Soulja Boy To LeBron James: Keep My Name OUT ‘CHO MOUTH

: MediaTakeOut.com has learned that some NBA trash talkin' between LeBron James and DeShawn Stevenson ended up hurting rapper Soulja Boy's feelings. It all started last month when LeBron's Cleveland Cavs lost a game to DeShawn 's Washington Wizards. After the game DeShawn told reporters that LeBron was overrated.

When LeBron was asked to comment on what DeShaun sid, Lebron replied, "With DeShawn Stevenson, it's kind of funny. It's almost like Jay-Z [responding to a negative comment] made by Soulja Boy. It doesn't make sense to respond."

Well, yesterday Soulja Boy heard what LeBron said about him. And here's how the Cleveland Plain Dealer reports his response:

"Someone from Interscope Records called me and sent me the quote," Way said. "I looked and didn't really think much about it. LeBron said something like he was Jay-Z and DeShawn [Stevenson] is Soulja Boy. I took that as [disrespectful]."

Well Soulja's going to be getting his revenge. Word is that DeShawn invited him to the next home game between the Cavs and the Wizards. And Soulja Boy will be in the front row to talk mess...

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

browngurlnj

browngurlnj

browngurlnj

browngurlnj

browngurlnj

donthateonthegreat

browngurlnj

browngurlnj

browngurlnj

Mz_Deelyte
flag as inappropriate/spamReply

IT WAS A CORRECT COMPARISON IF U ASK ME!!! STOP CRYIN!


browngurlnj

BrooklynKing
flag as inappropriate/spamReply

lol what a burger..


KEDA01
flag as inappropriate/spamReply

HEY BROWNGIRL, U O-Ding(OVER-DOING) MAN! J/K BUT I LIKE LEBRON, I HOPE HE WINS AT THE NEXT GAME--THATS MY DUDE


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

SUPERMAN THAT HOOOOOOOOOO!!!!!!


YesInDeed1010
flag as inappropriate/spamReply

Damn ya'll are fast



DanteEpic
flag as inappropriate/spamReply

What are you talking about SB? You are mad wack! Be happy a real superstar would even mention your name.


FelonysHobby
flag as inappropriate/spamReply

Lebron was right. It aint like Soulja Boy can make any contribution to the game. Jay Z's reasonable doubt is a classic, Superman that hõe or Yah Bítch Yah wont be hitting 1 year from now. ---------------------------------------------- From the clocks chime to the cõcks crow is but an instant...I must go.


BlackLAPrincess
flag as inappropriate/spamReply

Lebron should make a mistake and bust him in the face w/the ball, and let that ass superman through those chairs....Let him keep on, he'll get his pebble before he gets his brick....I'll be watching THAT game. CLE all day er'day.


360
flag as inappropriate/spamReply

Lebron do your talking on the court. The world is full of uptight,nothing a**,mediocre lames like Stevenson.Is this the same clown who showed his credit card on myspace? It's all about Detroit Basketball anyway .


browngurlnj
flag as inappropriate/spamReply

i know keda lol its a rare thing that i actually get in the top 10!


tottie2001
flag as inappropriate/spamReply

WELL THAT IS THE TRUTH..GOOD COMPARISON..CUZ LEBRON IS A BEAST ...THERE ARENT MANY BALLERS OUT THERE DOING IT LIKE HIM..SO HE IS JUSTIFIED..MORE IMPORTANTLY HE CAN TAKE SOULJA BOY..


belvi
flag as inappropriate/spamReply

@browngurlnj....HEY PLEASE NEXT TIME YOU WIN CALM DOWN...DAMN...AND IM SURE NO ONE WANTS TO SEE YOUR BLACK ASS PIC THAT MANY TIMES....THAT JUST RUINED MY DAY.... LEBRON JAMES IS THE GREATEST PLAYER IN THE NBA...WIZARDS SUCK...AND SO DOES WHACK ASS DOUJA BOY...HAHAHAHA


Yanni_baby
flag as inappropriate/spamReply

well it's true! He don't even compare to Lebron lol


g_coleman
flag as inappropriate/spamReply

Don't go out alone King James, Soulja Boy might get you... Man, please, Soulja Boy is the same height as me. Oh and by the way, make sure that you watch DIFFERENT STROKES, starring me, GARY COLEMAN, every morning on BET from 9-10a.m.


