Have Y’all Ever Seen Actress TARAJI HENSON’S SISTER . . . She’s A CUTE GIRL . . . But We Don’t See The Family Resemblance ONE BIT!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

MicCheck
flag as inappropriate/spamReply

*blank stare*


chunkiemunkiexd
flag as inappropriate/spamReply

Different daddies maybe?


Tialove
flag as inappropriate/spamReply

HER SISTER IS JUST HEAVY,BUT THEY DO FAVOR


bubblebuttz
flag as inappropriate/spamReply

probably different parent


nywoman23
flag as inappropriate/spamReply

ya'll r so dumb. you can have the same daddies mommies both and still not resemble eachother. how many times are we gonna go through this


mariahbfly
flag as inappropriate/spamReply

THEY CLEARLY HAVE DIFFERENT DADDYS....I HOPE


wtf_u_serious
flag as inappropriate/spamReply

lol come on son


TooTallStud

Munk979
flag as inappropriate/spamReply

YUP IN THE CHEEK BONES...


MSAYANA
flag as inappropriate/spamReply

I don't see the resemblance either but come to think of it, some of my cousins who have the same parents don't really look alike.


damnIgot_it
flag as inappropriate/spamReply

WHY is it such a BIG DEAL... what because one is BBW and taraji is skinny... Their both beautiful...


GOOD2DA_LAST_DROP
flag as inappropriate/spamReply

oh ok kool i luv her she has came a long way since baby boy


ItGyrl
flag as inappropriate/spamReply

Both of their eyes look like they're seen slavery...


Take_a_look
flag as inappropriate/spamReply

Nothing unusual here! Keisha and Neffe deal! Our lip balm heals, hydrates and PREVENTS DISCOLORATION! All natural! Check us out!


TXgirlsavestheWORLD
flag as inappropriate/spamReply

MTO YALL TRYNA BE FUNNY. THE PROB GOT THE SAME MOM OR SUMN



alexxusrob
flag as inappropriate/spamReply

stop hatin' MTO. We all know what ur hintin' at and it's not one bit funny...Damn...


sugarland
flag as inappropriate/spamReply

Not everyone who's related has to look alike. None of my cousins look like their sister and the have the same parents


SimplyDeelizhiz305
flag as inappropriate/spamReply

MTO SHUT UP WHO SAID THEY WERE SISTERS N E WAYZ


Shenobi
flag as inappropriate/spamReply

They look alike. screwedpriorities9.blogspot.com


HeyyMissGirl
flag as inappropriate/spamReply

LOL.. everbody has a fat sister.


mj8283
flag as inappropriate/spamReply

Same cheeks.....maybe she's a half-sister or something...


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

Y yall playin MTO? Cute where??


amillionways
flag as inappropriate/spamReply

Peel away some of the fat and you'll get a clearer resemblance!


amillionways
flag as inappropriate/spamReply

It's called " I eat way more than my sister does!!"


charmant
flag as inappropriate/spamReply

there is NOTHING cute about her.


sex-and-chocolate
flag as inappropriate/spamReply

She's actually not that bad looking. All she needs to do is lose the weight.


GoneBad
flag as inappropriate/spamReply

YO THEY BOTH GOT BIG ASS CHEEKS BUT YOU CAN TELL TARAJI SISTER STILL LIVES IN THE HOOD. JUST LIKE VENUS & SERENA SISTER. BUT SHE GOT KILLED IN DA WORSE PART OF CALI


JamJam1
flag as inappropriate/spamReply

I know get up off her sister!! MTO, y'all are sarcastic as heck! Hey Taraji and her sis!


Chocolate_Drop
flag as inappropriate/spamReply

MTO acting like its uncommon for black people to have different dads...LOL


Jasmine4u
flag as inappropriate/spamReply

i not about to say anything about this



MsKish14
flag as inappropriate/spamReply

I see da resemblence!!!!!!!!!!


