POOR THING!!! Rihanna Spotted Out With Chris Brown

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

lani3000
flag as inappropriate/spamReply

Its the HERPES!


black_love_is_great
flag as inappropriate/spamReply

I love Chris and Rih. She is human MTO


lani3000

exotycbeauty
flag as inappropriate/spamReply

it's prob. just a lil cold sore


blacksun
flag as inappropriate/spamReply

Slow news day...


tyeluvsu
flag as inappropriate/spamReply

thats gross but i dont like her ne way...lmao


stronggirl
flag as inappropriate/spamReply

Dang! Leave her alone.


slimnsexy1
flag as inappropriate/spamReply

I know he not kssing her?...ewwww... and oh yeah top ten baby!!


JLittlez
flag as inappropriate/spamReply

its a good thing yall found out about that thing on her lip before she came to my crib. cuz if not..... your next headling would've been "Rihanna burns man, and gets killed the next day" she probly got it from C.Brown for real hip hop music visit www.Myspace.com/JLittles2 over 2,000 plays last month!!!


misarenee
flag as inappropriate/spamReply

that is kinda nasty....but not 2 chris


shortiebs
flag as inappropriate/spamReply

rihanna make my skin crawl talentless waste of space


HersheyDiva
flag as inappropriate/spamReply

DAMN RHI-RHI CAN U USE SOME ABREVA OR SOMETHING TO SPEED UP THE HEALING SO MTO CAN MOVE ON TO ANOTHER SUBJECT ALREADY....UUUUGGGGG


seductress
flag as inappropriate/spamReply

SHE IS RATHER OBIVIOUS WITH IT!


mizzchica510
flag as inappropriate/spamReply

I love Rhi, but Chris I think you and her need to relax right now............


try2taimee
flag as inappropriate/spamReply

grama said to use earwax!



freaksonmyspace
flag as inappropriate/spamReply

damn yall, the media as a whole, is on their d!ck


Sasha92
flag as inappropriate/spamReply

she was suckin dick


sexiime
flag as inappropriate/spamReply

datz nasty ass hell i wonder wat it is??? FIRST!!


cynnimon
flag as inappropriate/spamReply

Leave her alone. Maybe she have a cold sore damn. MTo next-------->


Drac
flag as inappropriate/spamReply

She Is human, I think...


Selector
flag as inappropriate/spamReply

...BEAT A DEAD HORSE...


mrsgarrett
flag as inappropriate/spamReply

Chris might hvae given her that. Thats ya'll problem, blaming the women when the man is the cause for it, lol. What we women put up with.


Petra_16
flag as inappropriate/spamReply

rihanna is human MTO...stop hating....anyways shout out tuh my girl rhi rhi...ur music is d shizzznit...


Autumn
flag as inappropriate/spamReply

Are we on a daily blister watch or something because if I have to see her nasty mouth everyday I may as not even show up.


Iloveme2313
flag as inappropriate/spamReply

Really....yet another story regarding this lil girls mouth....good gotdamn.....let it rest...


sun_dried_roses
flag as inappropriate/spamReply

yo i just ate..


misshugrad
flag as inappropriate/spamReply

Okay, this is embarrassing.


GuavaJelly
flag as inappropriate/spamReply

for christ sake it's just a cold sore!!!! she is Human u kno'.


trinna33
flag as inappropriate/spamReply

Chris needs to be careful that this is highly contagious. I am sure she has the best cold sore medecine Chris stay away from the left side of her lips do not drink after her.


seductress
flag as inappropriate/spamReply

LOVER HER PANTS! SHE ALWAYS LOOKS CUTE.



Fat_Momma
flag as inappropriate/spamReply

THAT JACKET REAL CUTE WHY THE FVCK IS IT -17 DEGREES THO??!!


SLiMThiCKY
flag as inappropriate/spamReply

lmao@ its only a cold sore.. cold sores are caused by the virus herpes simplex I there is no cure.


b_rich30
flag as inappropriate/spamReply

maybe they should lay low til that gets taken care of. n putting ur tongue on it DOES NOT help


allahuakbar
flag as inappropriate/spamReply

@tjtrae1 MTO is the proverbial beater of the dead horse!


nackeisha
flag as inappropriate/spamReply

GURL Y CANT U STAY DA PHUCK HOME AND LET YOUR WOUNDS HEAL N STOP SHOWN IT 2 EVERYBODY THATS JUST NASTY


allahuakbar
flag as inappropriate/spamReply

Those are also powerful pictures and I hope it makes our youth and adults living their second childhood to make wise decisions when dealing with matters of sex.