Business
flag as inappropriate/spamReply

Lebron did the right thing Google Str8 Business Download my mixtape "The Ea$y Money Mixtape" 4 free http://www.megaupload.com/?d=2SWBG0NR


Sumtinlikaangel
flag as inappropriate/spamReply

Souljah Boy really is getting to big for his britches...he should be glad that somebody over the age of 17 knows his name....sit down SB


baller
flag as inappropriate/spamReply

I'm going to the game Thursday! I hate when ballers u ain't never heard their name be talking smack on a superstar. Step your game up!


rK-8
flag as inappropriate/spamReply

DeShawn Stevenson is just mad that LeBron came to Cleveland and took his job. That's all, and as far as Soulja Boy goes he's one of the worst rappers of all time. I'd rather listen to a Shaquille O'Neal CD than to anything that dude puts out. YAHHHH! LOL! Fuggouttahea!


juicyfruit447
flag as inappropriate/spamReply

wow they are lames. i have no words for that mess


Cancer78
flag as inappropriate/spamReply

SB make a song that somebody understands and makes sense........ I think LJ was on point with that one.



indigo102
flag as inappropriate/spamReply

Please! Soulja Boy sit your little cratter face butt down before I woop your little ass. Superman that! You can not touch Lebron on his bad day so do not even try and I agree with Mz. Deelyte it was a correct comparison.


Jaysgame101
flag as inappropriate/spamReply

LeBron would wipe the floor with that moron! In a few months, everyone will forget who that clown is.


JustTheFactsMam
flag as inappropriate/spamReply

...and that would be getting revenge how....????


mightyc42
flag as inappropriate/spamReply

@BlackLAPrincess I would love to see that. might knock some since into that boy. ************************************* LeBron said something like he was Jay-Z and DeShawn [Stevenson] is Soulja Boy. I took that as [disrespectful]." ***************************************** he aint even smart enough to know that he is in fact being disrespected. YOU SUCK


TheTRUTH555
flag as inappropriate/spamReply

I think it's kinda corny for Lebron James to be sukin Jay Z's Camel nutts with that kiss @ss comment. Which team does JayZ root for again? Somewhere in some desert there is a camel holding his head way up high with conceit after reading Lebron's slop.


HoodMVP
flag as inappropriate/spamReply

IT'S A 100% TRUE SO WHAT HE FUCK IS HE GETTING MAD FOR.


MiamiRattler08
flag as inappropriate/spamReply

Shawn Stevenson is settin Soulja Boi up for the okie doke so the heat will be off he got clowned! That is so middle school...


AskSomebody
flag as inappropriate/spamReply

Who cares? Man up. Grow up.


fashionroCz
flag as inappropriate/spamReply

UGH I HATE SOULJA BOY LEBRON IS RITE U CANT NEVER COMPARE THE 2 JAY OR SOULJA BOI ?????? NEVER SOUJA BOI NED TO JUS GIVE UP HIS 15 MINS IS OVER


DontFeedtheModeLz
flag as inappropriate/spamReply

first deshawn talks all that shiiz and shoots 1-9...nowww he's inviting freakin soulja boy to our game??? that's a jinx for sure...SHUDDUP AND PLAY GO WIZ!!!


soulsangr
flag as inappropriate/spamReply

yeah i'm sure Lebron's scared


ecuasionz
flag as inappropriate/spamReply

fukk that lil soldier bich. LB had the prettiest dunk in the playoffs so far.He almost hit his damn head on the rim. That dude is not human. Keep trucking Lebron.


YeahBaby
flag as inappropriate/spamReply

what the fvck is a SOULJA BOY?????


ATL_BAD_BOY
flag as inappropriate/spamReply

WOW!!!!!!!!!! IT IS A CONTEST TO SEE WHO IS 1ST.... NOW U TELL ME!!!!!



lowerlevel82
flag as inappropriate/spamReply

lebron is fugly. i like soulja boy's music it's like party/club music. that's the type of music dudes his age listen too. damn the man is bearly 17 or 18 give him a break.


jade516
flag as inappropriate/spamReply

LOL, SOULJA LOOKS LIKE HE IS 10YRS OLD AND WEIGHS 90 LBS WET, HE BETTER NOT TALK 2 MUCH SHYT B4 HE GETS POPPED IN THE EYE BY LEBRON.


VicSage
flag as inappropriate/spamReply

Fuck Soulja Boy!!! These young wack (so called) rappers are garbage.. Hip-Hop Obit reads like a sad commentary on it's beloved how I knew to be.Real Talk. On top of everything else LeBron would crush that little roach kid.


esotericdredz
flag as inappropriate/spamReply

Perfect analogy....Lebron and Jay-Z are relevant, superstars... Deshawn Stevenson and Soulja Boy are irrelevant nobodies with minimal talent.