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Taraji looks real cute & her hair's looking so healthy & newsflash m.t.o..not every sibling resembles one another,that's one of the amazing things about genetics! lol


Safari1
flag as inappropriate/spamReply

They don't look alike. Taraji looks good without make up.


faundyb
flag as inappropriate/spamReply

whoa nelly! she is my facebook friend so i will leave that alone lmfao


NOH8ERS
flag as inappropriate/spamReply

OH ! I MUSTA CLICKED ON THE WRONG LINK....LEMME TRY AGAIN.....LOL


Harmony89
flag as inappropriate/spamReply

And it is newsworthy because? myspace.com/harmonylova


chaygood0291
flag as inappropriate/spamReply

Love Taraji...But Toya looks better than Yeah Babe :)


MrsWeezyFBaby
flag as inappropriate/spamReply

diffrent mom or dad mayb


mz5star
flag as inappropriate/spamReply

Wuteva MTO if yall thought she wuz cute dis post wouldn't even b up here...NEXT!


Karimah
flag as inappropriate/spamReply

I see the resembalance................


PlainJane74
flag as inappropriate/spamReply

So none of you that commented realized MTO trapped y'all into talking about how fat this woman is or the possibility that they have different mothers or fathers which perpetuates the stereotype of Black broken families?? Most of us didn't even know she had a sister and don't know much about her family. "Don't see the familly resemblance" is MTO's version of why is she fat and she's Taraji's sister?? PATHETIC!!! When will you all realize this site is set up to destroy the imaage of African Americans?? Yet no one cries ILLUMINATI about that!!


msINtense
flag as inappropriate/spamReply

They may not look like twins,but Taraji loves her sister a lot.


rebelspeaks
flag as inappropriate/spamReply

These nigs are ghetto fo sho!!!


sexxyblack09
flag as inappropriate/spamReply

Siblings dont always look alike. Nexxt


iDivalicious
flag as inappropriate/spamReply

rotflmao at mto trying to be politically correct



Juicy_Dee
flag as inappropriate/spamReply

Big up to all on here who realizes what MTO is doin with this story! Tryin to get people to talk about her sisters weight ....just messy.


TruePisces
flag as inappropriate/spamReply

WOW!!!!!! I have noticed we as the Black Community have so much SELF HATRED. Not everyone can be the same size. What does it matter? She's here. We are here deal with it. At the end of the day you all are going to still end up with nothing.


GreatBeautiful1
flag as inappropriate/spamReply

STops it rite nah MTO...y'all are a bunch of asses 4sure I c y sum ppl are anerexic cus y'all r dummies


Classyashley87
flag as inappropriate/spamReply

i see it cheekbones and lips,somewhat in the eyes


Russo--Sweet
flag as inappropriate/spamReply

Diffrent Dad's or diffrent Mom's or they could be really close friends, and say that they are sisters.


Miiz
flag as inappropriate/spamReply

cUz yaLL jus aiNt got shIt elsE to pOSt hUH


TheTRUTH555
flag as inappropriate/spamReply

Taraji is just plain OVERRATED in the looks department, she lookin like a reptile to me. Matter fact, her sister is cuter than she is.


DIZWUTITDO
flag as inappropriate/spamReply

I definitely see it. Ya'll got jokes,mto because she's a plus size. Buncha damn haters....smh@fred.


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

If her sister was smaller they would look just alike. Yeah, both girls are cute.


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

How come her sister have to lose weight? Why is it that everytime we see a plus size person we say they need to lose weight when they are not bothering anyone? And don't give me that it's a health issue either because it is just us being simple minded. We have all witnessed plenty of small people pass this year who were not near fat, chubby, or chunky. We need to grow up already and leave folk alone. Dang.


