Is Rapper The Game MARRIED??? MediaTakeOut.com Got An EXCLUSIVE Pic From The ALLEGED CEREMONY!!!!

: MediaTakeOut.com is hearing whispers that rapper The Game may have recently gotten married. According to our snitch, the below photo was taken at a small ceremony between The Game and his new wife.

We haven't been able to confirm it yet, however. Guess we'll just see what happens...

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Youngval831
flag as inappropriate/spamReply

yeah, it does look like hes just chillin...mto is kind off reaching


MyammeezOwn
flag as inappropriate/spamReply

Looks a little ghetto fab....the beach with a volleyball net in the background????


shebakescheesecakes
flag as inappropriate/spamReply

If he did get married Congrats!!!!!! shebakescheesecakes.com


MyammeezOwn
flag as inappropriate/spamReply

Oh my bad that is a lifeguard station lol


SHAPE_SHIFTER
flag as inappropriate/spamReply

YAWN Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z.Z


Jamaicanista
flag as inappropriate/spamReply

He looks flyyyyy as iiiiiii. Games getting his good fashion game on with tips from the Men's pages at www.POPSTYLEJAMAICA.COM - Fashion from the streets of JAMAICA


BOSSCHICK27
flag as inappropriate/spamReply

WHAT, TOP 10??? I THOUGHT HE WAS SUPPOSED TO MARRY SOME UPPITY CHICK THOUGH?


texxxasgurl
flag as inappropriate/spamReply

WHY YES, YES HE IS MARRIED. TO ME! LOL JK


OliviaRoqkz
flag as inappropriate/spamReply

omg are u serious! TOP 10?


Cute_N_Blessed
flag as inappropriate/spamReply

This pic kind of looks old


71MIL
flag as inappropriate/spamReply

THATS KOOL......


MRSGOODIDEA
flag as inappropriate/spamReply

HEY IM MARRIED WHY ISNT IT ON M.T.O SHIIT WHO CARES ABOUT THESE PPL


ItGyrl
flag as inappropriate/spamReply

Yall cant tell this pic is from a set and then the other is from an old ass pic.... SLOW DAY AT MTO...


BlackItalianChick
flag as inappropriate/spamReply

Yea he married..............TO ME OFCOURSE!!


SouFWesT-H-town
flag as inappropriate/spamReply

if he is it will b over soon trust



Taye10

pbw3172
flag as inappropriate/spamReply

He was standing in court before the judge. This fool ain't marryin' nobody.


Dat1NosyTyper
flag as inappropriate/spamReply

Too damn ugly to be gettin married. Maybe if that big azz tatt wasnt on his face!


Swan-son
flag as inappropriate/spamReply

MTO YALL TRIPPING


shellylee
flag as inappropriate/spamReply

Cute couple. They appear to be happy. But I saw his personal ID on fitness men personals site^^^^^^F i t n e s s K i s s. C O M^^ ^^^^l yesterday. What is he looking for on that site?


Full-Force
flag as inappropriate/spamReply

Game...Cool az Hell....


Vivalacious_1
flag as inappropriate/spamReply

LOL. It does look as if it was taken from a set.


iPROMISE
flag as inappropriate/spamReply

He's not the one who got married u asses!


lefteee
flag as inappropriate/spamReply

Congrats, I guess. I am glad to see a black family trying to make it work. The game looks a little crazy though..


JussThawtz

VONNI
flag as inappropriate/spamReply

Congrats!!!!!!!!!!!!!


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

That's what it looks like! Mto, don't you mean his NEW wife?!?! Not Ew!! Anyway, good for them!


MissJasmine
flag as inappropriate/spamReply

that pic looks old..... but congrATS IF HE IS...


ReggieBushGurl87
flag as inappropriate/spamReply

Naw he probably just came from to support her or he was there for his son


huhduh10
flag as inappropriate/spamReply

in that case a hoe can turn a house wife



freaksonmyspace
flag as inappropriate/spamReply

lmao at the fake gossip


JCarter334
flag as inappropriate/spamReply

Congrats Game Authentic Team Management at your service Need Management,Marketing and Consultant call J. Carter at 334 669-5646


bajanbaby_995
flag as inappropriate/spamReply

so what.... who cares?