GirlPlease
flag as inappropriate/spamReply

What's the big deal about being first? Does MTO give out some sort of award or something? Nearly every post I reply to...someone mentions First!!


yellowberry
flag as inappropriate/spamReply

point blank........mr.james will shove a basketball up that little boys ass, meanwhile the posters on here must be heavily medicated if you think the wizards will beat the cavs, i don't care for either team, but cleveland will be waiting for their next opponent after this series.


08onmynewish
flag as inappropriate/spamReply

Haha. Yall grown azz ADULTS kill me dissin this LITTLE KID Soulja Boy. Lil dude ain't even tryna be Jay-Z, he's just havin fun. People act like he REALLY tryna be a hip hop icon, when in actuality he bout his paper. So blame the consumers for makin him rich, but leave that LITTLE KID alone and go be grown....


compliment
flag as inappropriate/spamReply

that was disrespectful what LJ said Soulja Boy is nowhere near the hottest, but he will always have a fanbase and im proud of what dude accomplished @belvi, suck a d!ck pu/ssy n!gga, you the same one makin youtube videos in your cubical tryina superman! and them Wizards is wasap


Lyle
flag as inappropriate/spamReply

Yea i dont like when grown azz man diss soulja either... and to bitch azz belvi... Kobe is the Best in the league aqnd one of the top three to ever do it... Matter of fact watch us sweep the nuggets this series... oh yeah good luck with boston...


jaybaby
flag as inappropriate/spamReply

YAHHHHHHHH! Soulja Boy needs to take his own advice. Go take your illegitimate baby to Monkey Joe's....


C_The_Goodfella
flag as inappropriate/spamReply

"Well Soulja's going to be getting his revenge. Word is that DeShawn invited him to the next home game between the Cavs and the Wizards. And Soulja Boy will be in the front row to talk mess..." When will folks learn that when you get at Lebron, you just give him more to get hyped up about and more motivated. Its bad enough that he can jump out of the gym anytime he wants. Now yall gonna try and get uder his skin. HE IS A BEAST! But Kobe is the BEST lets get it fukked up LOL! KB24 for MVP!


Daphine1
flag as inappropriate/spamReply

Finally I know what happened lol I kept hearing bits and pieces of this on TNT and ESPN and I was like what dose Solja Boy have to do with the playoffs. 1) Labron was right (and I'n not even a Jay Z fan). I don't understand how somebody can average the points he dose a game and be overrated. 2) With all that trash talking the Wizards should have at least won. 3) I have watched Labron play a couple of times, every time somebody talks trash he plays harder and scores more point so inviting Soulja Boy to talk trash is going to be a landslide for the Cavs 4) I just heard a song a couple of weeks ago and soulja boy said, " I got my report card and seen all F's on then told my teacher throws some D's on it. Please Soulja Boy is WACK! and I'm not even a Cavs fan.


Killwhitey
flag as inappropriate/spamReply

belvi Nigger is you gay??? You got to be clown coming on here going at strangers everyday.. you are a fvcking lame @ss Jersey N1gger.. with you Blue Minimum wage wearing @ss shirt on.. N1gger stick to the subject matter you Fvcking clown.. stop trying be a internat thug coming after people.. Only a pvssy @ss jesey N1gger would do some corny sh1t like that.. what part of Jersey are you from clown??? shut your pvssy @ss up


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

I'm sure Lebron is shaking in his big boots! What is up with all these GROWN men taking shots at each other? Like WTF? When will black men grow up?! You don't see Tom Cruise dissing John Travolta in People magazine!


macc74
flag as inappropriate/spamReply

Man whats going on when grown ass men get on a gossip site and hate on a young brotha out her doing something constructive plus I will assume he has more paper than most everybody hating on him stop hating not good for your health



koolazahfan
flag as inappropriate/spamReply

Dat n*@%a deshawn stevenson right ina way LeBron is overrated, everytime they play uh team from da west, he don't scoh shit 4 real, and deshawn stevenson sorry as ah bitch too and souljah boy is the fuckin worse, give like 2 mo years, dat ni**az go be released from Interscope/Collipark. That lil kid bullsh*t get ol real fast, and da lil dumb fu*k gatta grow up, look at dat lil bitch Bow Wow.