Evilene
flag as inappropriate/spamReply

That's from all that fried chicken and government cheese you people eat.


ccmyplaymate

NCdyme10
flag as inappropriate/spamReply

OMG..ALL SIBLINGS DON'T LOOK EXACTLY ALIKE AND I DO SEE A RESEMBLENCE!


bourgie_girl
flag as inappropriate/spamReply

mto trying to be nice for once


Constancebenzua
flag as inappropriate/spamReply

I SEE A RESEMBLANCE



MsHollywood1
flag as inappropriate/spamReply

Damn you guys are harsh what the hell did she do to you leave her alone mto you wrong for that knowing people was gonna go in on her so you give her a lil compliment so u don't look bad


candiiapple
flag as inappropriate/spamReply

sum of yall are sooo lame! like if they have the same last name, duh! they have the same pops! and if her sis lost the weight u could c it more. just look at her face, the cheekbones n the eyes!


Moe_Mahogany
flag as inappropriate/spamReply

no comment, I aint got nothin nice to say...oh yea........ Fred ur a Whore


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

Yeah because all siblings look EXACTLY alike! Dumbasses. She looks like her just darkerd and bigger. My sisters darker then me but I'm bigger than her - don't mean we aren't related. Always has to be ignorant black ppl who don't know sh!t about biology. Go back to high school you morons.


dollish
flag as inappropriate/spamReply

what was the point of posting this


rainbowkiid
flag as inappropriate/spamReply

THEY HAVE DIFFERENT PARENTS


chopsuey
flag as inappropriate/spamReply

HERE GO THE ILLITERATES ON HERE AGAIN STAY IN SCHOOL OR GET OFF THE PUTER AND READ ABOUT GENECTICS.yOU CAN HAVE THE SAME PARENTS AND LOOK LIKE NO ONE WE ALL HAVE RECESSIVE & DOMINATE GENES. yOU COULD HAVE BEEN BORN AND LOOK LIKE YOUR GREAT ,GREAT ,GREAT GRANPARENT. MY HUSBAND AND HAVE 3 AND NONE LOOK ALIKE .


juicydee999
flag as inappropriate/spamReply

WTF!! Ok MTO wats your point....


Henny78
flag as inappropriate/spamReply

OL SUGAR BEAR LOOKIN ASS BYTCH LOL...I SEE THE RESEMBLANCE THO..BUT WUSUP WIT THE CHEETA SKIN BOWTIE ON HER SHIRT...WUSDAT ABOUT?


chopsuey
flag as inappropriate/spamReply

@ ImOnFire Flag post MTO is out to help destroy the Black Community. Why are you allowing this to happen? YOU SRE SO CORRECT , MOST THAT COME ON HERE DON'T GET IT. I KNOW IT'S ENTERTAINMENT HOWEVER WE NEED TO DRAW THE LINE SOMEWHERE


disinquiringmind
flag as inappropriate/spamReply

The lower part of their faces resemble but the eyes are different.


michaelsdirtydiana

aROB
flag as inappropriate/spamReply

Not a cute girl haha


GiselleCeleste
flag as inappropriate/spamReply

LOL Leave them alone


rude_one
flag as inappropriate/spamReply

Where's the sister? Is there a pic y'all forgot to post or something cuz all I see is Taraji standin next to some dude with a grizzly bear in the background.



Coffeecolor
flag as inappropriate/spamReply

I see no runs...usually when siblings are from the same DNA there is a run.(present DNA)..the eyes are a strong feature on Taraji...if she has her dad's eyes,it would definately be a RUN in his Offsprings.The GAP would be another solid run in this family.(unless Taraji closed hers,like Keisha did).. Half Siblings are common in the Black Community,but a GOOD mother will not allow her children to recognize difference.(as i feel with this picture)


TonjaBoo
flag as inappropriate/spamReply

Her sister is big...they probably got diffrent daddy's or something...idk


aquariusstorm
flag as inappropriate/spamReply

Please. They might have different moms or dads just like most people. Get a life!


ILLtakeher4ugayz
flag as inappropriate/spamReply

Stop hating mto! U guys are probably the fat 1's in your fam's.


