CLOSE UP Pics Of 6 Of Eddie Murphy’s Children

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

numakaveli
flag as inappropriate/spamReply

i bet dey all funny ass hell dey gon be like da wayanz soon chuuuuuuuuch


kikiboo

Electric88
flag as inappropriate/spamReply

They look good! ...but where's little Angel Iris Murphy Brown?..the one he had wit Mel B


CINDIESEL3G
flag as inappropriate/spamReply

Half of them don't look like him


danceprinsez09
flag as inappropriate/spamReply

THEY ARE ALLLLLL BEAUTIFUL:]]


facebak
flag as inappropriate/spamReply

kids are stright but eddie murphy hmmmmmmmmmm EXplETIve


Only_1Juicy
flag as inappropriate/spamReply

starting a blog, please check it out and follow me http://juicycarter.blogspot.com


xOxKRYSTALxOx
flag as inappropriate/spamReply

UMM CHRISTIAN CAN GET IT. . .


SuperficiallyMe
flag as inappropriate/spamReply

Damn, how many kids he got?!? They r nice looking tho.


CeeYa
flag as inappropriate/spamReply

THEY ARE GOOD LOOKING AND GOT THE GOOD LOOKING FEATURES FROM THEIR BEAUTIFUL MAMA. TWITTER.COM/CIA_BABY


tabloids4eva
flag as inappropriate/spamReply

awwww their really cutei never knew he had so many kids


envydarlena
flag as inappropriate/spamReply

too many damn kids. I hope he aint denying any of em


nailpolish23
flag as inappropriate/spamReply

im getting tired just looking at all them damn kids!


dvanteBIH
flag as inappropriate/spamReply

goregeous children


miszkendra
flag as inappropriate/spamReply

Damn shame...all them kids. Well, should never be a dull moment :P



jaydub
flag as inappropriate/spamReply

not one of them is bad looking. And when you add Mel B's kid with Eddie, that is too damn many kids! He's been getting around


TopNotch214
flag as inappropriate/spamReply

Top notch get the most not the lesser!!


bignsweet1966
flag as inappropriate/spamReply

I say at least one DNA test(Eric) is in order.


SwillzWifey
flag as inappropriate/spamReply

These are all his kids with Nicole though right? So I guess it's ok that he got a lot of kids if they by the women he was married to. Now how many he got OUTSIDE these 6 is the question...


318Steven
flag as inappropriate/spamReply

yea and he rather mess with a dude he had 2 winners on his team too!


SkinBiz
flag as inappropriate/spamReply

u can tell the 2 with a scowl get it from nicole lol


MoNeYcHaSeRmEl
flag as inappropriate/spamReply

yea their cutie pies..


LILGROOVETHING
flag as inappropriate/spamReply

Where's the baby????


brownchicksrule
flag as inappropriate/spamReply

Children are too cute


brownchicksrule
flag as inappropriate/spamReply

oh yeah where's Spice's baby


calialpha
flag as inappropriate/spamReply

Wheres the one by Mel.B, not to mention the one he had by Johnny Gill...lol


mstosha37086
flag as inappropriate/spamReply

THAT LITTLE BELLA IS SUCH A CUTIE!


bigkidnig
flag as inappropriate/spamReply

he dont even claim that spice girls baby.......


msINtense
flag as inappropriate/spamReply

Eddie Murphy does make some beautiful kids,Bria is nearly 20,she looks like Nicole.Her sisters are lovely,Miles got so big.I didnt know that Eddie had 2 other sons besides Miles.That would have been nice if Mel B could had allowed Eddie to include Angel Iris in the pics with her half siblings.Children are a blessing from God!


MzASippi
flag as inappropriate/spamReply

Didn't know he had so many



kikibaby
flag as inappropriate/spamReply

that is jus too many damn kids! how you have that many kids and you fukk men?


gossipchick
flag as inappropriate/spamReply

I refuse to support and of this creatures movies when he has an innocent seed in this world that he's refusing to take care of, acknowledge or support. It's quite disgusting to procreate and then bounce out. How unnattractive......He ain't using his movie $$ on paying child support to him and Mel's child so I'm not paying to see his movies. MAN UP!


