Rapper Lil Scrappy Survives BRUTAL STABBING In Atlanta … And Gets ARRESTED On GUN/KNIFE CHARGES!!!

: MediaTakeOut.com just learned that last night rapper Lil Scrappy was involved in a knife fight that left him stabbed and in jail. According to our sources, Scrappy managed to survive the stabbing and is in good condition at an Atlanta hospital. It's not clear whether anyone else was injured.

MediaTakeOut.com also learned that the southern rapper is being charged with 2 felonies (Marijuana possession and carrying a knife/firearm during a crime). He's also charged with misdemeanor counts of battery and resisting arrest.

Developing....

Tags: atlanta atlanta hospital lil scrappy lilscrappy rapper

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

tastyz
flag as inappropriate/spamReply

he's still my boo.


VinCee
flag as inappropriate/spamReply

Since when is getting stabbed a crime. Atlanta law makers are off the chain


GeorgiaBlack
flag as inappropriate/spamReply

Scrap gets stabbed then arrested. Only in America! Brothas get no respect. So did he stab himself?


Royal_Queen
flag as inappropriate/spamReply

3rd is the best...


CandyRayne
flag as inappropriate/spamReply

Don't know how true it is, but here in the "A"... I wouldn't doubt it. It's widely known that dude is a punk and nobody can stand his wack ass or his broad Diamond!!! Wacktastical at best! http://candykoatedsuga.blogspot.com


melchizodok
flag as inappropriate/spamReply

sucks 2 b him. hiphop popo is overreaching, he'll beat that in court


IGOTDATT
flag as inappropriate/spamReply

get well scrappy!


Lil_Bre24
flag as inappropriate/spamReply

damn scrapppy!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

HE FELLED OFF ANYWAY GOOD LUCK TO HIM HE STAY N SOME SH1T LOL...


JASZNJULZ
flag as inappropriate/spamReply

damn dats fukked up! he ain't want no problems! lol


john_blaze
flag as inappropriate/spamReply

when keeping it real goes wrong. chicago stand up


MajorMusic
flag as inappropriate/spamReply

I guess they wanted "Problems, problems, problems, O kkkk"rmember his 2004 song no problems...lol No money in the bank!!! LOL http://www.eflifestyle.com/ http://www.eflifestyle.com/ http://www.eflifestyle.com/


mstosha37086
flag as inappropriate/spamReply

DAMN I USED TO THINK HE WAS SO FINE.... IM GLAD HE'S OKAY!


dimedive26
flag as inappropriate/spamReply

I mean hs name is LIL SCRAPPY


mixed2beauty
flag as inappropriate/spamReply

Get well son.. Damn I forgot about Lil Scrap.



PRESICE3
flag as inappropriate/spamReply

DAM THE LAW SUCKS FOR STUFF LIKE THIS TO HAPPEN LISTEN TO MY MUSIC!!!!!!!! MYSPACE.COM/PRESICEHIGHRISKENT MYSPACE.COM/PRESICEHIGHRISKENT MYSPACE.COM/PRESICEHIGHRISKENT MYSPACE.COM/PRESICEHIGHRISKENT


Lion-S
flag as inappropriate/spamReply

hope everything turns out aiight


Selector
flag as inappropriate/spamReply

Keeping it HOOD


She_So_Fly
flag as inappropriate/spamReply

Ain't nothin' new. It's like a rite of passage for a rapper to get in trouble with the law at least once in his career. Damn shame...SMH


pecan300
flag as inappropriate/spamReply

WHAT EVER HAPPEND TO HIM?


Rhonnie06
flag as inappropriate/spamReply

Ugly little guy!


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

He's a thug! get well soon...


CayennePeppa504
flag as inappropriate/spamReply

Hence the name here. "LIL SCRAPPY". That's whats up. Ya heard me.


WhiteManLover
flag as inappropriate/spamReply

HE should sell a milllion records now, aint that how it goes.


