EXPLOSIVE RUMOR: Floyd Mayweather RETIRED FROM BOXING … And He’s Set To Sign A $200M Deal With The UFC!!!!

: MediaTakeOut.com has just caught word of an EARTH SHAKING rumor. According to a number of sources within the UFC, Floyd Mayweather is set to be the first big name boxer to sign on as a mixed martial arts fighter.

One UFC insider, who asked to remain nameless, told MediaTakeOut.com that the reported deal will net Floyd more than $200 million in cash and equity in teh UFC. Word is that the deal will be announced at a press conference set for this Thursday.

Developing....

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

MTOSUX
flag as inappropriate/spamReply

money mayweather completleyfreeiphone . blogspot . com


jaquilla
flag as inappropriate/spamReply

he is paid....


sualumnae
flag as inappropriate/spamReply

greed can kill


bay_bitch
flag as inappropriate/spamReply

DAMN DADDY DO IT BIG! I WOULDIN'T MIND BEING #1 OF HIS FIVE WIVES, IF HE HAD REALLY WANTED ME TO AS LONG AS HE COULD TAKE CARE OF ALL OF US IM NOT TRIPPIN! (LOL)


prettyboygene
flag as inappropriate/spamReply

Don't worry Floyd, if you didn't get enough competition in boxing, YOU WILL get it in MMA!


xtacy

TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

Like his ego needs this! Great we'll never hear the end of it!! Cocky ass little dude.


AmErIcAsNeXtToPmOdEl
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE HIM!!!!!!!!!!!


hollywoodman
flag as inappropriate/spamReply

He must be out of his mind that aint boxing. ########### See the most talked about new artist Estelle world premier video and she is doing it with George Michael...yes George! see it on defSpo t Com


blksmith14
flag as inappropriate/spamReply

THE GOOD HE WILL BE THE FIRST BILLIONAIRE BOXER


SEXYREDDHTOWN59BHB
flag as inappropriate/spamReply

mto you suck.


She_So_Fly
flag as inappropriate/spamReply

Whoop Dee Do........Next


upsouthboy
flag as inappropriate/spamReply

Lol... floyd gon get his lil @$$ tossed up.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

@jaquilla excuse me, but is that your real face of are you just kidding??????? im just askin !!! *giggles*


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

with that dam 60's fro!!! bwaahahahah!



donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

HEY PEOPLES!!


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

OOOH @ SPOON...YOU IS CRAZY!!!...LMAO


ASTATELEGEND4EVA
flag as inappropriate/spamReply

Mannn...can u imagine Floyd fightin Kimbo Slice..thats like Sylvester tryin to catch Tweety...he makin that bread tho..big ups Floyd!!


jaylens_mommy
flag as inappropriate/spamReply

He's cute....it's nice to see him shirtless


Caramelhoneys
flag as inappropriate/spamReply

He will get demolished in the UFC..I hope thats upfront money...dre of Caramelhoneys.com


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

donthate wasup??? i had to ask!!!! lmaoooo!


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

fake i tell ya!


SEXYREDDHTOWN59BHB
flag as inappropriate/spamReply

spoon, lmao, dont start early this mornin. lmao hey jaylens


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

sup red?? you know how i do!!! got a lil extra energy to burn off on my keyboard!! CHURCH IN THE FORUMS FOR EVERYONE WHO WANTS TO COME!!!


voodoolady
flag as inappropriate/spamReply

**yawn** who gives a flying fig?? MTO yall writers cannot choose main topics.. yall suck


SEXYREDDHTOWN59BHB
flag as inappropriate/spamReply

@spoon lmao!!!! im damm near bout to die of boredom here man. im ready to fukkin go home!!!! lol


ReggieBushGurl87
flag as inappropriate/spamReply

wat!!!! that is alot of money I need to meet his ass.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

AmErIcAsNeXtToPmOdEl that was my next picture idea, but oh well then i aint gonna change my shyt!!!lol yeah it is quite bored today!!!


leggie31
flag as inappropriate/spamReply

OK first of all who cares about this. The article is not juicy.