General_good
flag as inappropriate/spamReply

LMAO at the littlest one!!!That's that "Raw" Eddie coming out!!! lol..nice family


TheTRUTH555
flag as inappropriate/spamReply

Shayne looks like the crypt keeper and I believe Eric was at some point Erica and decided to go dyke.


Mellowmeli
flag as inappropriate/spamReply

Yes they are cute despite having Eddie Murphy as a papa. He's ugly as sh!t. LOL!


Mellowmeli
flag as inappropriate/spamReply

Are these his children with Nicole or Mel?


Nov25
flag as inappropriate/spamReply

Eddie Murphy is still my boy. I grew up watching his stand up's as well as all of his movies. A good luck for Eddie...Kids are Kids..They look like him and their mother's...


1HollywoodAngel
flag as inappropriate/spamReply

aww they are nice looking.


vibrantvirgo
flag as inappropriate/spamReply

Been laying the pipe over the years.


CoCoLuv31
flag as inappropriate/spamReply

I have to disagree


Mike2919
flag as inappropriate/spamReply

Maury..eddie you are NOT the father of bella,eric,


PRESICE3
flag as inappropriate/spamReply

EDDIE MIGHT HAVE TO TAKE A FEW OF THEM TO MAURY LISTEN TO MY MUSIC!!!!! MYSPACE.COM/PRESICEHRE


edwardstwins
flag as inappropriate/spamReply

Just beautiful!!!


BronxGlamAzon
flag as inappropriate/spamReply

Eddie is a deat beat! He doesn't even take care of MelB daughter! Her white husband is! Blk dudes aint shit!


demi77
flag as inappropriate/spamReply

what about mel b's baby



B1GDREAD
flag as inappropriate/spamReply

bella lookin like "get that fcukin camera out my face...grrrrrrrrr


jerzeethicknez
flag as inappropriate/spamReply

Awwww...they are ALL very nice looking CHILLENS!! However..is Eric's daddy Michael Strahan? Sike...he's cute too! Go 'head Eddie! Spending time with his kids...always a good look.


Hmm
flag as inappropriate/spamReply

Wow, good looking family. The eldest daughter is gorgeous, sorta reminds me of Jourdan Dunn.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

THE GIRLS ARE CUTE THE BOYS CUTE TOO ANYWAY WHY YALL CALL MILES CHRISTIAN,MILES IS MILES AND CHRISTIAN IS CHRISTIAN,ANYWAY WHERES BRIA??? ALSO EDDIE U NEED TO START SPENDING TIME WITH ANGEL IRIS U FRUIT LOL...


MiSs-LEa
flag as inappropriate/spamReply

Miles Mitchell type sexy


GRaveyBaby
flag as inappropriate/spamReply

Good looking, well 4 out of 6 isn't bad LMAO @ calialpha


BronxGlamAzon
flag as inappropriate/spamReply

im surprise mto aint talking about how long his daughter hair is!


Nashena
flag as inappropriate/spamReply

Those are some lucky kids, their dad is funny and rich


phoenix662
flag as inappropriate/spamReply

Eddie Murphy has 8 children in all (so far). He's 48 years old. Eric (July 10, 1989) ~ Age: 19 (by Baby Mama #1) Bria (November 18, 1989) ~ Age: 19 (by Nicole) Christian (November 29, 1990) ~ Age: 18 (by Baby Mama #3) Miles (November 7, 1992) ~ Age: 16 (by Nicole) Shayne Audra (October 10, 1994) ~ Age: 14 (by Nicole) Zola Ivy (December 24, 1999) ~ Age: 9 (by Nicole) Bella Zahra (January 29, 2002) ~ Age: 7 (by Nicole) Angel Iris (April 3, 2007) ~ Age: 2 (by Mel B)


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

BELLA IS THE CUTEST I LOVE HER MEAN MUG LOL...


