NEW LOOK!!! Fergie From The BLACK EYED PEAS Dyes Her Hair DARK BROWN

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

cherrypopnlemondrops

hbkf01
flag as inappropriate/spamReply

Where's the pic????


cHaRmiSsOlUcKi
flag as inappropriate/spamReply

AINT NO DAMN PIC MTO!!!!!! ANYWHO...SHOUT OUT 2 ALL DA BI AND LESBIAN CHICKS OUT THERE!!!!


HersheyDiva
flag as inappropriate/spamReply

What pic? All I see is a video with Wolfgang Puck!


Aleysha
flag as inappropriate/spamReply

go head Fergie Ferg


AK-2231
flag as inappropriate/spamReply

Is it me, or am I the only one not seeing the pic?


dhanidahl
flag as inappropriate/spamReply

NO pic? WHO CAES! ADD MY MYSPACE PAGE SLUTS!


Jamiejo86
flag as inappropriate/spamReply

THERE IS NO PIC ALL I SEE IS AN ADVERTISEMENT FOR A VIDEO-GAME SCHOOL


latina-sade
flag as inappropriate/spamReply

I DON'T SEE SHYT!


Selector
flag as inappropriate/spamReply

Fergie cud do no wrong


SLiMThiCKY
flag as inappropriate/spamReply

all i see is an add for dominos sub and that sub is nasty.


HersheyDiva
flag as inappropriate/spamReply

@tjtrae1 - Morning....you know I was like what the hell do they see that I don't! LOL


ClassicBlackness
flag as inappropriate/spamReply

LoL...I see nothing


ReEcYCuP
flag as inappropriate/spamReply

Hmmm. And wheres the pic MTO?



mayahotblaze
flag as inappropriate/spamReply

WHERES THE PIC??


CeeCe
flag as inappropriate/spamReply

sHE LOOKS LIKE A FREAK! UGLI ASS!


waterworks

mayahotblaze
flag as inappropriate/spamReply

MTO ILL TAKE YOUR WORD FOR IT EVEN THOUGH I CANT SEE THE PIC...FERGIE IS ALWAYS LOOKING A HOT MESS ANYWAY!! LOL


TExASgirl84
flag as inappropriate/spamReply

hot!........jk..i dont see anything...


Chantel123
flag as inappropriate/spamReply

Um...Theres no picture lol!


trixie
flag as inappropriate/spamReply

@TJRAE... ROOFLAMOA ..THAT'S EXACTLY WHAT I WAS THINKING


cdavis1007
flag as inappropriate/spamReply

I guess too ugly to post which is perfectly understandable cuz she looks like her parents could be Sigourney Weaver and Alien.


YaboyCourt
flag as inappropriate/spamReply

Fucca Pic , Who Df Is Elvira Doe ..


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

I guess there were no pictures to back up the story. Looking for a unique gift? visit 4u2.com


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

@YaboyCourt Man! haven't you ever seen the ADAMS FAMILY? Youngsters!!!!!!!!!


twounique
flag as inappropriate/spamReply

I wanted to LOL but there was no pic :-(


ososcrumptious
flag as inappropriate/spamReply

lmaoooo i c ppl saying she looks great but there aint no damn pic....thas all them ppl that b feenin to be first second and third and dunt be looking at the damn story first


number1k9
flag as inappropriate/spamReply

MTO you always be doing this! THERE IS NO PICTURE POSTED, THAT I CAN SEE, UP ON MY END ELVIRA is/was the Mistress of Dark. I know because she went to my high school back like in the 60s or 70s, William J. Palmer High School in Colorado Springs, CO. I believe she was in some movies, or something, but she is famous, her picture was posted on our famous/people who did something notably recognizable. HER REAL NAME, is Cassandra Peterson if you want to WIKIpedia her/Google her! number1k9.blogspot.com/



number1k9
flag as inappropriate/spamReply

SINCE MTO WANTS TO SHOOT BLANKS.... COME CHECK OUT THE PICTURE HERE: http://www.thehollywoodgossip.com/2009/03/celebrity-hair-affair-fergie/


AKeysWannabee
flag as inappropriate/spamReply

I don't see a damn pic..


FriendzWitBenefitz
flag as inappropriate/spamReply

number1k9 Flag post SINCE MTO WANTS TO SHOOT BLANKS.... COME CHECK OUT THE PICTURE HERE: http://www.thehollywoodgossip.com/2009/03/celebrity-hair-affair-fergie/ --------------- thanx


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

WHERE'S THE DARN PIC????? MTO, GET IT TOGETHER FOR ONCE IN YOUR LIFE!


kashmirxxx
flag as inappropriate/spamReply

MTO...Come back an check your mistake...


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

WRZ DA PIC DONT MTO CHECK STUFF


MzStaccs
flag as inappropriate/spamReply

lol....all i c is a pic wit somr local singles


MzStaccs

jbreezy92
flag as inappropriate/spamReply

Am I blind? where's the pic MTO? fail.


Girlsluvgems
flag as inappropriate/spamReply

Fergie must have drop kicked Fred. Where's the pic??????


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

@Tjtrae.....lmaoooo! Hey baby. That is exactly what I said.....hahahaha! lmfao@comments saying you GO GIRL!! LMAOOOOOOO! @Tjtrae...got a ? to ask you.


IMSONEGATIVE
flag as inappropriate/spamReply

HELL DID I MISS SOMETHANG CAUSE I DONT SEE SH*T! WHERE IS THE DAMN PIC AT! YALL SLIPPIN MTO!


trixie
flag as inappropriate/spamReply

IVE SEEN THE PICTURE I THINK MTO ARE NOT ALLOWED TO DISPLAY IT, IT'S ON tmz



trixie

Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

lmao@trixie....lol! thanks lmao@MTO......ahh ha!!! You thought you can stop Trixie huh??? Dumb bastards!!!! lmaoooo!


205Chick
flag as inappropriate/spamReply

I see nothing but ADS.


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

@Tjtrae....Not on here! cmgakawifey@yahoo.com! Hit me okay! Thanks.....It ain't nothing sexual either nasty boy....lol


224466
flag as inappropriate/spamReply

DAM DOES IT LOOK THAT BAD TO WHERE YALL CANT SHOW THE PICTURE.


mini_trini23
flag as inappropriate/spamReply

I'm quite sure she looked horrible anyways. Looking like elvira is not necessarily a compliment


trixie
flag as inappropriate/spamReply

Foxy90210....LOL.. I COULDN'T KEEP IT IN ANY LONGER I WAS WAITING TO SEE IF MTO WOULD PUT PICTURES UP


Divaonadime
flag as inappropriate/spamReply

@ T.M.ZDOTCOM..HARVEY!!!!!..GET IN HERE!!! This crazy ni66a Fred, don't know what the phuck he's doing!....Listen, get you a gossip section on black celebs and wipe this dog lice off the map! Phuck Fred! You really showing us up with your ghetto BS.


Do0bi321
flag as inappropriate/spamReply

mt0 ya'll be bulls.h.i.t.i.n where's the pic


oicuah8r2
flag as inappropriate/spamReply

ur losin' credibility with stuff like this, MTO. careful or u will lose customers to TMZ.


msnikababii
flag as inappropriate/spamReply

DE LA GHETTO MTO!


RedNoir
flag as inappropriate/spamReply

WAT NO PICK MTO... so how can we believe it...


flench
flag as inappropriate/spamReply

Where did she go ? My Identity Is Top Secret Folks !