICK PAPER FROM HER SO CALLED "BRUTHA FROM ANOTHA MUTHA" YOU FEEL ME??


devious221

GeorgiaPeachATL
flag as inappropriate/spamReply

Ok, Sumw1 told her she favors 50 *lol at that INSULT" and she's an opportunist who will end up losing. Welp, that sums it up for me. On to the next...thread


GatorSity
flag as inappropriate/spamReply

this is some complete bullshit lol


Miiz
flag as inappropriate/spamReply

wHOOptiE fUKKIn dO!!!!!!!!!!???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!


knitty
flag as inappropriate/spamReply

Why are we talking about him. Is he still famous?


thablackyoutube
flag as inappropriate/spamReply

They have similar noses and that's all. My ears look like Dr. Spock's but he ain't my long lost relative or nothing!!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

BITCH JUST CUZ UR FAKE LAST NAME JACKSON AND YALL FROM QUEENS DONT MAKE U HIS SISTER ROFL... 50 GONNA LAUGH WHEN HE SEES THIS LOL...


keyboard
flag as inappropriate/spamReply

YAWN!!!!! PROCEED....


bigdickbone4life
flag as inappropriate/spamReply

him and sheryl underwood could past for brother and sister to, but they arent related. just because she looks like him dont mean they are related.


Gunz18
flag as inappropriate/spamReply

Ummm. I Dont See It "M" www.youtube.com/gunz18 (SUBSCRIBE) Wats Good. This Is Myerz From My Group Sons Of Liberty. We Local Up And Comin Rappers In Worcester, Mass. Check Us Out An!! SUBSCRIBE!! To My Channel And Leave Some Comment Rate An Let Us Kno Wat U Think. Help Support Local Rap. Sol All Day Everyday. Thanks.(SUBSCRIBE)www.youtube.com/gunz18 "M"


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

they do have the same nose but... it does'nt mean there related!


REAL_HIPHOP82
flag as inappropriate/spamReply

WOW... THEY DO LOOK ALIKE IN THE NOSE!


collegegirl12
flag as inappropriate/spamReply

To look like 50 cent would be an insult, she looks nothin like him whatsoever..yall really be stretching stuff. The same nose!! lmao, thats just a regular black person nose.



Evee83
flag as inappropriate/spamReply

...Wat's a " black person nose"?


bharwell71
flag as inappropriate/spamReply

YUP AND YOU CAN SEE MORE HERE www.rollingstarzz.com


H0P3YH
flag as inappropriate/spamReply

Lmfao...Dats Juss Mean


bourgie_girl

mscoco25
flag as inappropriate/spamReply

So. www.Moorenovels.com


avoncallin
flag as inappropriate/spamReply

I don't think so. BUT 50 you have lawyers theres ways to find out if this is true!? The fathers dead! Why did they wait 13 years to bring this up? Money, Money,Money! If it's true much love:)


Phamis101
flag as inappropriate/spamReply

Can't c it 4real maybe n another pic maybe


detroit48221
flag as inappropriate/spamReply

I think MTO suffers from RETARD SYNDROME. As some people pointed out on here, he was named after his grandfather on his mother's side of the family. Their last name is "JACKSON". No one, not even 50's grandparents know who 50's dad. That information went with Sabrina to her grave. And even if 50 does have siblings out there, which is a possibility but she isn't one of them, he has no obligation toward them. Marquise is his only obligation.


MEDIAclub25
flag as inappropriate/spamReply

She's cute but yeah I don't know she might be his sister and she might not be his sister. You can't doubt anything these days, the way these men go from woman to woman and having babies like their dicks are going out of style, anything is possible.


954Braids

plug
flag as inappropriate/spamReply

yeah i can see it. she look just like that boy. i bet they got the same daddy. i bet u look at them twin i tell u twin. now thats all i got to say. next


Fantasi
flag as inappropriate/spamReply

Okkay dey nose do kinda look tha same, dat dnt mean shid, ionno who dis chick look lyke but i dnt think its 50.....


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Hmmm, yeah they do have the same nose, and the nose never lie!!!..lol. If she's really his sister then good, I guess. they have a lot of catching up to do. I still have brothers & sisters I've never met on my Dad's side. The only sibling I've ever known was my brother from my mom...


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

A lot of yall are kinda slow for saying they don't look anything alike. Well of course they won't look too much alike if his dad's other baby mama was a Latina!!! Most siblings who have different daddies seldom look alike...



felecia_

MzJaeUcraZy
flag as inappropriate/spamReply

: Seriously??? So Now They Do DNA By Nose??? Really?.... MTO Fallin Off.... *twitter.com/MsJaeUcraZy*


K-3
flag as inappropriate/spamReply

SHE UGLY.....


KaykeepitReal
flag as inappropriate/spamReply

i dont think they look alike at all


ghost5
flag as inappropriate/spamReply

no way dat is so not true


EXPOSED
flag as inappropriate/spamReply

DNA test!!!!!!!! stat.


_nc-st8ofmind_
flag as inappropriate/spamReply

So..Duke are the national champs!!! Cone get some!!


Amani
flag as inappropriate/spamReply

OH PLZ MTO..THEN I GUESS ANYONE WIT A WIDE A.S.S NOSE CAN CLAIM TO BE RELATED TO 50?


sandash
flag as inappropriate/spamReply

whatever. xyourgurl im lookn for u on extasy tube


P25Gutta
flag as inappropriate/spamReply

I don't see it neither


Dipset_13
flag as inappropriate/spamReply

Then I guess I'm family to bill gates. www.twitter.com/Dipset_13


thenofosho
flag as inappropriate/spamReply

GTFOH Nexxttt!! Why is this headline news??????????


ko69
flag as inappropriate/spamReply

lol..She looks like this chick I know.. They kinda have the same nose, but not really.


Tiarahdenise

bugsdollaz
flag as inappropriate/spamReply

looks like him follow me twitter.com/BugsDollaz



justwant2say
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ MTO..."look at the nose". You sound like one of them women on Maury who has been on the show 16 times trying to find their baby daddy.


Troy62486
flag as inappropriate/spamReply

doesnt look like him at all


nancolily
flag as inappropriate/spamReply

He's similar to the one on ''ri ch cupids. C OM'. I'm not sure. Many celebrities have found fun or love there. He also has many fans there. Seems he IS DATING a hot girl there.


missvoluptuous
flag as inappropriate/spamReply

we dont believe you, you need more people!


THICKREDZ301
flag as inappropriate/spamReply

WOW.....Its Possible


ilan2endi

missroni29
flag as inappropriate/spamReply

Ummm...yeah ok???


HotStacks
flag as inappropriate/spamReply

Why is he so skinny?? I guess he really was sniffin back in the day when they were in that hotel room !


M_TRU
flag as inappropriate/spamReply

Oh no..another one..


willepadgett
flag as inappropriate/spamReply

dats a ugly bich


iSexyRicky
flag as inappropriate/spamReply

Well Damn (Guccie Man Voice)


supremetheeking
flag as inappropriate/spamReply

LOL SO THIS SEEMS LIKE NEW TO U SMH


XIO
flag as inappropriate/spamReply

....and your point is???


Teachusomethin
flag as inappropriate/spamReply

Bulls**t, he is named after his grandfather.