DonSimmons
flag as inappropriate/spamReply

es he does have a beautiful family, but it's really messed up that he still excludes his most recent child with Mel B. What a JERK!


stayoutmybusiness
flag as inappropriate/spamReply

nice looking family


shardiah_09
flag as inappropriate/spamReply

THE FIRST ONE CAN GIVE ME HIS NUMBER .. . . . PERIOD. THE OLDEST GIRL LOOKS LIKE ERICA BADU


SanOn
flag as inappropriate/spamReply

Where is Bria the first born girl he and his wife Nicole had? Who is Eric? I have a magazine with his children by Nicole and he had his son Christian by another lady BUT no Eric? Is Bria now Eric?


highyella
flag as inappropriate/spamReply

Christian looks like Ronnie from New Edition.



skyneska
flag as inappropriate/spamReply

Eddie only has five children with Nicole Mitchell Murphy: daughter Bria (born on November 18, 1989 in Sacramento); son Miles Mitchell (born on November 7, 1992); daughter Shayne Audra (born on October 10, 1994); daughter Zola Ivy (born on December 24, 1999 in Los Angeles); and daughter Bella Zahra (born on January 29, 2002). Eric is NOT his son. OH - and the baby by Mel B. (6)


OKC_405_GIRLJK
flag as inappropriate/spamReply

Aww, BEAUTIFUL CHILDREN!!!


phoenix662
flag as inappropriate/spamReply

Eric is Eddie's son. Eric's mom is someone named Paulette McNeely. Christian's mom is Tamara Hood. I had to do a little more research.


LovelyLashes
flag as inappropriate/spamReply

nice lookin' fam! Miles Mitchell is gonna be real handsome! lol @ baby girl scowl


b_rich30
flag as inappropriate/spamReply

miles looks good


MegRai
flag as inappropriate/spamReply

Christian is a little too young for me but he is a cutie!


Stormzoey
flag as inappropriate/spamReply

Clarkthink... You're crazy. But that young one does look like she can fight.


iaMtHeqUi
flag as inappropriate/spamReply

6 of? damn how many kids he got


Felicia_bahama_mama

Tialove
flag as inappropriate/spamReply

CHRISTIAN IS THE ONLY SON EDDIE HAS WITH HIS EX WIFE NICOLE AND THEY HAVE 4 DAUGHTERS.THE OTHER TO BOYS ERIC $ MILES ARE HIS BROTHER CHARLEY MURPHY SONS. GET IT RIGHT IF YOU GONNA TELL IT.


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

DAM eddie slow down boy. i like how the only 1's that looks like him is miles and zola. dam he got 7 in all. he need his own show.


suzieque43
flag as inappropriate/spamReply

SHAYNE is not EDDIE'S daughter... since NICOLE is a cheater, none of the others may be his. MEL B'S daughter looks more like EDDIE than any of these kids...


RedDragon
flag as inappropriate/spamReply

THEY'RE CUTE...TOO BAD HE'S NEVER PICTURED WITH HIS YOUNGEST...YA KNOW THE ONE WITH MEL B...PUNK AZZ...


cupcakesforyou
flag as inappropriate/spamReply

iaMtHeqUi 6 of? damn how many kids he got LOL, I think he has seven, his oldest daughter, Bria is not in here though.


RedDragon
flag as inappropriate/spamReply

THIS NYGGA IS HILARIOUS TO ME..THE CHILD THAT LOOKS EXACTLY LIKE HIM IS THE ONE HE DENIED..LOL..AND I'M SORRY BUT THESE KIDS LOOK LIKE THEY GOT DIFFERENT DADDIES....STILL CUTE THOUGH..



cupcakesforyou
flag as inappropriate/spamReply

Bella has this younger-looking-Sanaa Lathan-like feature, don't know why, but she does.


suzieque43
flag as inappropriate/spamReply

*not SHAYNE, but BRIA is not his daughter


LoveMyStatus-Quo
flag as inappropriate/spamReply

There all cute.... I was just trying to figure out how mAnY different mOtHeRs there are in the family...Im guessing 4 or 5 because only 3 look alike and the baby is missing....


dollish
flag as inappropriate/spamReply

cute! Zola looks JUST like him


bew-t
flag as inappropriate/spamReply

None of the kids looks like Nicole unfortunately.


est1986
flag as inappropriate/spamReply

precise u stupid lmao


aww_shes_cute
flag as inappropriate/spamReply

Its messed up how he kept his exwife pregnant, while he was loli-gaggin in the guest house with Johnny Gill... My, My, My That's a lotta kids....


mk1
flag as inappropriate/spamReply

Where are all the baby moms' at? he has the breeding technique of a mole rat


TooFine4WhiteMedia
flag as inappropriate/spamReply

@myxy You're a fool! Nicole's good looks ??? She looks like a tranny. You're sick.