Mike_Hardy
flag as inappropriate/spamReply

This better not be true...Not only would Lebron drop 50 on Deshawn he would also have a good time taunting the lil man during the game...lol


Nessakat1
flag as inappropriate/spamReply

soulja boy sucks we all know that I dont know why you dum ass websites make such a big fuss about this suck ass rapper


QueenME209615
flag as inappropriate/spamReply

@08onmynewish @Compliment I AGREE with you BOTH!!!! Soulja Boy may not be around FOREVER but he has made HISTORY AND PAPER...... Can't hate the hustle...... Furthermore, IF Lebron knew BETTER he wouldnt have to refer to Camel/Soulja Boy in order to make his point. They didnt ask him about Camel/Soulja Boy they asked HIM.... When LeBron was asked to comment on what DeShaun sid, Lebron replied, "With DeShawn Stevenson, it's kind of funny. It's almost like Jay-Z [responding to a negative comment] made by Soulja Boy. It doesn't make sense to respond." Got folks involved that dont have anything to do with the initial QUESTION........... Yulllllllllll.......


esotericdredz
flag as inappropriate/spamReply

Lyle Flag post Kobe is the Best in the league aqnd one of the top three to ever do it... Matter of fact watch us sweep the nuggets this series... --------------- Just had to quote this for the TRUTH...KB24, with Lamar Odom and Pau Gasol and D. Fisher steppin up, is gonna do damage!


RIPMD
flag as inappropriate/spamReply

yo fuck deshawn stevenson and soulja boy ass, they both suck at what they do, deshawn stevenson should catch a felony charge of stealing money, and soulja boy should be killed for his nursery "ini mini miny mo" whack ass ryhmes, i hate the fact that its takes all that to try and win a game and still lose cuz young lebron is by far one of the best in the game, @compliment.....u must not know a fucking thing bout the game of ball or hip hop, i aint mad at the young fella for gettin mad lebron dissed him like that, however if i knew i rapped and it was trash and i was gettin money for it i wouldnt argue when someone said i sucked id keep gettin paper and not react cuz the fact is "i suck", and what you his brother talkin bout u proud of him, you go eat a dick nigga! @belvi-fuck is wrong with these lames! Get at ya boy!


RIPMD
flag as inappropriate/spamReply

damn a nigga make a comparison and everybody wanna jump on the nigga dick! free speech mofo, @queenme209615- shut the hell up, have you ever sat thru an interview, what would you say!!!! exactly shut ur ass up!


EffDat
flag as inappropriate/spamReply

wow browngurlnj, thats just sad. you really need to get out more.


sharies12
flag as inappropriate/spamReply

Please lil boy...U can't touch Lebron!!!! www.myspace.con/Sharon35


krw
flag as inappropriate/spamReply

Well the analogy was dead on. Soulja Boy is nowhere near Jay Z's stratosphere, just like Dr. Dre is nowhere near Will Smith's and Stevenson is nowhere near LeBron's. The ones that are high up need not comment. And how can dude say LeBron is overrated when he took his team to the Finals last year on his shoulders? Yeah the East was weak last year, just like it is now, but LeBron basically had no help on that team. Also, Deshawn saw up close what happens when you piss Lebron off. He just goes off. He may not want to bring the "Boy" to the game to talk mess, if he remembers what LeBron did to two other teams after their fans were heckling him, even Chris Bosh's girlfriend.


compliment
flag as inappropriate/spamReply

@RIPMD...if you think avout it, if soulja boy was really trash, he woulda never made it to where he's at right now. im not a fan, but i say he knows what he's doin...dat shyt he puts out is what his listeners want to hear n he provides dat...networking skills is crazy...LJ coulda mentioned someone that aint makin moves like that


dondezy8
flag as inappropriate/spamReply

lol Yo didnt Deshawn Steveson see what happens when people on the sideline talk mess,Lebron loves when people talk cuz it makes him play on some super sayien ish lol Deshawn shouldnt be talking anyway he has 3 points in 38 min lol


WHAT-THE-DUECE
flag as inappropriate/spamReply

@Browngurlnj-WHAT A LOSER!!! Soulja just trying to protect his rep.


Dre7Guevara
flag as inappropriate/spamReply

This cat is really feelin' himself, I hope LeBron torches the Wizards 4 about 50-60 points, get the win, then turn 2 Soulja Coon & throw up the R-O-C sign


lilkiwi
flag as inappropriate/spamReply

He's going to be there and talk smack. We will see Lebron do the soulja boy on his face. LOL



miss_charmin1978
flag as inappropriate/spamReply

LMAO lilKiwi....love the avatar. I almost forgot all about poor Howard the Duck, LOL.


Autumn
flag as inappropriate/spamReply

Soulja boy is straight up garbage and he may not want to commit suicide by showing up trying to disrespect King James like that. I can't stand that boy!