ITALIANA
flag as inappropriate/spamReply

UMMMMMMMMMMMM WHATS UP WITH THE DOLLAR TREE BOUQUETS???


Skysthalimit
flag as inappropriate/spamReply

NOT LIKIN THE DIFFERENT COLOR BRIDESMAIDS DRESS AND MULTI-COLOR FLOWERS... LOOKS A LITTLE LOW BUDGET TO ME.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

OLD ASS PICS ANYWAY THATS PROLLY HIS SIS WEDDING CUZ HE DAMN SURE AINT MARRIED NEITHER IS 50...


FADED
flag as inappropriate/spamReply

looks damn fake to me


Selector

doll
flag as inappropriate/spamReply

FALSE, MEDIAFAKEOUT! You got that picture from The Game's sister's personal myspace page. The ladies in the pictures are The Game's sisters. The one in the wedding dress is not his bride, but his sister. It is his sister's wedding he is attending, not his own.


themuse_since80
flag as inappropriate/spamReply

that may be a family member's wed.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

DOLL THANK YOU I REMEMBER THESE PICS I THINK HIS SIS GOT MARRIED LIKE IN 04-05...


jazminy
flag as inappropriate/spamReply

hey at least he's not in the 80% who are not married -------------------- www.jazminy.com shopping online mall


soundseven
flag as inappropriate/spamReply

nice answer "Doll"


BezelBX85
flag as inappropriate/spamReply

MTO's back on they Bullsh**. Game is with his youngest child's (King Justice) mother, not Harlem's!! Let's get it 2gether!!!



Justbcuz

mskiki
flag as inappropriate/spamReply

MTO YALL ARE SO RETARDED! do yall eva do a background check?! that is his sister's wedding and this pic is so damn OLD!!!!


BezelBX85
flag as inappropriate/spamReply

And this is so old, he doesn't even have tattoos on his face yet!


BezelBX85
flag as inappropriate/spamReply

Last one, I promise!! He's married 2 ME!!!!!


waterworks
flag as inappropriate/spamReply

Prom Picture?


mskiki
flag as inappropriate/spamReply

besides he's not even w/his eldest son's mother or is he?? lol nah forreal he's not even w/her :)


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

BezelBX85 BASICALLY LOL...


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

MILES I AGREE LOL...


StillDirtyBird
flag as inappropriate/spamReply

**yawn** These pics are old.... MTO contact me directly for the real news.... imdirtybird@yahoo.com


NIKKIs_s

oSweeTo
flag as inappropriate/spamReply

This looks old as hell! wheres tha tats on his face?? I would think game could afford a better camera not takin wedding flixz with a raggedy ass camera phone! come on mto!


daboss5508
flag as inappropriate/spamReply

Game so damn simple. He may have been the one that gave her away. He's been known to do dumb shit!


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

game comin up on his music 50 talked all that trash that game needed him, game shown he can do it! look at him now and look at 50 game is sure popular in his music


Mike2919

bigblaq401
flag as inappropriate/spamReply

NO NO NO GAME AINT GET MARRIED YALL WRONG, CMON MTO YOU GOTTA DO BETTER



soulsangr
flag as inappropriate/spamReply

he looks kinda "special" in the picture though


Yokidoki
flag as inappropriate/spamReply

Naw, think he married to the new baby mama. I remember seeing a lot about the 2 on tv about 2 years ago. Maybe people would have noticed if the Game wasnt so fake and always jocking other artist in his raps. Seriously he CAN NOT rap one sentenced without saying someones name! I see ya jocking, wit ya jocking a$$.....


lifeislove
flag as inappropriate/spamReply

um.. no the girl ooks like she's 16


mixedgirl
flag as inappropriate/spamReply

Can yall leave this man alone. His sister just got shot. You should be reporting on that. WOW!!


Cocomamacita
flag as inappropriate/spamReply

Who knows and who cares!