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

Taraji is a good actress and has had a very lucrative career in movies, but she is still a very average looking Pop Eyed woman. She would be more attractive to men yes, but only because of her size in reality she is no prettier than her sister.... 4u2.com


precious91
flag as inappropriate/spamReply

uuuh ..i got nthn thy dnt


Coffeecolor
flag as inappropriate/spamReply

Everybody on this board must come from the most beautiful and perfect of families!...I wish i knew what that was like.


Coffeecolor
flag as inappropriate/spamReply

Correction...the naysayers.


sexe757
flag as inappropriate/spamReply

okay! Taraji is tooo damn funny! She is one of my fav!


glassdoll1
flag as inappropriate/spamReply

MTO YA'LL TRYING TO BE FUNNY! GTFOH


swtj
flag as inappropriate/spamReply

I see it in the cheekbones. The funny thing is Marc C looks related to Taraji too..in the eyes.lol.


Iwontbebad
flag as inappropriate/spamReply

MAYBE THEY ARE HALF SISTERS.


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

I kind of see it.


ladyiska
flag as inappropriate/spamReply

the cheek bones...specially if dfrnt daddies its possible they dont look alike at all hehe


PlainJane74
flag as inappropriate/spamReply

You "know it alls" do realize that "fat" doesn't always mean unhealthy. Some people who are overweight do eat healthily but genetically are predisposed to being overweight. That doesn't mean they are greedy, lazy individuals. Again, MTO's comparison to Taraji and her sister was a direct cut at how heavy the sister is compared to her physically fit sister. Y'all act like y'all don't see this everyday in your own families. I'm convinced people come here to boost their own self esteem issues.



tempertease
flag as inappropriate/spamReply

maybe different daddies


justjayde
flag as inappropriate/spamReply

there's always a cut sister and an ugly one


PlainJane74
flag as inappropriate/spamReply

And if you all weren't so damn shallow and looked closely at the photo you could see they have very similar features. Again, MTO knew this but wanted to point out how much heavier the sister is. I suppose MTO doesn't employ women who are overweight, dark skinned or won't wear lace fronts and weaves. And we wonder why our community of people are in the state we're in??


Coffeecolor
flag as inappropriate/spamReply

...OK?!...look at Oprah...that lady has lost weight successfully how many times now?..2-3!?...Still the weight creeps back up on her!..It's in her genes to be a big person.I don't see anything wrong with her sister,ok she has a lil weight on her!?..and?...at least she HAS beauty,I HAVE seen big and NOT so pretty!..Beauty is in the eye of the behodler,you may look good to one person and terrible to another.We as Black Women have to stop tearing each other down like this.


Coffeecolor
flag as inappropriate/spamReply

beholder...sorry


good_downsouth
flag as inappropriate/spamReply

I love Taraji. I just watched her in the "Curious Case of Benjamin Button" just the other week. She should have won something dammit! Leave that woman's peeps alone, Fred & Them. Don't make me dig through your family album lol


YohiNesZDaKween
flag as inappropriate/spamReply

they do look alike!!!! Yall gotta sya negative stuff


UrMansFucHole
flag as inappropriate/spamReply

This is dumb except somebody's comment about they look like they seen slavery. ROFL!


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

they look similar sis is alot heavier than taraji but i see the resemblance she pretty tho


Jsmilez
flag as inappropriate/spamReply

i have a ? why would a straight man have a pic of another man as his avatar>>>>>>>>>>>>>>>>>that is clearly tyson Beckford on quentin sparks avatar......im just saying


alei
flag as inappropriate/spamReply

NOT ALL SIBLINGS RESEMBLE EACH OTHER...I LIKE TARAJI BUT SOMETHIN UP WIT HER EYES THEY ALWAYS RED WTH!!


YoungYacht
flag as inappropriate/spamReply

Different daddies. Her sister is busted.


VerbalWarQueen6
flag as inappropriate/spamReply

GOD BLESS Them And Everybody Commenting This Post.


qtpie726
flag as inappropriate/spamReply

They look alike, the sister is just heavier and a little darker. They have the same lips, cheek bones and nose.