ShouldBACrime
flag as inappropriate/spamReply

theirs nothing sexier than a grown man bitting his nails eww,i DO NOT like lebron and yes i also think he is very over ratted he got game but still over ratted,carmelo and he came into the nba same year,same time all you heard were lebron,well come finales time who help carries their team their-their rookie year not lebron but in the end its all about the pistons GO DETRIOT!!!!!!!my boys yeeeaah


veltgeneral
flag as inappropriate/spamReply

typical trash keep it moving


Daphine1
flag as inappropriate/spamReply

@ koolazahfan Just because somebody got a song on the radio don't mean they paid. You do not make money off of record sales but tours. How many artist have you heard say my label was raping me, or I'm broke. With lines like I got my report card and seen all F's on so told my teacher throw some D's on it I'm sure he don't know what he signed. @ ShouldBACrime I think Carmelo is overrated IMO. It's funny you said his name cause I have always thought he was over hyped.


ShouldBACrime
flag as inappropriate/spamReply

sorry i got lost,i love detroit them my boys and again lebron are overrated but the comment was logical i guess becouse souljaboy well hes not on jayz level(two hole different styles) and i take it hes saing deshawn not on his


Outkast1914
flag as inappropriate/spamReply

Its a logical comment. A bit of pole-jockin on Lebrons part, but whatever.


YungBricks
flag as inappropriate/spamReply

I see MTO watched the game Saturday and got the story from them.


Destinee
flag as inappropriate/spamReply

miss_charmin1978 please put a bra on next time you wear that dress.


ShouldBACrime
flag as inappropriate/spamReply

he maybe but he also came into the nba and went to the finals the same season and lebron had all the hype around him and dident do ish thats all am saying


miss_charmin1978
flag as inappropriate/spamReply

Dear Idiot Hiding behind Kelis' avatar: F*ck off.....if you don't like it, don't look. Like I'm gonna let some jive turkey on MTO tell me what and what not to wear!


louisiana1-4life
flag as inappropriate/spamReply

Solja, make that money lil nicca! Fuuc tha rest!!!


AJLove33

belvi
flag as inappropriate/spamReply

@RIPMD...WHAT UP MY NIIIIGGGGAAAA....U GOOD...THESE GUYS ON HERE ARE OBVIOUSLY ON MY NUTS....NOT SURE WHY..SINCE THEY ARE SO COOL AND ALL..... @compliment.....HERE IS YOUR LIST FOR TODAY 1 TAKE THAT TINY TIM THE TOOLMAN TAYLOR TEE OFF....RIGHT NOW BEFORE YOU SUFFOCATE YOURSELF... 2THOSE GLASSES ARE NOT GUCCI AND WE ALL KNOW IT... 3...DO SOME PUSHUPS I MEAN I AINT HUGE BUT DAMN...YOU LOOK LIKE GUMBY'S BROTHER.....HAHAHAAHAH @Lyle...NOW YOU IDIOT....KOBE OFFENSIVELY YES...BUT ALL AROUND THERE IS NO QUESTION IT IS LEBRON...HE AVERAGES MORE REBOUNDS, BLOCKS, STEALS, POINTS, AND ASSISTS THAN KOBE...BOSTON....HAHAHAAHA I REMEMBER THIS SAME CONVERSATION LAST YEAR ABOUT....DETROIT...WHAT THE COACHES DONT UNDERSTAND...IS SIMPLY THIS THERE IS NO GAMEPLAN FOR LEBRON...BECAUSE HE CAN ONLY BE STOPPED BY HIMSELF...DOUBLE TRIPLE TEAMS DONT WORK....HE IS ABOVE THE THRESHOLD...THINK YOU IDIOTS....MICHAEL JORDAN WASNT EVEN CLOSE TO THIS GOOD AT 23...NO ONE IS OR EVER HAS BEEN ....HE IS A MODERN WILT CHAMBERLIN....BEFORE HIS TIME........


DaHumpman
flag as inappropriate/spamReply

DO YOU SEE THAT ICE LB GOT ON!!!!!!!



jlew911
flag as inappropriate/spamReply

LOL@ BlackLAPrincess!! That's funny! Soulja Boy is wack and the worst part is that kids and teens these days think that s**t is rap!! In 5 years, he's gon make VH 1's "Where Are They Now?" series.


spoo_nisha
flag as inappropriate/spamReply

Soulja boy and Lebron isn't on the same level. Soulja boy need to step down. miss_charmin1978 be holding down her throne.


strongforu
flag as inappropriate/spamReply

Yawn! MTO, you've got to do better! How could a Teen Queen like Soulja Boy stand up to Rough Trade like Lebron James?!? Impossible!!!


cbloxie
flag as inappropriate/spamReply

I can't lie, I do like Soulja Boy's first hit, that may have been his last though....but LeBron did make a good comparison. And Soulja Boy does need to sit his lil self down!


