EXCLUSIVE: We Have The ONLY Photo Of Actress Lauren London And Her Parents TOGETHER!!

: ...

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Sinnsational

THEBLAKMARILYNMONROE
flag as inappropriate/spamReply

AWW THE BLACK MARILYN MONROE BEST PAGE ON MYSPACE I AM THE BULLETIN QUEEN!!


HauteCoutureDiva
flag as inappropriate/spamReply

MTO's on their WACK ATTACK early!


RappinRandy
flag as inappropriate/spamReply

WHAT THE F*CK?! That could be ANY BABY!!! THIS IS SOME SHIT!!!!


Certifine
flag as inappropriate/spamReply

how about a picture with the baby's face visible?????


daytra
flag as inappropriate/spamReply

MTO....so f*cking what?????


manderson
flag as inappropriate/spamReply

What eva, MTO ya'll starting to piss me off


MRBITCHES
flag as inappropriate/spamReply

ID LYKE 2SAY GOOD MORNIN TO ALL MY SEXY LADYS WOW!!! YOU MEAN THEY COULDNT GET NE THING A LIL MORE. . . . HOW DO YOU SAY. . . . CURRENT!


LIGHTSKIN
flag as inappropriate/spamReply

i was expecting to see a recent photo. nobody wants to see that old a$$ photo publicsoulannouncement.blogspot.com/ publicsoulannouncement.blogspot.com/ publicsoulannouncement.blogspot.com/


ladytee35
flag as inappropriate/spamReply

Her daddy looks like he could be a debarge.


justdoingme
flag as inappropriate/spamReply

Awwww look at the baby!!! CHeck out the TOP 10 of the week though on www.myspace.com/wannabeonoprah


MissAmerica1
flag as inappropriate/spamReply

Is there some big story behind her and her parents that I missed hearing about, Im just baffled by why this is a big deal or even up for discussion!!! Enlighten me someone please!!!


gtprincess2006
flag as inappropriate/spamReply

Mad wack yo.. yall must be realll reall bored MTO. Let's get it together!!


chick_so_hot
flag as inappropriate/spamReply

LMAO....HELL NAW!!! OK WHY IS THIS NEWS LIKE SHE'S A BIG TIME STAR WITH A SECRET BACKGROUND OR SUMMIN...SMDH


beautifulb
flag as inappropriate/spamReply

am i really supposed to believe this????



xtacy
flag as inappropriate/spamReply

AGAIN Y IS THIS NEWS!!!!


DC_REALEST
flag as inappropriate/spamReply

stretching...


Didjaseememama
flag as inappropriate/spamReply

If that IS her parents, her daddy look like the dude from "Chico and the Man"!


jahmya9507
flag as inappropriate/spamReply

GOOD MORNING DC... ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


OhioJesus
flag as inappropriate/spamReply

Is that Reggie Jackson.....great Yankees baseball player? Where's her parents????? dead?


mr314
flag as inappropriate/spamReply

I ALWAYS WANTED TO SEE WHAT MY FUTURE IN-LAWS LOOK LIKE...(LOL)


maemay_2008
flag as inappropriate/spamReply

if that's her she was a really pretty babii


Akan5
flag as inappropriate/spamReply

DOUBLE YUCK!!! She's fug. Who exactly is she? Definitely not Video Vixen material.


FelonysHobby
flag as inappropriate/spamReply

He looks like John Oates from Hall & Oates. The mom looks hott though. ------------------------------------------------ The next time you want to call a darkíe a nígger Call that coon a junglebunny instead--Uncle Ruckus


MissKella
flag as inappropriate/spamReply

Yall know yall got this pic from NecoleBitchie website, but nice try though


ladywoods
flag as inappropriate/spamReply

Well it's not really news but a lot of people have been wondering what color her parents are so I guess now their minds can rest.


huhduh10
flag as inappropriate/spamReply

come again MTO


MsSinnocent
flag as inappropriate/spamReply

I DON'T GET IT, DID I MISS SOMETHING?WHY ARE YOU POSTING OF HER PARENTS?AND WHO REALLY KNOWS IF THATS HER OR NOT?SLOW FRIDAY AINT IT?


rowdy1

BASHY
flag as inappropriate/spamReply

UM OK MTO HE LOOK LIKE THE DUDE FROM WELCOME BACK COTTER



ohso_sexy
flag as inappropriate/spamReply

UHHH... EXCUSE ME BUT IS HER FATHER EL DEBARGE. CUS THAT NIGGA LOOKS LIKE THAT CRACK HEAD EL. I MISS EL HE COULD SURE SING HIS LITTLE ASS OFF. WHY EL, WHY. "I HAD SOME PROBLEMS AND NO COULD SEEM TO SOLVE THEM...." THAT WAS MY DUDE. WHAT HAPPENED EL. GET IT TOGETHER I STILL LOVE YOU BABY. YOU CAN DO THIS. LIGHT SKIN IS BACK! YOU IN STYLE AGAIN. JUST GET YOUR $HIT TOGETHER MAN! I GOT YOUR BACK. OH THAT'S NOT EL? WHY THA HELL NOBODY DID'NT TELL ME UNTIL NOW. THAT'S SOME REAL BULL...... I STILL LOVE YOU EL BABY AND I AM ROUTIN 4 YOU. COME BACK TO US EL! COME BACK BABY!