SEXYREDDHTOWN59BHB
flag as inappropriate/spamReply

<<<<<< pretending to hang myself with my own ponytail. im so fukkkkkkin bored man. 3 pm please come as quickly as possible



RayneSparks
flag as inappropriate/spamReply

This nicca is so annoying !! but he getting paid but why he look like a lil gremlin ? lol


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

*exiting thread* what the fukk is that????? just scared the shyt outta me....they should make you an apple head cap!!!!! im juss sayin!


bubmayne
flag as inappropriate/spamReply

thas cool in a way but i dont think he will succeed.those bwoys are street fighters with bad ass ground games and i dont think floyd got the ground skills to match em


oh8seven
flag as inappropriate/spamReply

Anyone who believes this story is an absolute idiot. Nuff said.


ChunChun

mypetpeeveisyou
flag as inappropriate/spamReply

Helll i would retire too.. why settle for 50 million when you can get 200 million.. Heyyyyyy floyd how you doing boo!!!!


keely-jai
flag as inappropriate/spamReply

as if he doesn't aleady have enough money. i wish they put money into education and healthcare like they do silly things like sports and entertainment...


opining
flag as inappropriate/spamReply

Boxing has become one dimensional since the emergence of MMA anyway…so if he can handle it, it’s a good move for him. He will be fighting in his weight class…and certainly won’t start against anyone much beyond a rookie, so the “stand up” portion of his game should be entertaining, however, if he hasn’t practiced martial arts before, he better take a crash course…a few leg kicks, a tie up and knees to the midsection will certainly take the wind out of his boxing sails. And…as mentioned previously…he better work on a ground game or be dayum good defending the take down as he may find himself being beaten to a bloody pulp.


bigtymvp
flag as inappropriate/spamReply

damn.....we all know you can fight standing up....bettr hope them boys don't get you on the ground son


luvthik2000
flag as inappropriate/spamReply

bay-bitch= SUUUUUPER CHICKEN!!!!!! please buy a clue.................


Revolution
flag as inappropriate/spamReply

Dana White give a fighter 200 mill? Yeah right. Mayweather's a good boxer, but he would get killed on the ground. He would have to work on his BJJ for atleast a year


GoldenGirls
flag as inappropriate/spamReply

Wouldn't this deal overlap his Wrestling deal?


WTFtheonlyPRINCESS
flag as inappropriate/spamReply

WTF!!! COME ON MTO WHY IS MY AVI STILL F*CKING PENDING IT'S BEEN A WEEK NOW...YOU GUYS ARE THE WORSE!!! YOU SUCK!


WTFtheonlyPRINCESS
flag as inappropriate/spamReply

I WANT MY AVI!!! MTO TECHNOLOGY SUCKS!!!


WTFtheonlyPRINCESS
flag as inappropriate/spamReply

I WANT MY AVI!!! MTO TECHNOLOGY SUCKS!!! ---------------



Blaxican
flag as inappropriate/spamReply

Good for him..I see he trying to overdose on cheese too... Hey everyone.. :)


WTFtheonlyPRINCESS
flag as inappropriate/spamReply

I WANT MY AVI!!!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

GET THAT MONEY FLOYD GIVE MY BOO SOME TOO LOL ;) AND MTO LIKE 7 DAYS LATE WITH MY AVI TOO THEY SLOW AS FUKK LOL...


mikeygeneral
flag as inappropriate/spamReply

They gon woop that azz! he cant handle them boys over there! i wonder if he consulted with his girlfriend 50 cent about this whole matter? well if i seigned a 2 million dollar contract, you could beat me up all night!


Danga1181
flag as inappropriate/spamReply

Man Ya'll should stone whatever source u got. For one. The top Ufc fighters don't make a fraction of what Floyd makes now and Dana White aint stupid enough to pay 200mil for a name. Secondly Floyd would get his ASS stomped. Boxing and MMA are very different (ask Kimbo). Unless Floyd KO with basically the first punch or b4 the dude can grab him, the flight is over, plain n simple.


