BROKE!!! Rapper DMX Owes $1.5 MILLION In Back Taxes!!!

: MediaTakeOut.com just learned that rapper DMX is in hot water. First he decided to pull out of his celebrity boxing match last week, now – he’s been hit with a $1.5 MILLION tax bill.

Here’s how much DMX owes, according to our pals at Detnews.com:

  • The IRS filed a $442,869 lien against DMX and his wife on Jan. 2 in the New York City Register's office.
  • The IRS filed a $663,554 lien against DMX on Sept. 10, 2007, in the Maricopa County (Ariz.) Recorder's office. According to the lien, he owes income taxes from 2002, 2003 and 2005.
  • The state of New York filed an $8,343 tax warrant against the couple on Feb. 15, 2007, in the New York County Clerk's office.
  • The New York State Tax Commission filed a $44,357 tax warrant against the couple on March 6, 2006, in New York.
  • The IRS filed a $370,460 lien against the couple on Sept. 20, 2005, in New York.
  • DANG!!!

    Tags:

    Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

    Comments

    HostalMalure
    flag as inappropriate/spamReply

    LIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


    RueRapp
    flag as inappropriate/spamReply

    Come DMX I thought working for the devil brought riches?????


    luckysevendidit
    flag as inappropriate/spamReply

    lmao dmx is crazy


    bigbodyrover
    flag as inappropriate/spamReply

    not surprise FU#$in DUMBas@


    the_thug_bible
    flag as inappropriate/spamReply

    NOW THE IRS IS SAYING, "BRING IT..WHAT...RIGHT HERE!


    mrz_janet
    flag as inappropriate/spamReply

    DMX watch out for Sheriff Joe


    HunniGurl23
    flag as inappropriate/spamReply

    unbelievable.....smh


    deshawnmyers8313
    flag as inappropriate/spamReply

    CRACK IS WHACK!!!! DMX IS MY MAN'S AND DEM, I WISH HE WOULD GET IT 2GETHER CAN'T NOBODY BARK LIKE THAT DUDE!! IMA PRAY FOR THESE NIGGAZ!!


    sunshine87
    flag as inappropriate/spamReply

    MTO!!!! Y'all are crazy.. Why did y'all but that crack pipe up there... tooooo funny


    Atlman

    blkbuddafly519

    bigkidnig
    flag as inappropriate/spamReply

    i cant beleive all the negative posts... i hope everything works out for him..


    u_2_jealouz
    flag as inappropriate/spamReply

    yiikes! he need to come out with a movie not a cd. i love him as an actor!!


    Yadeki
    flag as inappropriate/spamReply

    What happened DMX??


    PrinceRoyalHood
    flag as inappropriate/spamReply

    HA!...smh! they aint gone never see it!



    B_Real07
    flag as inappropriate/spamReply

    Why aint these nuccas payin the taxes...Embarrasing


    LamarPharoah
    flag as inappropriate/spamReply

    YOU STILL MY MAN DMX! ONCE A FAN, ALWAYS A FAN! I AINT NEVA GON TURN ON YA! IM NOT THE TYPE TO SUPPORT WHEN YOU UP, AND DISS YOU WHEN U DOWN! WHERE MY DOG'S AT?? RIGHT HERE DOG!!


    angelaheiressnyc
    flag as inappropriate/spamReply

    lmao @ the pic...shame on ya'll m.t.o even though drug abuse isn't a funny matter..damn! if things weren't bad enough for him already! how is he managing to provide for his family though? after all,he has several kids,shame!


    GuessJeans
    flag as inappropriate/spamReply

    I like DMX. Heard a recent interview with him and he is very articulate and thoughtful. He basically says the rap game is a bunch of materialistic bull crap now and he wants no part of it. I admire him for that but uncle sam will collect! He better pay his back taxes lol.


    WHEREUAT
    flag as inappropriate/spamReply

    ARE WE SHOCKED? DOES HE HAVE EVEN HALF OF THAT STILL LEFT


    neeceecole
    flag as inappropriate/spamReply

    in my etes, this man can do NO WRONG! on the real , its a shame how he *ucked up such a GREAT career! JUST SAD!!!!!!


    chinkyiis
    flag as inappropriate/spamReply

    i dont feel bad for him. he need to get off that crack pipe. he's slippin and he can't get up. he wrote that song way back in the 90's but the label wouldn't let him put it out cause then it would show how he is a crackhead.