BASHY
flag as inappropriate/spamReply

LADYTEE35 YOU ARE TOO FUNNY! THE RHYTHM OF THE NIGHT!! DANCIN TILL THE MORNING LIGHT, FORGET ABOUT THE WORRIES ON YA MIND U CAN LEAVE THEM ALLL BEHIND!! LOL


msfoxxy
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ MTO! I'm thinking I'm about to see some recent pictures. WTH? SMH


Pocahontas411
flag as inappropriate/spamReply

and??? did u miss posting some 'story' behind this???


Ms_Afghanistan2008
flag as inappropriate/spamReply

I'd comment.... but I dont know who thunder thighs is.


Skysthalimit
flag as inappropriate/spamReply

ooookkkk ....and?


KANO
flag as inappropriate/spamReply

NO COMMENT!!!


buttapecan
flag as inappropriate/spamReply

beautifulb how long do you have to go between booty injections? gtprincess2006 u guyanese? must be wit dat bowling ball booty


HalfBreed
flag as inappropriate/spamReply

Shyt That dont even look like a real baby.....


HalfBreed
flag as inappropriate/spamReply

Ms_Afghanistan2008 She played in the movie ATL and was on bet's RIP the RUNWAY lastnite........


disinquiringmind
flag as inappropriate/spamReply

Naw, that's Janet Jackson & Debarge with their baby! lol


new_orleans_finest
flag as inappropriate/spamReply

how about a better pic?! LOL!!!


chas_sweetc

mzarrogance
flag as inappropriate/spamReply

this is what i get on my day off?!


JusEvil
flag as inappropriate/spamReply

Who cares about that WIDE face Heffa -besides MTO DONT no body can see SH!T in yo old ass 1960's Photo-kick rocks MTO



KROW
flag as inappropriate/spamReply

Is her daddy El or Chico Debarge? Momma is a sista though.


mallswifey08
flag as inappropriate/spamReply

that dont even look like a real baby she holdin,lmao


kathidiva

LuxeLife
flag as inappropriate/spamReply

MTO, yall be bugging!


DaziaMarie
flag as inappropriate/spamReply

And...why is this??


TheTRUTH555
flag as inappropriate/spamReply

yeah...real gold..AHEM...You've struck gold with this pic MTO...ummm..yeah


seattlslim
flag as inappropriate/spamReply

cut tha crap that could be anybodys parents lauren london is FINE tho top 5 FINESt Black actress in hollywood Right now


SheliShell
flag as inappropriate/spamReply

MTO ya'll jacking folks pics, I saw these on another website yesterday, and she was talking about her UGG boots, a prophecy tape, and some other stuff G.I.T!!!!


mtoblying
flag as inappropriate/spamReply

Why is this exclusive again?


Jah-N-me
flag as inappropriate/spamReply

Why is this "Exclusive"?? Ooohhh I get it!! It must be because her parents are bi-racial... Get a life a$$holes!!


GoodGirl2
flag as inappropriate/spamReply

Who the fucck is she?????


Nik0
flag as inappropriate/spamReply

Journalism at its worst............


Supermodel4u305
flag as inappropriate/spamReply

That baby doesn't look real to me.....


jerzeethicknez
flag as inappropriate/spamReply

Where the hell did you get this picture, MTO? You know breaking and entering is a crime! Damn...ya'll on some shiesty ish today.


Amani
flag as inappropriate/spamReply

HER DAD DOESNT LOOK TO HAPPY HE GOT TRAPPED HER MOMS CUTE THOUGH



yesitsme
flag as inappropriate/spamReply

MTO IS NOT LYING ABOUT THIS ONE Y'ALL!!!!!! LAUREN SHOWED THIS PICTURE DURING AN INTERVIEW OF THE THINGS THAT MATTER THE MOST TO HER..THIS IS REAL!


mallswifey08
flag as inappropriate/spamReply

now im lookin at this pic again smh..this for real for real dont even look like a real damn baby..damn this is wack


beautifully_tia
flag as inappropriate/spamReply

@beast: you look silly in that picture. wow, are you serious?


ummyeahokwhatever
flag as inappropriate/spamReply

You mean this same photo that I'm here looking at on a website featuring her interview with Travis Barker? Just asking.