JEUCE
flag as inappropriate/spamReply

@browngurlnj -- your a loser x9


miss_charmin1978
flag as inappropriate/spamReply

What up Spoon........enjoy any kush this weekend? :)


mznechelle
flag as inappropriate/spamReply

SOULJA BOY need to stop messin wit LeBron cuz he aint do nothin.Soulja Boy aint nothin but a teenager wit a corny ass dance


RIPMD
flag as inappropriate/spamReply

theirs nothing sexier than a grown man bitting his nails eww,i DO NOT like lebron and yes i @shouldbacrime-"also think he is very over ratted he got game but still over ratted,carmelo and he came into the nba same year,same time all you heard were lebron,well come finales time who help carries their team their-their rookie year not lebron but in the end its all about the pistons GO DETRIOT!!!!!!!my boys yeeeaah " you sound so stupid, how the man overrated he literally carried his team by himself to the finals with literally no one on his team! i hope u dont look as stupid as u sound, the man only 23 and has accomplished more than jordan did himself buisness wise at the age of 23, and the man has also done more on the court than any other 23 yr old i know, u obviously are a hater cuz he smacked the pistons byhimself, lets see what they do this year...go do something construtive like learn about ball before u come here commenting on the man biting his nails u fucking PEASANT!


compliment
flag as inappropriate/spamReply

@belvi...why are u worried avout what i got on bruh...dat tiny tim shirt is Ed Hardy, getchur grown man on for once son...& the shades are D&G, dopeboi gorgeous...no homo u got me, im jah slim...whats new. but aint no way a fu/ck ni/gga wit an E-wife n a big mouf is gonna sice me on MTO...u a skirt


LadIIeRetRo
flag as inappropriate/spamReply

Dats right soulja boy needs to get back at his ass because the comment was damn rude i agree with him!! so AYY CONFRONT HISS ASS BRAH!! LMAO


belvi
flag as inappropriate/spamReply

@compliment........ed hardy...where is your motorcycle...do you even know who ed hardy is....do you listen to rock and roll....i mean why all the dc niigggggaaaasss want to be rockers and harley guys...you think ed hardy likes you wearin his clothes...hed probably rip em off your back....you idiot...research before you buy....D&G...those are not cool...women where that where im from you sucka..it aint 96 no more....homo guy....SO I GUESS...LIKE YOUR BOY SAY...I JUST PUT YOU IN THE POCKET


mzsouthernprincess
flag as inappropriate/spamReply

lol @ da story


Yanni_baby
flag as inappropriate/spamReply

Belvi yo why the fuuck you going on every post fuucking with people? lmao


assiyrabomb
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ Belvi's comments...u crack me up every day... @ browngirlnj gurl u know u took that overboard...way too much time on ur hands lol Now back on topic, I'm tired of hearing Souljah Boy disses...they're not even funny anymore


SEXY-CHRISSY40
flag as inappropriate/spamReply

bullshit!!!!!!!!!1



Lexia
flag as inappropriate/spamReply

Y'ALL A TRIP...LOL EVEN STEPEHN A. AND THEM CALLED LEBRON OUT FOR MAKING THAT COMMENT ABOUT SOULJA BOY...THE COMMENT WAS NOT NEEDED AND LEBRON IS SERIOUSLY IN NEED OF AN EDUCATION...HE CLAIMED HE WOULDN'T RESPOND BUT IN REALITY, HE DID RESPOND TO DESHAWN BY MAKING THAT COMMENT ALONE...THIS IS THE SAME GUY WHO COULDN'T SEE THE RACISM IN THAT VOGUE COVER AND BLATANTLY SAID HE DOESN'T CARE WHAT ANYONE ELSE SAY...WTF PEOPLE WERE TRYING TO HELP YOU SIR NOT HATE ON YOU...LEARN THE DIFFERENCE... DON'T GET ME WRONG, I LIKE LEBRON BUT HE SEEMS TO BE WAAY TOO ARROGANT AND UNEDUCATED AND IT HAS BEEN SHOWING IN HIS RECENT INTERVIEWS...LIKE STEPHEN A SAID, LEAVE SOULJA BOY OUT OF IT...'M SURE DWIGHT HOWARD IS OFFENDED BY LEBRON COMMENTS TOO SINCE HE LOVES THE SUPERMAN DANCE SO MUCH...LOL DASHAWN WAS STUPID FOR HIS COMMENTS ON LEBRON THOUGH...HOW CAN YOU CALL A MAN OVERRATED FOR TAKING HIS TEAM TO THE FINALS LAST YEAR AND HAS BEEN IMPROVING IN THE PLAYOFFS YEAR AFTER YEAR...I DON'T GET IT...