SexiCapricorn86
flag as inappropriate/spamReply

mto? mayb he was just n the wedding


Sexxyco
flag as inappropriate/spamReply

if he is- THATS GOOD i like GAME- just think he lost himself for a minute- But I wish him the best


nubianqueen103
flag as inappropriate/spamReply

She has on a wedding gown and he has on a suit but that doesn't mean that they married EACH OTHER!! Maybe he attended for the support of his child. Then again, maybe this is an old pic cause I damn sure don't see that big ass LA tat on his face. Why didn't yall zomm in on his face MTO?


yczfinest
flag as inappropriate/spamReply

the game married? doubtful mto


pestwick
flag as inappropriate/spamReply

I don't know about this one MTO..... www.besthollywoodnews.com


MochaDLight
flag as inappropriate/spamReply

Good for him if this is true!


Trini4th
flag as inappropriate/spamReply

WHY THE RAPPER GAME...DON'T LOOK SO HAPPY IF HE'S MARRIED NOW... NEWS AT 10.


Nanika
flag as inappropriate/spamReply

Yeah right LOL Everyone is married or pregnant according to MTO I'll believe he is when he say he is


ISIS
flag as inappropriate/spamReply

mto stop making these false accusations and expect me to believe this sh't . yall know that was his sister's wedding and this is old


Jayla
flag as inappropriate/spamReply

ISIS, YOU ARE CORRECT...MTO STOP DIGGING...THIS PIC. IS ALMOST 2YRS OLD AND THIS WAS HIS OLDER SISTERS WEDDING



PrincessNikki23
flag as inappropriate/spamReply

Who gives a shyt MTO?!?!?!?!?! He looks like a damn Pit Bull!!!!!!!!!!!!!!!!! Now that's a story worth reporting!!!!!!!!!!! LMAO!!!!!!!!!!


polo617
flag as inappropriate/spamReply

if he did get married he don't look happy


Illinoi_boi
flag as inappropriate/spamReply

Man, that was right after that change of heart episode, and it looks like a prom pic.


BklynRogue
flag as inappropriate/spamReply

Man fck him! Fake ass wannabe Cali "thug"!


Whachagonnado4me
flag as inappropriate/spamReply

Booooooooooo. Mto you suck.......ya'll know this one right here is too fake.


ashstew84
flag as inappropriate/spamReply

IF SO CONGRATS!!


N1esha
flag as inappropriate/spamReply

his sexxy ass!!


nluvwitred
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS GOOD AND FAKE CUS I AINT IN THE PIC....THATS HIS SISTER'S WEDDING, MTO YALL NEED TO GET A MYSPACE ACCOUNT AND KEEP UP WIT WHATS CURRENT AND WHATS NOT


313_lilwayne_lady
flag as inappropriate/spamReply

CONGRATS IF HE DID!!!


DQC
flag as inappropriate/spamReply

LMAO who's the wedding planner?! lol


Nikki
flag as inappropriate/spamReply

MTO YOU GOTTA DO BETTER THEN THIS. Y'ALL GOT THIS PIX OFF OF HIS SISTERS PAGE THAT WAS SHOT A COUPLE OF DAYS AGO. DO YOU SEE ANY TATS ON HIS FACE? NO! SO THIS PIX IS OLD AS HELL. LMAO AT MTO FOR THIS ONE CLOWNS.


SexyMama97
flag as inappropriate/spamReply

Oh by... MTO ((SMFH)) This is an OLD ASS FUC-KING PIC!!!! pssstttt.... he's tatted on the face nowadays


SexyMama97

bew-t
flag as inappropriate/spamReply

Doesn't look like a real wedding to me - look at the "bridesmaids" flowers? Very cheap and fake looking. Look how The Game is posed "behind" the "bride" that looks more like him just taking a picture with some1 - Oh well - I guess time will tell - but these pics don't convince me personally.


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

IM WITH BLAC EXEC ON THIS ONE!! AND PLUS HE'S INLOVE & STILL WITH THE 2ND BABT MAMA SO WHAT THE HELL IS YA'LL TALKIN ABOUT????? MTO IS ALWAYS LIEN....



Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

Good for him.


addorable4u
flag as inappropriate/spamReply

It just look like a family and friend photo to me.


boziesgirl
flag as inappropriate/spamReply

it looks like he was just a guest at this wedding.....aaaand his "LA" tatt is not on his face in the supposed "wedding" pics...get ya game up mto!


lUdaBabIi
flag as inappropriate/spamReply

congrats if he is but that could just be a family member and hes taking a picture with them


whynot
flag as inappropriate/spamReply

That looks like his sister.


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

notice that theres no tat on his face duuuuuuuuuuuuuh


MadeNKorea
flag as inappropriate/spamReply

i dont think this is tru this is just on of his family member wedding


cadburykiss8
flag as inappropriate/spamReply

It looks like he was forced at gun point to be there.


mizz_naysi
flag as inappropriate/spamReply

Yea... Whateva MTO... As usual... Step ya game up...


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

OLD ASS PIC FROM 04 AND SH1T AND NONE OF THEM LOOK LIKE ALESKA HIS 1ST SON MOM BUT THE 1 ON THE LEFT IN THE BLUE LOOK LIKE HIS MOM...


IMSONEGATIVE
flag as inappropriate/spamReply

HMMMMM...........I HOPE THIS ISN'T A WEDDING PIC! CAUSE THIS LOOK KIND OF GHETTO! WHERE ARE THEY AT A BEACH OR SOMETHANG AND IS THESE OTHER WOMEN STANDIN BESIDE HER BRIDEMIADS CAUSE THEY ARE NOT MATCHIN! THIS CANT BE RIGHT? OH WELL IM SO NEGATIVE!


Streetz
flag as inappropriate/spamReply

jacked up photo


pac4lyfe
flag as inappropriate/spamReply

It looks like he attended a friend's wedding. He seem like he would go all out.


XMzSarcaztikX
flag as inappropriate/spamReply

I don't think that is his wedding. If it was, wouldn't he be standing WITH his bride, instead of BEHIND her? That could be his sister, friend, cousin, whatever. Stop reaching, MTO.


antonios_mommy112906
flag as inappropriate/spamReply

Shoulda married the chick wit the red hair. She's cuter. lol



Mahworld
flag as inappropriate/spamReply

i really dont beleive that..but if it "true" good 4 him


Lovemexx
flag as inappropriate/spamReply

MEDIATAKEOUT THAT IS NOT HIS MARRIAGE THE GURL IN THE MIDDLE IS THE GAME'S OLDEST SISTER WHO GOT MARRIED IN 2006 YALL NEED 2 STOP AND GET YALL FACTS RIGHR BEFORE YALL GO AND POP JANK OFF THE OTHER 2 GURLS ARE HIS SISTER AND HIS COUSIN


Sun_Shine
flag as inappropriate/spamReply

Wow! That is the most GHETTO wedding pic I have ever seen. That looks like Docweiler Beach in Los Angeles by the airport where the poo-poo plant is! Ewww... and a TIARA???!!!! You have GOT to be kidding me!


pazjon
flag as inappropriate/spamReply

Um? Or he could just be at someone else's wedding...lol


Capri-Corn
flag as inappropriate/spamReply

The man looks like he's attending a wedding as opposed to getting married himself...yikes MTO..get it together.


Sexy_Virgo
flag as inappropriate/spamReply

That's his sisters wedding you dumbasses. Do ya research before posting dumbass stories.


MiMi_Sooo_Fab
flag as inappropriate/spamReply

Dang....let yall tell it MTO, everbody's married! When yall gonna find some clowns crazy enough to wife or husband up with....like TI said Live Your Life Ayyyy Ayyyy


malibu_starr
flag as inappropriate/spamReply

Boy STOP!!! That chic look like a prom queen with a hangover!


yupIsaidit
flag as inappropriate/spamReply

The little girl in the front looks like she's wearing a prom dress. MTO please don't come to any more dumb conclusions.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

Lovemexx BASICALLY...


AIGADJUSTER
flag as inappropriate/spamReply

Must be true cause he took this picture for a magazine cover after getting married. http://snicka.com/blog/wp-content/uploads/2008/05/game-source-cover1.jpg regret?


mzladyk
flag as inappropriate/spamReply

stop calling him a rapper - he aint no rapper...