Phat_Gemini
flag as inappropriate/spamReply

I knew he was getting into something. I just had this vibe. I was listening to "Money in the bank" for the past four days. See what happens when "keepin it real" He is real dumb. He is always into something. He is a follower, not even a man... Scrappy, I hope you find the lord, and leave that knucklehead life alone. And anyone that name is Diamond, nine out of ten is a hoodrat. So RUN!


colly
flag as inappropriate/spamReply

n!99@ get off the streets and go make another album.i won't buy that album cuz we the youth look up to too many negative ppl as our influences.he is a great artist but he need to pull it together


str8_up_trufe
flag as inappropriate/spamReply

1st off this ni99a iz a str8 chump anywayz. Be tryna claim Zone 3 and all dis when he know he grew up around Stn Mtn/Dec. On songs he iz da trillest, but da ni99a was scared of them trillville ni99az. He had urrrybody fooled tho, so I aint mad at him...but I wouldnt be surprised if his punk azz got tossed up. He's a lil young cat that was prolly tryna bring the act to the streets and got cancelled after 1 episode.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

I LIKED HIM CUZ HE FAVORS NAS LOL


Punkie
flag as inappropriate/spamReply

Womp...Womp...Womp


Choclette
flag as inappropriate/spamReply

To old for this ISH



gtnnet

MsVlicious

DannyDan
flag as inappropriate/spamReply

wow. he need to calm down and have security. he always getting his ass whipped! damn son!


daviel
flag as inappropriate/spamReply

he did his mug shot in his hospital garb? poor thing...AWW WELL!!!!!!!


upsouthboy
flag as inappropriate/spamReply

Niggas dont know how to make money and sit down somewhere...


stayoutmybusiness
flag as inappropriate/spamReply

dayum that is messed up


eyajr2a
flag as inappropriate/spamReply

Really? it is said that he posted a profile to the niche interracial dating site 'Interracial Connect. c om' where love is color blind. Good for him


NoGhettonessPls
flag as inappropriate/spamReply

I'm sick of these thug rappers and thugs.


roxy3
flag as inappropriate/spamReply

ok so let me get this straight the details u posted.... lil scrappy gets stabbed and then hes the one who gets arrested?????? well thats america for u! get stabbed then get arrested for gettin stabbed! we have the best judicial system in the world! im so proud to be an american! lol sike this sh!t makes me sick how the law only goes one way.... the white way and not for everyone else its so sad. man im waitin for iran to nuke our asses for bein so damn corrupted! message to iran... ONLY NUKE THE CORRUPTED WHITES OK US MINORITIES AINT GOT PROBLEMS WITH YA OK LOL ok ill take that back that was kinda harsh even for me! i apologize to whom i offended with that last statement. damn america, i gotta move outta this place maybe to canada, they have no problems wit no one, have some hot ass clubs & strip clubs (ya should them out they put our strippers to shame! straight dimes no lie lol) and they have universal health care! USA step ur game up! lol ok im done lmao


roxy3
flag as inappropriate/spamReply

whoa mad errors lol let me correct myself lol ok *with* the details..... ya should **check*** them out......... lmao its early i didnt have my coffee yet lol have a nice weekend everybody!


TiNkI
flag as inappropriate/spamReply

DAMN HE 2 FINE TO B N JAIL LOL ... NAW BUT HE GONE B AIIGHT ...


mzarrogance

tini1106
flag as inappropriate/spamReply

THIS COULD B A GOOD THING....U GOTTA GET SHOT OR STABB TO SELL RECORDS!! AND AT LEAST HIS SHAPE UP WAS TIGHT..GOOD JOB GENIUS!


Phortyo
flag as inappropriate/spamReply

I got a homie that just went thru the same shyt.. except he didn't have weed on him And it cost him 30 stacks to get out of Cook County My mans is the IFC submissve champ,(ultimate fighter) he could of easily choke a mo fo up I guess Scrappy had a ni gga moment... get well dude!


Swamianan
flag as inappropriate/spamReply

THE KKK DREAM COMES TRUE MORE BLACK ON BLACK CRIME ! I SWEAR ONE DAY WE WILL FIND OUT THE KKK INVENTED GANGSTA RAP !



chocolatemocha
flag as inappropriate/spamReply

Coming to you live From Atlanta, Georgia ... I heard about that .. I think it was in his arm. ATL stand up and visit us at ...