DivaTV_BayArea
flag as inappropriate/spamReply

who da fvck is a DeShawn Stevenson?!?!?.. 1st RD of the NBA playoffs- LeBron's leavin um! >>> Watch Diva TV in the Bay Area & online!


DaGirlisBad
flag as inappropriate/spamReply

Stevenson aint got sh*t on lebron, and soulja boy ain't nobody to LJ so they both need to fall back.


VinCee
flag as inappropriate/spamReply

browngurlnj, get a life. At least you're not 30th. SoulJa Boy need to shaddap. At least LeBron is aware of him.


LyricallyPoetic
flag as inappropriate/spamReply

Like Lebron got time to play hide and seek with Soulja boy..SB u cool and all but don't get it twisted with the "real" ballers.


PuertoRicanMami
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ THIS ...CAVS GONNA WIN..


shaniece622
flag as inappropriate/spamReply

ohh damn..Soulja boy gonna be yellin YAHHH BITCHH n the front row..lmao..im weak mto got the most kiddiest pic of soulja boy they could find..lmao..i 4got lebron was kinda old...well to me...


tiffkay
flag as inappropriate/spamReply

@ browngirl nj... hell post your pics as much as you want,I don't mind.. some people seem to have a complex tho... @belvi I hope you realize that "blackass" isn't a an insult, i'll be that anyday..


chi-hop
flag as inappropriate/spamReply

sounds like lebron made an accurate statement to me next


joskeeza
flag as inappropriate/spamReply

i agree with chi-hop. toodles.


Don_Tezy
flag as inappropriate/spamReply

ok he is going to the game to do what exactly??? get his lil ass whooped ..


samallen
flag as inappropriate/spamReply

Can someone PLEASE make that little boy, excuse me soulja boy, go take a da*& nap! His 15 is up! LET IT GO LITTLE BOY AND GO PLAY WITH YOUR TONKA TRUCKS!!!


rashad06
flag as inappropriate/spamReply

fuck soulja boy he just a new rapper on the one hit wonder list.


redskinfan80
flag as inappropriate/spamReply

this dude think that because you gotta catchy song you can talk sh#t, we not goining to remember him after this summer. just be a teenager dogg.


QueenME209615
flag as inappropriate/spamReply

@RIPMD what would i say??? Well since YOU asked..... ID SAY YOU SHUT THE HELL UP posting comments cussing all day with a babys pic for your profile???????? Dont worry about MY reading...and MY comments....You do what YOU do cause I am doing ME!!! And yes Ive sat through and have given plenty of interviews- - THANK YOU thats why I say that wasnt even the question......And you can repsond all day everyday.... But since we're here I'll use Lebrons quote....When LeBron was asked to comment on what DeShaun sid, Lebron replied, "With DeShawn Stevenson, it's kind of funny. It's almost like Jay-Z [responding to a negative comment] made by Soulja Boy. It doesn't make sense to respond." READ THAT LAST SENTENCE over and over........ And dont get it twisted you asked a question and i gave you an answer..... END OF STORY Thanks for the love boo boo!!!



cutenkinky
flag as inappropriate/spamReply

Umm, who gives a funk? Soulja Boy sit your corny one hit wonder azz down!


jlove56
flag as inappropriate/spamReply

Soulja Boy better calm down b4 he get his little ass kicked. He don't won't none of Lebron lol


deeyayo
flag as inappropriate/spamReply

Lets see, 6'8 240lbs against 5'6 135lbs wet...I'd say Soulda Boy better chill.


shag11
flag as inappropriate/spamReply

Better watch it Lebron, ya know these wannabe gangster'll shoot ya, without provocation.


soseductive23
flag as inappropriate/spamReply

LOL!!! That little boy will get his ass bitched-slapped by Lebron. He better keep LEBRON'S name out of HIS mouth.


mzhoneykoo
flag as inappropriate/spamReply

SOULJA BOY BETTA CALL 50 LMAO!