Tayishere202
flag as inappropriate/spamReply

who give a rats ass


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

i like rhianna peronality,especially when she talks,she sound so cute and i guess thats what attracted chris and she is pretty.about the sore on her lip its winter time and people get sores and blisters so fck off mto


PhenomenalWoman83
flag as inappropriate/spamReply

It's funny how everyone thinks they know what it is and everything is so negative cut the crap LOL. No one here knows what it is you only know what it looks like and people this is coming from MTO...get real. She is still beautiful.


2sexy4sho2
flag as inappropriate/spamReply

they look cute,their scarf and jacket is matching,it looks like her lips a chapped pretty bad


DayDreemer
flag as inappropriate/spamReply

Now she's been holding that lil nasty thing on that lip for a couple of weeks now. What's really going on?


COCOA5000
flag as inappropriate/spamReply

ITS JUST A COLD SORE.....FYI...ANY TYPE OF SORE ON ANY OPEN PART OF YOUR BODY IS HERPES OR SYPHILIS..SO SORRY BUT THATS THE TRUTH, SHE STILL COOL AND A GOOD SINGER BUT WHOMP WHOMP...SHE'S BEEN GOTTEN........READ UP ON YOUR DEFINITIONS YA'LL


IMSONEGATIVE
flag as inappropriate/spamReply

EEEEEKKKKKKKK I WOULD OF STAYED IN THE HOUSE FUKK THAT! DAMN THESE STARS ARE RICH THEY HAVE OVER THE CORNER STUFF FOR COLD SORES! THEY CAN AFFORD IT SO THEY NEED TO GET THAT SHIT!


diamondc14
flag as inappropriate/spamReply

thats not a goo look for her


bigtymvp
flag as inappropriate/spamReply

yall nookas are wothless these days



SweetEscape
flag as inappropriate/spamReply

she seems cool with it since she in the club all out in the open and all, i wonder what chris thinks


GuessJeans
flag as inappropriate/spamReply

yep. it's oral herpes. ewwwww


JAMELTHEGREAT
flag as inappropriate/spamReply

ewww! herpes. nasty bitch! fuck that hoe ass bitch! her nasty fucking ass is probably burning C breezy. or maybe his nasty fucking ass burned her. they some fucking nasty bitches! word www.myspace.com/imakegirlscheat


chinchecker
flag as inappropriate/spamReply

Ill take hermes but youll can keep that herpes aka cooties to your self everybody is not kissable


DeRaCa
flag as inappropriate/spamReply

Chris Brown looks nasty to me!


blaque_88
flag as inappropriate/spamReply

MTO YAH MUST BE RUNNING OUT OF STORIES BCUZ U ALRDY REPORTED THIS...


JessKillinTyme
flag as inappropriate/spamReply

It's a pimple MTO! Leave my girl alone! LOL


LevionTajuan
flag as inappropriate/spamReply

Damn!!! She still got that sore on her lip!!!! She got a little money, she should be able to have that laser removed or something!!!


getreal01
flag as inappropriate/spamReply

The outfit is bangin. Leave Rhi Rhi alone. She is still model materials fo all yall haters.


85Bears
flag as inappropriate/spamReply

Better get some Neosporin, that will take care of that nasty little herpes sore.


Bday
flag as inappropriate/spamReply

IM SORRY BUT THAT BITCH STILL LOOKS AMAZING, NEVER THE LESS SHE GIVES ME A STYLE PICTURE WITHOUT TRYING. FUCK A SORE WHEN SHE IS CUTTING ALL THESE WANNABEE'S IN THE INDUSTRY.... SHE IS SO NEXT MONTH.... GET ON HER TRAIN TRACKS.


Besitos
flag as inappropriate/spamReply

WHO THE HECK CARES... YALL SOME TWO FACED PEOPLE, LEAVE THAT CHICK ALONE!!! ONE WEEK YOU LOVE THE GIRL NEXT WEEK YOU'RE ZOOMING IN ON HER MOUTH... DAYM!


FNH1228
flag as inappropriate/spamReply

LOL! Okay for real tho... Rhi has had that for a bit too long. Uh oh!


blabbermouth
flag as inappropriate/spamReply

leave her alone already, damn!