MSSEXYBBW26
flag as inappropriate/spamReply

dumb ass his fault


spoiledbarb
flag as inappropriate/spamReply

Damn shame!!!


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

Well he needs to keep his ignorant ghetto hood ass out of trouble! Stop acting like a little boy and be a man! I told yall it seems rappers LOVE going to prison! I wonder why?


justlovely08
flag as inappropriate/spamReply

damn he is sexy... lol too bad he's never coming back to richmond because he got his chain stolen


TROOPER
flag as inappropriate/spamReply

THIS FOOL NAME IS LIL SCRAPPY BUT HE CAN'T SCRAP FOR SHIIT. THIS NIGGGA IS ALWAYS GETTING HIS HEAD BUSTED. GOT HIS TEETH KNOCKED THE FUCCK OUT WITH A BEER BOTTLE DAMNNNN WHEN WILL THESE FAKE DUDES LEARN THAT RAP IS NOT YOUR PROTECTION. STOP TALKIN SHIIT IF U CAN'T BACK IT. MOVE OUT THE HOOD WHEN U GET MONEY AND STOP TRYING TO SO CALL KEEP IT REAL.


trueSTARs
flag as inappropriate/spamReply

yea wit a name like scrappy, ish speaks 4 itself. dude aint afraid to scarp it up wit a hata. wat done kill u only makes u stronga. simple.


MSTEXAZ
flag as inappropriate/spamReply

HE COULD PUT THOSE LIPS ON ME ANYDAY THE MAN IF FINE!!


bxplasticglam
flag as inappropriate/spamReply

lil scrappy sexy... even in a hospital mugshot... i would lick that neck tatoo...


LegendaryRebel
flag as inappropriate/spamReply

Ah CHOO! What?


beautifularies82
flag as inappropriate/spamReply

I CANT STAND HIM..HE WANNABE 2PAC SO BAD


TyTai
flag as inappropriate/spamReply

he cant mess up them pretty teeth yet!!!!!!!!!!


moenae
flag as inappropriate/spamReply

Got-damn whoo I know that Scrappy must be In real real PAIN. The way he's lookin Isn't sexy It's painful. And that's so fukked up why did Scrappy get arrested? Damn I hope that Atlanta Isn't a rasist city shyt.


moenae
flag as inappropriate/spamReply

Why Atlanta why *crying* I thought that Atlanta was nothing but black ppl and everything was owned by black ppl businesses what happen *crying* What's up with that shoot I was planning on moving to Atlanta next year. Shoot I guess I'll move to either Collage Park or Riverdale Ga,



gecmoney
flag as inappropriate/spamReply

thats what happens when try & ACT hard... its not just prison its cats that like BOOTY in jail...lol


theblackbarbi
flag as inappropriate/spamReply

Aww poor thang...he is a cutie tho


hersheykiss11
flag as inappropriate/spamReply

Weeew I'm glad to hear my baby is doing good-but this is how he got the name Scrappy


luckyducky
flag as inappropriate/spamReply

I like lil' scrappy...oh well.. I guess it had somethin to do with crimemobbbbb...


JEUCE
flag as inappropriate/spamReply

hope he's iight -- where has he been?


fcukrehab
flag as inappropriate/spamReply

Who is he?? HAHAHAHA! Another dumbass nigga getting mixed up in some gun/knife fight drama. What a damn mess!


osei
flag as inappropriate/spamReply

SO SORRY PAL....KNIFE CRIME ALWAYS EVIL!!!


SoulStress86
flag as inappropriate/spamReply

HE IS SO DAMN SEXY...EVEN IF HE BEEN STABBED UP....HE STILL MY GOON


sharies12
flag as inappropriate/spamReply

GET WELL SCRAPPY!


ifekat
flag as inappropriate/spamReply

Scrappy could have been big....he couldn't leave the dumb ni99a sh*t alone. His Bad Some of these people get these chances to change their lives and fu*k up a wet dream.


chace
flag as inappropriate/spamReply

He got arrested because he was invloved and also charged wit two felonies. He probably wasnt the only person who got arrested that night!!!


butterflyezeyez
flag as inappropriate/spamReply

cant take the ghetto out of the n***!!


lovely81
flag as inappropriate/spamReply

And I was just watchin his video the other day wonderin where he's been... Hope he gets well and gets it together.