    Girly-Girl
    flag as inappropriate/spamReply

    How 'bout "BACK FOOLISHNESS??" MTO That damn caption on the pic is hurtin' my side I'm laffin so hard.. he just look sooo stupid ! I do feel sorry for him tho for real ! Lord Forgive Me!


    StBernard
    flag as inappropriate/spamReply

    WHERE YA DAWGS AT D......LOOKS LIKE HE'LL BE BACK IN JAIL......DAMN THE IRS KNOWS HOW TO KICK A NI**A WHEN THEY DOWN RIGHT!


    GODSchile
    flag as inappropriate/spamReply

    Believe me the IRS will get their money - AKA - Internal Rectal Service


    Blacque
    flag as inappropriate/spamReply

    earl earl earl lookn ruff bro broke too -- aint dat a bish


    tempertease
    flag as inappropriate/spamReply

    @black55 LOL!..ROTFLMAO.THAT WAS FUNNY


    caramelphatty
    flag as inappropriate/spamReply

    . . He might wanna get to paying...


    prettyfaceAKA
    flag as inappropriate/spamReply

    The Feds don't play...ask "Mr. Big"...no disrespect..to "Mr. Big" (Ron Isley)...however entertainment muhfukkas ought' to know this by now...especially US...


    DAflyguy
    flag as inappropriate/spamReply

    lmao.......i heard hes goin to start boxin to earn money



    maestroceo
    flag as inappropriate/spamReply

    Starting to become more common place as these rappers' 15mins expire! http://twitter.com/thedblack_files <--Hot Original Material here


    trixie
    flag as inappropriate/spamReply

    IT WAS JUST A MATTER OF TIME THEY ARE DESPERATELY TRYING TO KILL DMX FOR REVEALING TOO MUCH


    CincinnatiRed
    flag as inappropriate/spamReply

    okay mto did yall have to put a used dirty pipe up there.. .. lmao what is that supposed to be crack head dreams....


    Pumpkin123
    flag as inappropriate/spamReply

    DAMN!! SO WUTZ YA PLAN X??


    SupaMYLF
    flag as inappropriate/spamReply

    ...He better call Ronnie Deutsch...


    pr3tty_black

    YohiNesZDaKween
    flag as inappropriate/spamReply

    Illuminati could not get him so they have been fuckn this mans life over for years.... pay them taxes dont sale your soul please


    Sittin_Pretty
    flag as inappropriate/spamReply

    his ass been broke what do you expect..


    customcalendars4u2
    flag as inappropriate/spamReply

    I hope Tasheera put away enough of his money to last her and her children, because X owes everybody..... 4u2.com


    Girlsluvgems
    flag as inappropriate/spamReply

    Damn Damn Damn!!!!


    Eyecandyxxx
    flag as inappropriate/spamReply

    WHERE IS A CRACKHO GONNA GET THAT KIND OF MONEY.


    KK91180
    flag as inappropriate/spamReply

    yall wrong for the pipe.hehehehe


    Ms_Luscious
    flag as inappropriate/spamReply

    Damn Earl!!!!! Stay up


    swallowwhole
    flag as inappropriate/spamReply

    WELL DAMN AINT THAT SOME SUPRISING SH**



    KEEYSHAJ50
    flag as inappropriate/spamReply

    DMX AND NAS,BUCK NEED TO GET THEY ASSES BACK TO WORK BEFORE THEY BE IN JAIL OR SOMEWHERE...


    StopHatin1
    flag as inappropriate/spamReply

    Keep ya head up, Earl!


    LVHUNNIE
    flag as inappropriate/spamReply

    DON'T MEAN HE BROKE..ALOT OF CELEBS OWE BACK TAXES..THEY R NOT BROKE..THEY JUST DON'T PAY UP RIGHT AWAY..JUST LIKE MORE THAN HALF THE COUNTRY THAT OWE..RICH R BROKE! NO ONE WANTS TO PAY UNCLE SAM RIGHT AWAY..BUT U WILL EVENTUALLY SEE HIM!


    mzlisa
    flag as inappropriate/spamReply

    SEND HIM STRAIGHT TO JAIL