TiMa1
flag as inappropriate/spamReply

WTF she licking for? That just keeps it hanging on longer fm the bacteria on the tongue! Plus that sh^t gotta taste NASTY, EWWW. I swear she seem nastier by the day & Chris gettin that stank image cuz he choose 2 deal wit that bajan hoodrat. He all up n her grill, ewww



blabbermouth
flag as inappropriate/spamReply

like ya'll never had a pimple or a cold sore (white ppl) leave this chick alone... even with that sore killing most these chicks in the game pleez!


yummers
flag as inappropriate/spamReply

SHE LICKING IT..EWW


capri1585
flag as inappropriate/spamReply

this is puppy love for real. they all coordinated. but i hope this isnt true .wouldnt wish that on anyone


spermmakesprettykids
flag as inappropriate/spamReply

rhianna and my baby?..um it would be pretty.but rhianna's dna strips..um.i would spend some of my millions to fix that strong forehead gene.but atleast the child will be beautiful


sassy
flag as inappropriate/spamReply

Well if she has a nasty herpes sore on her lip, she probably got it from givin Chris some of that good ole head. So that is probably why he's not trippin, he has the shit 2


SuzyieQ
flag as inappropriate/spamReply

leave her alone..... Looking for a new job? Looking to get into college? Looking to start your own business? Currently a business owner? Visit CONSULTWEMS.COM


OhioJesus
flag as inappropriate/spamReply

I don't what that is....take her to the clinic If it's safe...I'm hitting it If it's not....I'M STILL HITTING IT


sgtharveycf
flag as inappropriate/spamReply

...This is like the ump-teenth posting of the girl having a sore on her lip...EVERYBODY GETS COLD SORES!!!! Leave the girl alone. Celebs aren't immune for viral infections...its just a cold sore, damn MTO


Chocolicious81
flag as inappropriate/spamReply

So much talk about Beyonce being worn out and old news. I for one am cool with her. This Rhianna shyt is PLAYED, FRIED DYED AND LAID TO THE MUHPHUCCKIN SIDE!!!! If I hear of or see one more LAME AZZ post about her, her cold sore A.K.A. HERPE ON HER LIP and her mans'nem Chris Brown I am gonna PHUCCKING SCREAM. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!


PAREFO
flag as inappropriate/spamReply

I love this b i t c h, but Chris Breezy is lookin like he's about to bail on this one right here n i g g a.


PAREFO
flag as inappropriate/spamReply

He don't look that interest in her anymore...she needs a mature type of guy anyways. Someone that can mold that grown woman shape of hers instead of playin with it.


avitar
flag as inappropriate/spamReply

Open sore? LOLOLOLOL!!! Those herpes sores gone pop up allllll the time now that she's contracted this incurable disease. :-)


brooklyndiva1978
flag as inappropriate/spamReply

SAME PICTURE FROM LAST WEEK.... GET OFF HER LIPS ALREADY, TAKE SOME PIC OF CHRIS WHEN HE GET THAT SHIT ON HIS LIPS


Trini4th
flag as inappropriate/spamReply

OMG!...wats Dat on Chris Browns lower lip in dat pict wit da green/blk Fitted cap..HMMM?..a Bump??..i think its 2 late Breezy..Dat Nasty B-och Cought u!...News at 10.


Little_Fitness
flag as inappropriate/spamReply

Dang all up in the lip... cold sores...aka oral herpes.. and gential are 2 different things THAT come from a low immune system it can trigger alot such as pregnacy, fatigue, diet, menstration, drinking alot of alcohol, temperature change, etc.....so people anything that lowers your immune system or causes local injury can trigger recurrences GET EDUCATED PEOPLE......DANG...PLUS SO WHAT...



sassygold
flag as inappropriate/spamReply

MTO y'all done gave that girl a complex now, shame on you! LMAO!!!!


Jusacoolchick
flag as inappropriate/spamReply

I am tired of seeing these two together. This gone past ridiculous. I'm almost forgetting what Chris Brown really does with his LIFE because he's always walking around with her and the thing is he's always one step behind. It looks like "Come on Chris I'm ready to go" and she takes off and he follows her. He looks bewitched.


Jusacoolchick
flag as inappropriate/spamReply

For me right now it's like, that's Chris Brown, Rihanna's boyfriend" rather than "that's Chris Brown the singer".


Jusacoolchick
flag as inappropriate/spamReply

Btw she has legs like a Ninja Turtle in that pants.


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

I'm getting tired of them!!! Idc what's on her lips!! They both got something.


LaPetiteToy
flag as inappropriate/spamReply

It is what it is... She needs more than a cold sore to take away from her beauty...That's for sure...