duceconstant
flag as inappropriate/spamReply

Interscope is petty for even bring that ish to soulja boys attention!! and i feel him for being upset about the statement,but telling lebron to keep yo name out his mouth lol get out of here lil n!gga you aint go do sh!t about it!! u only make that type of statement " keep my name out yo mouth" if you readyt to a muf!cka in the mouth and S B aint go bust a grape!!


subterfuge
flag as inappropriate/spamReply

fugg a Souldja boy/Lebron beef.... them tiddies on miss_charmin1978 are gorgeous LOVELY dress and smile my dear ;>)


SEXYREDDHTOWN59BHB
flag as inappropriate/spamReply

come the fukk on man. sit down lil drummer boy. you really should be glad anyone over 18 actually knows who the hell he is. lol. LEBRON IS A BEAST. DID YOU SEE THAT GAME LAST NIGHT? MAN, PLEASE. GET OFF THE GAS LIL BOY. FO REAL. and ol boy wit da fukked up afghan is trash. pure trash. agent zero is livin up to his name aint he. lol.


HardCore
flag as inappropriate/spamReply

miss_charmin1978: you continue to let them tittties hang, hell-I wish that V was cut a lil' bit more. Or switch it up and hit us with a side shot. I know you got azz 'cause I can see that thing from the front.


shortybadd
flag as inappropriate/spamReply

that was funny.......... that like Jay Z answering to Soldier Boy. lmao


browngurlnj
flag as inappropriate/spamReply

THANK YOU TIFFKAY! and thank you to people who stuck up for me as for the rest of you effin haters Suck it! you can't take a joke? oh and i am not a loser! i happened to have some spare time to get on yall's nerves so mission ACCOMPLISHED! haha j/k but seriously belvi you could never ruin any of my days even looking at your dumb azz pic! ha while you are working your menial job i own my own business and my house what you got?? you are on here everyday and you just mad cuz you are NEVER 1st! anyway that is all i have to say i have to go back to making (LEGAL) money! smooches


MzNan33
flag as inappropriate/spamReply

whateva, Bron-Bron all u need 2 worry 'bout iz bringin' da title home 2 da "LAND". I luv soulja-boy, but don't even think about comin' 2 da LAND wit da bullllshitttt, we Bron-Bron 4-life.


Caramelhoneys
flag as inappropriate/spamReply

I am sure Lebron is all shook up....RIIIGGGHHHTTT


BeBeProductionz
flag as inappropriate/spamReply

Soulja Boy shouldn't even get mad cause compared to Jay-Z he's not even entertainment But he still has the right to defend his self So he has all the right to get offend



lrlarmour26
flag as inappropriate/spamReply

@BELVI That's exactly wrong with the black community and men today. Always disrespecting your own race. The average african american female is browngurlnj's color. So if she was a few shades lighter, would you have posted that comment? She ruined your day... Who gives a $hit!


lrlarmour26
flag as inappropriate/spamReply

@BELVI & @COMPLIMENT You both are some homo a$$ dudes. I'm just saying what two grown a$$ men go back and forth at each other on MTO like some bitche$.


nextlevel
flag as inappropriate/spamReply

Well Souja need to sit his ass down now he knows how the REAL RAPPERS (Jay Z, Nas, Common, Kanye West, Lupe Fiasco) felt disrespected when he got his lil skinney no rapping ass on MTV and made a fool out of himself saying he's the best rapper. Go make another YouTube clip, such a waste in the rap game.


JCK
flag as inappropriate/spamReply

OK BUT THE QUESTION IS...IS SOULA BOY EVEN RELEVANT? TAKE CARE OF THAT BABY, AND STOP SUPER-MANNING THEM HOES...YAHHHHHHHHHHH


TyNiRoCkZs516
flag as inappropriate/spamReply

s.beezy is my fuqin babiie on da real


kembriel
flag as inappropriate/spamReply

HOLD UP YALL JUST KNT JUST ATTACK S-BEEZY LIKE DAT CK IM 17 AND HE KAME OUT WHEN I WAS LIKE 15 AND UNLIK EMOST ONE HIT WONDERS HAS KEPT KOMING OUT WITH OTHER ALBUMS AND THE LAST ALBUM HE STEPPED IT UP A WHOLE LOT AND ITS DA SHIT....SO YALL NEED TO GIVE HIM HIS PROPS!!!...HATERS


Kendra_mindless
flag as inappropriate/spamReply

Belvi dude thats disrespectful and you supposed to be a man smh if she was lightskin there wouldnt be a problem its 2011 hun...Oh and cute baby