INDEED
flag as inappropriate/spamReply

@imsonegative im wit u! this can't be real cause it seems kind of ghetto! indeed!


SystemVII
flag as inappropriate/spamReply

so the phuck what if he married his childs mother. Isnt that what you're supposed to do?


TrU2mYs31f
flag as inappropriate/spamReply

looks a little hood but... if so congrats... but he doesn't look like a man that just got married in that pic.. he looks like he attended a wedding



queensisle
flag as inappropriate/spamReply

His arm not around this chick or nothing. He looks more like a big brother than anything.


TheGreatWonder08
flag as inappropriate/spamReply

Im confused i thought Game liked those trannies


FLiESTiNDA703
flag as inappropriate/spamReply

WH0 KN0WS MAyBE HE L00KS NiCE iN HiS SUIT


Ohjessica
flag as inappropriate/spamReply

I thought he was married to that one actor chick


Lady_Wit_Swagga
flag as inappropriate/spamReply

bullsheit MTO..


KILLA-ZOE
flag as inappropriate/spamReply

now i know that everything you guys post on here is untrue.. you guys stole the picture from his myspace page and that was one of his family member getting married.


PrettyBrownEyes78
flag as inappropriate/spamReply

Lol Mto...you need to stop


SenatorClayDavis
flag as inappropriate/spamReply

So So Sad. "Reportedly" & "Alleged". Is there no shame. First shot is from a movie & the second shot is early 2000. MTO is all about research right? You found the phone that ole girl was using with the R. Bush scandal. The suit he is wearing is early 2000. Just ridiculous. I guess he had the butterly tattoo removed completely before he covered it over with the LA one. woooooooow.


shesh1nes
flag as inappropriate/spamReply

...."I'm a hard @ss rapper. I don't even smile in my wedding pictures. Holla."


chanda
flag as inappropriate/spamReply

HE IS NOT MARRIED..THESE ARE ALL HIS SISTERS. BFLY IS IN THE PINK.. I HAVE SEVERAL OF THESE PICS..HIS MOM IS IN SOME ON THEM. THEY WERE TAKEN IN 06'


hilaree67
flag as inappropriate/spamReply

how you doin?!!


rcgrantjr
flag as inappropriate/spamReply

I thought that was from his cousin's wedding????


HATERLUVIT
flag as inappropriate/spamReply

on oct 14, 2008, the games sister bfly, sherani taylor was shot in a cowardly driveby, and that was a devastating blow to their family. at this time her full recovery is first and foremost, not the old images of his eldest sisters private wedding ceremony in 2006. the pics are old and are of him and his three biological sisters. you readers are entitled to your own opinions, but at this time the family is rallying for bflys recovery, god bless you all..........


MSTEXAZ
flag as inappropriate/spamReply

ALRIGHTY THEN...


SwillzWifey
flag as inappropriate/spamReply

WHY HE LOOK SO MISERABLE IN THOSE PICS? DAMN, SMILE SOMETIMES DUDE... IF HE DID GET MARRIED TO HIS BABY'S MAMA THEN GOOD FOR HIM...MORE BROTHA'S NEED TO STEP-UP TO THE PLATE ANYWAYZ...



DRKCHOC
flag as inappropriate/spamReply

THIS PIC MUST BE OLD CAUSE I KNOW DAMN WELL HE AT LEAST GOT ENOUGH $$ TO BUY SAME REAL FLOWERS??!!MTO YALL WIGGIN ON THIS ONE


KEEDI56
flag as inappropriate/spamReply

He maybe married, but these pics r old and don't mean anything because he don't even have the red star on his face.


mesalihadj
flag as inappropriate/spamReply

that pic old. that LA tat not even on the right side of his face


tiara345
flag as inappropriate/spamReply

this is his sister's wedding mto all three of them is his sisters damn


HighestApple
flag as inappropriate/spamReply

MTO ya'll suck! 1st off this is old and that's his oldest sister getting married. His baby mamma is a hoodrat.