MYMINDISNAAASTY
flag as inappropriate/spamReply

taraji had yellow eyes back then too she must of smoked some weed at birth....>>>>



spraggaswifey
flag as inappropriate/spamReply

Her sister has a nice even skin tone.....


prettysaditychick
flag as inappropriate/spamReply

They do look alike a lil Follow me on twitter beaUtysxxBB


CeCe_716
flag as inappropriate/spamReply

me and my sisters dont look alike but we're blood sister so.....


spermmakesprettykids
flag as inappropriate/spamReply

she need to stop eating for a few days... FAST BYTCH..FAST!


naturalbabe
flag as inappropriate/spamReply

damn she is huge follow me on twitter.com/the blackkanini


coryterrel101
flag as inappropriate/spamReply

so media takeout ur sayin that shes big so they dont look alike? well i very much see the alikes but... i love they way that everyone gets on her wieght when there mom is probly 400 plus,


TheTruth718
flag as inappropriate/spamReply

mto is definitely going to hell for this one


FOXYBROWN1
flag as inappropriate/spamReply

MTO SINCE WHEN DO YOU HAVE TO LOOK LIKE YOUR SIBLINGS....I KNOW MANY PPL THAT DONT LOOK LIKE THEIR SIBLINGS AND I ALSO KNOW MANY PPL THAT LOOK SO MUCH ALIKE AND ARE NOT SIBLINGSOR EVEN RELATED SO WHATS YOUR POINT....SMH


Naya21
flag as inappropriate/spamReply

I DONT SEE IT EITHER FOLLOW ME ON TWITTER @YAHIGHNESSNAYA


tuff-tony
flag as inappropriate/spamReply

this site is ran by a buncha sambos, coons, toms, jemimas & bootlickers. i can see the resemblance. i can also see that these a-holes at mto are using this pic to get people to clown taraji's sister.


GaTeCiTyGoOnZ
flag as inappropriate/spamReply

HEY KEYSHIA COLES DON'T LOOK LIKE HER FAMILY SOOOOOOOO OH WELL LOL THEY SISTERS GOT THE SHORT END OF THE STICK LOL


LayDeeMya
flag as inappropriate/spamReply

WOW MTO, EVERYONE SAYS THE SAME ABOUT MY SISTER AND I...DOESN'T MEAN WE ARENT SISTERS, IDK HOW THIS IS A TOPIC...FIND SOMETHING BETTER TO TALK ABOUT SMDH.


lilaye2
flag as inappropriate/spamReply

dey look jux anlike but one light n one dark but dey look jux an like


Blazn318
flag as inappropriate/spamReply

They look like twin.....


hot2trot
flag as inappropriate/spamReply

Maybe if she like lost 60lbs you would see the resemblance. Excess weight ages and changes the features.



SoWavySwag
flag as inappropriate/spamReply

Where is she cute @ MTO? Lmaooooo yet when sumone actually IS cute, yall be throwin salt. GTFOH She look like Precious Jones.


musiik_is_love
flag as inappropriate/spamReply

wow lol i guess


AsiaJay
flag as inappropriate/spamReply

Sure I see the resemblance.......they r both wearing bows on their shirts


ktuda73
flag as inappropriate/spamReply

They have the same eyes!!!


M-M
flag as inappropriate/spamReply

good to see family love.


GossupPrincezz87
flag as inappropriate/spamReply

Ummm...I just wana say that I am friends with April...and they ARE REAL sisters, they do have the same father....and being over weight does NOT run in thier family.And i think it is really mean and rude how you ppl are attacking my friend just because of her weight.Half of ya'll prolly got big mamas, or big grandmas...u think they would appreciate the hatred towards ones weight?!?!?!Grow up!!!!


ncdiva336
flag as inappropriate/spamReply

ok yall need to stop. just because they dont weigh the same dont mean there not related. she looks like her in the face, they even smile the same.


ko69
flag as inappropriate/spamReply

Lol@ the comments..Yall wrong for saying she look like Precious..She looks ok,& to be honest she kinda looks better than Taraji..Cant judge a person based upon weight,everybodys not stuck on being skinny... She just needs to work it off a bit,& shell be alright


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

lol I totally agree. Just b/c they don't weigh the same does not mean they are not related. I see the resemblance.


calmedcooled
flag as inappropriate/spamReply

i see it all in the face...the cheeks as someone else said. some people are just ignorant...so her sister's a big woman and they MUST have different dads??? c'mon people...that's quite lame.


imBossy

KyDerbyPrincess
flag as inappropriate/spamReply

same face shape Sister is just a lil darker & heavier..both beautiful


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Obvious they have different daddy's. You know most black women have children for multiple men.