Dahni_So_Fly
flag as inappropriate/spamReply

He all bout that money


PopOff714
flag as inappropriate/spamReply

He wont make it in the UFC....


stellarbellz
flag as inappropriate/spamReply

shit, id quit boxin to for 200 mill


mzarrogance
flag as inappropriate/spamReply

is this i hate floyd thread? i don't believe this, but why is everyone mad he's making money?


Spartakus
flag as inappropriate/spamReply

Keep gettin' that money Fam. The hood got-cha back!


esotericdredz
flag as inappropriate/spamReply

For HIS sake I hope that this is not true...Obviously his boxing skills are unmatched, but the minute a decent MMA cat got him on the ground it would be OVER....Not a good move...IF this is true, which I doubt.


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

hey go where the loop is shyt i dont blame em


msjones143

Money11
flag as inappropriate/spamReply

make an extra 500-600 dollars a month http://cashcrate.com/592787 all you have to do is sign up, create a user name and password, then check your e-mail and confirm your registration, after that you can start taking surveys for cash. Remember to put your correct address cause they mail out checks once a month. http://cashcrate.com/592787


gigi2007
flag as inappropriate/spamReply

hes going to get his ass DESTROYED in the UFC..this isnt like fake wrestling where the fights are fake and fixed..this is REAL fighting..these men train for years in Ju-Jitsu, wrestling, boxing, and all types of martial arts..he wont be able to hang with these types of athletes and their skills..these dudes bust peoples heads open..even the best fighters get their ass kicked once in a while..this dude isnt ready..hes going to need some good training for a few years before he steps into the octagon..this fool better sit down and go invest in real estate or something



HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

$200 million? I'll believe it when I see it. His ass better be working on some Ju-Jitsu as I type this comment, because he gonna get his ass whipped if he gets took to the ground. Two hundred million? The UFC doesn't have that kind of money to pay fighters....do they?


gigi2007
flag as inappropriate/spamReply

first of all Dana White isnt going to give this dude no $200 million for ANYTHING..especially when he doesnt have a strong mixed martial arts background..hes coming into the sport as a gimick..but all gimicks dont work, so theres no way Dana White is going to risk that much money on this dude..they might set him up with a scrub for the first couple of fights to hype him up and see where it goes..but theyre not going to back him with that much doe..if they do, I think all the UFC fighters should band together and protest..the best fighters are only making a few grand..not even a million..so why is this fool going to get all this money?


jahmezis45
flag as inappropriate/spamReply

i cant front that boy gets money he gets it in lump sums too


dannyboy
flag as inappropriate/spamReply

How can a boxer beat a martial arts fighter? There is no way that can happen and Mayweather is a bum. It's all about money and he is disrespecting the sport of boxing. When was the last time Mayweather threw a kick? When was the last time Mayweather put someone in a choke hold? A Ju Jitsu figher will beat a boxer any day of the week. Kimbo is a bad man but he almost got beat on TV and he fought a bum.


thumper1
flag as inappropriate/spamReply

SCAM ARTIST ARE EVERY WHERE,GO OBAMA!


tiffanydolly1
flag as inappropriate/spamReply

this dude is fine


Kmack74
flag as inappropriate/spamReply

Get that money Floyd!!!


lashon1
flag as inappropriate/spamReply

do you actually think you can pull this off without really hurting yourself. You have a lot of mullah, go and sit your little ass down, Gary Coleman!!!


jrlink
flag as inappropriate/spamReply

how many screen names does these people working at mto has? damn yo! wtf? where is swamp womp? that nasty creature! when ever i dont shyt you dont be on here to eat huh? lmao! you little stink shyt!


dontaeeastwood
flag as inappropriate/spamReply

what up Spoon? Good shyt. funny as hell!