TinyTim13
flag as inappropriate/spamReply

Not My Son Scrappy


foxyloxy2000
flag as inappropriate/spamReply

DUDE IS ACCIDENT PRONE!



TheGreatDame
flag as inappropriate/spamReply

I just want to know if he got stabbed to the white meat or did it hit the bone?...Neck Bone, Collar Bone, Knee Bone, Chicken Bone, Ice Cream Cone?...Awww, who gives a sh*t!...They should've never gave that neahgga money!


lowerlevel82
flag as inappropriate/spamReply

he looks like a blow fish not cute


BROOKLYNFINEST
flag as inappropriate/spamReply

UPSOUTHBOY..... that is so true. You can't be around the 'thuggery' when u have a little paper and you are known.... What was going down??? and What was he trying to prove??.. Brother's need to practive the 'Art of War'... 48 Powers....


TexasMadeBabiiGurl
flag as inappropriate/spamReply

OOOOOHHH LAWD!! They dun stabbed my baby!! lol but fa real he sexy


speakerboxxxbby

GoodLove
flag as inappropriate/spamReply

accept success when you get it. Don't play with illegal sh*t and you won't go to jail (hopefully) sigh*


Brew62
flag as inappropriate/spamReply

I'm rolling with GREAT DAME's comment. Get cha money and sit yo ass down in a mansion some where. "Shudda' Neva gave you Nikkas' Money!!"


DollarBill
flag as inappropriate/spamReply

All dat money you got, niggaa stop acting stupid!


NikNik13
flag as inappropriate/spamReply

Oh nooo, not Lil Scrappy..blah..NEXT!


TerriB
flag as inappropriate/spamReply

chace He got arrested because he was invloved and also charged wit two felonies. He probably wasnt the only person who got arrested that night!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Thank you, I wonder to some of these people read. Everybody asking how and why he get arrested. Just cause he got sent to the hospital doesn't mean he was an innocent party and I'm pretty sure all parties involved got arrested too, not just him. Stop making excuses for these wanna be thugs.


KushBlunts
flag as inappropriate/spamReply

Good he survived


ladylove28
flag as inappropriate/spamReply

DAM why they always doing something to lil scrappy he was in the hospital before, please leave him alone!!!!!!!!!!!!!!!!!!Get Better Boo My Prayers are with you!!!!!!!!!


cutie2
flag as inappropriate/spamReply

Get well...Lil Scrappy!! I love your music and wish you well..and if the A is like that..then get out quick and come to Cali!


vhotchick
flag as inappropriate/spamReply

Hey I know this is a bit off topic but how do some of yall get your pics on here? LOL Im so clueless.


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

HELL !!!... IF YOU THE ONE STARTED ALL THAT BULLSHYTE !!!



FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

GET WELL NIC...get back on your horsey,ride-em Cowboy


jaybaby
flag as inappropriate/spamReply

Who stabs people anymore outside of the prison yard? On another note, that has to be the best mug shot I've ever seen. I see you, Scrappy...lol


VicSage
flag as inappropriate/spamReply

Young Berg, Young Jeeezy, Lil dck sck, lil scrappy; Is there any wonder why hip hop is on life support?" Thank God for God's Son Word Life.Real Talk.Brooklyn Lives-"We dont believe you,You need more people."


Seatownchick
flag as inappropriate/spamReply

first its amazing how people see a brotha they start slingin allegations. we dont know if he started it, all we know is he was stab so we should have him in our prayers. and for some reason the police are out to get his a@# cuz of that lawsuit he had against them. once somthin like that happens all police are after you from state to state. second, this S#!t aint about hip hop or who the hell is wack white people dont get on blog sites talkin about how stupid a-ss britnay is F-uckin up pop! its about another young black man tryin to make money and how is a-ss is in jail and you dont hear S-hit about the other individual that stab him. Last but not least, i aint neva looked at scrappy like that! he sho is fine as hell in that pic! stabed or shot that N-igga is a soldier in his mugshoot! stay up scrappy cuz they tryin to keep you down playa!! (damn damn damn he looks good lol)


kimloveshim