S0iCEYGiRL
flag as inappropriate/spamReply

CHRISTIAN CAN GET THE BUSiNESS HE BETTA HiT ME UP ON MYSPACE.COM/BORNFAMOUSKiiD


Afrocenchic
flag as inappropriate/spamReply

I normally don't post here on MTO I just read, but the pic labled Christian is actually his son Myles. Myles' mother is Nicole.


NoRiskNoFunk
flag as inappropriate/spamReply

Miles looks like Ray J to me LOL, Christian is hot and Shayne is beautiful


nunya_bizness
flag as inappropriate/spamReply

Watch out Bella, don't hurt 'em.


soseductive23
flag as inappropriate/spamReply

They all look cute.


flyy_gurl
flag as inappropriate/spamReply

cute kids but hes still a bitch for not seeing his baby in london how you gonna be with all your kids except that one



KRAZY
flag as inappropriate/spamReply

MTO you got in wrong, Miles is the one with the red tie. All the kids are cute.


tammy609
flag as inappropriate/spamReply

Damn how many kids does he have........and that Bella look like she don't take no shyt....oh and Eddie better keep those movies coming because that is a lot of mouths to feed.


UMsRoss

MadamePC
flag as inappropriate/spamReply

damn ... I never knew he had THAT many kids ...


shida25
flag as inappropriate/spamReply

What a asshole he take care of them but he don't take care of the one he has with Mel B what a asshole fuck him I wouldn't support anything he comes out with trying to potray the image of a family man hittin it raw don't want to be bothered with family obligations except when he in front of the cameras! Fuck Eddie Murphy I hope his dick fall off! Raise ALL your kids!


CP3_Lady
flag as inappropriate/spamReply

Interesting....only one showed their teeth. Are all kids by the same mother? Was she pregnant every year?


megareel
flag as inappropriate/spamReply

Eddie Murphy can do no wrong with me. He definitely has strong genes. I am a happy to see the murphy kids. I would love to see what Bria looks like now.


Bite_Size
flag as inappropriate/spamReply

UMMMMMMM..MTO needs a fact checker. Eddie has six kids but his kids names are Bria, Shayne, Myles,Zola, Bella, and then Angel. Those other two are NOT his kids and that dark-skinned boy at the top is NOT Myles. Myles is the one with the tie on. Sheesh..and you call yourselves journalists. HA!!!


pafatounie
flag as inappropriate/spamReply

Don't love him but I have 2 admit that he got cute children But where is the one he got with Mel B? LOL


cupcakesforyou
flag as inappropriate/spamReply

megareel Flag post Eddie Murphy can do no wrong with me. I beg to differ; I used to like Eddie Murphy until he vehemently denied a child he helped lay up with a sistah to get. Not cool and doesn't sit right with me at all.


SupaMYLF
flag as inappropriate/spamReply

Christian looks like Ronald Devoe of New Edition...


cupcakesforyou
flag as inappropriate/spamReply

I like Charlie better. darknesses, darknesses.


cupcakesforyou
flag as inappropriate/spamReply

supaflymilf, I thought the same thing.


Maria7532
flag as inappropriate/spamReply

Eddie has strong genes cuz none of the kids look like Nicole...never knew Eddie had a son named Eric. Nice to see Eddie with the kids.


greenepc
flag as inappropriate/spamReply

Wow! child support www.greenepc.webs.com



Headliner
flag as inappropriate/spamReply

You can see Eddie's face in all the girls.


Asiaboo
flag as inappropriate/spamReply

wow...I remember MTO callin one of his sons ugly b4....


iceblendedmocha
flag as inappropriate/spamReply

MTO I cannot trust your information..... His daughter's name is Bria NOT "Shayne Audra"


HeArTbEaT
flag as inappropriate/spamReply

yeah....I admit these are cute kids...but Eddie has another child. He should be ashamed to pose with these kids like hes such a great father. He might be good to these kids...but he had NO problem fuccin Mel B...yet he still denied that he COULD have fathered her child. In my book hes still a half assed father...CLAIM AND BE PROUD OF ALL YOUR KIDS EDDIE!!!...they were loved when you busted that nut.