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

dontaeeastwood Flag post what up Spoon? Good shyt. funny as hell! ********************************* sup dude?? lmaoo! @link hey boo! <----------- brb!


itscrackbabybiotch
flag as inappropriate/spamReply

greasy..........I know your weekend been so lonely without me. I was out shopping all weekend and going to parties. Too bad you had to stay home and eat yourself away. LOL no matter how u try to switch it up u still one fugly as bitch. good luck.


looklike_crackbaby
flag as inappropriate/spamReply

i am a bear. roar


looklike_crackbaby
flag as inappropriate/spamReply

i did stunt doubles for Jimmy Walker. (without the wig) imagine that.


looklike_crackbaby
flag as inappropriate/spamReply

arf arf bark bark bark woof woof woof woooooof rooooaaar im still a bear just because i bark dont mean nothing.



BUTTABABY
flag as inappropriate/spamReply

IF U DON'T CARE, DONT LEAVE A FUCCIN COMMENT. WHO CARES ABOUT YOUR 2 CENTS. GONE FLOYD WITCHA BAD SELF. AND FINE TOO. KEEP SHININ ON THE HATAZ.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

itscrackbabybiotch Flag post greasy..........I know your weekend been so lonely without me. I was out shopping all weekend and going to parties. Too bad you had to stay home and eat yourself away. LOL no matter how u try to switch it up u still one fugly as bitch. good luck. ***************************************** yeah, i bet you were...but thats the life of a hoe with nothing, aint shyt, and aint neva gonna be shyt so you continue to trick at the mall and suck up everything at the parties while i stack my paper bitch! AND STAY THE FUKK OFF MY PAGE! YOU UGLY LONG NECK, BIG WIG, TRANSPARENT ASS BITCH! remember id rather look like this anyday ova how you look!


looklike_crackbaby
flag as inappropriate/spamReply

i smell like 9 day old cabbage water.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

tsk, hate silly hoes who in love with the smell of my clit!! clit-ridin ass bitch!!!


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

timialynn girl who are you talkin to???


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

ooooh! my bad!! i was trying to figure out who!!! i was like wtf!


looklike_crackbaby
flag as inappropriate/spamReply

when i was a kid i use to crack pecans with my knees.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

timialynn Flag post WHY ARE YOU GUYS SO MEAN TO THAT CRACKBABY? WHAT HAS SHE DONE? ************************************************** that bitch has done everything from steal my sons picture to talk about kids and crack on peoples health conditions and all kinds shyt!!


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

lmao@ tamialynn and she will get shanked! she'll be back talkin shyt again watch!


looklike_crackbaby
flag as inappropriate/spamReply

itscrackbabybiotch


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

well im out!! im tired now but i think ill go watch t.v.!! holla!


itscrackbabybiotch
flag as inappropriate/spamReply

fat ass spoon, what a damn shame. Did the cops arrest your man for beating you that night? that was wrong, he didn't have to rough u up like that in front of your kids. get out while you can. If you had a job, self esteem, and a life you could shop like I do and be invited to parties. You could even afford a gym membership with your fat ass. oh well. peace out hoe LMAO


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

itscrackbabybiotch Flag post fat ass spoon, what a damn shame. Did the cops arrest your man for beating you that night? that was wrong, he didn't have to rough u up like that in front of your kids. get out while you can. If you had a job, self esteem, and a life you could shop like I do and be invited to parties. You could even afford a gym membership with your fat ass. oh well. peace out hoe LMAO ********************************************* bitch you dont know what the fukk i got hoe... youll be surprised i knew you would bring yo black kevin spacey lookin ass back on hea just after i say i was leaving!! lmaoooo! i do have all of the above bitch while you got not shyt but a tattoo and a crackpipe with the white mouth hoe... so while you tryin to leann something hoe study how fly i really am to you bitch!!!!! tell the truth!!


itscrackbabybiotch
flag as inappropriate/spamReply

timia.....I don't hit refresh every second to keep up with what a bitch says. u either here when I comment or not. the bitch will see it and respond so don't worry. besides, you are irrelevant like everyone else here so good night. don't wait up for a response