Jusacoolchick
flag as inappropriate/spamReply

if i see one more pic with Rihanna and Chris Brown I'm gonna scream!!


imchillin
flag as inappropriate/spamReply

Why has she had that for sooooo long? Fix that shit, damn!


DamnDirtyAnimal

MrsBaskin
flag as inappropriate/spamReply

DO YU KNO A COLD SORE IT A FORM OF A HERPE!


befree
flag as inappropriate/spamReply

mto are the only one who is talking about this, other blogs and the mainsteam media isn't talking about this mess, they know it just a cold sore, get over it.


datboy99
flag as inappropriate/spamReply

she need to handle that


jbreezy92
flag as inappropriate/spamReply

LEAVE HER SORE ALONE!


snakeICE
flag as inappropriate/spamReply

she's a sucker?


kakDEUCE
flag as inappropriate/spamReply

I guess yall don't know this, but cold sores are a form of herpes... That's too bad, cause I was just starting to like her.



jennifervanessa
flag as inappropriate/spamReply

so f**king what just cause she got as cold sore dont mean she got sexual herpes anyone can get then even from being sick jacka****s


UAintGotThatSwagga
flag as inappropriate/spamReply

A LOT OF PPL NEED TO EDUCATE THEMSELVES. ESPECIALLY THE ONES SAYING ITS JUST A COLD SORE. A COLD SORE IS HERPES. ITS HSV1 - HERPES SIMPLEX VIRUS 1. AND HE PROLLY HAS IT NOW IF THEY BEEN KISSING. DONT HAVE TO HAVE A SORE PRESENT TO PASS IT TO SOMEONE ELSE.


starlite
flag as inappropriate/spamReply

I don't see anything in the first couple of pictures MTO. It's probably cleared up by now. Yall reaching as usual.


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

wtf stop showing it lol


Hunt22Tee
flag as inappropriate/spamReply

MTO, YOU ALL NEED TO LEAVE HER ALONE. She is human just like all of us.


missk1203
flag as inappropriate/spamReply

I am so fuckking tired of this Rhianna got herpes post and the history lessons on herpes simplex!! MTO PLEASE GET SOME NEW MATERIAL. THIS IS FUCKKING PATHETIC. DAMN. *slamming the door while walking out of this lame ass post*


pawes
flag as inappropriate/spamReply

Some of you need to be educated. Stop saying "It's just a cold sore". A cold sore is the herpes virus and Everybody does NOT get them. I've never had one in my life. People walking around ignorant to this ish is probably why it's spreading like it is.


MusicsWhore79
flag as inappropriate/spamReply

LET IT GO!!!!!!!!!!!!!!!


chrislova09
flag as inappropriate/spamReply

WHO GIVES A FUCK BOUT DAT DURRTY BITCX.SHE STOLE MAH MAN AND I FUCKIN HATE HA AZZ.SHE NEED 2 GO BAK 2 DA BARBADOES WHERE DA FUCK SHE CAME FRUM.UGLY HO


loulouslim
flag as inappropriate/spamReply

lmao damn rhi rhi u caught out there stop it mto leave my girl alone


EazyBreezy
flag as inappropriate/spamReply

a cold sore is NOT herpes .. Im laughin my ass off at the person who said that... google it.


LouisianaLady99
flag as inappropriate/spamReply

it sure looks like its getting bigger! She is doing everything in her power to hide it cuz she kno yall gon have it posted right away


mkef9779
flag as inappropriate/spamReply

herpes-eating-riri


TriNiDiVa
flag as inappropriate/spamReply

oh stop it, she's still a cutie...


Eiswritsat
flag as inappropriate/spamReply

there is no such thing as a "lil cold sore, fever blister, etc etc etc' thats called herpes and in that last pic it looks like chris brown has one on his lips.



Eiswritsat
flag as inappropriate/spamReply

"EAZY BREEZY" i did google and yahoo'ed it and this is what i got What's a Cold Sore? Cold sores, which are small and somewhat painful blisters that usually show up on or around a person's lips, are caused by the herpes simplex virus-1 (HSV-1). But they don't just show up on the lips. They can sometimes be inside the mouth, on the face, or even inside or on the nose. These places are the most common, but sores can appear anywhere on the body, including the genital area.


gypcee
flag as inappropriate/spamReply

This is the exact reason why people should not let ANYONE kiss their babies on the mouth. It happened somewhere along the line to my beautiful little 5 yr. old niece. She now suffers with this virus and I'd like to kick the sh it out of the person who kissed her while they had this breakout. People, don't let others or yourself kiss your babies on the lips, EVER! I feel sorry for RiRi, cause it may not have been her fault.