2damnsexyass
flag as inappropriate/spamReply

ONE THING I CAN SAY ABOUT THESE BI SEXUAL MEN THEY SURE CAN MAKE A LOT OF CHILDREN. BUT MMMMMMMMM REAL TALK THE FAMILY IS A GOODLOOKING FAMILY. JUST HOPE THE SONS DONT FALL IN LOVE WITH JOHNNIE GILL .........LOL THAT WAS NOT FUNNI.........OH WELL


SweetTeaAtl1
flag as inappropriate/spamReply

Oh Lord They Better Start Grooming The One In The Blue Jean Jacket... Www.Twitter.com/SweetTeaAtl1


SweetTeaAtl1
flag as inappropriate/spamReply

Light Blue Jean Jacket my bad Www.Twitter.com/SweetTeaAtl1


1205
flag as inappropriate/spamReply

Thank God none of them really look like Eddie. I never thought that his "wife" had those kids...I thought she was born a man and Eddie loves him a man....anyway, at least he claims them


TaylorKennedy
flag as inappropriate/spamReply

which one is from Johnny Gill? lol


KyDerbyPrincess
flag as inappropriate/spamReply

MTO is dumb do tha research b4 u post.. tha girl u got named as Shayne is Bria..


jlew911
flag as inappropriate/spamReply

This is a great looking fam!


butch31
flag as inappropriate/spamReply

They all look adopted hmmmm, why they all have on skinny jeans....hmmm


koolyma99
flag as inappropriate/spamReply

THEORY: NICOLE is a post-op transexual (of course Eddie paid for the surgery) All those kids where birthed by NICOLE'S chubby sister (of course Eddie paid)LOL! Look at the wedding pics for the sister, and have we ever seen Nicole preggers or in a bikini showing the preggo belly, NO SIR!


UHLJJANGKITTY

RebuttalREJECTED
flag as inappropriate/spamReply

What beautiful family pics



so0oClassy
flag as inappropriate/spamReply

Lma0 @ Taylor


SLiMThiCKY
flag as inappropriate/spamReply

they all resemble him except for zola


miss_brwnsugar
flag as inappropriate/spamReply

Wow Did not know he had that many kids anyways looking for mature women and young men to sigg up for my dating site www.WealhtyCougarDating.com


Rationalist
flag as inappropriate/spamReply

What about Mel B's baby??


carmel666
flag as inappropriate/spamReply

I THINK EDDIE HAS 8 KIDS. HE HAD 2 BEFORE HE GOT MARRIED AND 5 WITH HIS WIFE THEN THE ONE WITH MEL B. AND HIS OLDEST DAUGHTER BRIA,ISN'T IN THE PICTURE. MILES IS THE ONLY BOY BY NICOLE. ALL OF HIS KIDS ARE REALLY CUTE .NEVER SEEN HIS OTHER TWO SONS THEY ARE REALLY HANDSOME BOYS


atl69girl
flag as inappropriate/spamReply

WHAT ARE YOU SERIOUS!?! DEM CHILDREN LOOK LIKE THEY GOT ** 6 ** DIFFERENT DADDIES!!!!!!!!!!! God forgive me, but, I had to say it.


BeReal
flag as inappropriate/spamReply

#### ARE YOU SURE THESE KIDS ARE BY HIS WIFE NICOLE? ZOLA DOESN'T LOOK LIKE EDDIE OR NICOLE! SHE DOESN'T EVEN LOOK LIKE SHE KNOWS NICOLE!!!! DAM! SHAYNE DOESN'T LOOK LIKE THEM EITHER.


ClassyFlashySassy
flag as inappropriate/spamReply

they all LOOK like they have different mothers. lol


KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

Yes indeed, they're very gd lookin, if u think what their daddy looks like. LOL, i joke :)


Empress8
flag as inappropriate/spamReply

Miles and Christian look just like him. Those children are beautiful. Eddie had a decent looking wife and he's not ugly so this was to be expected although it's not always the case.


SouthernGal83
flag as inappropriate/spamReply

It is a lovely family......