SPOONISHA


itscrackbabybiotch
flag as inappropriate/spamReply

stay off my page u greasy hoe. You can't be sexy like me and my tatt. jealous fat ass. Lose those rolls, get some $$, and maybe someone will roll your fat ass over and touch you.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

itscrackbabybiotch Flag post timia.....I don't hit refresh every second to keep up with what a bitch says. u either here when I comment or not. the bitch will see it and respond so don't worry. besides, you are irrelevant like everyone else here so good night. don't wait up for a response --------------- *************************************** tamialynn thats her picture on that looklikecrackbaby sn!! bwaahahahahaha!!! i mean her real picture! and she has the nerve to be hateful!!!! bitch you need to take this time to pray to god to take you outta yo ugly ass misery you lou rawls lookin hoe! go get fresh!!


itscrackbabybiotch
flag as inappropriate/spamReply

that's right correct yourself. If you had an education you would know how to spell. an ignorant hoe is a tired hoe too, go to bed and stay out the fridge.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

itscrackbabybiotch Flag post stay off my page u greasy hoe. You can't be sexy like me and my tatt. jealous fat ass. Lose those rolls, get some $$, and maybe someone will roll your fat ass over and touch you. **************************************** hahahahahaha omg!!! if thats all you got then im out forrealz!!!


itscrackbabybiotch
flag as inappropriate/spamReply

btw greasy, stop copying my style. You can't be pink like me hoe so get over it. Go look at my tattoo again and keep hating fugly hoe. peace.


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

i got something for you to look at hoe!!! imma change my pic fo you!!! hold up! dumb bitch!!! i bet you got my shyt on bookmark huh??? smdh!!!


itscrackbabybiotch
flag as inappropriate/spamReply

I got your man. I'm gonna log off now so I can spend some more time with him. LOL go to bed fat ass. BYE


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

itscrackbabybiotch Flag post I got your man. I'm gonna log off now so I can spend some more time with him. LOL go to bed fat ass. BYE ************************************ how could you have my man if i dont have one stupid ass????


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

my tattoo has color bitch you too black! hahahah thats how a tat supposed to look!


SPOONISHA
flag as inappropriate/spamReply

yes she does!!! everyone knows its true!! now watch she come back and say something bout my tattoo!!!


sincityntx
flag as inappropriate/spamReply

UMMMMMM? EVER SINCE HE WAS ON DANCN WITH THE STARS, I WILL NEVER LOOK AT HIM THE SAME....


t0tt78
flag as inappropriate/spamReply

He will get his a$$ beat in UFC. This isnt pro boxing or the WWE.


IZITJUSTME

mr314
flag as inappropriate/spamReply

c'mon Floyd...now that's wat outta yo' league stick to what you know...aye but that money sound good as hell...i'd fuck around and did the same shit


Divaproud
flag as inappropriate/spamReply

Okay... www.myspace.com/divaproud



IZITJUSTME
flag as inappropriate/spamReply

COME TO THE FORUM "PET PEEVE" FORUM AND SHARE YOUR BIGGEST ANNOYANCES!!!!IF YOU ARE OLDER THAN 5...YOU GOTTA HAVE SOME!!!LOL


thebigwill
flag as inappropriate/spamReply

Mayweather better sit his small a$$ down somewhere before somebody put his butt in a triangle choke, or break his small little arm. MMA is not a place for a professional boxer, though boxing is used in this sport of course, but you need a ground game TO PRODUCE THE JUICE TO GET LOOSE!!! Mayweather doesn't have these techniques to survive his first match in MMA. FYI, Ask Kimbo Slice about ground game! WORD UP!!!


Rabid
flag as inappropriate/spamReply

Another fake story. Yes Floyd retired but he absolutely did not and will not be signing with the UFC...and definitely not for $200M. Come on, why all the made-up stories?


boipussy
flag as inappropriate/spamReply

MMM...FLOYD MAYWEATHER IS SO DAYUM SEXAY...HE CAN TEAR DIS MASCULINE, BOIPUSSY UP WIT DA QUIKNEZZZ....MAZCULINE NIGGUZ HOLLA AT CHA BWOI...LOL


MsCandy50
flag as inappropriate/spamReply

Short but cute


Chargersforsuperbowl
flag as inappropriate/spamReply

have you seen how much they pay their fighters. rampage made like 500,000 for his last fight they are not giving floyd mayweather no 200 million when chuck liddell makes a mil a fight