mayahotblaze
flag as inappropriate/spamReply

She got Herpes so What! She just needs to take her medicine MTO! Leave her alone! Shes still pretty, and Chris loves her with our without the Cold Sore :-) Now thats real love!!!!!!


roww
flag as inappropriate/spamReply

who doesn't have herpes nowadays. 25% of the population have it. (well, that's what the facts say). so, that means 25% of commenters are walking around with herpes, luckily they don't have to fend off photographers everyday like rihanna. wendyista.blogspot.com wendyista.blogspot.com wendyista.blogspot.com wendyista.blogspot.com wendyista.blogspot.com


KRAZY
flag as inappropriate/spamReply

It's probably just a cold sore folks. You mean to tell me none of you ever had a cold sore?


DannyDan
flag as inappropriate/spamReply

nah she clean chris got a clean pee pee!


opa-locka_305goon
flag as inappropriate/spamReply

she got that $hit


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

LOVE U RIHANNA BUT U NEED AND SHOULD OF STAYED IN THE DAMN HOUSE WITH THAT NASTINESS...


bebeswagga
flag as inappropriate/spamReply

pimple.. dang MTO. those ones take a week or so to go away..


redprincess237
flag as inappropriate/spamReply

yall think cuz riahanna got money she can't be nasty. rich people nasty too. they can afford it


cocoa1119
flag as inappropriate/spamReply

Actually me and my cousin was talking (mid last year) about these "sores" that mysteriously appears on T.I.'s upper lip in some of his photos. His sores come and go.... if you look into it you'll see what talking about. We were saying then like ugh this nigga probably got herpes....I'm just sayin put 2&2 together. Rihanna probably did a lil creepin and got burned in the process, smh....


fashionstar222
flag as inappropriate/spamReply

She needs to let that isshhh clear up instead of club hoppin.


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

Looks gross. How many dudes want a little sucky sucky now? Nasty. You'd be surprised at how many of these nasty artists have diseases.


mskiki
flag as inappropriate/spamReply

her jackets is nice...mto leave her lip alone!


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

GET SUM MEDiCiNE AND CLEAN ALL THAT UP!



MrsIDontGiveAFuc
flag as inappropriate/spamReply

EVER TAUGHT THAT CHRIS NEED TO HAVE IS BALLS CHECKED!!


Melessa
flag as inappropriate/spamReply

i luv them.. leave rhianna alone..


SHORTNSASSY
flag as inappropriate/spamReply

She is human. People get cold sores all the damn time. She needs to buy some Abreva!!


FrankW
flag as inappropriate/spamReply

Aw! Rhianna was eatin some pu$$y and a crap crawled out of it and bit her on her lip :(


kimpeach
flag as inappropriate/spamReply

I am tired of this "story". She has cold sores, which are small and somewhat painful blisters that usually show up on or around a person's lips, are caused by the herpes simplex virus-1 (HSV-1). There is NO denying it, but Chris doesn't seem to mind.I doubt he understands what she has...he probably has it now.


Girlsluvgems
flag as inappropriate/spamReply

She is so dumb to STILL have this sore on her lip for so long. AND to be in the public eye!!! Ri Ri listen up> 1. Put Alcohol on it and press it hard 2. Sleep with baking soda on your sore And 3. KEEP TAKING TYLENOL every few hours. It is a FEVER REDUCER and will heal it from the inside. Do that and it will be gone in a day. DO NOT I SAID DO NOT use blistex. That will only make it worse. Im only telling you this so you can stop looking a hot mess in public!!! Good luck!


Nik0
flag as inappropriate/spamReply

Lol @ somebody on this board...... that said she was suckin dick


watzgood
flag as inappropriate/spamReply

I WOULD TRY TO HIDE IT TO THE WAY YALL BE ALL UP IN HER FACE CRITICIZING HER EVERY MOVE. BUT CB SHOULD BE CAREFUL UNTIL IT GOES AWAY.