SupaMYLF
flag as inappropriate/spamReply

@atl69girl ...Girl, that is the truth...I want to see some DNA results or something...MAURY!!!!


hustla
flag as inappropriate/spamReply

EDDI MURPHY A MALE SL*UT. HE JUST KEEPS DROPPIN SEES.


bearlady
flag as inappropriate/spamReply

miles mitchell look like he might be funny like his daddy and crazy Uncle


ChoCoLatteLOVER
flag as inappropriate/spamReply

DAT NIGGA GOT 7 KIDS.. DONT 4GET BOUT MEL B BABY...



Plaid_Hearts

imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

I think eddie forgot one. Good thing Jonnie can't get pregnant. HA!


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

Money does make a difference. Had this was pookie from down the street with 8 kids we will be all in that azz by now. This is so wrong on our parts.


GoodGirl2
flag as inappropriate/spamReply

Reminds me of the Brady Bunch! Remember Mike Brandy, turns out he was gay, died of Aids!!


milw242
flag as inappropriate/spamReply

They do not look like brothers and sisters. They all look like they have different fathers.IMO


GoodGirl2
flag as inappropriate/spamReply

@imsickoftvnradio~~ You can have as many children as you can afford, he can afford 8 children therefore no one's commenting that. I think your missing the point.


darkislovely
flag as inappropriate/spamReply

HE SHOULD B ON THE NEXT EPISODE OF MAURY CALLED "IS EDDIE MURPHY THE FATHER" BEATIFUL KIDS THOUGH


cutie2532
flag as inappropriate/spamReply

awww they all are cute.


ticktock
flag as inappropriate/spamReply

Cool looking family....hopefully their parents havent screwed them up check out our new artist....Torie and her new song Kick It www.myspace.com/silentmoneyproduktionz


flench
flag as inappropriate/spamReply

ed.... white boyz with attitude comin soon!


flench
flag as inappropriate/spamReply

yaw got the names mixed up !!!!!!!!! white boyz with attitude comin soon!


DOIN30RITE
flag as inappropriate/spamReply

The moral of this story should be- just because you CAN have this many kids doesn't mean you SHOULD!!!


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

shayne has some lonq hair!


CREMA
flag as inappropriate/spamReply

All 12 of dem....they are not all from the same mama though


mocha_fantasy
flag as inappropriate/spamReply

what do yhall mean "of 6" you mean its more?



MiZzSeXxXi2u
flag as inappropriate/spamReply

the only 1 that semi favors him is Zola


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Yall mean 7 kids! His daughter with scary spice isn't pictured, but lets not forget about her... Damn, he's been a very busy man huh?! They all look nice. You can definitely tell that those are his kids! I wonder how many mamas is there though...


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

And not one looks like him. It's a damn shame when you have 6 kids with six different races and nationalities! LMAO! But forreal though that's pretty disgusting and he doesn't even take care of Mel B's daughter. Punk ass black man.


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

In the case of Miles Mitchell and Eric - Eddie... YOU ARE.. NOT THE FATHER! Them boys ain't him I'm sorry.


caligurl2334
flag as inappropriate/spamReply

Eric never used to be a erica you ass hole,douche bag, JERK, and that is his son, you people have nothing better to do than talk about this man's kids you all should be ashamed of yourselves. You people are disgusting! If you don't know them personally you shouldn't be on here gossiping and calling it facts.


jade516
flag as inappropriate/spamReply

IS THE MOM FOR ALL THESE KIDS HIS EX???


DoILookMixed

TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Just looking at all these kids makes me wanna get my tubes tied.


masju08
flag as inappropriate/spamReply

@koolyma99 That is a really good point. Pregnant 5 times and no baby shower, no pregnant pics? Thats pretty suspect. Also, she doesnt look like she gained any weight in 15 years.


CameronsGirl
flag as inappropriate/spamReply

Um, where is Mel B's kid? Oh I forgot he dont claim her.


Pablosocho
flag as inappropriate/spamReply

One of my favorites, anyway, I had to come in and comment, they are all beautifull. Loving it!


Coco12
flag as inappropriate/spamReply

MiLeS Is HaWT...


Skysthalimit
flag as inappropriate/spamReply

EDDIE?.................................YOU ARE "NOT" THE FATHER!!!!


burtjones
flag as inappropriate/spamReply

You have it twisted MTO, Christian is "Miles" and Miles is Christian.