KhYaSIa_LeWiNSKY
flag as inappropriate/spamReply

Its clear that they dont have both the same parents n if they do one looks like mom n one looks like dad;DuH!


mzedotsoul
flag as inappropriate/spamReply

MTO...who really cares? You guys need more stuff to write about! BORING....NEXT!



LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

Only reason MTO is saying she didn't look like Taraji is because she is heavy...ughhhh!....just STUUUUUUUUUUUU MTO!.....


Pradagirlnyc

PINKLADY86
flag as inappropriate/spamReply

THEY DON'T EVEN LOOK LIKE THEY LIVE ON THE SAME BLOCK!... LET ALONE THE SAME FAMILY! HAHAHA! HER SIS IS A CUTIE, THOUGH! :)


GRaveyBaby
flag as inappropriate/spamReply

OMG I cannot believe this! I always knew MTO wasn't shyt but this kinda hits home... April was in my class the first year I became a teacher (she was in high school) They do have the same parents and April has always been a lil chubby, but she has a very cute face... this pic is very unflattering :(


mzlisa
flag as inappropriate/spamReply

I DONT CARE ABOUT THE SISTER....THAT "GOOD FRIEND" IS WHO IM LOOKING AT LOL...DAMN HE IS FINE!!


Kallisa2009
flag as inappropriate/spamReply

Thats some bullxxxt that ya`ll gonna talk about Taraji`s sister like that its foul! She does look like her sister but even if they didn`t sometimes it happens like that with family. But as you should know when it comes to family you just love you don`t be checking for how they are gonna look next to you in a picture! So I think you guys need to apologize to both women because MTO is way out of line as well as some of your bloggers on this topic!!


kees
flag as inappropriate/spamReply

ok, what was the point of this???..mto, ya'll are very dirty...ya'll knew what ya'll were doing by posting this pic, just sad!...just cuz you come from the same parents don't mean that you're gonna look alike, or that you'll even look like your parents...but once again, why does it even matter?...ya'll are disgusting!!!


usuallyquiet
flag as inappropriate/spamReply

Same nose, same mouth and same eyebrows. My bet is that they are blood sisters.


FabulousLondyn
flag as inappropriate/spamReply

I LIKE TARAJI AND ALL...BUT SHE IS A LITTLE GHETTO AND LOUD AT TIMES...I HAVE TO CHANGE THE CHANNEL ON HER SOMETIMES.... BUT LOVES THE FACT SHE IS FINALLY GETTING PARTS IN GOOD MOVIES... LOVE TO SEE BLACK PPL DOING BIG THINGS... FOLLOW ME AND TALK TO ME @ twitter.com/fabulouslondyn *Red Bottoms and Pearlz*


divalicious813
flag as inappropriate/spamReply

Who the hell cares tho? This is wack. I actually do see resemblance, yall are just lookin at weight. Basic


dredlocdiva
flag as inappropriate/spamReply

I see a resemblence. Yall don't want to see it. In fact she has a prettier face.


M0nsterP00h
flag as inappropriate/spamReply

mY faV aCtreSs. "i hAte yHu Jodi"


MzDeenie
flag as inappropriate/spamReply

I can see the resemblance they're both cute ! MTO definitely has some prejudices to Chubby people. They deserve to be loved & respected just like everybody else. Ya'll went in on Gabby from "Precious" NOW y'all sneakily coming at this girl. Y'all a mess !