PKINT
flag as inappropriate/spamReply

Why are people even commenting on this BS...MTO you so full of it and folk caint even see! they are so gullible!!!! and yall are bored! dmbSh!t..you make me wanna scream!!!


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

OK MTO....CUS I CANT SEE SHIT


iMPerfect
flag as inappropriate/spamReply

This mess is too funny. MTO reminds me of the fake ass attractions at the fair...a load of BULL S/H/I/T!


starlite
flag as inappropriate/spamReply

so MTO took a picture of a picture? So so so bootleg.


vermoo
flag as inappropriate/spamReply

Huh? This is exclusive? YAWN.....


Shinningstar
flag as inappropriate/spamReply

Why is this an EXCLUSIVE? Who is Lauren London?


naomi
flag as inappropriate/spamReply

And...Hi MTO, you coon-ass negros. Ebony and Ivory is nice. But is this special news. Get new producers.


october
flag as inappropriate/spamReply

thats impossible< she said in an interview that her mom is WHITE....and her dad is BLACK....


omina-homina
flag as inappropriate/spamReply

why is this significant? I mean, is there a story behind this photo? Are her parents living; divorced...what? If there is some sort of story, I doubt most people know about it. I don't. And if the photo is an one and only, why even share it with the public. I would have cherished it and kept it private. MTO, you threw us a curve ball! No one caught it.


Prudyy


lildollienay
flag as inappropriate/spamReply

her dad is weird al yakovitz? woooooow


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

That is not her parents. Her mom is white and dad is black! Racist bastards.


DivaTV_BayArea
flag as inappropriate/spamReply

Lauren London is a hottie right.. was shocked when i heard her pops was white! >>> watch Diva TV in the Bay Area & online!


sssensuallll
flag as inappropriate/spamReply

They took it way back.


DaBolB
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE LAUREN!!! -B.


AKeysWannabee
flag as inappropriate/spamReply

Whateva MTO.. U need to get a better pic..


YOUNGHECTIC
flag as inappropriate/spamReply

i knew she was mixed, her flat booty told me so


pixiepoppin
flag as inappropriate/spamReply

MTO. YALL ARE STUPID! JUST THOUGHT YOU WOULD LIKE TO KNOW.


MsVlicious
flag as inappropriate/spamReply

YAWN...... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


SLOMOGURL
flag as inappropriate/spamReply

Ok her name was "NEW NEW" in the movie ATL, so can we get some new new pics of her with her fam. lol. MTO what the hell you mean you got the "only pic of her with her fam, I'm sure they have more recent pic at the crib. SMH...UM UM UM


SEXY-CHRISSY40
flag as inappropriate/spamReply

that look like a doll they holding!!!!!!!


foxyloxy2000
flag as inappropriate/spamReply

MORE BLURRY ASS PHOTOS THANX GUYS!


ladywoods
flag as inappropriate/spamReply

Actually those are her parents!!!!


rage171
flag as inappropriate/spamReply

her father is white?



COBonner
flag as inappropriate/spamReply

Why'd I click on this? Why is it a top story? Don't we all have parents? It's not like she was buck-n-nekked


COBonner
flag as inappropriate/spamReply

Damn I bet her stuff is sooooooooo good I'd be apologizing in two minutes flat!...Bet it tastes good too. Sheeit give me her, the Presidential suite room at the Mariot, A case of Grey goose, a month supply of sushi and a do not disturb sign


Lanas
flag as inappropriate/spamReply

Ummmm so this is not exclusive considering it was in Complex Magazine as one of Lauren London's Top 8 Most Prized Possessions.


girliegirl87
flag as inappropriate/spamReply

That little girl looks lika dollbaby. That's not Lauren's parents. I heard that her mother was white and her dad was black. MTO where did yall get this picture?


missfe112
flag as inappropriate/spamReply

how the hell we know thats her parents? yall put anything up...


MsThickChicago
flag as inappropriate/spamReply

Her name may be Lauren Debarge LOL!


Sparklz
flag as inappropriate/spamReply

LOOK LIKE A DOLL P.S. RAPPIN' RANDY AVATAR SCARED THE SHIT OUTTA ME LMAO


bew-t
flag as inappropriate/spamReply

What is her dad's race I wonder?


kekemac2004
flag as inappropriate/spamReply

that could be anybody


THICKNESS87
flag as inappropriate/spamReply

WOW.. AND I SHOULD BELIEVE THIS BECAUSE??????


itsurgrltay
flag as inappropriate/spamReply

and this is where MTO got it from!!! http://www.complex.com/STYLE/Products-of-my-Environment/Lauren-London


antonios_mommy112906
flag as inappropriate/spamReply

Man yall full of it. How we know that's really her and her parents???