NyNyB2Flyy
flag as inappropriate/spamReply

Damn He Stackin uP On ChilliNs...But Uh Yeah The Oldest One...MMMMM How Old iS he..Cuz if He 18+ Holla hE FiNe...ANd dOnt Look like his daddy Which is all good by Me.... their all cute tho..but yea where is spice bby??he still wrong doin Mel like that He needa be thankful sumbody wanna sleep even talk to him....smh Follow Me Twitter.com/Mochakizzez



Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

That is not Miles Mitchell. The pic with CHRISTIAN is Miles. smh. Where's Bree?


mynameisearl
flag as inappropriate/spamReply

is this why he keeps making wack azz movies?!?! ----------------------------- I put the 'e' in ignant...


tg
flag as inappropriate/spamReply

Too funny - can you imagine 3 more Eddie's running around loose. I mean that in a good way - like three more comedian Eddie's in the world. God Bless them


hybrid444
flag as inappropriate/spamReply

Always great to see beautiful families


BLACKMUSIC718
flag as inappropriate/spamReply

Are they all from his ex wife. They look like they are from all different ladies


BLACKMUSIC718
flag as inappropriate/spamReply

Why is eddies face is darker then his body. I hope he's not on drugs


sojo
flag as inappropriate/spamReply

They are not cute at all!!!! YIKES!!!!


um_excuse_me
flag as inappropriate/spamReply

damn miles n eric look good!! unlike they ugly(but funny) dad


longlegzzlady
flag as inappropriate/spamReply

CUTE. BUT I MUST SAY THE OLDEST GIRL MAY BE RUNNING NECK AND NECK WITH RHIANNA WITH DEM FEETSES.


longlegzzlady
flag as inappropriate/spamReply

AND CHRISTIAN IS JUST AS SWEET AS HIM DADDY.


prettygurl333
flag as inappropriate/spamReply

Has eight children: His first and oldest child was by 'Paulette McNeely': son Eric Murphy (born on 10 July 1989). He also has a child by 'Tamara Hood': son Christian Murphy (born on 29 November 1990) Murphy also fathered five children with Nicole Mitchell Murphy: daughter Bria (born on 18 November 1989 in Sacramento); son Miles Mitchell (born on 7 November 1992); daughter Shayne Audra (born on 10 Ocotber 1994); daughter Zola Ivy (born on 24 December 1999 in Los Angeles); and daughter Bella Zahra (born on 29 January 2002); and, One child with ex-girlfriend Melanie Brown a daughter, Angel Iris Murphy Brown (born on 3 April 2007).


LondonLove
flag as inappropriate/spamReply

thanks for clearing that up pretty and they called him GAY!!! lol lol lol


shaybug21
flag as inappropriate/spamReply

how about one of the son look like bow wow and the daughter look like Samantha Mumba. All that money he got his kids could have looked a little better


dionntae
flag as inappropriate/spamReply

miles mitchell and eric can get in me


KRAZY
flag as inappropriate/spamReply

TiaLove- Miles is Eddie's son with Nicole. He and Nicole had 1 boy and 4 girls together. I've heard of Christian, but not Eric. Eddie Murphy is gonna regret not spending time with him and MelB little girl. What a jerk. His movie will be another bomber, it won't make the top 5.



tashaakalilmama
flag as inappropriate/spamReply

none of the kids look alike


yoadmirer1
flag as inappropriate/spamReply

I honestly must say that I have stopped supporting anything that he does.And,When he denied Mel B's daughter after test results came back 99.9% I denied my funds to his movies. The first year of her life he chose to not see her at all.Mel B brought her to the courthouse for the child support trial and he still didnt make the effort to see his daugher. What kind of monster would do that? Not to mention the baby daughter was born on this prick birthday April 3rd.


sofakinwat
flag as inappropriate/spamReply

wow eddie been busy


barbie66
flag as inappropriate/spamReply

Damn Eddie, they are beautiful kids, but no features of you,, could she have played you ,, do we need maury to give you both dna test?? I can set that up for you with out you having to come out of your pocket for the money.. I know Mel B baby is for him,, they had the test,, the lil wifee was playing not to long ago over my man, what make you think she did not do the same with you..