MadamePC

A-List
flag as inappropriate/spamReply

Chris dude run.........get rid of that quick or suffer the effects of what evva she"s got i wouldnt even accept oral from some one whos lips look like that


tightpussiwalk
flag as inappropriate/spamReply

Girlsluvgems does rihanna look like she knows or has anyone round her who knows how to treat whatever the hell that cluster of sores is on her lip?she is re-wetting it with saliva,which is no good but she so fuccin vain she's trying to hide it...why didnt she just stay indoors?until it cleared up?she's everywhere man!she and chris and their catholic school uniform wearing azzes...


tightpussiwalk
flag as inappropriate/spamReply

Jusacoolchick real talk


NewYorkChick
flag as inappropriate/spamReply

IT'S A COLD SORE GET OVER IT


SweetestGirl_Brannu
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna has herpes of the lips & now Chris is looking rather disinterested and............a little frightened. Run NUCCA, RUNNNNNNNN; THAT B!TCH GOT HERPES. That's just nasty. I wonder where she got that sh!t from, because, you know, it's not everyday that a cold sore, syombolizing herpes, pops up on your top lip.


SweetestGirl_Brannu
flag as inappropriate/spamReply

Oh, and I forgot to mention that you CAN NOT get rid of herpes.....ever......and I do mean, ever.



CoolChic
flag as inappropriate/spamReply

COLD SORE, MY ASS


TGS
flag as inappropriate/spamReply

Nasty heffa..yuck!


michelevjohnson
flag as inappropriate/spamReply

I dont give a shit who says she's only human...thats hit is gross! She could have kept her ass in the house for a few days and let that heal itself because that shit on her lip... got some shit on its lip! I'm hella mad at this!


HOMMIESCROMMIE
flag as inappropriate/spamReply

3D IN THE LIPS!


Chanel44
flag as inappropriate/spamReply

MTO, yall so late.. these pictures old as hell 1. cause her hair isn't even like that anymore 2. and her COLD SORE is GONE yall some lame asses.


taylormyy
flag as inappropriate/spamReply

here we qo aqaiin.yy r yall still on rihanna back...shyt qod damn yall act liike yall never had a cold sore...shesx human shesx not perfect iiqht..uu act liike they suppose to not have anyy flawsx smh..even with her sour she look better than yall thtsx hatiinq so qet over iit okaii...n umm yeah for tht biq mama tht saiid she diidnt like rihanna qet over iit..kay qreat smh yall qet me tiiqht.. and thank you chanel144 ii aqree wiith uu..they mad lame


shameless
flag as inappropriate/spamReply

WAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!


Nails
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna all that money you have, can you find the cure to that. I don't want to see that picture anymore MTO. Ewww!


truegirl07
flag as inappropriate/spamReply

oh come on people more than 60 percent of the us population has cold sores thats means more than half the US population has oral herpes its a viral infection.


Nails
flag as inappropriate/spamReply

Autumn Flag post Are we on a daily blister watch or something because if I have to see her nasty mouth everyday I may as not even show up. ----- Girl, I was just thinking the same thing!


No_Bxtchassness_CiCi
flag as inappropriate/spamReply

Okay, for all the people that keep saying "everybody has a cold sore" WRONG. Never in my life have I had a cold sore. It is a form of HERPES and ya'll need to stop being defensive and realize it. And I just read a recent interview and APPARENTLY Chris been kissin her A LOT. So either the stupid negro is TRYNA get it, or otherwise. I doubt she'd be that stupid and not get medicine for it, so MAYBE she got it checked out and knows what it is. Maybe its not that serious....HELL NAW THAT SHIT IS HERPES! Ughhhhh gross as hell! She didn't get it from Chris cuz we ain't seen nothin bout him havin mysterious sores. Sickening. x[ Why the hell she lickin it!!?? *gags*


StarrBeauty
flag as inappropriate/spamReply

ewwwww....damn wifey wats good wit dat. Man RiRi dats not looking good...ewwww


vasweetie
flag as inappropriate/spamReply

Its a cold sore. Yea its a form of herpes but it might not even be her fault. Most oral herpes are contracted at a young age when people with the virus kiss they kids or nieces, nephews, etc.


cutiepie789
flag as inappropriate/spamReply

she is sooo nasty and looks way sick of chris!


princekillafamo
flag as inappropriate/spamReply

RUN CHRIS RUN!!!! SHE GOT THE HERPES UNDER HER UMBRELLA ELLLA ELLA. AND SHE WANNA GIVE IT TO A FELLA ELLA ELLA.



Cindyrella
flag as inappropriate/spamReply

DAMN......... don't tell me it started out with this statement!!! Lets hope these HERPES rumors are just that RUMORS! it's a serious diseasze, it doesn t go away! Chris... why.. why..why? Now you got charges! Robyn Fenty, Make sure to press charges! and chris, if you got it, sue! BAD DRAMA!


Cindyrella
flag as inappropriate/spamReply

I still can't believe chris may have assulted rhianna over this! CRAZY